Taigi emiau ir paskaiciau galu gale internete apie ACD (Active Central Diferencial) placiau.
Taigi mygtukas Asfaltas, Zvyras, Sniegas keicia ACD kompo reakcija ir visalaika bando islaikyti 50:50 galios paskirstyma tarp asiu, o ne skirsto 25:75 ar panasiai.
Nes gazuojantis, stabdant ir manevruojant asys skirtingai apkraunamos ir kompas bando vistiek islaikyti 50:50 efektinguma.
Geriausiai ACD jauciasi vaziuojant asfaltu ir Asfaltu rezimu. Tada kompas greiciausiai reguoja ir tai labiau jauciasi(is praktikos).
O del to, kad Zvyras ir Sniegas rezime kompas netaip greit reguoja(nes tokiom salygom greitas ir astrus regavimas gali padaryti meskos paslauga) zmonems patinka tokiu rezimu vazineti ir ant asfalto, nes tada masina leidziasi bishkuti uznesineti ir nesijaucia taip stypriai ACD veikimas, bet masina vistiek islieka gan stabili.
Jei kas ras geresnes infos please duokit linkus.
Evo ACD mode pasirinkimas
Evo ACD mode pasirinkimas
http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
http://www.auto-most.ru/site/ency/trans/178.html
Trumpai apie Mitsubishi naudotas 4 varomuju ratu sistemas
Trumpai apie Mitsubishi naudotas 4 varomuju ratu sistemas
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
Ech matyt rusishkai niakaip nesupranti. Skirsto netik taip. Pagooglink ir pats zinosi, o nebusi is kazkur girdejes.
http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR