Puslapis 13

Norejau paklaust apie Mitsubishi Eclipse 1G

ParašytasCOLON 2005 12 14, 23:06
Ice_Gee
sweiki ;] as nelabai ka zinau apie mitsubish eclipse '94-'95 metu,tas modelis kur lempos atsidarineja prieky..gal galit apsviest neismaneli ,kas tokia turi ar turejot..apie ja..:)
zn kad viena silpna viena greiciu dezes,nes arteja laikas ,kai reiks pikrt masina greit ir labai sunku issirinkt bet sitas eclipsas perziurejau tanagroj daliu kainas,tai nera brangios visai..sankabos komplektas ~500lt..stabdziu kalades ~100lt..zodziu norma ir varikliukas zn patvarus 2.0 16v DOHC..arkliuku 150 man pilnai pakanka:)..sanaudos kiek domejausi mieste apie 10 ltr.. tai mano zinios cia ir baigiasi..tai butu idomu suzinot i ka reiktu atkreipt demesi jas apziurinejant,kokia suma galima plot (uz gero stovio masina) :) dekui labai :)

ParašytasCOLON 2005 12 14, 23:23
Hoplitas
eclipse su 'varles' akim eina nuo 92-94 o ne nuo 94-95 ir tam yra paieska
forum/viewtopic.php?t=753&start=0&postd ... highlight=

ParašytasCOLON 2005 12 14, 23:24
Matosas
pasižiūrėk pas White Widow klipiecą
o šiaip tai sankabos komplektas tikrai pigesnis ~ 300lt o stabdžiu ~60 lt
bet čia neesmė
perkant žiūrėk greičių dėžę, gerai pasiklausyk ar nekala vožtuvaiar koks škyvas ar alkuninis , nes gali būt damuštas, kad nelaikys galiniai amotikai (bagažnės nieko tokio) šiaip patikrink visą važiuoklę o daugiau tai gali dar būt parėjęs lamda zondas ar ištekėje kondikai (nes panašus amžius kad jie turi baigtis) šiaip reikai konkrečiai žiūrėt ir tda paklaust čia kas kaip nes kėkveną auto eprkant reikai kuo daugiau išsiaiškint, pasitikrink suspaudimo laispnį kad būtų kėkvienam cilindre butų vienodai ir tiek

ParašytasCOLON 2005 12 15, 22:58
Svečias
gal kas norit parduot GERAM stovy eclipsa nuo 92-94m iki 6200lt :) ? privalumas tamsi spalva ,nes raudonos visokios ne kaip ziurisi :} aftapliuse yra keli,reiks apziuret..as is vln jei ka ;]

ParašytasCOLON 2005 12 15, 22:59
Ice_Gee
rase temo autorius,jei ka ;]

ParašytasCOLON 2005 12 16, 09:16
ise
vudis1 rašėCOLONrase temo autorius,jei ka ;]
Taigis taigis, mano patarimai butu tokie: Pirmiausiai, koki gera pausvalandi ziurek kaip dirba variklis (geriausia nuo salto iki normalios temperaturos) turi dirbt tolygiai, apsukos nesokinet negest ir t.t. Zodziu stebek ar nera jokiu keistu dalyku jo darbe, jei yra tai didele tikimybe kad yra bedu su variklio valdymo sistemomis. Toliau atkreipk demesi i starterio veikima, turi veikt tolygiai, be vadinamu zagsejimu ir pertrukiu, auto turi kurtis iskart, jei ne tai irgi nelabai geras zenklas. Tada paklausyk ar neklaksi kompensatoriai, jei variklis ciksi, tai nelabai gerai, netikek jei sakys pasikeisi tepala ir praeis, jei praeitu tepalas jau butu be taves pakeistas. Toliau aisku apziurek po korke kas darosi radiatoriuje, turi but geros spalvos ausinimo skystis, ne koks rudziu ar dar kokio brudo, apziurek ar nera emulsijos pozymiu ir ar neplaukioja kokiu hermetizuojanciu medziagu likuciu, jei ju yra, tai kazkas bande pigiai sustabdyt nuoteki, o poto ta hermetika is ausinimo pasalint tai tikras vargas. Jei nepasalinsi, tai didele tikimybe kad teks keist termostata o gal ir peciuka. Toliau reiktu atsukti tepalo ipylimo kamsteli apziuret ar nera emulsijos pozymiu, apziuret kaip atrodo veleneliai, kiek ju ten matosi, turi but grazus ir blizget, ant ju neturi matytis mechaniniu pazeidimu. Dirbanciam varikliui atsuk tepalo kamsteli jis nuo to neturetu uzgest (nors darbas jo gali siek tiek pasikeist).
Sveika butu pasimatuot kompresija, bet be laek down testo tai nelabai ka pasakys. jei yra galimybes palindes po masina paklausyk kaip dirba variklio apacia, reiktu siek tiek pagazuot, neturi girdetis jokiu dunksejimu is bloko ar dar kokiu pasaliniu garsu. Na ir aisku apziurek ar nesiskverbia tepalai per tapines (jei bega per galvos dangtelio tarpine tai nieko baisaus pas visus jauciu eclipsuose tai yra). Del variklio tai geriau ieskok kad butu ne USDM.
Toliau seka deze, vaziuojant is jos neturi girdetis jokiu uzimu ar kitu pasaliniu garsu, isbandyk kaip jungiasi begiai aukstyn po to visa seka isbandyk zemyn ir aisku atbulini, jei viskas gerai jungiasi ir nera garsu jokiu, tai viskas ok. Dar atkreipk demesi i sankaba, ar ji gerai sukiba butu gerai apziuret jos cilindriukus, nes buna kad jie pradeda leist, na ju remontas nera brangus.
vaziuokle: Pirma patikrink stabdzius, jei kala per vaira tai teks keist diskus, jie nera labai brangus. pakelus masina apziurek visas gumas ir ar is amortiku nebega tepalas, liaudiskai tariant ar jie neapsimyze, priekiniai amortikai pakankamai brangus, nes eina su visu kelmu. paklausyk ar neuzia guoliai, jei uzia kuris galinis neapsigauk jis siaip labai brangus nes eina su visa stebule. Taip pat atkreipk demesi i galini tilta, nes daznoj eclipsej jis yra isvaziaves i kuria nors puse, tai nera labai didelis minusas, bet tik del to kad zinotumei, sutaisyt nesudetinga ir nelabai brangu, bet reikia turet meistra kuris nebijotu hemorojum uzsiiminet.
na toliau seka kebulo aptikrinimas, sito neaptarinesiu nes jau atsibodo rasyt, paminesiu tik tai kad geriau imk su tvarkingais posukiais bei kitais estetikos bei apsvietimo elementais, kai kuriu neimanoma gaut net turint pinigu.
Jei rasi mano minetu trukumu tai dar nereiskia kad nereikia pirkt masinos, tiesiog ieskok kuri turi trukumu maziuasiai, o ir tada musk kaina, nes tau reiks kist litukus kad ta pasalintum.
Na gal neviska suminejau bet pradizia uzteks.

ParašytasCOLON 2005 12 16, 09:27
Wytska
:respekt:

ParašytasCOLON 2005 12 16, 10:13
Ice_Gee
ise rašėCOLON
vudis1 rašėCOLONrase temo autorius,jei ka ;]
Taigis taigis, mano patarimai butu tokie: Pirmiausiai, koki gera pausvalandi ziurek kaip dirba variklis (geriausia nuo salto iki normalios temperaturos) turi dirbt tolygiai, apsukos nesokinet negest ir t.t. Zodziu stebek ar nera jokiu keistu dalyku jo darbe, jei yra tai didele tikimybe kad yra bedu su variklio valdymo sistemomis. Toliau atkreipk demesi i starterio veikima, turi veikt tolygiai, be vadinamu zagsejimu ir pertrukiu, auto turi kurtis iskart, jei ne tai irgi nelabai geras zenklas. Tada paklausyk ar neklaksi kompensatoriai, jei variklis ciksi, tai nelabai gerai, netikek jei sakys pasikeisi tepala ir praeis, jei praeitu tepalas jau butu be taves pakeistas. Toliau aisku apziurek po korke kas darosi radiatoriuje, turi but geros spalvos ausinimo skystis, ne koks rudziu ar dar kokio brudo, apziurek ar nera emulsijos pozymiu ir ar neplaukioja kokiu hermetizuojanciu medziagu likuciu, jei ju yra, tai kazkas bande pigiai sustabdyt nuoteki, o poto ta hermetika is ausinimo pasalint tai tikras vargas. Jei nepasalinsi, tai didele tikimybe kad teks keist termostata o gal ir peciuka. Toliau reiktu atsukti tepalo ipylimo kamsteli apziuret ar nera emulsijos pozymiu, apziuret kaip atrodo veleneliai, kiek ju ten matosi, turi but grazus ir blizget, ant ju neturi matytis mechaniniu pazeidimu. Dirbanciam varikliui atsuk tepalo kamsteli jis nuo to neturetu uzgest (nors darbas jo gali siek tiek pasikeist).
Sveika butu pasimatuot kompresija, bet be laek down testo tai nelabai ka pasakys. jei yra galimybes palindes po masina paklausyk kaip dirba variklio apacia, reiktu siek tiek pagazuot, neturi girdetis jokiu dunksejimu is bloko ar dar kokiu pasaliniu garsu. Na ir aisku apziurek ar nesiskverbia tepalai per tapines (jei bega per galvos dangtelio tarpine tai nieko baisaus pas visus jauciu eclipsuose tai yra). Del variklio tai geriau ieskok kad butu ne USDM.
Toliau seka deze, vaziuojant is jos neturi girdetis jokiu uzimu ar kitu pasaliniu garsu, isbandyk kaip jungiasi begiai aukstyn po to visa seka isbandyk zemyn ir aisku atbulini, jei viskas gerai jungiasi ir nera garsu jokiu, tai viskas ok. Dar atkreipk demesi i sankaba, ar ji gerai sukiba butu gerai apziuret jos cilindriukus, nes buna kad jie pradeda leist, na ju remontas nera brangus.
vaziuokle: Pirma patikrink stabdzius, jei kala per vaira tai teks keist diskus, jie nera labai brangus. pakelus masina apziurek visas gumas ir ar is amortiku nebega tepalas, liaudiskai tariant ar jie neapsimyze, priekiniai amortikai pakankamai brangus, nes eina su visu kelmu. paklausyk ar neuzia guoliai, jei uzia kuris galinis neapsigauk jis siaip labai brangus nes eina su visa stebule. Taip pat atkreipk demesi i galini tilta, nes daznoj eclipsej jis yra isvaziaves i kuria nors puse, tai nera labai didelis minusas, bet tik del to kad zinotumei, sutaisyt nesudetinga ir nelabai brangu, bet reikia turet meistra kuris nebijotu hemorojum uzsiiminet.
na toliau seka kebulo aptikrinimas, sito neaptarinesiu nes jau atsibodo rasyt, paminesiu tik tai kad geriau imk su tvarkingais posukiais bei kitais estetikos bei apsvietimo elementais, kai kuriu neimanoma gaut net turint pinigu.
Jei rasi mano minetu trukumu tai dar nereiskia kad nereikia pirkt masinos, tiesiog ieskok kuri turi trukumu maziuasiai, o ir tada musk kaina, nes tau reiks kist litukus kad ta pasalintum.
Na gal neviska suminejau bet pradizia uzteks.
nu,seni, tikrai respect tokiem zmonem! ;) labai dekui uz issamu straipsni..bet plia,apie tas masina ne per daugiausiai ismanau,vienintele turejes iki siol ir dar db draskau renuske kol nenumirs ,tai apie tuos tikrinimu jobsikmat puse ,ka prirasei,gal ir patikrinciau :D.. o gal tu kartais zinai,kas parduoda tokia geram stovy? ;] ir ar isvis turguose apsimoka tokiu ieskot ir perekupu ar geriau is individualiu zmoniu ..autoplius,alioreklama,autogidas ir pan ?..nes su sita busima masina zadu vazinet artimiausius 3-4 metus,tai tikrai noriu gerus ratus paimt,kad nereiktu i autoservisus kiekviena menesi vazinet..nes masinos tikrai verkiant reikia,ta **ist* renuske 19 (skarbonke),nervus eda :D..o paskui zadu taupyt naujesniai eclipsei 2 ar 3..zodzizu neesme. turiu zmogu kuris gerai amsinose ismano,bet jis irgi rankose neciupinejes eclipsiu,tai...butu neblogai,jei tavo fronte kas nors ka nors pardavineja :D
p.s dar karta dekui uz issamuma ;)

ParašytasCOLON 2005 12 16, 10:33
ise
Na manau ieskot galima visur. jei turi zmogu kuris zino kas yra emulsija ir is ko ji pasidaro, bei supranta ka as cia parasiau, tai atsispauzdink mano rasliava ir iduok jam, jis jau tikrai atsirinks ka su ja daryt ir kur paziuret.
As pats nezinau kas pardavineja eclipsa, bet bandyk klubieciu paklausinet gal kuris susigundys savo parduot.

ParašytasCOLON 2005 12 16, 10:39
Ice_Gee
ise rašėCOLONNa manau ieskot galima visur. jei turi zmogu kuris zino kas yra emulsija ir is ko ji pasidaro, bei supranta ka as cia parasiau, tai atsispauzdink mano rasliava ir iduok jam, jis jau tikrai atsirinks ka su ja daryt ir kur paziuret.
As pats nezinau kas pardavineja eclipsa, bet bandyk klubieciu paklausinet gal kuris susigundys savo parduot.
aciu :) tip ir padarysiu :)
kaip matau tu pats is vilniaus,gal zinai koki nebloga autoservisa,kur eclipses krapsto,kad ta prasme pas juos kokybiskai pasitikrint ir jei ateity ko reiks ir pan ir pan :)?

ParašytasCOLON 2005 12 16, 10:41
egisas
Jo gerai tu cia Ise 8) tavo sitie patarimai greiciausiai bus perkelti i perku/parduodu forumo skilties virsuneles, kur kiekvienas norintis pirkti 1G gales pasiskaityti kaip pirkimo ABC :thumbsup:

ParašytasCOLON 2005 12 16, 10:52
Wytska
egisas rašėCOLONJo gerai tu cia Ise 8) tavo sitie patarimai greiciausiai bus perkelti i perku/parduodu forumo skilties virsuneles, kur kiekvienas norintis pirkti 1G gales pasiskaityti kaip pirkimo ABC :thumbsup:
jo, butinai taip padaryk

ParašytasCOLON 2005 12 16, 11:07
Ausriukas
kiek pamenu tai White Widow norejo pardavinet ir Junuxas ir liktais kashka kashkada kalbejo apie pardavima

o gal dar ir apie coltuka toki pati rashineli ise galetu sukurti :D

ParašytasCOLON 2005 12 16, 12:19
taxistas
Ausriukas rašėCOLON o gal dar ir apie coltuka toki pati rashineli ise galetu sukurti :D
tai cia tinka visom masinom :!:
Ir dar. Kai variklis uzvestas ir atsukus tepalo dangteli- neturetu taskytis tepalai, istraukus tepalo matuokli neturetu eiti joks dumas

ParašytasCOLON 2005 12 16, 12:35
alex
ise rašėCOLON
vudis1 rašėCOLONrase temo autorius,jei ka ;]
Taigis taigis, mano patarimai butu tokie: Pirmiausiai, koki gera pausvalandi ziurek kaip dirba variklis (geriausia nuo salto iki normalios temperaturos) turi dirbt tolygiai, apsukos nesokinet negest ir t.t. Zodziu stebek ar nera jokiu keistu dalyku jo darbe, jei yra tai didele tikimybe kad yra bedu su variklio valdymo sistemomis. Toliau atkreipk demesi i starterio veikima, turi veikt tolygiai, be vadinamu zagsejimu ir pertrukiu, auto turi kurtis iskart, jei ne tai irgi nelabai geras zenklas. Tada paklausyk ar neklaksi kompensatoriai, jei variklis ciksi, tai nelabai gerai, netikek jei sakys pasikeisi tepala ir praeis, jei praeitu tepalas jau butu be taves pakeistas. Toliau aisku apziurek po korke kas darosi radiatoriuje, turi but geros spalvos ausinimo skystis, ne koks rudziu ar dar kokio brudo, apziurek ar nera emulsijos pozymiu ir ar neplaukioja kokiu hermetizuojanciu medziagu likuciu, jei ju yra, tai kazkas bande pigiai sustabdyt nuoteki, o poto ta hermetika is ausinimo pasalint tai tikras vargas. Jei nepasalinsi, tai didele tikimybe kad teks keist termostata o gal ir peciuka. Toliau reiktu atsukti tepalo ipylimo kamsteli apziuret ar nera emulsijos pozymiu, apziuret kaip atrodo veleneliai, kiek ju ten matosi, turi but grazus ir blizget, ant ju neturi matytis mechaniniu pazeidimu. Dirbanciam varikliui atsuk tepalo kamsteli jis nuo to neturetu uzgest (nors darbas jo gali siek tiek pasikeist).
Sveika butu pasimatuot kompresija, bet be laek down testo tai nelabai ka pasakys. jei yra galimybes palindes po masina paklausyk kaip dirba variklio apacia, reiktu siek tiek pagazuot, neturi girdetis jokiu dunksejimu is bloko ar dar kokiu pasaliniu garsu. Na ir aisku apziurek ar nesiskverbia tepalai per tapines (jei bega per galvos dangtelio tarpine tai nieko baisaus pas visus jauciu eclipsuose tai yra). Del variklio tai geriau ieskok kad butu ne USDM.
Toliau seka deze, vaziuojant is jos neturi girdetis jokiu uzimu ar kitu pasaliniu garsu, isbandyk kaip jungiasi begiai aukstyn po to visa seka isbandyk zemyn ir aisku atbulini, jei viskas gerai jungiasi ir nera garsu jokiu, tai viskas ok. Dar atkreipk demesi i sankaba, ar ji gerai sukiba butu gerai apziuret jos cilindriukus, nes buna kad jie pradeda leist, na ju remontas nera brangus.
vaziuokle: Pirma patikrink stabdzius, jei kala per vaira tai teks keist diskus, jie nera labai brangus. pakelus masina apziurek visas gumas ir ar is amortiku nebega tepalas, liaudiskai tariant ar jie neapsimyze, priekiniai amortikai pakankamai brangus, nes eina su visu kelmu. paklausyk ar neuzia guoliai, jei uzia kuris galinis neapsigauk jis siaip labai brangus nes eina su visa stebule. Taip pat atkreipk demesi i galini tilta, nes daznoj eclipsej jis yra isvaziaves i kuria nors puse, tai nera labai didelis minusas, bet tik del to kad zinotumei, sutaisyt nesudetinga ir nelabai brangu, bet reikia turet meistra kuris nebijotu hemorojum uzsiiminet.
na toliau seka kebulo aptikrinimas, sito neaptarinesiu nes jau atsibodo rasyt, paminesiu tik tai kad geriau imk su tvarkingais posukiais bei kitais estetikos bei apsvietimo elementais, kai kuriu neimanoma gaut net turint pinigu.
Jei rasi mano minetu trukumu tai dar nereiskia kad nereikia pirkt masinos, tiesiog ieskok kuri turi trukumu maziuasiai, o ir tada musk kaina, nes tau reiks kist litukus kad ta pasalintum.
Na gal neviska suminejau bet pradizia uzteks.
nu kad taip butu tokiu metu masinoje turetum pirkti nauja.