300ag 1g

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Vartotojo avataras
Show
Dalyvis
PranešimaiCOLON 27
UžsiregistravoCOLON 2007 01 20, 11:31
AutomobilisCOLON Eclipse 1G
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Show » 2007 01 21, 10:43

ZND007 rašėCOLONa toks pastebejimas o bendrai nemanot kad 300AG ar 290 yra per daug i FWD??:)
http://www.youtube.com/watch?v=Hb1LugM1y_w
Pradžioje 1,6 barų o vėliau net 1,8bar
Žinoma, šiame variklyje pakeitimų padaryta, matyt, radikalių, be to jis, greičiausiai, buvęs turbinis iš pat pradžios. Tačiau šis video parodo, kiek įmanoma visgi iš 4G63T išspausti,, ir tai ne 250 arklių. Tereikia idėti kažkiek darbo, kažkiek pinigų...
Nowone rašėCOLONShow, pasiskaityk pradziai bent sita:
http://www.dsmtuners.com/forums/showthread.php?t=5986
Nowone, thanks, labai naudingas linkas, iš esmės visi atsakymai į mano klausimus. O aš namų darbų kaip ir neatlikau, jei to puslapio pats neradau :?
Esminės, mano nuomone vietos:
Stronger Pistons and rings (either forged(9.0:1) or 2g(8.5:1) or EVO(8.7:1))
MLS Metal head gasket
o čia atsakymas į mano klausimą apie elektroniką:
Turbo ECU or SAFC (to better control the fuel curve)
Boost Gauge, EFT Gauge, Air to Fuel Ratio Gauge

Vartotojo avataras
Hoplitas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 656
UžsiregistravoCOLON 2004 10 05, 03:00
AutomobilisCOLON saab 9-3ss
SkypeCOLON hoplitas
MiestasCOLON Kaunas-Telsiai

Neperskaitytas pranešimas Hoplitas » 2007 01 21, 13:40

Show rašėCOLON
ZND007 rašėCOLONa toks pastebejimas o bendrai nemanot kad 300AG ar 290 yra per daug i FWD??:)
http://www.youtube.com/watch?v=Hb1LugM1y_w
Pradžioje 1,6 barų o vėliau net 1,8bar
Žinoma, šiame variklyje pakeitimų padaryta, matyt, radikalių, be to jis, greičiausiai, buvęs turbinis iš pat pradžios. Tačiau šis video parodo, kiek įmanoma visgi iš 4G63T išspausti,, ir tai ne 250 arklių. Tereikia idėti kažkiek darbo, kažkiek pinigų...
Nowone rašėCOLONShow, pasiskaityk pradziai bent sita:
http://www.dsmtuners.com/forums/showthread.php?t=5986
Nowone, thanks, labai naudingas linkas, iš esmės visi atsakymai į mano klausimus. O aš namų darbų kaip ir neatlikau, jei to puslapio pats neradau :?
Esminės, mano nuomone vietos:
Stronger Pistons and rings (either forged(9.0:1) or 2g(8.5:1) or EVO(8.7:1))
MLS Metal head gasket
o čia atsakymas į mano klausimą apie elektroniką:
Turbo ECU or SAFC (to better control the fuel curve)
Boost Gauge, EFT Gauge, Air to Fuel Ratio Gauge
tokio sakinio turbut nematei :lol: Turbo Installation
Since the motor is basically the same layout as the turbocharged 4G63, it is possible to bolt up factory turbo parts from another car. However, with the higher compression, it won't be possible to turn up the boost enough to gain huge amounts of power. Obviously, the compression can be lowered, many will agree that it will likely be less hassle and more cost efficient to simply purchase a factory turbocharged 1G
Eclipse 92m 2.0SOLD!
audi 80 (B4) 2.8 quattro LPG SOLD!
audi a3 1.8 SOLD!
Saab 9-3SS 1.8t

Vartotojo avataras
Tomas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 847
UžsiregistravoCOLON 2006 10 18, 09:18
MiestasCOLON Šiauliai

Neperskaitytas pranešimas Tomas » 2007 01 21, 14:57

Man asmenishkai ta tema juokinga. Nej tu darysi tuos arklius nej ka. Su savo postu nenoriu nieko izheisti, bet chia yra vaiku pasapaliojimai.
Mitsubishi Eclipse, 94'

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2007 01 21, 16:51

zvaigzdes_krenta rašėCOLONMan asmenishkai ta tema juokinga. Nej tu darysi tuos arklius nej ka. Su savo postu nenoriu nieko izheisti, bet chia yra vaiku pasapaliojimai.
o po metu jau atsiras vaikai, tada apsizenysi (arba atvirksciai :lol:) ir zmona praplaus tau prota kad naujas toyota yaris yra 100kartu geriau
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2007 01 21, 17:19

Nu :censored: nutruko vadzios - ir vel is pradzios. Cia jum ne "isikalbek" ar kokia nors "pasapliok" skiltis. Nepatiko ka zmogus pakaluse, ar juokingai kam atrodo - pasilaikykit savo nuomone sau, juk neklause jusu ar jum taip atrodo, ar kitaip. Yra ziuriu kurie ir normaliai paraso, pataria arba pakritikuoja, bet kazka pasiulo.
O tiem kam labai juokinga, tai pasijuokit ir viskas negi butina cia savo dziaugsma lieti?
Susinervinau ple :evil:
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Nasas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1985
UžsiregistravoCOLON 2004 08 28, 03:00
AutomobilisCOLON Acura RSX Type-S
MiestasCOLON Alytus

Neperskaitytas pranešimas Nasas » 2007 01 21, 17:41

nu, taigi zmogus aiskiai parase "Šis postas turi būtent tą tikslą - išsiaiškinti galimybes bei tiksliau įvertinti rizikas" . Show nekreipk demesio, aiskinkis, domekis, klausinek :wink: manau pagirtini tokie dalykai, net jei tai ir liks neatliktu projektu :idea:
RSX Type-S
EX Eclipse 3G GT
EX Eclipse 1G GS

Vartotojo avataras
Show
Dalyvis
PranešimaiCOLON 27
UžsiregistravoCOLON 2007 01 20, 11:31
AutomobilisCOLON Eclipse 1G
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Show » 2007 01 21, 20:15

Na ką, atkalbėjot jūs mane :D Nors ir nebuvo tai 100% rimtos užmačios, labiau pasvarstymai, galimybių studija. Nors reikia pripažinti, kad vietomis imdavau beveik tikėti, kad tai būtų gal ir įmanoma, jei to imčiausi... Dėkui visiems padėjusiems informacija ir nuorodomis, buvo tikrai labai naudingų. Taigi turbos nesidėsiu, nors modifikacijos greičiausiai bus, planuose tiesus išmetimas, sport filtras, galbūt koks gauge etc.
Ši diskusija gan akivaizdžiai parodė, kad tai gal ir įmanoma, bet, deja, neapsimoka to vargo ir tokio pinigų kiekio. Tokiam radikaliam modifikavimui yra žymiai labiau tinkančių variklių ir mašinų.
Apibendrinkim išvadas, kurias galima padaryt po šios diskusijos, kodėl 4G63 netinka turbinimui:
- jis neturi aušinimo kanalų
- lietinės detalės neatlaikys papildomo krūvio
- Reikalinga papildoma elektronika, tiksliau net 4 prietaisai, kiekvienas iš kurių kainuoja nuo 500 iki 1500Lt
- originali sankaba neatlaikys tokio torko, pakeitus ją į sportinę neatlaikyti gali greičių dėžė.
Overall, reikalingų darbų sąmata gerokai viršyja 10K Lt, artėja link 20K... Vien dėl hobio tai yra kiek per daug :)
Tejp kad kolei kas tvarkysim savo mašiniuką, o vėliau reikės gal parsiplukdyti kokį 2G GSX iš už jūrų-marių :)

Vartotojo avataras
Kevinas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 14203
UžsiregistravoCOLON 2005 08 06, 03:00
AutomobilisCOLON Eagle Talon 1990 TSi AWD
SkypeCOLON id: architektas.com
MiestasCOLON Kaunas
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Kevinas » 2007 01 21, 20:39

Show rašėCOLONTejp kad kolei kas tvarkysim savo mašiniuką, o vėliau reikės gal parsiplukdyti kokį 2G GSX iš už jūrų-marių :)
gerai mastai :clap2: nesupyk del kai kuriu komentaru :whistle:
Mitsubishi Eclipse 1992 GS (sold)
Eagle Talon 1990 TSi AWD (sold)
http://www.avstudija.lt

BUTTON_TOPIC_LOCKED