Puslapis 515

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 01, 15:56
MrCyBoRg
ghamad rašėCOLONWhat is the A/T mode switch for?

This switch, adjacent to the automatic shift lever, allows the driver to choose the gear range as appropriate.
There are three positions, POWER, AUTO and HOLD.
POWER: when switched on, the POWER light will show on the dash. In normal driving, with the shift lever in D, the power mode will operate through the full range of gears 1 to 3 plus overdrive when active. In 2, the power mode will only operate through 1 to 2, and in L, the power mode will only operate on the first gear.
AUTO: In auto mode, the transmission will automatically change between POWER and ECONOMY modes as driving conditions define, changing to POWER mode for example when starting a hill ascent.
HOLD: The HOLD light will show on the dash. The transmission will operate in ECONOMY mode through the full range of selected gears, not changing any higher than the selected gear, for example if you have selected L, the transmission will not change up to 2 or higher.
Tai cia tiap suprantu antram pajere. Nes pas mane tokio nera. 3 pajero eina ta super seleckt vadinama greiciu deze.

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 01, 16:00
ghamad
aha antram pajerike su automatine deze. bent jau uzsienio forumuose taip raso

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 02, 18:35
Audrys4x4
Jo ten toke knopkė ira A/T mode dvi padetys viėnoi padėti kai ijungi isijuge skydeli HOLD o kitoi padėty POWER bet vistiėk apiė tas blokuotes konkrečiau niėko nerandu. :)

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 03, 09:25
MrCyBoRg
Audrys4x4 rašėCOLONJo ten toke knopkė ira A/T mode dvi padetys viėnoi padėti kai ijungi isijuge skydeli HOLD o kitoi padėty POWER bet vistiėk apiė tas blokuotes konkrečiau niėko nerandu. :)
Na cia siap is bendros praktikos paskysiu tiap: (aisku galiu klysti ) :)

HOLD ( laikyti/sustabdyti) yra daugelyje senesniu masinu.. pas mano motina carismoj yra ta pati knopke.. ja ijungus tiesiog yra nejungiamas aukstesnis begis. tai reikalinga ziemos metu ar pan.. bent jau tiap turetu buti.

POWER yra skirtas tam kad apsukos nekristu zemai. t.y. visalaika jungiamas zemesnis begis, kad apsukos butu aukstesnes. tas yra naudinga vaziuojant tarkim i kazkoki kalna ar bandant pasismagint sniege.

kaip ir turejau kazka atsakyti :)

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 03, 10:00
MrCyBoRg
Cia dar noriu iemsti tokis avo tekstuka, kad zmones domintys III pajero galetu pasiskaityti ir gal tai bus naudinga. :)

Pajro III pliusai minusai:

Maziukas yra tikrai maziukas.. neskaitant kad i gala reik ropstis per priekines duris.. bagazines galima sakyti nera. Jei masina bsu naudojama kasdieniam vazinejimui tikrai verta galvot apie 5 duru. Ju manevringumas yra tikrai geras, ir stabilumas ant kelio taip pat mano nuomone geriausias is visu mano vazinetu dzipu. (grand cheroke, patrulis, TLC, apie x5 ar rx300 nesneku nes tai ne dzipai). I ziedai isipaisai ant 70 - 80 ir be parkiu.. dar butu galima eit greiciau, bet moraliskai jau nesaugiai jautiesi. 5 duryje bagazniaks didziulis. Salonas yra mano nuomne tikrai komfortabilus su visais navarotais, kozom rozom, elektrinem sedynem ir t.t.

Pagrindiniai minusai:
1. Transmisija
Mechanines dezes turi problemu su smagraciais. Buna kad reik keisti.
Automatai kaip ir dideliu bedu neturi, buna kad subyra bet cia jau neatspesi.
mechinien deze su smagraciu apie 2000, automatas 3000lt.

2. Pakaba ir kita
Pagrindines "bedos" priekiniai sarnyrai. Jie salyginai silpni. Nors ner ko lygint su lengvosiom masinom.
as nusipirkes saviski pakeiciau 3 sarnyrus is 4. Visas remontas su darbais kainavo 600Lt. daugiau pakaba ledas.
Pravaziavau dabar jau 15 000km.. pakaba viskas ok tik guolis zysti pradejo. tai vaziuosiu sia arba kita savaite tvarkyti. Zinau kad guoliai brangus apie 500lt vienas. bet vazineju tikrai ne paciais geriausiais keliais ir zvyrkeliu ir dar i karjera isoku palauzyti. :)
Dar yra dazna ebda stabdziu stiprintuvas (kriause). Ji praranda sandaruma ir tada aks penkta karta spaudziant stabdi kelias sekundes girdisi kompresoriaus garsas. Pas mane tiap nuo pirkimo dar neprisiruosiau kesti. Kiek zinau kazkas apie 600lt remontas sitos bedos. Bet raliai galima ilgai ir nuobodziai vazineti. Daugiau didesniu bedu nezinau.

3. Motoras
DID
Vienu zodziu motorai turi savo bedu. As kai pirkau man sake tik nepirk dyzelio, nes motorai yra problematiski kurie pagaminti berds iki 2004 metu. Beda yra ta, kad del levos saliarkos, eksplotacijos laiko (apie 250 000km), kuro filtro keitimo intervalu uzsinesa purkstukai. Ko pasekoja jie pradeda nebeteisingai ipurskinet dyzeli. Kitaip sakant myzcioti, del to pradeda kilti temperatura ir susvyla stumoklis. Ko pasekoje motoro remontas arba keitimas. To isvengti galima tikrinant purkstukas ar jie normaliai dirba tas kazkiek tukstanciu kilometru, taip pat perkant auto.
Konkreciai vienas draugas turi mazaji pajerika pries keleta menesiu keite motora, nes butent ta beda buvo. atsistojo virs 4000lt.
Kuro sanaudos: Mazasis apie 10 - 12 ziema iki 14, didyzis 12 - 14 ziema iki ~16

GDI
Benzinas.. tiesioginis ipurskimas ne per galva ir voztuvus, o tiesiai i cilindra kur vyksta degimas. tai turetu uztikrinti geresni ekonomiskuma ir mazesne aplinkkos tarsa.
beda yra ta, kad jei pilamas prastos kokybes benzinas tie purkstukai uzsinesa ii/arba ismetimo kolektorius pasidengia suodziais. Ko pasekoje surpasteja kuro ekonomija ir galia. Remontas - purkstuku keitimas, kolektoriu valymas. Kiek kainuoja nezinau neteko to daryti ir tikiiuosi neteks. Dirzo komplekto keitimas man kainavo apie 2000lt. su vandens pompa, tepalais, nauju ausinimo skysciu ir pan.
Kuro sanaudos:asmenines Vasra 16 -16.5 vazinejant 80% vilnius 19% kaimas/zvyrkelis, 1% bekele. Ziema kol salciu nebuvo ir sneigo ~ 18. Dabar per salcius ir kai daug sniego su 4wd pastvoiai 19 - 20 litru.
didziausia beda sito motoro, kad negalima imontuoti duju. Jos nesistato. tai gi daug vazinejant ant benzino tenka papulti, bet benzinas pigesnis eksplotacijoje ir pan.

PAPRASTAS (AMERIKONAS)
Apie amerikonus su 3.8 motorais ar 3.5 net tiksliai nezinau. ir daug bedu neisvardinsiu, bet pliusas pagrindinis tas kad ten ne GDi ir galima imontuoti dujas, minusas tas, kad sako zmones , kad ju blokai silpni. Kuom tas silpnumas pasireskia nezinau, tik tiek kad vienas zmogus ieskojo bloko ir ir gi tvarkesi motora.

Tai tiek konsultacijos.. :)

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 03, 18:24
Audrys4x4
MrCyBoRg rašėCOLON
Audrys4x4 rašėCOLONJo ten toke knopkė ira A/T mode dvi padetys viėnoi padėti kai ijungi isijuge skydeli HOLD o kitoi padėty POWER bet vistiėk apiė tas blokuotes konkrečiau niėko nerandu. :)
Na cia siap is bendros praktikos paskysiu tiap: (aisku galiu klysti ) :)

HOLD ( laikyti/sustabdyti) yra daugelyje senesniu masinu.. pas mano motina carismoj yra ta pati knopke.. ja ijungus tiesiog yra nejungiamas aukstesnis begis. tai reikalinga ziemos metu ar pan.. bent jau tiap turetu buti.

POWER yra skirtas tam kad apsukos nekristu zemai. t.y. visalaika jungiamas zemesnis begis, kad apsukos butu aukstesnes. tas yra naudinga vaziuojant tarkim i kazkoki kalna ar bandant pasismagint sniege.

kaip ir turejau kazka atsakyti :)
Bet HOLD kai skaičiau anglu kalba rašo kad dirba tik su 2padėtim arba Lpadėtim.Nu aišku bratka dėkui.Nusipirkau knyga Rusu kalba bandisiu studijuot. :D

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 07, 22:52
Champion
Noreciau biski papildyt MrCyBoRg del kuro sanaudu. Mano trumpas daugiau 9l neima ir kaip beskaiciuociau. Seip vidutines visada gaunas 8,5-8,6l. Aisku saltu oru ir vazinejant trumpais atstumais ir neleidziant varikliui pilnai isilt tai sriabia kaip reikalas :) Bet sakau, i 9l visada itelpu.
Dar kas liecia vaziuokle. Kai pirkau masina buvo nuvaziavusi 35000km, dabar jau 135000km ir vaziuoklei keista tik du komplektai priekiniu stabilizatoriu traukuciu (kiniskos po 32lt/vnt). Daugiau vaziuoklei nieko nedaryta, o vazineju tikrai jos negailedamas :)
Kas liecia guolius tai galiu pasakyt is skaudzios patirties. Pirkau ACUROJ du vnt po 550lt/vnt (pirma karta netspejau kuri puse uzia tai teko abu keist :) ) tie guoliai atlaike man 15000km ir net neuzdami ant posukio stagiai pradejo leist nezmoniskus garsus (supakuoti buvo staciakampej kartoninej dezutei), tada nuvaziaves i acura pasakiau beda tai sake pirkt uz 500lt/vnt (jie tipo vokiski ir daug geresni) tai tie atlaike man 12000km (grazus cilindro formos ipakavimas). ir lygiai taip pat ne is to ne is sio subyrejo, i darba atvaziavau viskas buvo gerai, is darbo vos tik isvazeves iskart isgirdau keistus garsusu.
Tada nusipirkau du originalius guolius po 1100lt/vnt ir vat jau daug daug kilometru prisukau ir viskas tvarkoj, neuzia :) Tad siulau mokytis is mano klaidu ir iskart paaukot normaliem guoliam :) Vienas pazystamas nusipirko kazkoki ale japoniska guoli, bet jis yra presuojamas tai kolkas vazineja jis su juo ir jau apie 20000km prisuko, laiko.. Tad siulyciau nesusigundyt tais kiniskais guoliais ir nemetyt pinigu vejais per krize :) tuo labiau dar ir vazinet pavojinga su jais, nuvaziuosi kur toliau ir turesi po to kviest tech pagalba..
O kas liecia DiD varikli, tai pilkit gera kura, reguliariai naudokit priedus kuro sistemai valyt, pilkit gerus tepalus ir vaziuos tas variklis smagiai bei ilgai :) Ai, tiesa, dar nepamirskit tept priekinio kardano kryzme:)
Tai tiek... Gal kam bus naudinga si informacija.

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 07, 22:57
Champion
Dar vat norejau uzklaust tokio dalyko, Ar pas jus laikrodis esantis ant centrinio displejaus neskuba i prieki? :) Pas mane per savaite po 2 minutes mazdaug priskuba, mistika kazkokia :)

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 08, 09:23
MrCyBoRg
Champion rašėCOLONDar vat norejau uzklaust tokio dalyko, Ar pas jus laikrodis esantis ant centrinio displejaus neskuba i prieki? :) Pas mane per savaite po 2 minutes mazdaug priskuba, mistika kazkokia :)
Jo laikrodis ir pas mane grybauja.. bet jis automatiskai nuo radijo stoties reguliuoajsi.. gal del to ir grybauja.. nustatai tai buna 5 min i prieki tai noramliai rodo ir taip pastoviai :)


O kas liecia guoslius tai ir as turiu ta ebda.. kairys guolis jau uzia neblogai tai vat treciadieniui zadu keisti..
originalas kaip ir sakiai 1100lt.. korejietiskas 300 lt :)
naudotas 200lt..

tai vat bandysiu gal naudota statyti.. 200lt ner brungu :) o stukytes siuo momentu gaila. :)

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 08, 14:51
ghamad
pas mane irgi kaires puses guolis uzia bet keisiu originala nes salone suteikia 2metu garantija ir dar kitoj pusej trauke reikia keist bet kainos nezinau. cia nusiskausminsiu neblogai su tuo remontu :D

del laikrodzio ir pas mane skuba visada 2 minutem. kazkur skaiciau kad cia problema yra maitinimo kontaktai paciam displejui. reikia atseit juos perlituot ir viskas tada turetu but ciki :D

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 08, 15:11
MrCyBoRg
ghamad rašėCOLONpas mane irgi kaires puses guolis uzia bet keisiu originala nes salone suteikia 2metu garantija ir dar kitoj pusej trauke reikia keist bet kainos nezinau. cia nusiskausminsiu neblogai su tuo remontu :D

del laikrodzio ir pas mane skuba visada 2 minutem. kazkur skaiciau kad cia problema yra maitinimo kontaktai paciam displejui. reikia atseit juos perlituot ir viskas tada turetu but ciki :D
Na ziurint kiek pravaziuoji :D del garantijos moketi uz guoli ir dar uz darba nulups kelis simtus.. tai paskaiciuojant kad jei per metus pravaziuoji apie 15K km.. tai realiai tas pats korejietiskas tiek laikytu.. tai per du metus du guoliai.. po 300 lt.. isvis 600 na ir darbas dar 200 isviso 800lt.. per pus pigiau :) nebent pravaziuoji per metus 40 000km tada kitas reikalas.. is kitos puses as net nezinau ar vazinesiud ar du metus su ta masina :)
yra noras ir viltis ant rudens ketvirta pajero pasiimti... bet cia dar ateitis..

visada yra casco ir i koki kelma gerai ikalti kad su visa sake islupti :D :)

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 08, 18:13
Champion
Nifiga su visa sake neislupsi :D Pas mane buvo kazkur ivazeves biski kai pirkau tai guolis buvo gaves smugi ir del to pradejo uzt, o man jau taip stipriai pasirode, kad cia kitoj pusej, tai teko del to abu keist :) Na sugryztu prie sakes, tai vat kaip minejau masina buvo kazkur uzsokusi tai sake net nesulinko, sulinko siek tiek apatinio (didziausio) sarnyro pirstas ir remas ant kurio variklis ir vaziuokle laikos, o sakei ir salenblokam nieko net nebuvo atsitike :) Aisku gali pataikyt ir ant gero guolio is savartyno, bet gali ir sudegt, cia jau laimes dalykas.. As nerizikavau :) o kas liecia kiniskus guolius tai labai abidna kai po nepilnu dvieju menesiu tau naujas guolis net nepauzes subyra :) Su originalu jau vat tuoj metai bus kaip vazineju ir jokio baimes jausmo neturiu :)

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 08, 20:36
MrCyBoRg
Champion rašėCOLONNifiga su visa sake neislupsi :D Pas mane buvo kazkur ivazeves biski kai pirkau tai guolis buvo gaves smugi ir del to pradejo uzt, o man jau taip stipriai pasirode, kad cia kitoj pusej, tai teko del to abu keist :) Na sugryztu prie sakes, tai vat kaip minejau masina buvo kazkur uzsokusi tai sake net nesulinko, sulinko siek tiek apatinio (didziausio) sarnyro pirstas ir remas ant kurio variklis ir vaziuokle laikos, o sakei ir salenblokam nieko net nebuvo atsitike :) Aisku gali pataikyt ir ant gero guolio is savartyno, bet gali ir sudegt, cia jau laimes dalykas.. As nerizikavau :) o kas liecia kiniskus guolius tai labai abidna kai po nepilnu dvieju menesiu tau naujas guolis net nepauzes subyra :) Su originalu jau vat tuoj metai bus kaip vazineju ir jokio baimes jausmo neturiu :)
tai apie kinietiska ar korejietiska as net negalvoju :D

buvau savo drauga susitikes kur juoda triduri turi.. tai pasikalusiau kiek jam dyzelio motoro keitimas atsiejo..
sake pas ji buvo du purkstukai pareje.. isarde sena motora pamate kad neverta remontuoti tai pirko is svalkes kita ir keite..
su visais remontais ir keitimas 6000 lituku paliko.. :(

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 09, 13:15
MrCyBoRg
Na gal kas padalyvausit? forumas/viewtopic.php?f=3&t=15844

As kaip ir zadu .. butu smagu jei dar kas prisijungtu .. a? :)

Re: Mitsubishi Pajero III (2001-2006m)

ParašytasCOLON 2010 02 17, 16:03
donatasr
Sveiki, norejau paklaust:
kaip elgtis tokiu atveju kai uzlokinau tiltus ir jo isjugt negaliu, mirksi oranzine lempute, o priekinio tilto ispradziu atjungt negalejau, veliau kai jau atjungiau neiasku kokiu budu man ten pavyko, ijungt nebegaliu... uzpuole bedos mane su savo "maziuku" dziaugiaus, dziaugiaus, taciau kai siuo metu pasipyle bedos.... galva teko vyrint, o be to dabar kazko nebenori dirbt.... pasipurto, kaip kad nedirbtu koks cilindras, kai uzsmaugi gazo vaziuojant tai uzsidega signaline lempute variklio gedimas, bei sumazeja galia :( gal kas susiduret su panasiomis bedomis?