kad velyvas tai pozymiai velyvo... baltas dumas ir variklis idomiai ant apsuku sokineja... visi sako kad velyvas...mpegas rašėCOLONherkuss, pasižiūrėjau tavo ankstesnę temą (2006 lapkričio sukurtą), tai pagal dėl apsukų sukilimo problemą galima spręsti, kad įpurškimo momentas ankstyvas, o ne vėlyvas. Tie specai greičiausiai ne taip reguliuoja. Ir man taip buvo, kai vienoj klaidingoj instrukcijoj (tiesa, 1.8 variklio) buvo parašyta kad nustatyti 7 laipsn. ATDC, bet kai ant kapoto radau parašyta, kad 9, tai sureguliavus, tiek šaltas tiek šiltas variklis dirba lygiai vienodom apsukom. Esmė tame, kad , kai variklis šaltas, tokio įtaiso (prie jo šlangutėm privestas aušinimo skystis iš sistemos) yra paankstinamas įpurškimas, o temperatūrai kylant, jis vėlinamas. Tuo pačiu tas įtaisas pasuka tą traukę, kur su gazo pedalu trosu susieta ir padidina kuro kiekį į cilindrus. Jei meistriukai sakė, kad per vėlyvas įpurškimas ir nėra kaip pareguliuoti, tai greičiausiai ne taip reguliuoja.
o ar tai itakoja kuro siurbima...???