mitsubishi sigma - ar verta?

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Vartotojo avataras
wayfarer
Dalyvis
PranešimaiCOLON 37
UžsiregistravoCOLON 2005 06 18, 03:00
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas wayfarer » 2005 06 20, 19:02

nu pripainiojau biski..darbu daug buvo, neziurejau ka rasau.. :oops: ..
nieko tokio. visi klystam :D..

ise
Dalyvis
PranešimaiCOLON 719
UžsiregistravoCOLON 2004 10 20, 03:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas ise » 2005 06 21, 09:08

Kam tau ta sigma, pirk OOOO 100. Insidesi dujas ir ramus busi
Uminis patologinis paranoikas, arba, baltus arklius besivaikant.......
Honda Civic, 2003. 1,6 VTEC SOHC
VW Golf (2,0 hibridas,sport reguliuojami velenai,lengvinti stumai,portinta galva ir etc 900 kg-->~180 AG)

Vartotojo avataras
wayfarer
Dalyvis
PranešimaiCOLON 37
UžsiregistravoCOLON 2005 06 18, 03:00
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas wayfarer » 2005 06 21, 21:17

sigmos yra :
Sedanas v6 24v 205AG 0-100
Sedanas v6 12v 177AG 0-100
Universalas v6 12v 168AG 0-100

tie 205AG tikrai smagiai atrodo. bet ka as pralosiu su 12V 177 AG? girdejau tikrai nemazai komentaru, kad 24V varikliai genda labiau. kas ten genda, nuo ko? papasakokit placiau. kad jau noriu masinos, tai noriu ir kazka zinot apie ja :), ko laukt, ko tiketis

Vartotojo avataras
markoh
Garbės narys
PranešimaiCOLON 2882
UžsiregistravoCOLON 2004 08 14, 03:00
AutomobilisCOLON Colt GTi/ Leon Sport Edition MY02
SkypeCOLON markoh74
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas markoh » 2005 06 21, 21:21

Na sigma ne dragine auto, bet oooooo neblogas turetu but sexodromas ant ratu kaip jau kazkas sake japonu audi 100 :lol: :wink:

Opel Zafira 2,2 DTI- Family Edition
Seat Leon TDI Sport- daily Edition

Širdy Mitsubishi

Vartotojo avataras
wayfarer
Dalyvis
PranešimaiCOLON 37
UžsiregistravoCOLON 2005 06 18, 03:00
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas wayfarer » 2005 06 21, 21:33

tai nieks ir nesneka apie dragus. o apie vazinejimo malonuma..visas reikalas tame: pvz kuom skiriasi sigma 3l. 168 AG nuo mondeo 2.5l 168 AG. metai tie patys visa kita irgi (nu pagal bendrus aprasus)..o va kai snekam apie 3l ir 205 AG, tai kitaip skamba tie skaiciukai :)..uztat ir klausiu. va sako varikliai nepatvarus ar kazkas, tai ir noriu issiaiskint kas ten tokio per brokas ar kazkas pas juos?
anyway. renku informacija. nelabai ka raukiu apie tas masinas, tad negailekit, parasykit ;), nes tikrai reik. artimiausiu metu jau noriu isigyt ka nors :D

Vartotojo avataras
markoh
Garbės narys
PranešimaiCOLON 2882
UžsiregistravoCOLON 2004 08 14, 03:00
AutomobilisCOLON Colt GTi/ Leon Sport Edition MY02
SkypeCOLON markoh74
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas markoh » 2005 06 21, 22:04

Dar siek tiek infos:
Wzikas rase:
O man teko ne su viena vazinetis Nes ieskojau sau ir tarp ju buvo sigma. Kuo issiskire nuo kitu masinu ir jai teikiau didesne pirmenybe:
- kaina salyginai nedidele kaip aukstos klases masinai ir pagal metus;
- geri varikliai, DOCH'a gal ziurek vis del to, ekonomiskesnis ir galingesnis;
- pakaba kaip limuzino kieta, bet man cia pas tas;
- detales brangios ar egzotika, netikek tokiom baikem, pries desimt metu taip buvo, daba viska ir visur rast galima;
- kiek vazinejau su automatais pavarge buvo, mechanika geriau;
- amortikai kad paprasti butu ziurek

Na cia esminiai dalykai, del smulkmenu nepamenu, daug informacijos prikasiau, reikia ziuret jau.

Kaimynas strojsikas vazineja su universalu (sigmu negrazus jie) tai per 5 metus nieko nebuvo pareje, sako masina ciki.


Nakamichi rase:
Neblogas automobilis ir vertas demesio.
Atomobilis pagamintas tikrai su meile ir atsidavimu (ko nepasakytum apie daugeli japonisku automobiliu) dizainas isbaiktas. Nepagailejo Mitsubishi inzinieriai siam modeliui metalo ir kokybisku medziagu. Taip pat sis modelis nestokojo ir techniniu naujienu, buvo galima uzsisakyti sistemas neleidziancias prasisukti ratams startuojant, ABS, pirmaja pasaulyje stabilumo kontroles sistema, ir dar daugeli komforta didinanciuu privalumu kaip, automatine klimato kontroles sistema, elektra valdomas sedynes su atmintimi.
Nebuvo pagaileta sigmai ie galios. Buvo montuojami 2 tipu varikliai
tai V6 3.0litro 16voztuvu variklis isspaudziantis 177 ag ir V6 3.0litro 24voztuvu isspaudziantis 205 ag.
Daugelis automobiliu buvo komplektuojami su automatinemis pavaru dezemis.
Taip pat buvo gaminamas automobilis su universalo kebulu, jis buvo komplektuojamas tik su 177 ag varikliu, beje universalai buvo gaminami australijoje . Taip pat dar galima buvo uzsisakyti automobili su pneomatine pakaba.
Jei jau nusprendei pirkti Sigma pirmiausia demesi atkreipk i pakabos bukle, detales tikrai brangios, bet nesiskiria nuo panasios klases kitu gamintoju automobiliu detaliu kainu.
Taip pat patikrik variklio ir transmisijos bukle.
Patarciau rinktis automobili nuo 93 metu gamybos, jie jau kompektuojami su dviejomis saugos pagalvemis.

Banguolis rase:
Vienas mano pazistamas kaunietis neseniai nusipirko toki 1994 m. aparata ir dar kaip tik cia pamineta universala. Nu ka ash zinau... Isedus i vidu, neziurint visu cia paminetu navarotu, nesusidaro kazkokios itin dideles prabangos ispudis. Sedint priekinese sedynese net gi atrodo, kad kazkiek truksta erdves kaip tokios klases mashinai. Tiesa paziurejus i gala, tai jau panashu, kad kokiam mikroautobuse sedi (ta prasme galinis stiklas toli ). Variklis aishku gana smagus - visgi beveik 177 arkliai (beje varikliukas SOHC). Pagal popierius 100 km/h padaro per 9,6 sek., o mieste 100 km tesuvalgo 12,8 l benzo. Savininkas sake, kad mazadaug tai teisybe. Pradejes eksploatuoti tuoj kelis kartus susidure su zaliukais, nes labai jau nepastebedavo, kada virshija leistina greiti . Tuoj nusipirkes turejo remontuot sankaba, bet paklaustas apie remonto kainas tik kazka neaishkiai numyke . Apibendrinant - tai aishku variantas ieshkanciam shio segmento auto, tuo labiau, kad pakankamai nebrangus (uz aptariama mashina buvo sumoketa berods tik 2400 euru). Bet yra tu variantu. Jei jau orientuojiesi i Japonus, tai kad ir ta pati Nissan Maxima (o gal su Vilniaus Prekyba nenori nieko bendro tureti ? ). Man pvz. jos dizainas atrodo solidziau, o ir 3l V6 DOHC varikliukas dar smagesnis - 193 arkliai. Tiesa ash kalbu apie Maxima, kur pradejo eiti tik nuo 1994 m., taigi 1994 m. Maxima bus matyt bent jau kokiais 500 euru brangesne uz tu paciu metu Sigma. Zodziu yra ka pagalvoti.


DrTopGun:

Jos surenkamos Australijoje; labai patikimos. Mano vienas draugas turi - detales juodai brangios ir benza ryja, bet siaip kietai sukalta, greita, galinga ir smagi.

Ir dar kadangi ju mazai, tai ir mechaniku apie jas suprantanciu irgi nedaug.

Begis:
pirk sigma gera mashina . Pats su tokia ropineju . Priesh kokiu 4 men. nusipirkau . 24 vozhtuvai manualas . Niu komforto isikunijimas ir grozhiio (bet chia tik mano nuomone ) tik nedaryk tokios klaidos kokia ash padariau , nepirk keturiais ratais varomos (tipo keturi kazhkaip ir vairuojasi ) niu vien zhodzhiu i autoserviza vazhiuoti nera malonumas . P.S. nesvarbu kad ji yra pigi pagal savo charakteristikas , bet ja ishlaikyt patikek ne keli litai kainuoja taip kad pagalvok

Smeigis:

Masinuke tai smagi, bet reikia visada tureti atliekamu Lt jai priziureti. Silpnos vietos yra: sankaba, pniaumatine pakaba (amortizatoriai). Siaip dar megsta padurniuoti oro padavimo varikliuku elektroni. Daugiau kaip ir nieko neteko tvarkyti.


Kadangis siuo momentu su sigmom mazai kas tau gali patart, nepatingejau paraust infos ;) Gal pades apsisprest.

Opel Zafira 2,2 DTI- Family Edition
Seat Leon TDI Sport- daily Edition

Širdy Mitsubishi

Vartotojo avataras
markoh
Garbės narys
PranešimaiCOLON 2882
UžsiregistravoCOLON 2004 08 14, 03:00
AutomobilisCOLON Colt GTi/ Leon Sport Edition MY02
SkypeCOLON markoh74
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas markoh » 2005 06 21, 22:14

Dar aptikau viena diskusija: http://www.bite.lt/plius/bendravimas/kl ... 3722.241-=(1952125464

Opel Zafira 2,2 DTI- Family Edition
Seat Leon TDI Sport- daily Edition

Širdy Mitsubishi

Vartotojo avataras
wayfarer
Dalyvis
PranešimaiCOLON 37
UžsiregistravoCOLON 2005 06 18, 03:00
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas wayfarer » 2005 06 21, 22:20

tikrai didelis aciu Mariau :D
atrodo tikrai super viskas, atsiminsiu pastabas.
tik va vel gi susimeciau..vienas sako kad detales brangios, kitas kad pigios..ir del to 24V variklio taip ir nesupratau..jei 3L, tai vis tiek 177AG maziau degalu rys, nei 205AG?. ir aisku, as tik su automatine greiciu deze ieskosiu..nu kazkaip nesinori man ten maltis toj masinoj prie sankryzu su tais begiais. spaudi ir vaziuoji :)

Vartotojo avataras
alfa-moda
Garbės narys
PranešimaiCOLON 773
UžsiregistravoCOLON 2004 09 06, 03:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas alfa-moda » 2005 06 23, 19:51

Nori filno konforto tada 3l, automatas oda ir kiti privalumai ir vazinesi kaip ponas bosas, o apie remonta galvosi tada kada kasnors suges, pirksi akuroje arba, taiwaniskas detales bo shrotose sigmu beveik nera , pirk as tai pirkciau, jeigu budu ne 3 litrai o nors 2,5 litro
Galantas dar gyvas ir į pensiją nesiruošia

Vartotojo avataras
wayfarer
Dalyvis
PranešimaiCOLON 37
UžsiregistravoCOLON 2005 06 18, 03:00
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas wayfarer » 2005 06 27, 15:25

chebra, paaiskinkit toki reiskini-peza ce visi apie 24V ir 12V..draugas susiraukes paziurejo i mane ir klausia, kas ce per 12V.. 16V gal? sian paieskojau info. nu kad aplamai visos sigmos (paskutine modifikacija nuo 93.12) tik 24V. netgi senos 2.0, 2.5 ir 3.0 su SOHC (nors tokiu nemaciau, kazkodel visi raso kad 3.0 variklis, tik arkliai skiriasi, o pasirodo ir darbinis turis skiriasi) varikliais rasoma kad turi V6, 24V variklius.
ce nuoroda i bendra puslapi:

http://english.auto.vl.ru/catalog/mitsubishi/sigma/

o ce i palyginima:

http://english.auto.vl.ru/catalog/compa ... mpare_list

Vartotojo avataras
alfa-moda
Garbės narys
PranešimaiCOLON 773
UžsiregistravoCOLON 2004 09 06, 03:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas alfa-moda » 2005 06 27, 16:11

nu taigi viskas labai paprasta V6 tai 6 cilindru, 24V tai 24 voztuvai
kur 3 l ir maziau arkkliu tai ten ne visai 3 Litrai o kokiu 2934 cm3
o naukasnei kokiu 3092 va ir gaunasi tas skirtumas kad ten akliu daugiau :wink:
Galantas dar gyvas ir į pensiją nesiruošia

Vartotojo avataras
gazas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 682
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas gazas » 2005 06 27, 16:12

kaip tau bus 16V, jeigu sigmose eina tik 3 ltr V6 varikliai? 16 dalinasi ish 6 be liekanos? tas kur 12V yra ohc, o kur 24V yra dohc.. aisku yra visokiu sigmu kopiju, kuriu isvaizda siek tiek skirasi ir jos skirtos kitu kontinentu rinkai, pvz Diamante. galima rast su 2 ltr varikliu su 125ag, bet nzn ar tu cia lietuvoj rasi.
Mitsubishi Galant GTi-16V

Vartotojo avataras
gazas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 682
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas gazas » 2005 06 27, 16:15

alfa-moda rašėCOLONnu taigi viskas labai paprasta V6 tai 6 cilindru, 24V tai 24 voztuvai
kur 3 l ir maziau arkkliu tai ten ne visai 3 Litrai o kokiu 2934 cm3
o naukasnei kokiu 3092 va ir gaunasi tas skirtumas kad ten akliu daugiau :wink:

ir dohco ir ohco kubatura yra 2972 cm³. o arkliu skirtumas todel, kad pas viena du paskirstymo velenai, o pas kita vienas.
Mitsubishi Galant GTi-16V

Vartotojo avataras
wayfarer
Dalyvis
PranešimaiCOLON 37
UžsiregistravoCOLON 2005 06 18, 03:00
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas wayfarer » 2005 06 27, 16:16

ne ne..yra oficialios modifikacijos, pasiziurek. 2.0 su 168arkliais (atrodo, tingiu daba tikrint) paskum 2.5 su 177 arkliais ir 3.0 su 205 atrodo.. o siaip, klausimas ne tame buvo. o tame kad is vis nera nei 16V nei 12V o visos sigmos yra 24V varikliai..;)

Vartotojo avataras
gazas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 682
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas gazas » 2005 06 27, 16:25

kiek as turiu katalogu chatoj, tai visi rodo ta pati, kaip sakiau auksciau :)
o va kur diamante, ten kitokia varikliu gama. krc tiesa yra kazkur anapus. tureciau cdroma, isirasyciau autodata ir butu aisku, bet deja.. :)
Mitsubishi Galant GTi-16V

BUTTON_POST_REPLY