PERFORM. tiuningas

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Vartotojo avataras
Ruffian
Dalyvis
PranešimaiCOLON 733
UžsiregistravoCOLON 2006 01 08, 21:45
MiestasCOLON Alytus
CONTACTCOLON

PERFORM. tiuningas

Neperskaitytas pranešimas Ruffian » 2007 05 14, 20:58

noreciau pasidalinti siek tiek informacija ir pasakyti keleta patarimu is kuklios savo patirties visiems,kurie domisi ir ruosiasi uzsiimti savo automobilio performance tiuningu.
siuo metu mano naujausias projektas tikriausiai bus atmosferinis 3.5 V6 variklis,taip kad pateiksiu truputeli ziniu ir atmosferiniu varikliu myletojams.
jau esu jums visiems pristates savo mazyti projekteli Eclipse GST,siuo metu masina dar daroma,nelabai uz ilgo jums ivertinti parodysiu ja jau pilnai padaryta.
buvau nusprendes daryti is jos 350-400 arkliu,bet dabar visiskai atsisakiau sios minties,nes priekiniais ratais varomai masinai,visiskai nereikalinga tokia galia,nes jos tikrai pilnai neisnaudosi,o kad isnaudoti bent du trecdalius,be variklio tiuningo reikia dar papildomai tikrai nemazu investiciju,manau priekiniais ratais varomai masinai pati optimaliausia galia yra nuo 250 iki 300 arkliu,is 4G63T motoro,be kaltiniu viduriu tikrai galima tuos tris simtus ar netgi siek tiek daugiau isspausti,norint dar daugiau,reikia jau listi i vidu.visiems,kurie nori rimtai pradeti kelti variklio galia,pirmiausia patarciau pradeti nuo stabdziu,nuo stock galios pakelus 10-15 arkliu,gerai laikys ir standartiniai stabdziai,bet jie vis vien bus linke greiciau kaisti,nes gamykloj jie paskaiciuoti butent tokiai galiai,kokia turi jusu masina isriedejus is gamyklos,daznai buna,kad netgi stock stabdziai yra per silpni stock varikliui.kalbant apie eclipses,galiu pasakyt,kad stock stabdziai turbo eclipses yra per silpni,as pats savo masinai dedu galingus sportinius didelio diametro BREMBO stabdzius,su 4 cilindriuku dideliais stipriais suportais,skirtus reisiniams evoliusinam.klausimas kodel,nes galima sudet juk ir zenkliai pigesnius stabdzius,kurie taip pat gerai stabdys,pvz 4 cil. suportus ir didelius diskus nuo naujo BMW 7,ar audi RS2,bet...yra didelis BET,dedant brembo stabdzius skirtus evo,praktiskai nieko nereikia perdarineti,neisples jie nei granatu,nei dar ko nors,dedant custom stabdzius reikia istiesu nemazai perdarymu,taip kad reikia pries darant pamastyt ar verta.noreciau pagirti visus forumo narius kurie sumane i savo 1G eclipses isideti sigmos stabdzius,tikrai protingas zingsnis.
toliau,vienas is pagrindiniu dalyku pakelus turbo variklio galia yra per riebus arba per liesas misinys,todel nepatarciau listi prie purkstuku ir isvis prie visos purskimo sistemos,ta prasme nedeti ju didesniu,jei nekeisit kuro siurblio ir nedesit kuro reguliatoriaus,idejus tik didelius purkstukus,galima pasidaryti taip,kad netures variklis net stock galios.toliau-interkuleris ir jo vamzdynas,kaip daugelis galvoja,kad uzdejus dideli interkuleri prisides simtai arkliu is kazkur,tai yra visiska nesamone,kuleri taip pat reikia paskaiciuoti pagal varikli,turbina ir t.t.kas liecia vamzdyna,tai taip pat patarciau ji labai kruopsciai padaryti,kad jis butu teisingai isvedziotas,tvirtai padarytas,kad nenusokinetu vamdziai uzputus didesni slegi, patarciau naudoti tiktai geras silikonines slangas.
vienas is pagrindiniu turbininio variklio perform. tiuningo dalyku yra elektronika,be jos nieko gero nebus.toliau-turbininiam varikliui labai svarbu ismetimas,ne taip,kaip atmosferiniam,jam reikia kuo didesnio ir laisvesnio ismetimo.
dabar apie atmosferinius variklius-kaip jau buvo daug cia sitam forume diskutuota,atmosferini varikli sunkiau ir brangiau uzbombinti yra,tas tiesa,bet ji taip pat galima labai gerai uzbomborduot,pirmiausia ka patarciau pasidaryti atmosferiniam varikliui,tai padaryti laisva apskaiciuota ismetima su custom koliku,o paskui pilna salto oro isiurbima,toliau programuojamas ECU, sportiniai veleneliai ir t.t.
isvis perform tiuningas kainuoja istiesu labai didelius pinigus,ir kaip cia forume nemazai kas sukuria temas,kad uz 5 ar 10 stuku litu nori padaryt reisinius bolidus ar ten is atmosferiniu varikliu uz tiek pakelt po 100 arkliu,tai yra visiska nesamone,todel jei reikia gerai pamastyti ar pradeti ta daryti.
kas turint stock eclipse turbo,tai noreciau labai pagirti stock turbinas ir variklius,neverta net pradeti jo daryti,jei neplanuojat kist dideliu pinigu ir viska keisti tik rimtomis perform detalemis.
jei kas darot turbinini projekteli,klauskit daugiau,gal galesiu pasakyti kokios naudingos info is savo kuklios patirties darant GST.
You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone.

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2007 05 18, 00:16

labai idomus projektas :) nuo ko galvoji pradet? lysi i vidurius?

BUTTON_TOPIC_LOCKED