Nu isbandykit vilniuj su bet kuo, kas turi 2G su standartine stabdziu sistema, ir bugnais gale, ir su satndartine stabdziu sistema ir diskais gale stabymo kelia kur aikstelej, isitikines 99 proc, kad tokio eksperimento paklaidos ribose jusu stabdymo kelias butu vienodas, esant panasiems visiems kitiems faktoriams (padangoms keliui ir t.t.). Seip, del priekiniu stabdziu nieko nesakau, ten bigger , harder sronger better
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Bet galas tikrai ne ta vieta, ka visu pirma upgreidinciau stabdziuose
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
cia mano personal nuomone. SEip, dar idomumo delei gali kokiam zvirkelyje staigiai mint ant stabdziu, ir paziuret islipes, kurie rati ciuoze. Jei nekirsi per stabdzius kaip isprotejes pamatysi, kad ciuozia tiktai priekiniai
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
O bugniniu stabdziu dejimas gale yra tiesiog del ju paprastesnio aptarnavimo ir pan, ten ne diskas, o bugnas, jis nesusikraipo, ten nera kreipianciuoju, kurios isdyla ar uzpuva. Tiesiog tai yra pigesnis stabdziu sprendimas. Aisku, diska efektyviau, nesiginciniu, bet kai aplamai galas ne esme sudaro stabdyme, tai ir daro taip gamintojai
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
P.s. jokiu as ne minciu apie atmosferke ar turbo neissakiau, as tik pasakiau kad pas galingesnes. Pvz kad ir honda S2k yra 2,0 atmosferke, bet galingesne uz 1G turbavyka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)