APSUKOS...

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Vartotojo avataras
Sky'us
Dalyvis
PranešimaiCOLON 3305
UžsiregistravoCOLON 2006 11 30, 15:22
AutomobilisCOLON MG
MiestasCOLON Sun City
CONTACTCOLON

APSUKOS...

Neperskaitytas pranešimas Sky'us » 2006 12 08, 23:14

Sveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???

Vartotojo avataras
ZEX
VIP narys
PranešimaiCOLON 2852
UžsiregistravoCOLON 2004 09 20, 03:00
AutomobilisCOLON Be Mitsubishi
MiestasCOLON Vilnius

Re: APSUKOS...

Neperskaitytas pranešimas ZEX » 2006 12 08, 23:28

Sky rašėCOLONSveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???
Truksta info apie auto :)
Mitsubishi EVO 8 '05 MR
Mitsubishi Eclipse '94 GS
Mitsubishi Colt '94 CAO
Audi 80 '83 B2

Vartotojo avataras
Virtual
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1465
UžsiregistravoCOLON 2005 09 12, 23:10
AutomobilisCOLON Mitsubishi Colt,Nissan RS13,LADA VF
SkypeCOLON virtualas
MiestasCOLON Vilnius>Šeškinė
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Virtual » 2006 12 09, 03:20

Gal tavo variklis primas nera isiles, tai laikosi tam tikra laika aukstos apsukos, bet kai isila apsukos nukretna iki 750-900
InSolitus UAB
- -
Colt Frankenstein 1.5l. EXTREM®project (Killed)
PARDUODU: Colt InSolitus Racing 2.0
Colt 1.6 Sport Edition CJ4 (Ready for sale)
Honda Accord 2.0 (new toy)
exEclipse 2.0
Nissan 200SX 1.8l. Turbo 239HP (In Coma)

Vartotojo avataras
JAWA9
Dalyvis
PranešimaiCOLON 456
UžsiregistravoCOLON 2006 09 21, 22:41
MiestasCOLON nEtevyne Karlstad

Neperskaitytas pranešimas JAWA9 » 2006 12 09, 11:05

deze automatas bus aaa :?:

Vartotojo avataras
Sky'us
Dalyvis
PranešimaiCOLON 3305
UžsiregistravoCOLON 2006 11 30, 15:22
AutomobilisCOLON MG
MiestasCOLON Sun City
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Sky'us » 2006 12 09, 16:20

Galantas 95m,mechanine pavaru deze,variklis 1.8l,16 voztuvu.Jis taip pastoviai dirba nors ir po keliu valandu vazinejimo....

Vartotojo avataras
mpegas
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 3017
UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
AutomobilisCOLON Sianas opelys
SkypeCOLON spokask
MiestasCOLON Mažeikiai
CONTACTCOLON

Re: APSUKOS...

Neperskaitytas pranešimas mpegas » 2006 12 09, 18:44

Sky rašėCOLONSveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???
Tai normalu. Valdymo blokas tai reguliuoja nuo judėjimo daviklio. Dar vienas daviklis nuo kurio reguliuoja yra vairo stiprintuvo slėgis. Mašinai stovint, varikliui dirbant laisvąja eiga, pasukinėk vairą :arrow: apsukos turėtų sukilti.

vaidas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 376
UžsiregistravoCOLON 2006 11 15, 17:50
MiestasCOLON Kaunas

Re: APSUKOS...

Neperskaitytas pranešimas vaidas » 2006 12 09, 22:35

mpegas rašėCOLON
Sky rašėCOLONSveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???
Tai normalu. Valdymo blokas tai reguliuoja nuo judėjimo daviklio. Dar vienas daviklis nuo kurio reguliuoja yra vairo stiprintuvo slėgis. Mašinai stovint, varikliui dirbant laisvąja eiga, pasukinėk vairą :arrow: apsukos turėtų sukilti.
Jop, laisvai riedant turi buti uzkeltos apsukos, nors pas mane jos letai riedant ~ 1200 buna, greiciau ~1500 , sustojus ~800. Kaip ir mpegas rase makaluojant vaira apsukos irgi pasoka iki 1200. Matoras irgi 1,8 16voztuvu 94m galant

Vartotojo avataras
Sky'us
Dalyvis
PranešimaiCOLON 3305
UžsiregistravoCOLON 2006 11 30, 15:22
AutomobilisCOLON MG
MiestasCOLON Sun City
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Sky'us » 2006 12 10, 12:33

Aisku,didelis dekui uz informacija,nes blem as galvojau kad taip turi buti,bet viresni draugai sako kad pas juos taip nera,o pas mane tipo variklis levas jei taip su apsukom vyksta...

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2006 12 10, 13:28

Colte budavo apsukos riedant aukshtesnes...o dabar galante net ir nuo kalno riedant apie 80km/h vistiek apie 800 :)
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

bėgikas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 37
UžsiregistravoCOLON 2006 12 04, 16:26

Neperskaitytas pranešimas bėgikas » 2006 12 11, 13:12

Pas mane galante nepriklausomai kokiu greičiu riedi (kai laisvas įmestas), jei variklis jau išilęs 900 laikosi ir neturi skirtumo ar tu ten sukinėji vairą ar ne. Manau, kad ir neturėtų turėti įtakos riedėjimo greitis ar vairo sukinėjimas. Jei variklis įšilęs iki darbinės temperatūros apsukos neturėtų keistis nuo vairo pasukimo ar nuo riedėjimo greičio (aišku kai riedama laisva pavara).


___________________________
GALANT '97, 2.0, 16 V

Griuk
Dalyvis
PranešimaiCOLON 10
UžsiregistravoCOLON 2006 07 19, 20:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas Griuk » 2006 12 11, 18:08

bėgikas rašėCOLONPas mane galante nepriklausomai kokiu greičiu riedi (kai laisvas įmestas), jei variklis jau išilęs 900 laikosi ir neturi skirtumo ar tu ten sukinėji vairą ar ne. Manau, kad ir neturėtų turėti įtakos riedėjimo greitis ar vairo sukinėjimas. Jei variklis įšilęs iki darbinės temperatūros apsukos neturėtų keistis nuo vairo pasukimo ar nuo riedėjimo greičio (aišku kai riedama laisva pavara).


___________________________
GALANT '97, 2.0, 16 V
Pas mane lygiai tas pats

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2006 12 11, 21:44

bėgikas rašėCOLONManau, kad ir neturėtų turėti įtakos riedėjimo greitis ar vairo sukinėjimas. Jei variklis įšilęs iki darbinės temperatūros apsukos neturėtų keistis nuo vairo pasukimo ar nuo riedėjimo greičio (aišku kai riedama laisva pavara).
Nebutinai; yra nemazai mitsu modeliu ir varikliu skirtingu dar daugiau. O jei paziuret i gamybos metus tai is vis... Pas vienus gal but yra "suprojektuota" taip, kad nesikeistu, o pas kitus atvirksciai - kad keistusi. Ir seip, pas auto su "paprastu" vairo stiprintuviu tai turi sukilt apsukos sukiojant vaira. O del papdidintu apsuku automobiliui riedant (nesvarbu ant laisvo riedant ar ant pavaros ismynus sankaba), tai bent jau pas ex Lanceri tai budavo sukeltos, pas Talona irgi. Su vairo pasukinu irgi pas Talona apsukos sukyla ;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2006 12 11, 22:20

Teigti, kad pas visus turi buti taip, kaip pas tave, nesamone (kaip ir Micius teigia) :)
Pas mane vairo stiprintuvas stovint vietoj ir vahziuojant letai veikia stipriau, t.y. vairas sukinejas lengviau, nei vazhiuojant greichiau. Kas yra logishka ir daro vairavima saugesniu. Tachiau pas beveik visas mashinas yra atvirkschiai.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

BUTTON_POST_REPLY