Sky'us rašėCOLONO man isvis idomu, kaip pilt i 10 metu senumo masina pilnai sintetine alyva ir jos neispucia nafig per salnikus
Corvettei supylem sintetinius tepaliukus, masina 2006 metu, sove lauk ta tepala nafig, paskui salniko laukem apie menesi kol gausi ir pylem jau pusiau sintetika.
Patikek ne alyvos problema jei ji visa velniop pro salnikus iseina, nes tirstesnes alyvos pylimas yra tik tos problemos atideliojimas o ne sprendimas.
Colte (16 metu, ~260k kilometru) pas mane supilta sintetine alyva 5w40 ir viskas ten puiku. Mano senajam nissano variklyje irgi sintetika buvo (20metu xxxk kilometru ir belekiek laiko vazinejes su neiasku kokiu sh vietoj tepalo). Beto kelinta karta jau rasoma
alyvos skystumas/tirstumas ne nuo jos sintetiskumo priklauso, o nuo
SAE skaiciu (pvz i nissana pilu pilnai sintetini 10w60 tepala, kuris tikrai nebus "skystesnis" uz pusiau sintetini 10w40).
To Aurielka. Tepalo klampuma prie 100 laipsniu celsijaus nurodo antras skaicisu, tai teoriskai nera skirtumo tarp 5w40 ir 10w40 (realybeje yra sioks toks skirtumas, bet labai nedidelis) ir betkurio atveju dabar vasara man mieste tepalo darbine temperatura ~80-85 laipsniai, tai ten tikrai nieko blogo nenutinka. Aisku jeigu pastoviai kaciargoj suki ratus tai reiktu pagalvot apie 5w50 arba 10w60, nes ten gali lengvai pasiekti temperaturas virs 120 laipsniu, o tada jau xw40 tepalui nebelabai gerai pasidaro.