Puslapis 11

CARISMAI sunkiai jungiasi begiai

ParašytasCOLON 2006 11 19, 12:36
Ernis
Kas galetu buti? Sunkiai jungiasi visi begiai. KArtais ziurek ir normaliai, o po to vel sunkiai.

ParašytasCOLON 2006 11 19, 14:43
Dainiusl
Nu jei visi iskart, tai gal sankaba "veda"?

ParašytasCOLON 2007 01 05, 13:25
eglosiuss
o jei tik pirmas durniuoja? Pas mane karts nuo karto pirmas sunkiai isimusa.

ParašytasCOLON 2007 01 05, 13:32
Wytska
keiskit tepala i sintetini. kartais padeda, o kartais visai issisprendzia problemos. tiesa ziemos metu begiai sunkiau junginejas. ir svarbiausia per prievarta begiu negruskit, nes taip uzmushit sinchronizatorius.

seip greiciu deziu problemos - mitsu genetine liga :)

ParašytasCOLON 2007 01 05, 14:08
RV
nu man visuose 3jose mitsuose kiek vairavau begiai kartais jungdavosi sunkiai ir ypac pirmas.
Mano pastebejimai ir teorija: Pirmas begis nesileidzia(arba sunkiai) jungti vaziuojant, apsauga nuo durniu, pilnai sustojus visada gerai issimusa. Su visais kitais begiais visada gerai kai begi jungi tinkamu momentu(apsukos ir greitis), bet va jei jungi biskuti ne tada kai idealios ar panasiai apsukos ir greitis, tada kartais sunkiai jungiasi. Manualuose raso, kad jei begis sunkiai jungiasi reikia perminti dar karta sankaba.

Aisku as iki galo vistiek dar nesuprantu ir neatrandu kodel man begiai ant EVO net kartais sunkiai jungiasi, bet kazkada vairavimo instruktorius yra parodes idealu begiu jungima, kai jungi svelniai per tokius du postumius begiu rankenai, nereikia stengtis pilnai iskart begiu rankena istatyti i galutine vieta. Turi but du etapai. Kiek esu bandes tai visai pasitvirtino, tik kad lakstantiems tai gal nelabai tinka(jie nori begius perjungti labai greitai), bet tame ir reikalas kad kai jungi is zemesnio i aukstensi prie aukstesniu apsuku tada jungiais labai maloniai.

Va tiek prisnekejau.... :D

ParašytasCOLON 2007 01 06, 00:52
Drumbash
i vel tie begiai. Ar prigavai save, kad kartais tikrai sankaba ne iki galo numini ? Man taip su cielka buvo, galvojau pize nein begiai :) o pasirodo kai numini iki dugno sankaba viskas ko puikiausiai. Beje, du kart mint sankaba yra rekomenduotina :wink: Ypac pirma ir atbulini :wink:

ParašytasCOLON 2007 01 06, 10:49
mpegas
GAZ51 vairuojant tai visalaik "pergazavimą" reikdavo daryti. Algoritmas toks: išmini sankabą, įjungi 1 bėgį, atleidi, įsibėgėji, išmini sankabą, išmeti 1 bėgį, atleidi sankabą, truputį spusteli gazo pedalą, išmini sankabą, jungi 2 bėgį, atleidi sankabą ir t.t.
Bet tada buvo senos technologijos, o dabar jau nebeturėtų taip būti, nes tas pergazavimas gerų įgūdžių reikalauja.

ParašytasCOLON 2007 01 09, 11:11
Singas
Na sutinku su RV. Pirmas ir antras begiai riedant pernelyg dideliu greiciu tiesiog neisijungia arba pagrust reikia dar pristabdant. Jei cia tik tokios problemos, tai kaip ir ne problemos. Netgi gerai padaryta :)

ParašytasCOLON 2007 01 14, 12:44
mitsubishis
EVO VIII labai idomu butu suzinoti.kiek tokie smagus automobiliukai sunaudoja kuro?

ParašytasCOLON 2007 01 14, 13:01
Wytska
mitsubishis rašėCOLONEVO VIII labai idomu butu suzinoti.kiek tokie smagus automobiliukai sunaudoja kuro?
siaip tai tampa paciu banaliausiu ir populiariausiu klausimu forume. ajsq naujokam tai atleistina.
bet atsakymas toks pats kaip protingas ir klausimas - kiek pilsi - tiek ir sunaudos :!: Jis gali imti 8 litrus / 100km kelyje, bet visiskai neproblema jam suvalgyti 40l /100km.
O ivertinant kad stabdziu kaladeliu komplektas kainuoja nuo 1500lt, tai tokiam automobiliui ir tokiam pirkejui islaidos kurui, atsizvelgiant i malonuma, yra nesvarbu.

ParašytasCOLON 2007 01 15, 13:42
RV
O as atsakysiu taip, kad normaliai vazinejant ryja tiek kiek parasyta dokumentacijoje. :lol: Ir cia labai rimtai. (Kam tikrai idomu, tas ras)

Miesto rezimu kartais, kai pasitaiko vieta Vilniuje kur gali saugiai pagazuoti - pagazuoju., bet siaip vazineju iki 3k rpm, tai isvazinejant baka dar nebuvo daugiau negu 16l/100km. :)

Bet tikiu, kad jei as vazineciau mieste ir begius perjungineciau tik ties 7k rpm, tada tikrai pasiekciau 40l/km, bet greiciausiai jau automobilis(gal ir pats as) butu metalo lauzas. :cry:

ParašytasCOLON 2007 01 18, 11:09
Jurij
Singas rašėCOLONNa sutinku su RV. Pirmas ir antras begiai riedant pernelyg dideliu greiciu tiesiog neisijungia arba pagrust reikia dar pristabdant. Jei cia tik tokios problemos, tai kaip ir ne problemos. Netgi gerai padaryta :)
1 begis yra skirtas pajudet is vietos t.y. ijungt stovint - ant pirmo biegio nera sinchronizatoriaus. Taigi teoriskai riedant jis ir neturi isijungt. Jei nenorit sudrozt savo Mitso, kuriu pavaru dezes ir taip nera ypac patvarios, nepatariu bandyt ijunginet 1 saiba riedant, o ypac per prievarta.

ParašytasCOLON 2007 01 18, 14:35
RV
1 begis yra skirtas pajudet is vietos t.y. ijungt stovint - ant pirmo biegio nera sinchronizatoriaus. Taigi teoriskai riedant jis ir neturi isijungt. Jei nenorit sudrozt savo Mitso, kuriu pavaru dezes ir taip nera ypac patvarios, nepatariu bandyt ijunginet 1 saiba riedant, o ypac per prievarta.[/quote]

:clap2: O sita visi turetu zinoti (by default).