Puslapis 1 iš 2
INFO APIE MITSUBISHI MODELIUS (ju + /-)
ParašytasCOLON 2007 05 07, 21:04
rs_matrix
Kai ieskojau info siame forume apie mitsubishi auto, susiduriau su tokia problemele. Tiesa ta, kad forume pilna info apie ivairius modelius, bet reikia gerai pasikuisti, kad ja surastum, ji yra padrikai ismetyta ir nesukonkretinta. O nepaslaptis, kad daug zmoniu uzsuka cia parankioti info apie ji dominanti modeli, taigi butu malonu, kad ta informacija butu aiskesne ir lengviau pasiekiama. Kaip jau minejau, as cia tos info praktiskai neradau, o uztikau interneto platybese tokia svetaine, kurioje praktiskai ir susidariau bendra vaizda apie dominanti auto. Taigi tuo paciu principu siulau kaupti info ir siame forume. Tam tereikia minimaliu jus pastangu ir truputi ziniu apie savo auto
1) MODELIS / PAGAMINIMO METAI / MODIFIKACIJOS / VARIKLIS /KURO RUSIS / PAVARU DEZES TIPAS
2) PRIES KIEK LAIKO ISIGYJOTE SI AUTO
3) SU KOKIOMIS PROBLEMOMIS SUSIDURETE / KA TEKO REMONTUOTI / REMONTO ISLAIDOS / DETALIU KAINOS
4) KAS SIAME AUTO JUMS PATINKA, KAS NE (+ ir -)
5) KOKIA KAINA MOKEJOTE ( tai nebutina, bet zmonems padetu surinkti daugiau info)
6) JUSU IVERTINIMAS 10-baleje SISTEMOJE
P.S. butu malonu, kad nerasytumet komentaru apie kitu zmoniu postus, tik imestumet info. Nes priesingu atveju bus sunkiau besidomintiems atrinkti informacija.
DEKUI !!!

ParašytasCOLON 2007 05 07, 21:26
aspire3000
tipo yra toks puslapiukas vien tokiems dalykams
http://www.pagreitis.lt
Re: INFO APIE MITSUBISHI MODELIUS (ju + /-)
ParašytasCOLON 2007 05 07, 22:07
Riebus
rs_matrix rašėCOLONKai ieskojau info siame forume apie mitsubishi auto, susiduriau su tokia problemele. Tiesa ta, kad forume pilna info apie ivairius modelius, bet reikia gerai pasikuisti, kad ja surastum, ji yra padrikai ismetyta ir nesukonkretinta. O nepaslaptis, kad daug zmoniu uzsuka cia parankioti info apie ji dominanti modeli, taigi butu malonu, kad ta informacija butu aiskesne ir lengviau pasiekiama. Kaip jau minejau, as cia tos info praktiskai neradau, o uztikau interneto platybese tokia svetaine, kurioje praktiskai ir susidariau bendra vaizda apie dominanti auto. Taigi tuo paciu principu siulau kaupti info ir siame forume. Tam tereikia minimaliu jus pastangu ir truputi ziniu apie savo auto
1) MODELIS / PAGAMINIMO METAI / MODIFIKACIJOS / VARIKLIS /KURO RUSIS / PAVARU DEZES TIPAS
2) PRIES KIEK LAIKO ISIGYJOTE SI AUTO
3) SU KOKIOMIS PROBLEMOMIS SUSIDURETE / KA TEKO REMONTUOTI / REMONTO ISLAIDOS / DETALIU KAINOS
4) KAS SIAME AUTO JUMS PATINKA, KAS NE (+ ir -)
5) KOKIA KAINA MOKEJOTE ( tai nebutina, bet zmonems padetu surinkti daugiau info)
6) JUSU IVERTINIMAS 10-baleje SISTEMOJE
P.S. butu malonu, kad nerasytumet komentaru apie kitu zmoniu postus, tik imestumet info. Nes priesingu atveju bus sunkiau besidomintiems atrinkti informacija.
DEKUI !!!

tvirtos ir patikimos info sunku surinkti ir belenkokie puslapiai tam netinka todel info reikia rinkt is manualu ir kitu ofiacliu puslapiu bet tam reikia laiko ir daug daug nori jei nori gali pradet rintki as jau kaika pradejau bet daba niekaip rankos nedaina tai darbelis apstojo
http://dsm.pogrindis.com
ParašytasCOLON 2007 05 07, 22:19
rs_matrix
sia tema sukuriau su mintim padeti zmonems greiciau surinkti siokia tokia informacija apie micubus, konkrecios info cia manau tikrai neiseis sudeti, greiciau jau ivairiu nuomoniu kratinys gausis, bet taipogi duoda nauju ziniu ir padeda apsispresti del vieno ar kito aparato
ParašytasCOLON 2007 05 07, 22:51
JAWA9
nu cia daugiau daugumos mitcu charakteristika
http://www.automobiles.lt/markes/255/
ParašytasCOLON 2007 05 07, 23:47
rs_matrix
Eagle Talon 98m ESi 2L DOHC mechanine pavaru deze
Auto isigyjau pries 2men
Teko keisti priekinius stabdziu diskus,visu ratu stabdziu kaladeles, pakeiciau visus variklio skyscius, vairo stiprintuvo dirzeli, dbr kazkas su varikliu. Visa tau kartu su detalem kainavo kazkur 1500lt
Uz si aparaciuka paklojau 11klt, turint galvoje kiek jau ikisau, ir dar laukia investiciju, bendra suma vistiek nevirsyja ir manau nevirsys 15klt, tai dar manau pavyko neperbrangiausiai ja parauti.
Labiausiai siame auto zavi jos dizainas, tiek isores, tiek vidaus, manau tai vienas is labiausiai vykusiu tokiu metu dizainu, vidaus apdailos medziagos neprasciausios kokybes,nebarska, taip pat patinka gan neblogos dinamines savybes. Kaip minusa galeciau ivardinti detaliu kainas ir ju maza pasirinkima, visa kita man joje lb zavi ir patinka.
Kolkas esu pakeites oro filtra is stock i kugini APEXI netepama, ateities planuose ismetimo sistemos tobulinimas, vaziuokles suziaminimas ir auto perdazymas extramalesne spalva
10-baleje duociau 8 balus...
ParašytasCOLON 2007 05 08, 09:19
herkuss
Mitsubishi Lancer 2.0D Caravan; 1994.11; Degalai dyzelinas; Mechaninė pavarų dėžė
Pirkta mašinytė prieš 2 metus (beveik)
Teko keisti galinius stapdžių diskus (viento kaina ~90lt); visas kaladėles(priekinės ~60lt galinės ~80lt.); Priekinį guolį (~80lt); restauruoti šarnyrą (~30lt), priekinius amortizatorius (vienas ~170lt.), visus dirželius bei patempimo guolius (~250); Kainas nurodžiau... čia be darbo tai + darbas apie 500lt. Martizus ir guolį pats keičiau... Dar sunkiai meta antrą bėgį, manau sinchronizatoriaus kaltė, bet čia jau Mitsu liga...
Patinka šioj auto man... pats dizainas... ir vietos daug.... retai genda

... Važiuoklė gan nebloga... Nepatinka tai garso izoliacija.... Ir sunkoka gauti kai kurias prekes (turiu omeny mažesnius miestus)
Mokėjau jai 1600 euro... bet jau kaip minėjau aukščiau tai tokie darbai dar laukė nupirkus.....

Vertinčiau 6/10
ParašytasCOLON 2007 05 09, 11:19
Audrijus
Mano bolidas:
Mitshubishi Carisma 1.8 GLX hešbekas,1997 05 men mechanika. pravažiavus 180k mokėjau 2,6k euro.
Pirkta prieš du mėn marijampoles turguj
Nusipirkus pakeisti diržai su itempėju, tepalai, filtrai (viso kaina medžiagos+darbai ~400lt). Taigi neįpatinga daug. (viską dariausi Marijampolėj, gal čia biški pigiau +80lt už papildomą raktelį.
Šiap kol kas jokių bėdų neišlido (nuvažiavus 3000km)
Kas patinka, tai kad gana patogios sedynės (bent jau man), pakankamai dinamiškas variklis ir pakankamai nemažai vietos tiek salone, tiek bagažinėje.
Iš minusų, tai būtų prastoka garso izoliacija, kieta pakaba, gan prastas matomumas per galinio vaizdo veidrodėlį.
Vertinčiau 8/10
ParašytasCOLON 2007 05 09, 19:04
cfs-w600
Mitsubishi Eclipse GS 1998 Feb. Automatine greiciu deze.
Isigijau pries 1,5 metu.
Keista variklio dirzai, galvos tarpine(ir viskas ka priklauso padaryti nuemus galva), zvakes. Remontuotas kondicionieriaus kompresorius. Keistas salono peciuko radijatorius, ausinimo radijatoriaus apatine zarna. Vaziuokle praktiskai visa pakeista(isskyrus guolius). Neveikia automatine antena, priesrukines - speju korozija. Nera keleivio pagalves. Leidzia liukas.
Man labai gera ir grazi auto, turiu tik kelis nerimtus minusus
maza bagazine

, brangokas remontas

, galetu buti biski daugiau kW
Vertinciau 8/10
ParašytasCOLON 2007 05 09, 20:08
gabriel-gst
Mitsubishi Eclipse GT (jdm - is Japonijos), 1996 metu
mechanine gr.deze,variklis 4G63T
turiu jau 13 menesiu,iki siol teko pakeist tik visus filtrus,tepaliuka,stabdziu kaladeles,na ir padangas. nesenai pradejo kazkas trasket priekineje pakaboje - ziuresiu,ir neveikia automatine antena - paliksiu ja ten iki auto perdazymo kaip yra ir desiu vidine.jo dar centrinis parejo po ziemos (ziema praleido garaze),vis neprieina rankos sutvarkyt

.
nepatenkintas kolkas tik kuro sanaudom
na ir salonas palyginus su isore visai neispudingas ir nuobodus (pilkas)...
ivertinciau 9 balais
ParašytasCOLON 2007 05 09, 21:54
aspire3000
Eclipse 97 metu is floridos.automatas.pirkta pries metus 11800lt.,truputi musta nosyte,bet pardavejas jau buvo sutvarkes.vis dar ieskau posparnio ir lempuko i buferi.korozijos atzvilgiu stebuklingai ne vienos rudies nera.
rida rode 127000myliu.
amerikons kataliza islupes ir rezonatoriai du stovi.graziai murkia,nors nieko neina pagal ta garsa
pakeistas automato skystis,filtras ,darbas 190lt
generatoriaus ir kondiskes dirzai 80lt+darbas
voztuvu rieboksliai,pagrindinis dirzas,du itempimo guoliai,pusasio riebokslis ir vairo trauke1700lt takart su viskuo.
zvakiu laidai 170lt,zvakes 50lt,iskart mire akumas200lt.oro filtras30lt
kisu ir galo nesimato ir amortikai nebekazkas.baigiu i prota atves ta masina ir eksplotuoti zadu ilgai,kitaip tiek nekisciau tiek babkiu.R16diskai+padangos2500lt,ziemines ant originaliu780lt
nemalonumai tai vanduo per stikla galini,kuro mieste 15litru
balais nevertinsiu:labai grazi bet nestebuklas.bet ziauriai grazi

ParašytasCOLON 2007 05 10, 00:59
gabriel-gst
aspire kas per zvakiu laidai? uz tokia kaina jau parsisiustum NGK is usa
ParašytasCOLON 2007 05 10, 08:28
Matosas
na tema gana apstrakti galima sakyt ir į išsikalbėk tiktų, tai parašysiu ir aš
turėjau 1G eclipse GS puikus auto jaunatviško būdo pagyvenusiems studentams, pliusai dizainas nepriekaištingas, minusai ne studentiškų investicijų reikalaujantis auto, į kurį kartais nelabai ir apsimoka tiek investuot, dabar turiu kitą GS taip pat 1G tik su vienu + agregatu

modelis į kurį verta investuot, detalių kainos tokios pat arba su nedideliu prieaugiu kaip ir one leger'iu nivalitu skirtumas tas kad tik šiam modeliui būdingų dalių Lietuvoj nėra
na o 2G TSi talonas kurį šiuo metu reikia parduot yra taip pat puikus var. pliusai, daugiau galios ir tai ryškiai jaučiama, modelis naujasnis ir tai atsiliepia vairuojant (vairavimas, stabilumas, stabdžiai ir t.t.), tikrai jaučiama kad sėdi patobulintame 1G variante, bet kas link interioro tai galiu paprieštarauti rx'ui kad dizainas tirkai nėra vykęs, sportiškumo jame 0 ir galima sakyti jis nėra patobulintas niekuo lyginant su 1G + kai kurios plastmaskės barška tikrai labiau (minkštos panelės ne tiek daug kiek pas pirmukus) ir vietos priekyje mažiau, bet nežinau čia + ar -

ParašytasCOLON 2007 05 10, 20:40
aspire3000
is ten iir parsiunte

ParašytasCOLON 2007 08 03, 13:17
jonas28
ziuriu tokio nera tai ir as apie savo.
DODGE STEALTH ES. 3l DOCH V6
pirkau pies metus sau, kadangi nebuvo pasirinkimo tai kas buvo ta ir emiau, beveik taip gavos.
Keiciau: buvo imtos abi galvos prislifuoti vostuvai (260lt), kompensatoriai (apie 500lt), zvakes platinines (apie 300lt), salnikai veleno ir veleneliu (apie 100lt), dirzai pagrindinis ir kiti du (kainos nezinau neprisimenu), itempejai pag. dirzo, tarpiniu komplektuks visokiu (apie 200lt), stabilizatoriaus gumos, vairo traukiu antgaliai (apie 70lt), vairo kolonele (200lt) tepalai (apie 300lt), filtrai apie 70 lt, slenksciai moldingai nuo mitsubishi 3000gt 94m. (600lt.) priekinis bufas "tuninginis" (700lt), r18.
Artimiausiu planu sportiniai reguliuojami amortizatoriai is Ramūno Kupsto kainuos apie 2600lt (jau isidejau, skyrtumas akivaizdus) ir uzbaigti isores stailinga.
Manau kad tokiu auto minusai vairo koloneles barska ir leidzia skysti bent as kai pakeiciau i kita ta kita ir leido skysti. dar toks minuselis saltas kai buna automatas uzlaiko per ilgai 2 pavara. su automatine pavaru deze bent pas mane sunkiai startuoja is vietos.
jei auto nebuna vazinetas lietuvoje tai neturi rudziu.
Na kas nori turet nors kiek sportiskesne auto tai siulau si modeliuka ar mitsubishi 3000GT, stabilus ir greitas auto. kuro neperdaugiausiai ivairiu rezimu ir kartais paspaudziant mano valgo 11-12, nesu tas kur iseda ir kai durnas lekia, jei yra galimybe tai ir paspaudziu