mitsubishi sigma - ar verta?
- wayfarer
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 37
- UžsiregistravoCOLON 2005 06 18, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
sigmos yra :
Sedanas v6 24v 205AG 0-100
Sedanas v6 12v 177AG 0-100
Universalas v6 12v 168AG 0-100
tie 205AG tikrai smagiai atrodo. bet ka as pralosiu su 12V 177 AG? girdejau tikrai nemazai komentaru, kad 24V varikliai genda labiau. kas ten genda, nuo ko? papasakokit placiau. kad jau noriu masinos, tai noriu ir kazka zinot apie ja , ko laukt, ko tiketis
Sedanas v6 24v 205AG 0-100
Sedanas v6 12v 177AG 0-100
Universalas v6 12v 168AG 0-100
tie 205AG tikrai smagiai atrodo. bet ka as pralosiu su 12V 177 AG? girdejau tikrai nemazai komentaru, kad 24V varikliai genda labiau. kas ten genda, nuo ko? papasakokit placiau. kad jau noriu masinos, tai noriu ir kazka zinot apie ja , ko laukt, ko tiketis
- wayfarer
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 37
- UžsiregistravoCOLON 2005 06 18, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
tai nieks ir nesneka apie dragus. o apie vazinejimo malonuma..visas reikalas tame: pvz kuom skiriasi sigma 3l. 168 AG nuo mondeo 2.5l 168 AG. metai tie patys visa kita irgi (nu pagal bendrus aprasus)..o va kai snekam apie 3l ir 205 AG, tai kitaip skamba tie skaiciukai ..uztat ir klausiu. va sako varikliai nepatvarus ar kazkas, tai ir noriu issiaiskint kas ten tokio per brokas ar kazkas pas juos?
anyway. renku informacija. nelabai ka raukiu apie tas masinas, tad negailekit, parasykit , nes tikrai reik. artimiausiu metu jau noriu isigyt ka nors
anyway. renku informacija. nelabai ka raukiu apie tas masinas, tad negailekit, parasykit , nes tikrai reik. artimiausiu metu jau noriu isigyt ka nors
- markoh
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 2882
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 14, 03:00
- AutomobilisCOLON Colt GTi/ Leon Sport Edition MY02
- SkypeCOLON markoh74
- MiestasCOLON Vilnius
Dar siek tiek infos:
Wzikas rase:
O man teko ne su viena vazinetis Nes ieskojau sau ir tarp ju buvo sigma. Kuo issiskire nuo kitu masinu ir jai teikiau didesne pirmenybe:
- kaina salyginai nedidele kaip aukstos klases masinai ir pagal metus;
- geri varikliai, DOCH'a gal ziurek vis del to, ekonomiskesnis ir galingesnis;
- pakaba kaip limuzino kieta, bet man cia pas tas;
- detales brangios ar egzotika, netikek tokiom baikem, pries desimt metu taip buvo, daba viska ir visur rast galima;
- kiek vazinejau su automatais pavarge buvo, mechanika geriau;
- amortikai kad paprasti butu ziurek
Na cia esminiai dalykai, del smulkmenu nepamenu, daug informacijos prikasiau, reikia ziuret jau.
Kaimynas strojsikas vazineja su universalu (sigmu negrazus jie) tai per 5 metus nieko nebuvo pareje, sako masina ciki.
Nakamichi rase:
Neblogas automobilis ir vertas demesio.
Atomobilis pagamintas tikrai su meile ir atsidavimu (ko nepasakytum apie daugeli japonisku automobiliu) dizainas isbaiktas. Nepagailejo Mitsubishi inzinieriai siam modeliui metalo ir kokybisku medziagu. Taip pat sis modelis nestokojo ir techniniu naujienu, buvo galima uzsisakyti sistemas neleidziancias prasisukti ratams startuojant, ABS, pirmaja pasaulyje stabilumo kontroles sistema, ir dar daugeli komforta didinanciuu privalumu kaip, automatine klimato kontroles sistema, elektra valdomas sedynes su atmintimi.
Nebuvo pagaileta sigmai ie galios. Buvo montuojami 2 tipu varikliai
tai V6 3.0litro 16voztuvu variklis isspaudziantis 177 ag ir V6 3.0litro 24voztuvu isspaudziantis 205 ag.
Daugelis automobiliu buvo komplektuojami su automatinemis pavaru dezemis.
Taip pat buvo gaminamas automobilis su universalo kebulu, jis buvo komplektuojamas tik su 177 ag varikliu, beje universalai buvo gaminami australijoje . Taip pat dar galima buvo uzsisakyti automobili su pneomatine pakaba.
Jei jau nusprendei pirkti Sigma pirmiausia demesi atkreipk i pakabos bukle, detales tikrai brangios, bet nesiskiria nuo panasios klases kitu gamintoju automobiliu detaliu kainu.
Taip pat patikrik variklio ir transmisijos bukle.
Patarciau rinktis automobili nuo 93 metu gamybos, jie jau kompektuojami su dviejomis saugos pagalvemis.
Banguolis rase:
Vienas mano pazistamas kaunietis neseniai nusipirko toki 1994 m. aparata ir dar kaip tik cia pamineta universala. Nu ka ash zinau... Isedus i vidu, neziurint visu cia paminetu navarotu, nesusidaro kazkokios itin dideles prabangos ispudis. Sedint priekinese sedynese net gi atrodo, kad kazkiek truksta erdves kaip tokios klases mashinai. Tiesa paziurejus i gala, tai jau panashu, kad kokiam mikroautobuse sedi (ta prasme galinis stiklas toli ). Variklis aishku gana smagus - visgi beveik 177 arkliai (beje varikliukas SOHC). Pagal popierius 100 km/h padaro per 9,6 sek., o mieste 100 km tesuvalgo 12,8 l benzo. Savininkas sake, kad mazadaug tai teisybe. Pradejes eksploatuoti tuoj kelis kartus susidure su zaliukais, nes labai jau nepastebedavo, kada virshija leistina greiti . Tuoj nusipirkes turejo remontuot sankaba, bet paklaustas apie remonto kainas tik kazka neaishkiai numyke . Apibendrinant - tai aishku variantas ieshkanciam shio segmento auto, tuo labiau, kad pakankamai nebrangus (uz aptariama mashina buvo sumoketa berods tik 2400 euru). Bet yra tu variantu. Jei jau orientuojiesi i Japonus, tai kad ir ta pati Nissan Maxima (o gal su Vilniaus Prekyba nenori nieko bendro tureti ? ). Man pvz. jos dizainas atrodo solidziau, o ir 3l V6 DOHC varikliukas dar smagesnis - 193 arkliai. Tiesa ash kalbu apie Maxima, kur pradejo eiti tik nuo 1994 m., taigi 1994 m. Maxima bus matyt bent jau kokiais 500 euru brangesne uz tu paciu metu Sigma. Zodziu yra ka pagalvoti.
DrTopGun:
Jos surenkamos Australijoje; labai patikimos. Mano vienas draugas turi - detales juodai brangios ir benza ryja, bet siaip kietai sukalta, greita, galinga ir smagi.
Ir dar kadangi ju mazai, tai ir mechaniku apie jas suprantanciu irgi nedaug.
Begis:
pirk sigma gera mashina . Pats su tokia ropineju . Priesh kokiu 4 men. nusipirkau . 24 vozhtuvai manualas . Niu komforto isikunijimas ir grozhiio (bet chia tik mano nuomone ) tik nedaryk tokios klaidos kokia ash padariau , nepirk keturiais ratais varomos (tipo keturi kazhkaip ir vairuojasi ) niu vien zhodzhiu i autoserviza vazhiuoti nera malonumas . P.S. nesvarbu kad ji yra pigi pagal savo charakteristikas , bet ja ishlaikyt patikek ne keli litai kainuoja taip kad pagalvok
Smeigis:
Masinuke tai smagi, bet reikia visada tureti atliekamu Lt jai priziureti. Silpnos vietos yra: sankaba, pniaumatine pakaba (amortizatoriai). Siaip dar megsta padurniuoti oro padavimo varikliuku elektroni. Daugiau kaip ir nieko neteko tvarkyti.
Kadangis siuo momentu su sigmom mazai kas tau gali patart, nepatingejau paraust infos Gal pades apsisprest.
Wzikas rase:
O man teko ne su viena vazinetis Nes ieskojau sau ir tarp ju buvo sigma. Kuo issiskire nuo kitu masinu ir jai teikiau didesne pirmenybe:
- kaina salyginai nedidele kaip aukstos klases masinai ir pagal metus;
- geri varikliai, DOCH'a gal ziurek vis del to, ekonomiskesnis ir galingesnis;
- pakaba kaip limuzino kieta, bet man cia pas tas;
- detales brangios ar egzotika, netikek tokiom baikem, pries desimt metu taip buvo, daba viska ir visur rast galima;
- kiek vazinejau su automatais pavarge buvo, mechanika geriau;
- amortikai kad paprasti butu ziurek
Na cia esminiai dalykai, del smulkmenu nepamenu, daug informacijos prikasiau, reikia ziuret jau.
Kaimynas strojsikas vazineja su universalu (sigmu negrazus jie) tai per 5 metus nieko nebuvo pareje, sako masina ciki.
Nakamichi rase:
Neblogas automobilis ir vertas demesio.
Atomobilis pagamintas tikrai su meile ir atsidavimu (ko nepasakytum apie daugeli japonisku automobiliu) dizainas isbaiktas. Nepagailejo Mitsubishi inzinieriai siam modeliui metalo ir kokybisku medziagu. Taip pat sis modelis nestokojo ir techniniu naujienu, buvo galima uzsisakyti sistemas neleidziancias prasisukti ratams startuojant, ABS, pirmaja pasaulyje stabilumo kontroles sistema, ir dar daugeli komforta didinanciuu privalumu kaip, automatine klimato kontroles sistema, elektra valdomas sedynes su atmintimi.
Nebuvo pagaileta sigmai ie galios. Buvo montuojami 2 tipu varikliai
tai V6 3.0litro 16voztuvu variklis isspaudziantis 177 ag ir V6 3.0litro 24voztuvu isspaudziantis 205 ag.
Daugelis automobiliu buvo komplektuojami su automatinemis pavaru dezemis.
Taip pat buvo gaminamas automobilis su universalo kebulu, jis buvo komplektuojamas tik su 177 ag varikliu, beje universalai buvo gaminami australijoje . Taip pat dar galima buvo uzsisakyti automobili su pneomatine pakaba.
Jei jau nusprendei pirkti Sigma pirmiausia demesi atkreipk i pakabos bukle, detales tikrai brangios, bet nesiskiria nuo panasios klases kitu gamintoju automobiliu detaliu kainu.
Taip pat patikrik variklio ir transmisijos bukle.
Patarciau rinktis automobili nuo 93 metu gamybos, jie jau kompektuojami su dviejomis saugos pagalvemis.
Banguolis rase:
Vienas mano pazistamas kaunietis neseniai nusipirko toki 1994 m. aparata ir dar kaip tik cia pamineta universala. Nu ka ash zinau... Isedus i vidu, neziurint visu cia paminetu navarotu, nesusidaro kazkokios itin dideles prabangos ispudis. Sedint priekinese sedynese net gi atrodo, kad kazkiek truksta erdves kaip tokios klases mashinai. Tiesa paziurejus i gala, tai jau panashu, kad kokiam mikroautobuse sedi (ta prasme galinis stiklas toli ). Variklis aishku gana smagus - visgi beveik 177 arkliai (beje varikliukas SOHC). Pagal popierius 100 km/h padaro per 9,6 sek., o mieste 100 km tesuvalgo 12,8 l benzo. Savininkas sake, kad mazadaug tai teisybe. Pradejes eksploatuoti tuoj kelis kartus susidure su zaliukais, nes labai jau nepastebedavo, kada virshija leistina greiti . Tuoj nusipirkes turejo remontuot sankaba, bet paklaustas apie remonto kainas tik kazka neaishkiai numyke . Apibendrinant - tai aishku variantas ieshkanciam shio segmento auto, tuo labiau, kad pakankamai nebrangus (uz aptariama mashina buvo sumoketa berods tik 2400 euru). Bet yra tu variantu. Jei jau orientuojiesi i Japonus, tai kad ir ta pati Nissan Maxima (o gal su Vilniaus Prekyba nenori nieko bendro tureti ? ). Man pvz. jos dizainas atrodo solidziau, o ir 3l V6 DOHC varikliukas dar smagesnis - 193 arkliai. Tiesa ash kalbu apie Maxima, kur pradejo eiti tik nuo 1994 m., taigi 1994 m. Maxima bus matyt bent jau kokiais 500 euru brangesne uz tu paciu metu Sigma. Zodziu yra ka pagalvoti.
DrTopGun:
Jos surenkamos Australijoje; labai patikimos. Mano vienas draugas turi - detales juodai brangios ir benza ryja, bet siaip kietai sukalta, greita, galinga ir smagi.
Ir dar kadangi ju mazai, tai ir mechaniku apie jas suprantanciu irgi nedaug.
Begis:
pirk sigma gera mashina . Pats su tokia ropineju . Priesh kokiu 4 men. nusipirkau . 24 vozhtuvai manualas . Niu komforto isikunijimas ir grozhiio (bet chia tik mano nuomone ) tik nedaryk tokios klaidos kokia ash padariau , nepirk keturiais ratais varomos (tipo keturi kazhkaip ir vairuojasi ) niu vien zhodzhiu i autoserviza vazhiuoti nera malonumas . P.S. nesvarbu kad ji yra pigi pagal savo charakteristikas , bet ja ishlaikyt patikek ne keli litai kainuoja taip kad pagalvok
Smeigis:
Masinuke tai smagi, bet reikia visada tureti atliekamu Lt jai priziureti. Silpnos vietos yra: sankaba, pniaumatine pakaba (amortizatoriai). Siaip dar megsta padurniuoti oro padavimo varikliuku elektroni. Daugiau kaip ir nieko neteko tvarkyti.
Kadangis siuo momentu su sigmom mazai kas tau gali patart, nepatingejau paraust infos Gal pades apsisprest.
Opel Zafira 2,2 DTI- Family Edition
Seat Leon TDI Sport- daily Edition
Širdy Mitsubishi
- markoh
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 2882
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 14, 03:00
- AutomobilisCOLON Colt GTi/ Leon Sport Edition MY02
- SkypeCOLON markoh74
- MiestasCOLON Vilnius
Dar aptikau viena diskusija: http://www.bite.lt/plius/bendravimas/kl ... 3722.241-=(1952125464
Opel Zafira 2,2 DTI- Family Edition
Seat Leon TDI Sport- daily Edition
Širdy Mitsubishi
- wayfarer
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 37
- UžsiregistravoCOLON 2005 06 18, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
tikrai didelis aciu Mariau
atrodo tikrai super viskas, atsiminsiu pastabas.
tik va vel gi susimeciau..vienas sako kad detales brangios, kitas kad pigios..ir del to 24V variklio taip ir nesupratau..jei 3L, tai vis tiek 177AG maziau degalu rys, nei 205AG?. ir aisku, as tik su automatine greiciu deze ieskosiu..nu kazkaip nesinori man ten maltis toj masinoj prie sankryzu su tais begiais. spaudi ir vaziuoji
atrodo tikrai super viskas, atsiminsiu pastabas.
tik va vel gi susimeciau..vienas sako kad detales brangios, kitas kad pigios..ir del to 24V variklio taip ir nesupratau..jei 3L, tai vis tiek 177AG maziau degalu rys, nei 205AG?. ir aisku, as tik su automatine greiciu deze ieskosiu..nu kazkaip nesinori man ten maltis toj masinoj prie sankryzu su tais begiais. spaudi ir vaziuoji
- alfa-moda
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 773
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 06, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius
Nori filno konforto tada 3l, automatas oda ir kiti privalumai ir vazinesi kaip ponas bosas, o apie remonta galvosi tada kada kasnors suges, pirksi akuroje arba, taiwaniskas detales bo shrotose sigmu beveik nera , pirk as tai pirkciau, jeigu budu ne 3 litrai o nors 2,5 litro
Galantas dar gyvas ir į pensiją nesiruošia
- wayfarer
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 37
- UžsiregistravoCOLON 2005 06 18, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
chebra, paaiskinkit toki reiskini-peza ce visi apie 24V ir 12V..draugas susiraukes paziurejo i mane ir klausia, kas ce per 12V.. 16V gal? sian paieskojau info. nu kad aplamai visos sigmos (paskutine modifikacija nuo 93.12) tik 24V. netgi senos 2.0, 2.5 ir 3.0 su SOHC (nors tokiu nemaciau, kazkodel visi raso kad 3.0 variklis, tik arkliai skiriasi, o pasirodo ir darbinis turis skiriasi) varikliais rasoma kad turi V6, 24V variklius.
ce nuoroda i bendra puslapi:
http://english.auto.vl.ru/catalog/mitsubishi/sigma/
o ce i palyginima:
http://english.auto.vl.ru/catalog/compa ... mpare_list
ce nuoroda i bendra puslapi:
http://english.auto.vl.ru/catalog/mitsubishi/sigma/
o ce i palyginima:
http://english.auto.vl.ru/catalog/compa ... mpare_list
kaip tau bus 16V, jeigu sigmose eina tik 3 ltr V6 varikliai? 16 dalinasi ish 6 be liekanos? tas kur 12V yra ohc, o kur 24V yra dohc.. aisku yra visokiu sigmu kopiju, kuriu isvaizda siek tiek skirasi ir jos skirtos kitu kontinentu rinkai, pvz Diamante. galima rast su 2 ltr varikliu su 125ag, bet nzn ar tu cia lietuvoj rasi.
Mitsubishi Galant GTi-16V
alfa-moda rašėCOLONnu taigi viskas labai paprasta V6 tai 6 cilindru, 24V tai 24 voztuvai
kur 3 l ir maziau arkkliu tai ten ne visai 3 Litrai o kokiu 2934 cm3
o naukasnei kokiu 3092 va ir gaunasi tas skirtumas kad ten akliu daugiau
ir dohco ir ohco kubatura yra 2972 cm³. o arkliu skirtumas todel, kad pas viena du paskirstymo velenai, o pas kita vienas.
Mitsubishi Galant GTi-16V