Puslapis 764

ParašytasCOLON 2007 04 14, 10:40
ToRpEdO
Carismos myletojai. Turiu elektronine knyga apie Carismos eksplotacija ir remonta, uzima 250 megabaitu (deje tarybine kalba, bet kas ja supranta tam dzin). Carismoje viskas gerai, bet galine pakaba uzknisa, pastoviai barska, ne tik mano Carismoje, kolegos masinoje taip pat. Ir kokio velnio Mitsu konstruktoriai i 1.6 varyklius dejo Reno pavaru dezes? 1.8 varykliai ja eina su normalia japoniska deze. O Kuro filtra pasistate taip, kak tam kad ji pakeist turejau daug ka isardyt. Del techninio aptarnavimo, tai dalys perku Lirostoje- maziausios kainos Klaipedoje. Sevise ju buvau tik karteli keichiau Paskirstymo dirza, itempimo guoli ir pompa, darbu kaina vidutine, bet 100% zemesne nei Autoaibeje.

ParašytasCOLON 2007 04 14, 11:24
ZND007
ToRpEdO rašėCOLONCarismos myletojai. Turiu elektronine knyga apie Carismos eksplotacija ir remonta, uzima 250 megabaitu (deje tarybine kalba, bet kas ja supranta tam dzin). Carismoje viskas gerai, bet galine pakaba uzknisa, pastoviai barska, ne tik mano Carismoje, kolegos masinoje taip pat. Ir kokio velnio Mitsu konstruktoriai i 1.6 varyklius dejo Reno pavaru dezes? 1.8 varykliai ja eina su normalia japoniska deze. O Kuro filtra pasistate taip, kak tam kad ji pakeist turejau daug ka isardyt. Del techninio aptarnavimo, tai dalys perku Lirostoje- maziausios kainos Klaipedoje. Sevise ju buvau tik karteli keichiau Paskirstymo dirza, itempimo guoli ir pompa, darbu kaina vidutine, bet 100% zemesne nei Autoaibeje.
tai gal tu ta knyga kokiu nors budu galetumei pasidalinti???

ParašytasCOLON 2007 04 14, 13:46
ToRpEdO

ParašytasCOLON 2007 04 14, 16:24
ZND007
labai aciu vakare parpumpuosiu ;]]

ParašytasCOLON 2007 04 26, 21:29
Kevinas
Na ka biciuliai, visi cia tas Carismas turit, tai dabar greitai pasakykit i ka ziureti turguj radus ka nors. Su isvaizda viskas aisku daugmaz, ka su varikliu pasiziurinet? Siaip gera nuomone man susidare ir siaip va teko pasedeti patiko kazkaip viduj, bet vis tik gal yra koks "kabliukas" i kuri verta atkreipti demesi 8) Turbut labiausia domina GDI, nes yra variantas vienas kitas.

ParašytasCOLON 2007 04 26, 23:16
Pavlikas
Na GDI turbut geriausiais pasirinkimas butu ;) tas varikliukas visai neblogai sukasi 8)
o seip pagal savo patirti tai galiu pasakyti, kad daugiausia demesi reiketu kreipti i pakaba. kaip man atrodo, pakaba-silpniausia Carismu vieta, o su kitais dalykais tai kaip ir tvarkoi :)
rudziu kazkaip ir nepastebejau dar 8)

ParašytasCOLON 2007 04 27, 00:59
pharaon
Kevinas rašėCOLONNa ka biciuliai, visi cia tas Carismas turit, tai dabar greitai pasakykit i ka ziureti turguj radus ka nors. Su isvaizda viskas aisku daugmaz, ka su varikliu pasiziurinet? Siaip gera nuomone man susidare ir siaip va teko pasedeti patiko kazkaip viduj, bet vis tik gal yra koks "kabliukas" i kuri verta atkreipti demesi 8) Turbut labiausia domina GDI, nes yra variantas vienas kitas.
Na,kaip jau minejo Pavlikas,atkreipk demesi i priekine vaziuokle,galiu beveik garantuot,kad reikes sarnyrus keist,na ir greiciu deze patikrink,nes ivores daznai buna issidevejusios(is savo patirties ir kitu forumieciu pasisakymu..),ai,dar laikrodzio apsvietimo lempute patikrink,nes cia irgi daznas "gedimas" :lol:

O jei rimtai,tai Carisma kazkokiu specifiniu bedu neturi ;) Pats savo neperseniausiai pardaviau,tai visos bedos(o ju buvo tik kelios) buvo su vaziuokle.

ParašytasCOLON 2007 04 27, 07:13
Rubinas
Kur tos ivores yra? Pas save reiktu paziureti : :oops:

ParašytasCOLON 2007 04 27, 12:46
rolkus
laba. Kas liecia GDI varikliu,tai manau dar varikli reiktu pziureti, ar traukia ir apsukos nesokyneja. Nes gali buti taip kad oro kanalai uzake. O pravalymas Autovutare kainuoja apie 3500Lt

ParašytasCOLON 2007 04 27, 13:36
ZND007
Kevinas rašėCOLONNa ka biciuliai, visi cia tas Carismas turit, tai dabar greitai pasakykit i ka ziureti turguj radus ka nors. Su isvaizda viskas aisku daugmaz, ka su varikliu pasiziurinet? Siaip gera nuomone man susidare ir siaip va teko pasedeti patiko kazkaip viduj, bet vis tik gal yra koks "kabliukas" i kuri verta atkreipti demesi 8) Turbut labiausia domina GDI, nes yra variantas vienas kitas.
o tu ce ka sau ta carisma jemsi??
ash tai kai ieshkojau labai norejejau ta GT versija nusipirkt su 140 arklio ne GDI, bet kadangi tas dalyks retas tai pajemiau 1,8 GDI 16V nu kaip ir nusiskundimu nera tik nervina pakaba jo galine kieta priekine minksta tai ivarius i duobe priekis graziai minkstai ir net pamirsti kad galas gali dantis ishmusht :DD
vat siaip mano kanalai buvo uzsikimse tai bet ne vytare padare ir ta paty ishvale uz 300 lt :DD ten vytare kaina yra didele nes keicia tarpines dirzus ir dar ten kai ka todel taip kaina ishauga. Manishke beje rudyja slenksciai dvejose vietose bet siaip rudziu nera dusle nerudyja buvau po apacia palindes viskas ciki ir po 8 metu gyvenimo masinos.
tik kartais tas GDI supsixuoja bet ce sake vytare taip turi but krc uzvedant kartais vibracija buna varilly kiek supratau nieko bajsaus.
o nieko blogo pasakyt negaliu dinamika super kaip 1,8 varikliui :D tik barska viskas ;(

ParašytasCOLON 2007 04 27, 13:38
ProXas
rolkus rašėCOLONlaba. Kas liecia GDI varikliu,tai manau dar varikli reiktu pziureti, ar traukia ir apsukos nesokyneja. Nes gali buti taip kad oro kanalai uzake. O pravalymas Autovutare kainuoja apie 3500Lt
nuliu ne per daug? 8O

ParašytasCOLON 2007 04 27, 19:38
ral-69
ZND007 rašėCOLON vat siaip mano kanalai buvo uzsikimse tai bet ne vytare padare ir ta paty ishvale uz 300 lt
jei nepaslaptis, cia Vilniuje ? Gal gali tiklesnes kordinates siu darbu servisiuko (gali ir PM)
aciu.

ProXas< ne perdaug. Kaip tik buvau Vytare sian, lelekinau ..bet kai sito paklausiau, tai ..gerai kad sedejau :D :( :evil:

ParašytasCOLON 2007 04 27, 21:40
rolkus
kas liecia nuliu tai neperdaug. asmeniskai kalbejausi su vyrioku-meistriuku kuris ten dirba :) dabo tai ten tikrai daug. jau kaip ir sake keicia dirzus,tepalus ir dar kazka,nes jau po sitiek metu buna nusideveje.

ParašytasCOLON 2007 04 28, 10:40
Dzhedaj
Dirzhai, tepalai, itempejai - 800Lt su darbu 1.8 GDI varikliui...
Ish kur dar 2700? :lol:

ParašytasCOLON 2007 04 29, 00:20
ral-69
Pravalymo kaina nesusijusi su paskirstymo dirzo pakeitimu
(darbu ir firminiu detaliu kaina Vilniuje mitsubishi atstovybeje ~966 lt.)

Del pravalymo, buvau pasitarti, kalbejausi: Rekomenduotinas valymas kas 100 000km. Valomas ne tik oro padavimo slangutes, bet "lupama" paskir. galva 8O ... su visomis susijusiomis islaidomis. Kaina: nuo 2500 lt iki 3500 lt. :oops:

Anksciau pravalydavo tik oro kanalus "nelupant" galvos. Bet atsiradus "priekaistingu" klijentu, laikomasi gamintoju nurodymu ...