Puslapis 16

mitsubishi sigma - ar verta?

ParašytasCOLON 2005 06 18, 15:49
wayfarer
sveiki.
noriu pirkt mitsubishi sigma, bet nieko apie ja neismanau, papasakokit kas nors apie to modelio pliusus ir minusus, ipatumus, niuansus, verta ar neverta demesio? kaip su exploatacija, kaip su patikimumu, kaip su ekonomija? ir t.t. :?: :?: :?:

ParašytasCOLON 2005 06 18, 21:11
ioma
na, tarp aktyviau besireiškiančiųjų šiame forume sigmų savininkų nėra daug, taigi turėk kantrybės laukdamas ats. :wink:
na, o šiaip - sigma, visų pirma komfortas. jei neklystu, kai kurie modeliai turi aktyviąją pakabą, kurios eksploatacija yra kiek skausminga :lol: o visa kita - pirkdamas nenaują mašiną visada kaip loterijoje :wink:

ParašytasCOLON 2005 06 18, 22:48
wayfarer
aciu :). laukiu daugiau jusu pastabu ir komentaru :)
beje, gal dar galite parasyti kazkokiu patarimu, pagal ka rinktis, i ka vertetu atkreipt demesi? :roll: dekui :)

ParašytasCOLON 2005 06 19, 00:10
marchela
cia turbut kaip pas visus mitsus, pavaru dezes bus nelabai patvarios,siaip visai nebloga isvaizda ir kaip avtamobilis,man geriau universalas atrodo ;)

ParašytasCOLON 2005 06 19, 00:20
wayfarer
hmm..na, as aisku tik apie automata sneku. o kame tas nepatvarumas greiciu dezes? idomu kokie galimi variantai-remontuot, ar keist i kita, kokia patvaresne, ar neapsimoka?

ParašytasCOLON 2005 06 19, 14:03
Go4Ride
Man teko patureti sigma su silpnesniuoju varikliu, siaip masinyte smagi, tik labai reikia ziureti amortikus ju, jei pneumatinei amortikai, tai tada brangokai tau ant ju iseis. Masina gera ir joje pilna yra privalumu, bent pas mane buvo viskas: elektra pilna, koza, antipraslydimas, kondicionierius, pneumatine pakaba, sedyniu atmintis, automatine graiciu deze. Del ekonomiskumo, tai mieste apie 12-13l suvalge 100km. Del duju kiek teko girdeti, kad nelabai mitsubishi draugauja su dujom, kiek tiesos yra nzn tiksliai, bet pas mano sigma buvo anksciau dujos idetos, tai is to nieko gero nebuvo....
Beja, yra varikliai ju su 177 ag ir 205 ag.

ParašytasCOLON 2005 06 19, 14:54
wayfarer
na taip, zinau kad joje daugybe navarotu, todel ir noriu jos :lol: o va del duju tai idomu. kodel nedraugauja? kas tokio nutinka? kas negerai buna, kas gali nutikt?
o del pakabos? jau kelintas zmogus sako kad tai brangiai atseis. kiek tas brangiai?
ir dar norejau pasiteiraut del varikliu. visi yra 3 litru, kodel tuomet yra 177 ir 205 AG? is kur tas skirtumas?

ParašytasCOLON 2005 06 19, 15:17
Go4Ride
Na paprasti amortikai jai kainuoja apie 800Lt visi jei neklystu, o teko girdeti, kad jei pneumatinio, tai vieno kaina yra apie 800Lt, zinoma gali jau kainos but pasikeitusios, bet pneumatiniai yra brangesni uz paprastus. Del duju, tai nzn, siaip purkstukus uzkimsa labai ir po sprogimu buna nelabai gerai varikliui. O ag tai ten kai yra 3l varikliai, jie turi skirtingai KW ir del to yra skirtumas tarp ag, ekonomjoj gal 0.5l skirtumas butu.

ParašytasCOLON 2005 06 19, 15:43
wayfarer
sakot purkstukus uzkemsa? o kodel jie uzsikemsa? gal prasti? del saudymo. pas drauga mondeo yra su pigiausia iranga, ji saudo. o jei det geresne. zinau kad ji brangesne gerokai, bet atsipirks gal? ir purkstukai neuzsikims, ir nesaudys, ir to slykstaus dvoko nesijaus?
ir va visi sako kad "negerai varikliui" bet nieks nepasako kas negerai? kas ten jam gali nutikti?

ParašytasCOLON 2005 06 19, 17:56
djx
wayfarer rašėCOLONna taip, zinau kad joje daugybe navarotu, todel ir noriu jos :lol: o va del duju tai idomu. kodel nedraugauja? kas tokio nutinka? kas negerai buna, kas gali nutikt?
o del pakabos? jau kelintas zmogus sako kad tai brangiai atseis. kiek tas brangiai?
ir dar norejau pasiteiraut del varikliu. visi yra 3 litru, kodel tuomet yra 177 ir 205 AG? is kur tas skirtumas?
tenka man kartais pavazinet su situo aparatu,zodziu visi meistrai sako kad komfortu nenusileidia mersedesams..Kas del duju nieko blogo nepastebejau, ~3m dujos idetos ir dirba be problemu, valgo ~12-13l...Paprastai nespaudziant tapkes iki dugno vaziuoja eko rezimu ne taip staigiai begejasi,o jei pvz nori aplenkti staigiau ar siaip pajaut jega tai spaudi iki dugno ir lauki kokias 3s tada pedalas sukieteja ir ima traukti kaip raketa :) aisku ir valgys daugiau..su automatu vazinejau, patogu...Buvau 200 imines, ziauriai stabili,minksta,zodziu jauciasi kad auto tikrai aukstos klases..Beje salonas irgi toks neblogas medienos imitacija..Das joje cinkuotas dugnas yra,tik nzn ar visoms..

ParašytasCOLON 2005 06 19, 18:05
wayfarer
aciu DJX. jau ir itikinai kad vertas demesio aparatas :D..
dar butu faina jei kas parasytu koki komentara del laidos. pvz kuom skirias 91 ir 95 metu. gal neapsimoka lauzytis del 95 ir uzteks 92 metu tarkim, jei viskas tas pats..ar tie 3 metai daug ka pakeis?nes kaina tai kaip pastebejau kone 2x skirtumas..

ParašytasCOLON 2005 06 19, 20:24
gazas
na del pneumatiniu amortiku tai girdejau kad apie 1500 kainuoja vienas. bent taip buvo seniau, be to juos sunku gaut. jei kalbant apie naujus, tai manau tik gautum Vytare ir tai turbut reiketu uzsakinet. o jeigu ka, tai juos visada galima i paprastus pasikeist, tik jau vaziavimas nebe tas bus :)

ParašytasCOLON 2005 06 20, 00:34
wayfarer
ir kuom skiriasi vaziavimas automobiliais turinciais pneumatine ir mechanine pakabas?

ParašytasCOLON 2005 06 20, 01:48
gazas
nzn kaip sigmose (turetu but daugmaz tas pats), bet va galantuose tai yra ivairios opcijos amortiku kietumo ir aukscio. tai va ant soft rezimo varai kaip per vandeni, ant sporto renki kiekviena duobe, bet posukiuose kaip stovi... mmm :)
nu zodziu tuom ir skiraisi, kad gali rinktis savo pakabos opcijas knopkes paspaudimu :) kaip nori taip vaziuoji.