Puslapis 23

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 29, 22:51
Kevinas
Didziausia problema situose turbinimuose su kompu, bet irgi issprendziama.

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 29, 23:13
Fever
Dzhedaj rašėCOLONVisa bėda, kad VR4 6G Galantų buvo pagaminta tik 1000 ir visi jie dešiniavairiai ;) Taigi šiuo atveju apie turbavo tokio Galanto įsigijimą galima tik pasvajoti :)
Kiek man žinoma, tai jie buvo ir tokie ir tokie. Žiūrint kuriam regionui gaminti :wink: visi AMG, 7G ir 8G VR4 dešiniavairiai...

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 30, 10:57
nearealus
apie ta vysniova as ir svajojau :lol: geras daiktas 8O

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 30, 15:23
Dzhedaj
Ai teisingai, vistik buvo USA rinkai skirtas vienas kitas VR4 6G. Bet įtariu, kad dabar už tokio kainą galima ir EVO imt būtų :)

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 30, 15:49
Fever
Labai priklauso nuo modlist'o. Nuo ~1500$ (gan problematiškas, variklio ir važiuoklės bėdos) ~3500$ gan tvarkingas stockas, bet vistiek yra problemų (ne ledinis :D) na ir ~5000$ visiškai tvarkingas su modais (vairas, gauges, mbc, coilai, 16G, šiokia tokia audio sistema). Pastaruosius variantus sunkoka rasti, palyginti greit nuperka. Čia kainos anapus atlanto tokios be jokių atsiuntimų ir panašiai. Skelbimuose tokias siūlo. Jei pirkt, tai reiktų imt tą vidurinį variantą minimmum, nes pigiausi būna gan nemažai prastovėje galiniam kieme po lapais :D

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 12 01, 16:20
asciavadas
nu tokiu pastovejusiu as ir radau nei spalvos nei salono nebera tik idomu kaip su varikliu ir vazuokle,tiltais?o kainos tokiu tai nedideles 500$-700$ + atsiuntimas 1000$ +muitas ?
tai manau geriau jau statyti i tapati turbina kuri su viskuom atsistos 2000-2200lt nu va dar +kompas neaisku kiek?
tai jus manot kad tos originalios granatos ir galinis tiltas laikys?

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 12 01, 18:09
asciavadas
asciavadas rašėCOLONnu tokiu pastovejusiu as ir radau nei spalvos nei salono nebera tik idomu kaip su varikliu ir vazuokle,tiltais?o kainos tokiu tai nedideles 500$-700$ + atsiuntimas 1000$ +muitas ?
tai manau geriau jau statyti i tapati turbina kuri su viskuom atsistos 2000-2200lt nu va dar +kompas neaisku kiek?
tai jus manot kad tos originalios granatos ir galinis tiltas laikys?
ir dar toks klausymelis gal zynot kuom skiriasi vazuokle tarp VR4 ir GTI Dynamik 4 ???????

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 12 01, 18:17
Fever
asciavadas rašėCOLON
asciavadas rašėCOLONnu tokiu pastovejusiu as ir radau nei spalvos nei salono nebera tik idomu kaip su varikliu ir vazuokle,tiltais?o kainos tokiu tai nedideles 500$-700$ + atsiuntimas 1000$ +muitas ?
tai manau geriau jau statyti i tapati turbina kuri su viskuom atsistos 2000-2200lt nu va dar +kompas neaisku kiek?
tai jus manot kad tos originalios granatos ir galinis tiltas laikys?
ir dar toks klausymelis gal zynot kuom skiriasi vazuokle tarp VR4 ir GTI Dynamik 4 ???????
Bent GSX ir VR4 tai ta pati važiuoklė. Pas jankius ne kartą girdėjau, kad ale GSX tai vr4, tik atmosferke, kabini sraige ir gali lėkt :lol:
P.s. GSX = Dynamic 4. Pas mus Dynamic 4, pas juos GSX. :wink:
Viskas tau laikys, tik dėl dežės negarantuoju, reik pas Miciu pasiklausti. Sankaba tikrai nelaikys. Dėl pusašių nesuk galvos, ne taip lengva nusukt juos (bandžiau pjaut su bulgarke, tai dar gyvenime tokio kieto metalo neteko pjaut :lol: ). Dėl ECU, tai žiūrint kokių rezultatų sieksi, jei šiek tiek daugiau nei stock turbinukas, tai jami ECU iš 1G GST(/GSX?) ir dedi. Bet nuo 6 bolt'o, liktais 7bolt ecu nelabai draugauja su 6bolt ECU. O jei kažko jau rimčiau sieksi tada jau piggyback imt, liaudiškai kiaulytę :D

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 12 01, 19:17
Dzhedaj
O kuri modifikacija (be kai kurių GTI) turėjo orinius amortizatorius, kaip Sigmų?

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 12 01, 19:41
Fever
Ten nebuvo specialiai tam tikriem modeliams skirta ta sistema. Tiesiog galėjai užsisakyt gamykloj su ECS ir teik. Teko matyt ir paprastų GS'ų, ir vr4, ir gsx'ų, ir GTi'nų. Bet jie visi buvo su 4G63 (T arba N/T), tai nebent gal tas kažką sprendžia, bet labai abejoju.
P.s. pas mane garaže dar tebesimėto tie amortizatoriai.

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 12 01, 20:10
asciavadas
Fever rašėCOLONTen nebuvo specialiai tam tikriem modeliams skirta ta sistema. Tiesiog galėjai užsisakyt gamykloj su ECS ir teik. Teko matyt ir paprastų GS'ų, ir vr4, ir gsx'ų, ir GTi'nų. Bet jie visi buvo su 4G63 (T arba N/T), tai nebent gal tas kažką sprendžia, bet labai abejoju.
P.s. pas mane garaže dar tebesimėto tie amortizatoriai.
kazkada as pats vazynejau su 89m. GTI su pniaumatine pakaba.kol ji veike buvau nustebes kaip malonu vazuoti su tokia masyna.atrode kad vazuoji su prabangios klases didele masyna.kai isijungi soft auto konfort ji tiesiog plaugdavo.
o dabar trumpai dar papasakokit apie ECS

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 12 01, 20:26
asciavadas
Fever rašėCOLON
asciavadas rašėCOLON ir dar toks klausymelis gal zynot kuom skiriasi vazuokle tarp VR4 ir GTI Dynamik 4 ???????
Bent GSX ir VR4 tai ta pati važiuoklė. Pas jankius ne kartą girdėjau, kad ale GSX tai vr4, tik atmosferke, kabini sraige ir gali lėkt :lol:
P.s. GSX = Dynamic 4. Pas mus Dynamic 4, pas juos GSX. :wink:
Viskas tau laikys, tik dėl dežės negarantuoju, reik pas Miciu pasiklausti. Sankaba tikrai nelaikys. Dėl pusašių nesuk galvos, ne taip lengva nusukt juos (bandžiau pjaut su bulgarke, tai dar gyvenime tokio kieto metalo neteko pjaut :lol: ). Dėl ECU, tai žiūrint kokių rezultatų sieksi, jei šiek tiek daugiau nei stock turbinukas, tai jami ECU iš 1G GST(/GSX?) ir dedi. Bet nuo 6 bolt'o, liktais 7bolt ecu nelabai draugauja su 6bolt ECU. O jei kažko jau rimčiau sieksi tada jau piggyback imt, liaudiškai kiaulytę :D
ir dar smulkiau kas tie 6 bolt ir 7bolt?
nu ne nieko tokio labai rimto pokolkas neplanuojam.norisi imesti ten turbina kad gautusi kaip kad pas gamyklini vr4 ir viskas.arba bandyti siustis vr4 visa varikli bet uz ji nori nemazai ir + parsiuntimas

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 12 01, 20:44
Kevinas
asciavadas rašėCOLONir dar smulkiau kas tie 6 bolt ir 7bolt?
Keliais varztais prisuktas smagratis, buna 6 ir 7 varztu (boltu) motorai. Is esmes 6 boltu senieji motorai (kazkur iki 92metu), o 7 boltu naujesni. Bet visokiem projektam visi dazniau renkasi 6bolt, atseit tvirtesni motorai, bet cia kiek zmoniu tiek nuomoniu tuo klausimu.
Bet kad kompai 6 ir 7 boltu skirtusi, tai negirdejau ir manau kad neteisingai cia pasakyta.

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 12 02, 00:53
Riebus
temos autoriui rekomenduoju tiesiog paiekoti 4G63T variklio su pravodke ir kompu is eclipse 1g arba jei 2g tai be pravodkes bei kompo, ir susimest tiesiai i savo ta galanta

taip pat nemapirsti susimesti priekiniu stabdziu nuo 3000GT arba sigmos ir pasikeisti kuro pompa i galingesne


jei toks variantas neimanomas na tada susirinkineti dalis nuo turbo motoro ir konstruoti lego is savo esamo variklio kas bus ir brangiau ir sudetingiau

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 12 05, 20:23
Edd
o kam jus visi sakot keist stumokliu i T,uztenka atsiust Cometic tarpine 2mm storio,ir neprapus kaip stock poperine ir suspaudimas susimazins :wink: