Tiesa ar melas?:) (kad tauposi kuras stabdant pavara)
Tiesa ar melas?:) (kad tauposi kuras stabdant pavara)
"Tik visiskas profanas ir neismanelis gali vaziuoti 50 km/h 5 pavara. ir dar didesnis neismanelis i nuokalne ar pries sviesofora vaziuoti laisva pavara. "Komentatoriui": laisva pavara variklis sunaudoja 1-2 l/h, o stabdant pavara - lygiai nuli. Taigi degalu suvartojimas skiriasi ne "siek tiek", bet is esmes ir zenkliai. Taigi norint vaziuoti taupiai, reikia dazniau naudoti stabdyma varikliu, o ne riedejima "ant laisvo" ir stabdyma stabdziais. Be to, riedejimas "ant laisvo" yra nesaugus. "
Cia komentaras is Delfio. Ar tiesa,kad stabdant su begiu nesinaudoja benzas? Man atrodo,kad nesamone biski..
Cia komentaras is Delfio. Ar tiesa,kad stabdant su begiu nesinaudoja benzas? Man atrodo,kad nesamone biski..
Audi A3 1.8T
Mitsubishi Carisma 1.8 GLX :sold:
Mitsubishi Carisma 1.8 GLX :sold:
Re: Tiesa ar melas?:)
SAMONE ir visiska tiesa.pharaon rašėCOLON"Tik visiskas profanas ir neismanelis gali vaziuoti 50 km/h 5 pavara. ir dar didesnis neismanelis i nuokalne ar pries sviesofora vaziuoti laisva pavara. "Komentatoriui": laisva pavara variklis sunaudoja 1-2 l/h, o stabdant pavara - lygiai nuli. Taigi degalu suvartojimas skiriasi ne "siek tiek", bet is esmes ir zenkliai. Taigi norint vaziuoti taupiai, reikia dazniau naudoti stabdyma varikliu, o ne riedejima "ant laisvo" ir stabdyma stabdziais. Be to, riedejimas "ant laisvo" yra nesaugus. "
Cia komentaras is Delfio. Ar tiesa,kad stabdant su begiu nesinaudoja benzas? Man atrodo,kad nesamone biski..
kad nereiketu daug diskutuot, tai idedu nuoroda, kur sita tema buvo "isciulpta", tai nebus bereikalingu postu ir diskusiju
http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?t=2739&start=0
Re: Tiesa ar melas?:)
karoce,ten daugiau visi savo zinias(?) desto,nei konkretu atsakyma pasako..Korsaras rašėCOLONSAMONE ir visiska tiesa.pharaon rašėCOLON"Tik visiskas profanas ir neismanelis gali vaziuoti 50 km/h 5 pavara. ir dar didesnis neismanelis i nuokalne ar pries sviesofora vaziuoti laisva pavara. "Komentatoriui": laisva pavara variklis sunaudoja 1-2 l/h, o stabdant pavara - lygiai nuli. Taigi degalu suvartojimas skiriasi ne "siek tiek", bet is esmes ir zenkliai. Taigi norint vaziuoti taupiai, reikia dazniau naudoti stabdyma varikliu, o ne riedejima "ant laisvo" ir stabdyma stabdziais. Be to, riedejimas "ant laisvo" yra nesaugus. "
Cia komentaras is Delfio. Ar tiesa,kad stabdant su begiu nesinaudoja benzas? Man atrodo,kad nesamone biski..
kad nereiketu daug diskutuot, tai idedu nuoroda, kur sita tema buvo "isciulpta", tai nebus bereikalingu postu ir diskusiju
http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?t=2739&start=0
Kuom skirias:
vaziuoji nuo kalno su isjungta pavara(apsukos ~800rpm),
vaziuoji nuo kalno su ijungta pavara(apsukos ~1000rpm)
abejais atvejais gazas atleistas..
Audi A3 1.8T
Mitsubishi Carisma 1.8 GLX :sold:
Mitsubishi Carisma 1.8 GLX :sold:
nu tie rpm'ai,kaip supratau is ano forumo,kiekvienom masinom skirtingi ar ne?Matosas rašėCOLONjo šiaip labai įdomi tema, net negalvojau taip, tai kaip supratau kai pedalas nepaspaustas ir rpm >~1500 tada kuro nepurškia bet riedant laisvom apsukom, su neįjungtu bėgiu kokia gal 1400rpm būna lyg, tia čia visai arti tiesos dar biški ir laisva pavara važiuojant nedegintu kuro anei kiek
Audi A3 1.8T
Mitsubishi Carisma 1.8 GLX :sold:
Mitsubishi Carisma 1.8 GLX :sold:
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
na nežinau mano klipiecas laiko apie 1400 rpm riedėdamas laisvom apsukom, obėgiu tai priklauso nuo greičio gal įmanoma ir iki 800 rpm bet tada jau toks biški gal net trūkčiojimas gautūs, o laisvom riedant tikrai ne 800 rpmpharaon rašėCOLONnu tie rpm'ai,kaip supratau is ano forumo,kiekvienom masinom skirtingi ar ne?Matosas rašėCOLONjo šiaip labai įdomi tema, net negalvojau taip, tai kaip supratau kai pedalas nepaspaustas ir rpm >~1500 tada kuro nepurškia bet riedant laisvom apsukom, su neįjungtu bėgiu kokia gal 1400rpm būna lyg, tia čia visai arti tiesos dar biški ir laisva pavara važiuojant nedegintu kuro anei kiek
ziurint nuo kiek yra nustatytos laisvos apsukos, nes pastebekit, kad kai ant pavaros paleidi gaza, tai iki tam tikru apsuku masina graziai tolygiai leteja, o apsuku apacioje mazdaug apie 1000 rpm masina truktelna ir tai buna nepriklausomai nuo pavaros,ir nemaisykti to truktelejimo su trukciojimu, kai pavara per zema nes tada kaip suprantu jau duoda kura vel, nes isijungia tas laisvu apsuku valdymas o iki to variklis sukasi tiek, kiek ji sugeba pasukti riedanti masina, nes net jei kuro ir neduoda, bet variklis sukasi, todel ir generatorius dirba ir kazkiek krauna akuma, todel ir lemputes neuzsdega, viskas ciki. beje, pats realiai pabandziau, tai efektas pasijaute, kai mieste ne laisvu dariedi, o su pavara. aisku, reik stengtis teisingai ir pavaras pasirinkt riedejimui...
Bet vaziuojant ijungta pavara greitis mazeja ir kai rpm'ai nukrenta reik vel pagazuot,tai benzino atzvilgiu tas pats gaunas..Linkolnas rašėCOLONkad maziau benzo ima stabdant pavara cia faktas
kas turi bmw paziurekit i litrometra
laisvu begiu apie 1-2 rodo, o stabdant pavara tiesiog atsiremia prie 0:)
Audi A3 1.8T
Mitsubishi Carisma 1.8 GLX :sold:
Mitsubishi Carisma 1.8 GLX :sold:
- Robzudys
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 155
- UžsiregistravoCOLON 2005 05 02, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Taigi cia kai nuo kalno riedi, arba pries raudona svitafora vietoj stabdziu pavara stabdaipharaon rašėCOLONBet vaziuojant ijungta pavara greitis mazeja ir kai rpm'ai nukrenta reik vel pagazuot,tai benzino atzvilgiu tas pats gaunas..Linkolnas rašėCOLONkad maziau benzo ima stabdant pavara cia faktas
kas turi bmw paziurekit i litrometra
laisvu begiu apie 1-2 rodo, o stabdant pavara tiesiog atsiremia prie 0:)
Saab 9-3 '04 2.0T
1g Eclipse '92, 2.0 16v DOHC black - perleista vyresniajai kartai
1g Eclipse '92, 2.0 16v DOHC black - perleista vyresniajai kartai
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
na pas mus kaime tai kalniuku gal tik du maxRobzudys rašėCOLONTaigi cia kai nuo kalno riedi, arba pries raudona svitafora vietoj stabdziu pavara stabdaipharaon rašėCOLON Bet vaziuojant ijungta pavara greitis mazeja ir kai rpm'ai nukrenta reik vel pagazuot,tai benzino atzvilgiu tas pats gaunas..
ir nuo tu stengies nulekt vataip VEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
o jei da pradesi apie ekonomija mastyt visai malonumo neliks tik taskas a ir taskas b na ir dar golfas TD
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
butent, nes sitas variantas netinka siaip mieste vaziuot pasileist ant pavaros ir vel gazuot, cia skirta tam, kad dariedet iki raudono arba nuo kalno, zodziu ten, kur zinai, kad reiks sustot arba siaip max suletet. ir paskritai riedejimas laisva pavara labai pavojingas dalykas, ypac ziema. as visada stengiuos vaziuot tik pavarom, kad butu isvystytas refleksas teisingasLinkolnas rašėCOLON tai cia kalba eina stabdant, arba nuo kalniuko vaziuojant
As ne ta turejau omeny,ka dauguma jusu suprato
Imkim kaip pvz Seskines kalna:
vaziuoji ant 60-70 ijungi 4 shaiba,masina pradeda letet,apsukos nukrenta iki tos ribos,kai benzas vel paduodamas,ka tada daryt? Jungt 3 shaiba? O po to 2?
Tokiu atveju,benzino atzvilgiu, tas pats gaunas,ar visa laika riedesi laisva pavara,ar su ijungta.. vat
Imkim kaip pvz Seskines kalna:
vaziuoji ant 60-70 ijungi 4 shaiba,masina pradeda letet,apsukos nukrenta iki tos ribos,kai benzas vel paduodamas,ka tada daryt? Jungt 3 shaiba? O po to 2?
Tokiu atveju,benzino atzvilgiu, tas pats gaunas,ar visa laika riedesi laisva pavara,ar su ijungta.. vat
Audi A3 1.8T
Mitsubishi Carisma 1.8 GLX :sold:
Mitsubishi Carisma 1.8 GLX :sold: