Projektas
- asciavadas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 166
- UžsiregistravoCOLON 2005 05 10, 03:00
- AutomobilisCOLON Galant 2000m. V6 2.5cc
- MiestasCOLON Klaipeda
Projektas
Sveiki!
Noreciau eiti iskarto prie reikalo ir kad komentuotu tai kas tikrai nusymano ir be svaiksciojimu.
Reiskias reikalas toks mano silpnybe yra 88-92m. Galantams bet ne eiliniams o VR4. Kadangi VR4 LT nera o jai rasti UK tai per dauk valakytos metiti vairus o is JAV brangokai.
Tai va yra 92m. Galantas 2.0cc 16v GTI ir jis dar 4x4 tai noreciau ji paburti ir kaip sakant padaryti VR4.
Dabar pas ji yra kazkur 144AG o noretusi sukelti nuo 200 iki 250 AG ka galetumet patarti ar deti turbo,ar atmosferini daryti,kokie iskyla niuansai
Laukiu tikrai rymtu patarymu.
Aciu
Noreciau eiti iskarto prie reikalo ir kad komentuotu tai kas tikrai nusymano ir be svaiksciojimu.
Reiskias reikalas toks mano silpnybe yra 88-92m. Galantams bet ne eiliniams o VR4. Kadangi VR4 LT nera o jai rasti UK tai per dauk valakytos metiti vairus o is JAV brangokai.
Tai va yra 92m. Galantas 2.0cc 16v GTI ir jis dar 4x4 tai noreciau ji paburti ir kaip sakant padaryti VR4.
Dabar pas ji yra kazkur 144AG o noretusi sukelti nuo 200 iki 250 AG ka galetumet patarti ar deti turbo,ar atmosferini daryti,kokie iskyla niuansai
Laukiu tikrai rymtu patarymu.
Aciu
- Fever
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 4869
- UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
- AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
- SkypeCOLON rimwerimwe
- MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas
Re: Projektas>>>>>>>>>>>>>>
Keiti stūmoklius į mažesnės kompresijos aka turbininius. Keiti purkštukus į našesnius. Dedi stipresnę sankabą. Valikus arba keiti į turbaviko arba palieki tuos pačius. Turbo kolikas su turbina, geras išmetimas su arba be High flow cat'o. Nėra čia ką pasakot, paemi ir darai. Kiek bus AG ir kaip tau juos pats matoras laikys tai priklauso nuo biudžeto tavo. paprasčiau turbo matorą kelt, o ne atmosferinį turbint, tuo labiau jei patirties mažoka. 6bolt apačia ir 2G galva kiek žinau yra geriausias sprendimas. Tu geriau pats duok mum klausimus, nes čia dabar pasakot apie tą matorą tai nematau prasmės
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Projektas
Apie atmosferinio variklio 200ag gali pamiršti, neapsimokės nei finansiškai, nei laiko atžvilgiu.
Paprasčiausias būdas būtų nusipirkti donorą turbinuką 1G ir perkelti variklį pas save į mašiną. Kiek man žinoma, 6G Galantų net ir dėžės su visa awd sistema praktiškai sutampa su 1G.
Aišku rasti turbinuką 1G parduodamą ir dar jį paskersti yra ką veikti (gali paskui buvęs savininkas neatleisti ).
Pažiūrėk, kaip turbo projektą iš atmosferinio 4G63 darė performancas (yra jo garažas), tavo turbo projektas būtų identiškas.
Paprasčiausias būdas būtų nusipirkti donorą turbinuką 1G ir perkelti variklį pas save į mašiną. Kiek man žinoma, 6G Galantų net ir dėžės su visa awd sistema praktiškai sutampa su 1G.
Aišku rasti turbinuką 1G parduodamą ir dar jį paskersti yra ką veikti (gali paskui buvęs savininkas neatleisti ).
Pažiūrėk, kaip turbo projektą iš atmosferinio 4G63 darė performancas (yra jo garažas), tavo turbo projektas būtų identiškas.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
- asciavadas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 166
- UžsiregistravoCOLON 2005 05 10, 03:00
- AutomobilisCOLON Galant 2000m. V6 2.5cc
- MiestasCOLON Klaipeda
Re: Projektas
tai man ir idomu gal geriau ir ta turbina deti.bet cia vienas sako kad man nelaikys galinis tiltas!Dzhedaj rašėCOLONApie atmosferinio variklio 200ag gali pamiršti, neapsimokės nei finansiškai, nei laiko atžvilgiu.
Paprasčiausias būdas būtų nusipirkti donorą turbinuką 1G ir perkelti variklį pas save į mašiną. Kiek man žinoma, 6G Galantų net ir dėžės su visa awd sistema praktiškai sutampa su 1G.
Aišku rasti turbinuką 1G parduodamą ir dar jį paskersti yra ką veikti (gali paskui buvęs savininkas neatleisti ).
Pažiūrėk, kaip turbo projektą iš atmosferinio 4G63 darė performancas (yra jo garažas), tavo turbo projektas būtų identiškas.
o kur rasti ta performancas (yra jo garažas)
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Projektas
forumas/viewtopic.php?f=35&t=10429
Paklausk, pavyzdžiui, Miciaus ar Riebalo, jeigu gerai pamenu yra pirkęs kažkuris AWD pirmukui nuo Galanto AWD galinį diferencialą, nes jie lyg ir vienodi (bet galiu kažką ir painioti).
Paklausk, pavyzdžiui, Miciaus ar Riebalo, jeigu gerai pamenu yra pirkęs kažkuris AWD pirmukui nuo Galanto AWD galinį diferencialą, nes jie lyg ir vienodi (bet galiu kažką ir painioti).
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
Re: Projektas
Laikys tas tiltas tokius arklius
O variklio tobulinimui, tai jei kalba apie palikima atmosferinio, iki 200-250 ag, tai "salyginai zmoniskose" kainose, nieko nebus, nebent NOS. Bet ir tai, darant rimtai kainos bus su reikiamom variklio modifikacijom nejuokingos.
Todel geriausia eit Turbo keliu.
Na o turbinimas sitam modeliui ir varikliui, yra 1:1 kaip ir 1G NA i Turbo konversija. Tai, pasiieskok info apie 1G atmosferkiu turbinima. jos yra daugiau negu sociai (ne tik lietuviu kalba aisku). O jei iskils klausimo konkretesniu, ta izinoma kalusk, gal bus, kas patars
O variklio tobulinimui, tai jei kalba apie palikima atmosferinio, iki 200-250 ag, tai "salyginai zmoniskose" kainose, nieko nebus, nebent NOS. Bet ir tai, darant rimtai kainos bus su reikiamom variklio modifikacijom nejuokingos.
Todel geriausia eit Turbo keliu.
Na o turbinimas sitam modeliui ir varikliui, yra 1:1 kaip ir 1G NA i Turbo konversija. Tai, pasiieskok info apie 1G atmosferkiu turbinima. jos yra daugiau negu sociai (ne tik lietuviu kalba aisku). O jei iskils klausimo konkretesniu, ta izinoma kalusk, gal bus, kas patars
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
- Kevinas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 14203
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 06, 03:00
- AutomobilisCOLON Eagle Talon 1990 TSi AWD
- SkypeCOLON id: architektas.com
- MiestasCOLON Kaunas
- CONTACTCOLON
Re: Projektas
Kaip suprantu nupirkai ta vysnyni galanta 4x4 ?asciavadas rašėCOLONSveiki!
Noreciau eiti iskarto prie reikalo ir kad komentuotu tai kas tikrai nusymano ir be svaiksciojimu.
Reiskias reikalas toks mano silpnybe yra 88-92m. Galantams bet ne eiliniams o VR4. Kadangi VR4 LT nera o jai rasti UK tai per dauk valakytos metiti vairus o is JAV brangokai.
Tai va yra 92m. Galantas 2.0cc 16v GTI ir jis dar 4x4 tai noreciau ji paburti ir kaip sakant padaryti VR4.
Dabar pas ji yra kazkur 144AG o noretusi sukelti nuo 200 iki 250 AG ka galetumet patarti ar deti turbo,ar atmosferini daryti,kokie iskyla niuansai
Laukiu tikrai rymtu patarymu.
Aciu
- asciavadas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 166
- UžsiregistravoCOLON 2005 05 10, 03:00
- AutomobilisCOLON Galant 2000m. V6 2.5cc
- MiestasCOLON Klaipeda
Re: Projektas
Kalba eina apie tapati.nevisai as vienas,su draugu.jis azartinis auto sporto fanas o man patinka VR4 tai bandysim kanors is jo padaryti ir dalyvauti slalome 4x4 klaseje.Kevinas rašėCOLONKaip suprantu nupirkai ta vysnyni galanta 4x4 ?asciavadas rašėCOLONSveiki!
Noreciau eiti iskarto prie reikalo ir kad komentuotu tai kas tikrai nusymano ir be svaiksciojimu.
Reiskias reikalas toks mano silpnybe yra 88-92m. Galantams bet ne eiliniams o VR4. Kadangi VR4 LT nera o jai rasti UK tai per dauk valakytos metiti vairus o is JAV brangokai.
Tai va yra 92m. Galantas 2.0cc 16v GTI ir jis dar 4x4 tai noreciau ji paburti ir kaip sakant padaryti VR4.
Dabar pas ji yra kazkur 144AG o noretusi sukelti nuo 200 iki 250 AG ka galetumet patarti ar deti turbo,ar atmosferini daryti,kokie iskyla niuansai
Laukiu tikrai rymtu patarymu.
Aciu
beto turejau kazkada GTI galanta tai esu neblogai su juo susipazynes.
Paskutinį kartą redagavo 1 asciavadas. Iš viso redaguota 2009 kartus.
- asciavadas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 166
- UžsiregistravoCOLON 2005 05 10, 03:00
- AutomobilisCOLON Galant 2000m. V6 2.5cc
- MiestasCOLON Klaipeda
Re: Projektas
tai belieka tada zaisti su turbo varijantu.o gal visa varikli rizikuoti siustis is statu? bet nuziurejom turbinos komplekta ebay ka manot ar normali bus? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TURBO-KI ... ccessoriesMicius rašėCOLONLaikys tas tiltas tokius arklius
O variklio tobulinimui, tai jei kalba apie palikima atmosferinio, iki 200-250 ag, tai "salyginai zmoniskose" kainose, nieko nebus, nebent NOS. Bet ir tai, darant rimtai kainos bus su reikiamom variklio modifikacijom nejuokingos.
Todel geriausia eit Turbo keliu.
Na o turbinimas sitam modeliui ir varikliui, yra 1:1 kaip ir 1G NA i Turbo konversija. Tai, pasiieskok info apie 1G atmosferkiu turbinima. jos yra daugiau negu sociai (ne tik lietuviu kalba aisku). O jei iskils klausimo konkretesniu, ta izinoma kalusk, gal bus, kas patars
- Fever
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 4869
- UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
- AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
- SkypeCOLON rimwerimwe
- MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas
Re: Projektas
Pradėk nuo matoro vidurių ir kuro valdymo
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance
- performancas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 824
- UžsiregistravoCOLON 2006 05 31, 22:10
- AutomobilisCOLON 1g DSM Performanced :)
- MiestasCOLON Anyksciai - Vilnius
Re: Projektas
suk tu turba ant to atmosferiko ir nesuk galvos, laikys tas variklis 250 drasiai, tik susirask turbava kompa, purkstukus siurbli, nu ir aisq turba, kolika, kuleri, vamzdziu ir tt.
is amosferekes tiek ag padaryt kainuos kokius 3 kart brangiau ir isvis 4g63 ne tas motoras is kurio be turbo reiktu kazka daryt
is amosferekes tiek ag padaryt kainuos kokius 3 kart brangiau ir isvis 4g63 ne tas motoras is kurio be turbo reiktu kazka daryt
Colt C53A Targa - GTi 4g67 100Kw - sold
1G '94 DSM GS+T - in po presas
Colt '05 cz3 1,3 70kw
Colt '94 CA0 1,6 83kw daily car/ (turbo project coming...)
http://www.temis.lt/
1G '94 DSM GS+T - in po presas
Colt '05 cz3 1,3 70kw
Colt '94 CA0 1,6 83kw daily car/ (turbo project coming...)
http://www.temis.lt/
- Algiukaz
- Klubo narys
- PranešimaiCOLON 744
- UžsiregistravoCOLON 2008 10 16, 23:39
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer Evoliution VIII
- SkypeCOLON algirdux2001
- MiestasCOLON Москва-Vilnius-Šiauliai
- CONTACTCOLON
Re: Projektas
esu isitikines 100%, kad nusipirkus turbava masina, tuninimas kainuos 3-5 kartus maziau, efektas zymiai didesnis ir pigesnis , nei investuojant i atmosferika, praeitas kelias ir tikrai nepatariu, nebent darysi stylinga koki, bet vel gi sportiskai atrodanti masina nevaziuojanti yra kaip bauda
Paskutinį kartą redagavo 1 Algiukaz. Iš viso redaguota 2009 kartus.
MB C-klasse (W204 coupe '14)
VW Touareg II (face lift '15)
Inirtingai ieskomas gyvas CT9A
VW Touareg II (face lift '15)
Inirtingai ieskomas gyvas CT9A
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Projektas
Visa bėda, kad VR4 6G Galantų buvo pagaminta tik 1000 ir visi jie dešiniavairiai Taigi šiuo atveju apie turbavo tokio Galanto įsigijimą galima tik pasvajoti
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
- Algiukaz
- Klubo narys
- PranešimaiCOLON 744
- UžsiregistravoCOLON 2008 10 16, 23:39
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer Evoliution VIII
- SkypeCOLON algirdux2001
- MiestasCOLON Москва-Vilnius-Šiauliai
- CONTACTCOLON
Re: Projektas
Taigi, kad tokius modelius visi stengiasi islaikyti kuo orginalesniuis o perdarymas yra paprasciausias issityciojimas is masinos, man daug vertingesnis toks retas auto kuris islaikes kuo daugiau originaliu detaliu, nei perdarytas.Dzhedaj rašėCOLONVisa bėda, kad VR4 6G Galantų buvo pagaminta tik 1000 ir visi jie dešiniavairiai Taigi šiuo atveju apie turbavo tokio Galanto įsigijimą galima tik pasvajoti
MB C-klasse (W204 coupe '14)
VW Touareg II (face lift '15)
Inirtingai ieskomas gyvas CT9A
VW Touareg II (face lift '15)
Inirtingai ieskomas gyvas CT9A
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Projektas
Nelabai supratau apie ką tu čia. Pats savaime ne VR4 Galantas nei retas, nei vertas išsaugoti originalumą O jo giminingumas su turbo 1G Eclipsėm ir 6G Galantais yra labai didelis, todėl perdaryti į turbinuką galima vien perdėjus variklį.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance