Cia dar noriu iemsti tokis avo tekstuka, kad zmones domintys III pajero galetu pasiskaityti ir gal tai bus naudinga.
Pajro III pliusai minusai:
Maziukas yra tikrai maziukas.. neskaitant kad i gala reik ropstis per priekines duris.. bagazines galima sakyti nera. Jei masina bsu naudojama kasdieniam vazinejimui tikrai verta galvot apie 5 duru. Ju manevringumas yra tikrai geras, ir stabilumas ant kelio taip pat mano nuomone geriausias is visu mano vazinetu dzipu. (grand cheroke, patrulis, TLC, apie x5 ar rx300 nesneku nes tai ne dzipai). I ziedai isipaisai ant 70 - 80 ir be parkiu.. dar butu galima eit greiciau, bet moraliskai jau nesaugiai jautiesi. 5 duryje bagazniaks didziulis. Salonas yra mano nuomne tikrai komfortabilus su visais navarotais, kozom rozom, elektrinem sedynem ir t.t.
Pagrindiniai minusai:
1. Transmisija
Mechanines dezes turi problemu su smagraciais. Buna kad reik keisti.
Automatai kaip ir dideliu bedu neturi, buna kad subyra bet cia jau neatspesi.
mechinien deze su smagraciu apie 2000, automatas 3000lt.
2. Pakaba ir kita
Pagrindines "bedos" priekiniai sarnyrai. Jie salyginai silpni. Nors ner ko lygint su lengvosiom masinom.
as nusipirkes saviski pakeiciau 3 sarnyrus is 4. Visas remontas su darbais kainavo 600Lt. daugiau pakaba ledas.
Pravaziavau dabar jau 15 000km.. pakaba viskas ok tik guolis zysti pradejo. tai vaziuosiu sia arba kita savaite tvarkyti. Zinau kad guoliai brangus apie 500lt vienas. bet vazineju tikrai ne paciais geriausiais keliais ir zvyrkeliu ir dar i karjera isoku palauzyti.
Dar yra dazna ebda stabdziu stiprintuvas (kriause). Ji praranda sandaruma ir tada aks penkta karta spaudziant stabdi kelias sekundes girdisi kompresoriaus garsas. Pas mane tiap nuo pirkimo dar neprisiruosiau kesti. Kiek zinau kazkas apie 600lt remontas sitos bedos. Bet raliai galima ilgai ir nuobodziai vazineti. Daugiau didesniu bedu nezinau.
3. Motoras
DID
Vienu zodziu motorai turi savo bedu. As kai pirkau man sake tik nepirk dyzelio, nes motorai yra problematiski kurie pagaminti berds iki 2004 metu. Beda yra ta, kad del levos saliarkos, eksplotacijos laiko (apie 250 000km), kuro filtro keitimo intervalu uzsinesa purkstukai. Ko pasekoja jie pradeda nebeteisingai ipurskinet dyzeli. Kitaip sakant myzcioti, del to pradeda kilti temperatura ir susvyla stumoklis. Ko pasekoje motoro remontas arba keitimas. To isvengti galima tikrinant purkstukas ar jie normaliai dirba tas kazkiek tukstanciu kilometru, taip pat perkant auto.
Konkreciai vienas draugas turi mazaji pajerika pries keleta menesiu keite motora, nes butent ta beda buvo. atsistojo virs 4000lt.
Kuro sanaudos: Mazasis apie 10 - 12 ziema iki 14, didyzis 12 - 14 ziema iki ~16
GDI
Benzinas.. tiesioginis ipurskimas ne per galva ir voztuvus, o tiesiai i cilindra kur vyksta degimas. tai turetu uztikrinti geresni ekonomiskuma ir mazesne aplinkkos tarsa.
beda yra ta, kad jei pilamas prastos kokybes benzinas tie purkstukai uzsinesa ii/arba ismetimo kolektorius pasidengia suodziais. Ko pasekoje surpasteja kuro ekonomija ir galia. Remontas - purkstuku keitimas, kolektoriu valymas. Kiek kainuoja nezinau neteko to daryti ir tikiiuosi neteks. Dirzo komplekto keitimas man kainavo apie 2000lt. su vandens pompa, tepalais, nauju ausinimo skysciu ir pan.
Kuro sanaudos:asmenines Vasra 16 -16.5 vazinejant 80% vilnius 19% kaimas/zvyrkelis, 1% bekele. Ziema kol salciu nebuvo ir sneigo ~ 18. Dabar per salcius ir kai daug sniego su 4wd pastvoiai 19 - 20 litru.
didziausia beda sito motoro, kad negalima imontuoti duju. Jos nesistato. tai gi daug vazinejant ant benzino tenka papulti, bet benzinas pigesnis eksplotacijoje ir pan.
PAPRASTAS (AMERIKONAS)
Apie amerikonus su 3.8 motorais ar 3.5 net tiksliai nezinau. ir daug bedu neisvardinsiu, bet pliusas pagrindinis tas kad ten ne GDi ir galima imontuoti dujas, minusas tas, kad sako zmones , kad ju blokai silpni. Kuom tas silpnumas pasireskia nezinau, tik tiek kad vienas zmogus ieskojo bloko ir ir gi tvarkesi motora.
Tai tiek konsultacijos..