Puslapis 13

5 klausimai, prasau atsakykite

ParašytasCOLON 2006 04 09, 11:48
Domaso
Sveiki,

Susidomejau Galantu (nuo 1997), ir turiu keleta klausimu:

1. Girdejau, kad galantai atvezti is JAV buna necinkuoti, ar tai tiesa?
2. Koks vidutinis kuro sanaudu skirtumas tarp 2.0L benzininio manualo ir 2.4L benzininio automato?
3. Ar buna 2.0L benzininiu manualu arba trip-tronicu su sviesiai kakavines spalvos salonu ir medzio apdaila?
4. Zinot, as ne karto nevaziaves su automatu, ar manoma su juo siek tiek paisdykaut? Pvz ar pavyktu prasikast kaip su manualu ar automatas to neleidzia? Mano visi draugai kalba kad automatas erzinanciai perjungineja pavaras, t.y. daro ilgesnes pauzes tarp pavaru perjungimu, taciau as tuo labai abejoju, ar tai tiesa?
5. Ir paskutinis klausimas - ar iskyla daugiau bedu del automatines dezes? Kiek brangesnis jos remontas?

Labai noreciau suzinoti atsakymus i siuos klausimus, is karto aciu uz atsakymus.

Re: 5 klausimai, prasau atsakykite

ParašytasCOLON 2006 04 09, 12:31
Nasas
Domaso rašėCOLON4. Zinot, as ne karto nevaziaves su automatu, ar manoma su juo siek tiek paisdykaut? Pvz ar pavyktu prasikast kaip su manualu ar automatas to neleidzia? Mano visi draugai kalba kad automatas erzinanciai perjungineja pavaras, t.y. daro ilgesnes pauzes tarp pavaru perjungimu, taciau as tuo labai abejoju, ar tai tiesa?
na mano eclipse 3G GT 3,0 l sportronic'as ( automatas :) ) tai prasuka ratus ramiai, kasa ir automatai. na dėl pavarų perjungimo pas automatinę dėžę tai netiesa, gal tavo draugai su kokia bloga sena dėže važiavo nežinau :roll: nes kompas pavaras automate kaip tik greičiau permuša, negu pats žmogus su mechanine mindamas sankabą ir permušdamas pavaras. taigi pauzė kaip sakai būna ilgesnė kaip tik pas mechaninę dėžę.

ParašytasCOLON 2006 04 09, 12:45
Domaso
Matai, tavo Eclipse 3G GT :) ir dar 3.0L, ne taip kaip galantas 2 ar 2.4, kazin ar galantas taip galetu.

ParašytasCOLON 2006 04 09, 12:57
Nasas
galėtų ir 2,0 galantas prasukti žinoma, aš motinos mazdą 323 1,5 dohc automatą prasuku :D na žinoma nedaug bet prasuku vistiek :)

ParašytasCOLON 2006 04 09, 14:48
Domaso
Jusu forume prisiskaiciau, kad nevalia klausti to kas jau buvo klausta ankstesnese temose, tai isknisau visas temas skersai isilgai, ir suradau kelis atsakymus i savo klausimus, todel is karto del tu klausimu kartojimo atsiprasau. Taciau atsakymu i siuos klausimus neradau:

1. Girdejau, kad galantai atvezti is JAV buna necinkuoti, ar tai tiesa? (na jei ir necinkuotas, kaip jis laikosi Lietuvos klimate?)

2. Ar buna 2.0L benzininiu manualu arba trip-tronicu su sviesiai kakavines spalvos salonu ir medzio apdaila? (kadangi su tiokiu salonu man pavyko rasti tik automatus, ir nemazesnius nei 2.4L)

3. Noreciau kad parasytu kas turi galanta automata - kokios galimybes su juo "paisdykauti" t.y. siek tiek agresyviau pavazinet, didesniais sukiais, ratu prasukimais ir pan - ar automatas to nevarzo palyginimui su mechanine deze?

Primenu, kad mane domina modeliai nuo 1997 iki 2000.

ParašytasCOLON 2006 04 09, 15:41
Domaso
Iškilo dar vienas klausimas (žiūrėkite nuotrauką). Kiek žinau, automatinėse dėžėse buna P R N ir D padėtys, tačiau šiame galante yra dar ir 1 2 ir 3 padėtys, ką jos reiškia?

Paveikslėlis

ParašytasCOLON 2006 04 09, 17:42
ZEX
Domaso rašėCOLONIškilo dar vienas klausimas (žiūrėkite nuotrauką). Kiek žinau, automatinėse dėžėse buna P R N ir D padėtys, tačiau šiame galante yra dar ir 1 2 ir 3 padėtys, ką jos reiškia?
Na kiek suprantu tai ten zmesnes pavaros, ir atitinkamai 1.2.3 isimeta iki tam tikros ribos, pvz metu 3 kei reikia kur nors greit isok i sankryza kokia ar panasiai, i kalna statu,ratus uzsukt, tempiant ka nors ;)

ParašytasCOLON 2006 04 09, 19:51
Nasas
na nežinau butent kaip šitam galante, bet kaip matau yra dar viršuj šone mygtukas toks nedidelis, taigi pvz kaip pas mano minėtą mazda yra taip : paspaudus jį pasirenkama HOLD pozicija , na ir gaunasi kažkas panašaus kaip tiptronic tipo dėžėse kai pavaras pats gali mušinėti. tarkim paspaudi tą knopkę pasirenki HOLD'ą na ir tada jungi į L pavarą ( tu sakei 1,2,3 tačiau būna L, 2 , 3 ) kuri tampa 1, keli apsukas kiek nori nieks tau bėgių nepermuš, tada muši į 2 ir vėl lauži kiek nori, tada į 3 , na ir jei jau nebegana tai galiausiai į D . taipogi dar pvz jei važiuojant ant L ir nepasirinkus mano minėtos funkcijos tai yra tik 2 ilgos pavaros, pirma iki kokių 60 gali užlaužt tada kompas permes į 2 pavarą ir iki kokių 110 lauži ir viskas daugiau nebevažiuosi su L pozicija. ji skirta tarkim į kalnus važiuot ar šiaip kur sunkesnis pravažumas. tai va tiek kolkas :D

ParašytasCOLON 2006 04 09, 20:36
egisas
Del 3 klausimo tai automatas yra automatas ir tuo labiau Galantas, su juo tiek neprisiisdykausi, ne tokios klases auto. Nors smagiai vaziuoti galima ir su automatu. Turi apsipresti ko pats nori. Bet kokiu atveju pries perkant galite pravaziuoti ir isbandyti pagal savo kriterijus isdykavimo galimybes :)

ParašytasCOLON 2006 04 09, 21:06
Domaso
Nasas rašėCOLONtarkim paspaudi tą knopkę pasirenki HOLD'ą na ir tada jungi į L pavarą kuri tampa 1, keli apsukas kiek nori nieks tau bėgių nepermuš, tada muši į 2 ir vėl lauži kiek nori, tada į 3 , na ir jei jau nebegana tai galiausiai į D.
Taip iseitu, kad su minetomis L, 2 ir 3 galima elgtis kaip su mechanine (tarkim jungi L ir gali prasukinet ratus kiek nori, kompas pavaros nepermes)?

Dekui, kad paaiskinot, dabar jau daug aiskiau, dabar daug tolerantiskiau ziuriu i automatus :)

egisas rašėCOLONDel 3 klausimo tai automatas yra automatas ir tuo labiau Galantas, su juo tiek neprisiisdykausi, ne tokios klases auto.
Matot, as ir ieskau komfortiskesnio automobilio, tik siek tiek prisibijojau to automato kad jis nebutu per daug pasyvus, bet dabar paskaicius jusu postus, manau kad 2.4L versija turetu buti pakankamai dinamiska. (As aisku neketinu vazinet i dragus, jo tiuninguot ar daryt "doughnut'us", man uztektu kad paspaudus akceleratoriu iki dugno jis bent padoriai prasuktu ratus :))


Na, o gal dar kas atsakys i 1 ir 2 klausima :)

ParašytasCOLON 2006 04 09, 21:09
egisas
Domaso rašėCOLON
Nasas rašėCOLONtarkim paspaudi tą knopkę pasirenki HOLD'ą na ir tada jungi į L pavarą kuri tampa 1, keli apsukas kiek nori nieks tau bėgių nepermuš, tada muši į 2 ir vėl lauži kiek nori, tada į 3 , na ir jei jau nebegana tai galiausiai į D.
Taip iseitu, kad su minetomis L, 2 ir 3 galima elgtis kaip su mechanine (tarkim jungi L ir gali prasukinet ratus kiek nori, kompas pavaros nepermes)?

Dekui, kad paaiskinot, dabar jau daug aiskiau, dabar daug tolerantiskiau ziuriu i automatus :)

egisas rašėCOLONDel 3 klausimo tai automatas yra automatas ir tuo labiau Galantas, su juo tiek neprisiisdykausi, ne tokios klases auto.
Matot, as ir ieskau komfortiskesnio automobilio, tik siek tiek prisibijojau to automato kad jis nebutu per daug payvus, bet dabar paskaicius jusu postus, manau kad 2.4L versija turetu buti pakankamai dinamiska. (As aisku neketinu vazinet i dragus, jo tiuninguot ar daryt "doughnut'us", man uztektu kad paspaudus akceleratoriu iki dugno jis bent padoriai prasuktu ratus :))


Na, o gal dar kas atsakys i 1 ir 2 klausima :)
Na ryt ateis i foruma daugiau Galantu savininku jie gal daugiau papasakos, siandien vis tik sekmadienis :)

ParašytasCOLON 2006 04 09, 22:38
Nasas
Domaso rašėCOLON Taip iseitu, kad su minetomis L, 2 ir 3 galima elgtis kaip su mechanine (tarkim jungi L ir gali prasukinet ratus kiek nori, kompas pavaros nepermes)?
Dekui, kad paaiskinot, dabar jau daug aiskiau, dabar daug tolerantiskiau ziuriu i automatus :)
na taip tada gaunasi kaip mechaninė, kompas pavaros aukštesnės nejungia ir laikai apsukas kiek nori.

ParašytasCOLON 2006 04 10, 00:22
Ruffian
imant masina normalu sedana,lima ar dzipa skirta normaliam vazinejimui visada imciau tik automata,nes vazinejant su didesne masina,skirta normaliam vazinejimui mieste,mechanine deze yra nesamone,o mano nuomone jeigu masina sportine,automatas niekada nepasieks tokio pagreicio potencialo kaip su mechanine deze,ypac senkvencine deze.del ko tada beveik visi dragcar'ai ar supercar'ai tokie kaip Dodge VIPER,ivairus Ferrari,Lamborghini,Porshe yra mechaninem dezem.
automato kompui vis tiek kazkiek reikia pagalvoti koki rezima jungti,o kalbant apie visus naujos kartos sport automatus,tokius BMW M launch control'us,Porshe ar Ferrari super sportinius automatus yra visai kas kita.

ParašytasCOLON 2006 04 10, 10:18
Matosas
kiek galima apie tuos galantus temų kurt :evil:

Re: 5 klausimai, prasau atsakykite

ParašytasCOLON 2006 04 10, 10:41
Ausriukas
Domaso rašėCOLONSveiki,

Susidomejau Galantu (nuo 1997), ir turiu keleta klausimu:

1. Girdejau, kad galantai atvezti is JAV buna necinkuoti, ar tai tiesa?
2. Koks vidutinis kuro sanaudu skirtumas tarp 2.0L benzininio manualo ir 2.4L benzininio automato?
3. Ar buna 2.0L benzininiu manualu arba trip-tronicu su sviesiai kakavines spalvos salonu ir medzio apdaila?
4. Zinot, as ne karto nevaziaves su automatu, ar manoma su juo siek tiek paisdykaut? Pvz ar pavyktu prasikast kaip su manualu ar automatas to neleidzia? Mano visi draugai kalba kad automatas erzinanciai perjungineja pavaras, t.y. daro ilgesnes pauzes tarp pavaru perjungimu, taciau as tuo labai abejoju, ar tai tiesa?
5. Ir paskutinis klausimas - ar iskyla daugiau bedu del automatines dezes? Kiek brangesnis jos remontas?

Labai noreciau suzinoti atsakymus i siuos klausimus, is karto aciu uz atsakymus.
kuro sanaudas galiu pasakyt tiksliai kaip tik atlikau skaiciavimus, tai va vazinejat tik po miesta daukmash tvarkingai 13.5, cia 2.5 variklis automatas su trip-troniku. jei jau imsi automata tai ieshkok butent tokios dezes.
su automatu draskytis galima ir dar kaip, pauze yra bet tikrai beveik nesijaucia, begiu persijungimas jauciamas esant shaltam varikliui bet tikrai neerzina. jai nevazinesi be tepalo jokiu problemu nebus :wink: