Puslapis 1 iš 1
Carizma "Leidzia dumus". Prasau pakonsultuoti
ParašytasCOLON 2007 08 18, 17:42
Paprastai
Sveiki, noriu pirkti carizma, viena nebloga radau ir varikliuko turis tenkina ir t.t, bet pranese, kad si masina leidzia "kazkokius" dumus, gal del siurblio, prasau pakonsultuoti, variklis 1,8, turbo dyzelis, 1996
Re: Carizma "Leidzia dumus". Prasau pakonsultuoti
ParašytasCOLON 2007 08 18, 18:10
Nomad
Paprastai rašėCOLONSveiki, noriu pirkti carizma, viena nebloga radau ir varikliuko turis tenkina ir t.t, bet pranese, kad si masina leidzia "kazkokius" dumus, gal del siurblio, prasau pakonsultuoti, variklis 1,8, turbo dyzelis, 1996
ziurint kokios spalvos tie dumai...?
sunku kitaip pasakyt kas.
balti- valgo ausinimo skysti,
juodi- valgo tepala,
melyni- valgo ziedus ir t.t.
ParašytasCOLON 2007 08 18, 18:32
orangen
dar neaisku is kurios vietos tie dumai eina
Paprastai, parasyk aiskiau

gerai cia susirimavo

Re: Carizma "Leidzia dumus". Prasau pakonsultuoti
ParašytasCOLON 2007 08 18, 19:33
vaidas
Nomad rašėCOLONPaprastai rašėCOLONSveiki, noriu pirkti carizma, viena nebloga radau ir varikliuko turis tenkina ir t.t, bet pranese, kad si masina leidzia "kazkokius" dumus, gal del siurblio, prasau pakonsultuoti, variklis 1,8, turbo dyzelis, 1996
ziurint kokios spalvos tie dumai...?
sunku kitaip pasakyt kas.
balti- valgo ausinimo skysti,
juodi- valgo tepala,
melyni- valgo ziedus ir t.t.
Melyni - valgo tepala! O jeigu valgo tepala taj reikia kad ziedai ir visa kita jau nebegeri.
Juodi - viskas normalu (tepalo tikrai nevalgo), davus apsuku, jei ant mazdaug 3k apsuku nemeta per daug dumo reiskia viskas normaliai. Daugiau pergazavus jeigu is duslintuvo uzmeta koki kamuoli juodu dumu irgi normalu. Beje kartais kai nekurie dyzelius smaugia virs raudono ir tas pasiputoja belekaip dumais ir sako varikliuj amen , bet koks dyzelis apsiputos ties dideliais apsukimais. Ant laisvu dyzeli tokiais apsukimais ir uzkalt gali. Kaip ir sakiau dumingumas ziurimas ties 3-4k apsuku.
Re: Carizma "Leidzia dumus". Prasau pakonsultuoti
ParašytasCOLON 2007 08 18, 22:29
mpegas
vaidas rašėCOLONKaip ir sakiau dumingumas ziurimas ties 3-4k apsuku.
Techninėj apžiūroj kažkodėl mina iki galo. Ir jei jau dūmija tiek, kad dūmų debesis sulyg žmogaus ūgiu, tai prietaisas parodys per didelį dūmingumą

Re: Carizma "Leidzia dumus". Prasau pakonsultuoti
ParašytasCOLON 2007 08 18, 22:36
orangen
mpegas rašėCOLONTechninėj apžiūroj kažkodėl mina iki galo. Ir jei jau dūmija tiek, kad dūmų debesis sulyg žmogaus ūgiu, tai prietaisas parodys per didelį dūmingumą

tipo kai ta co2 tikrina?? kiek as variau - niekad nieks nieko nemyne, ant laisvu ta viebala ikisa, bet jei but numyne - but visi apkurte

Re: Carizma "Leidzia dumus". Prasau pakonsultuoti
ParašytasCOLON 2007 08 18, 22:59
mpegas
orangen rašėCOLONmpegas rašėCOLONTechninėj apžiūroj kažkodėl mina iki galo. Ir jei jau dūmija tiek, kad dūmų debesis sulyg žmogaus ūgiu, tai prietaisas parodys per didelį dūmingumą

tipo kai ta co2 tikrina?? kiek as variau - niekad nieks nieko nemyne, ant laisvu ta viebala ikisa, bet jei but numyne - but visi apkurte

Tavo dyzelis?
Re: Carizma "Leidzia dumus". Prasau pakonsultuoti
ParašytasCOLON 2007 08 18, 23:53
vaidas
mpegas rašėCOLONorangen rašėCOLONtipo kai ta co2 tikrina?? kiek as variau - niekad nieks nieko nemyne, ant laisvu ta viebala ikisa, bet jei but numyne - but visi apkurte

Tavo dyzelis?
Zinau kad mina, man irgi myne kai viena masina variau, kai surase lapa kad dumingumas didelis iskart nuvaziavau i kita technikine, ten iskart perspejau kad tikrintu pagal reikalavimus ir neleidau patiem sest spaust pedalo ir praejau be priekaistu buvo parase dumingumas 99%, paskui parase apie 6% atrodo:
reikalavimai yra tokie kad letai pakelt iki 3 tukstanciu ir laikyt apie minute, paskui pergazuot kelis kartus iki 4 tukstanciu ir palaikyt vel kelias sekundes apie 3 tukstancius.
Tai matytum kai uzverte ta varikli jis, galvojau ten viduj svaitikliai per bloka islys net kaukset kazkas buvo pradeja ir toks sprogimas ant galo gavosi tai kad sveite dumu kamuoli melynu su juodu, debesis toks belekoks. Rodo jis man ziurek 100% dumingumas. Sakau tu proto ubage turi ar ne, jis man pradejo aisint kad tokios taisykles. Sakau noreciau kad variklis uzkales butu taj zinotum kaip gazuot dyzeli ant laisvu su savo isgalvotom taisyklem. Tai susirauke, bet parazitas vistiek israse kad blogai.
Taigi visi nebijokit ir neduokit gadint varikliu kazkokiem debilam, tegu nustatineja pagal taisykles o ne variklius gadina. Daugelis per ta duminguma ir duoda kysius tikriausiai, kai istikruju viskas leistinose ribose buna.
Re: Carizma "Leidzia dumus". Prasau pakonsultuoti
ParašytasCOLON 2007 08 19, 00:00
Tomas83
mpegas rašėCOLONorangen rašėCOLONtipo kai ta co2 tikrina?? kiek as variau - niekad nieks nieko nemyne, ant laisvu ta viebala ikisa, bet jei but numyne - but visi apkurte

Tavo dyzelis?
Mano dyzelis, ir technikinej apziuroj sake sukelti apsukas iki 3,5K ir palaikyti...

Re: Carizma "Leidzia dumus". Prasau pakonsultuoti
ParašytasCOLON 2007 08 19, 00:02
vaidas
Tomas83 rašėCOLON
Mano dyzelis, ir technikinej apziuroj sake sukelti apsukas iki 3,5K ir palaikyti...

Teisingai, cia zmoniskai taip ir turi tikrint

ParašytasCOLON 2007 08 19, 10:26
Paprastai
aciu uz pagalba, vis ieskau nusipirkti carizma ir niekaip nieko pakolkas padoraus nerandu, deje

ParašytasCOLON 2007 08 19, 12:00
mpegas
Kad nebekiltų daugiau klausimų (o gal ir atvirkščiai

?) pasidomėjau ką kalba įstatymai
6. Dūmingumo matavimo tvarka:
6.1. vertinant dūmingumą, automobilio variklis turi būti įšilęs;
6.2. automobilio dujų išmetimo sistema turi būti sandari, joje privalo būti visi gamintojo numatyti elementai;
6.3. dūmingumas vertinamas varikliui veikiant laisvojo greitėjimo režimu. Pavarų perjungimo svirtis turi būti neutralioje padėtyje, sankaba turi būti įjungta;
6.4. matavimai vykdomi tokia tvarka:
6.4.1. dūmomatis paruošiamas matavimams pagal gamintojo pateiktą naudojimo instrukciją;
6.4.2. vykdomi ne mažiau kaip trys laisvojo greitėjimo ciklai arba išmetimo sistemos prapūtimas ekvivalentišku metodu;
6.4.3. prietaiso dūmingumui matuoti zondas įkišamas į išmetimo sistemos atvamzdį;
6.4.4. prieš kiekvieną bandomąjį laisvojo greitėjimo ciklą variklis turi veikti tuščiąja eiga, esant minimaliam variklio alkūninio veleno apsisukimų dažniui (toliau - apsisukimų dažnis), ne trumpesnį kaip 10 s laikotarpį;
6.4.5. laisvojo greitėjimo ciklo metu akceleratoriaus pedalas pakankamai greitai ir tolygiai nuspaudžiamas, kad būtų maksimaliai išnaudojamas įpurškimo siurblio galingumas;
6.4.6. kiekvieno laisvojo greitėjimo ciklo metu variklis turi pasiekti ribojamą arba gamintojo reglamentuojamą apsisukimų dažnį. Jei tokių duomenų nėra, didžiausias apsisukimų dažnis bandymo metu turi atitikti 2/3 maksimalaus apsisukimų dažnio;
6.4.7. vykdomi ne mažiau kaip trys laisvojo greitėjimo ciklai;
6.4.8. galutinis rezultatas yra trijų laisvojo greitėjimo ciklų nustatytų verčių aritmetinis vidurkis;
6.4.9. automobilių, kurie turi keletą išmetimo sistemos atvamzdžių, atveju matavimai atliekami kiekviename atvamzdyje atskirai. Tuo atveju galutinis rezultatas yra didžiausia nustatyta vertė.
7. Matavimo prietaisų reikalavimai:
7.1. matavimo prietaisai turi būti įtraukti į Lietuvos matavimo priemonių registrą ir privalo turėti galiojantį valstybinės patikros sertifikatą;
7.2. prietaiso matavimo intervalas, matuojant šviesos absorbcijos koeficientą, turi būti nuo 0,25 m-1 iki 5,35 m-1. Prietaiso matavimo intervalas, matuojant optinį tankį, turi būti nuo 0 % iki 100 %;
7.3. prietaiso paklaida, tikrinant su neutraliu šviesos filtru, visoje skalėje turi būti ne didesnė kaip 2,5 %.
8. Dūmingumo normos:
8.1. dūmingumas neturi viršyti 1 lentelėje nurodytų ribinių verčių.
Dūmingumo ribinės vertės (Optinis tankis, procentais):
Be turbopripūtimo - 58
Su turbopripūtimu - 66
ParašytasCOLON 2007 08 19, 17:28
vaidas
Nu tai Mpegas viskas tvarkoj, 2/3 max apsisukimu daznio, taj jei kazkur riba yra apie 6k apsuku taj ir reiktu ant 4k ir tikrint. O man kai buvo taj jau virs raudono ta varikli kociojo, kad net sproginet pradejo kazkas. Gaila tik kad ne visi tokia informacija zino ir ja naudojasi.
ParašytasCOLON 2007 08 19, 21:35
mpegas
vaidas rašėCOLONNu tai Mpegas viskas tvarkoj, 2/3 max apsisukimu daznio, taj jei kazkur riba yra apie 6k apsuku taj ir reiktu ant 4k ir tikrint. O man kai buvo taj jau virs raudono ta varikli kociojo, kad net sproginet pradejo kazkas. Gaila tik kad ne visi tokia informacija zino ir ja naudojasi.
Tai pagal metodiką yra trys variantai:
1. variklis turi pasiekti ribojamą apsisukimų dažnį;
2. variklis turi pasiekti gamintojo reglamentuojamą apsisukimų dažnį;
3. variklis turi pasiekti 2/3 maksimalaus apsisukimų dažnio.
3-ias punktas vykdomas kai negalima pagal pirmus du punktus atlikti patikrinimo. Kadangi gamintojo reglamentuojamo apsisukimų dažnio niekas nežiūri, tai tikrina pagal 1 punktą. O kadangi dyzeliuose turi būti sureguliuotas maksimalus apsisukimų dažnis, tai, kaip suprantu, tuo 1-uoju punktu jie ir vadovaujasi.
Aš tai prieš varydamas į tech.apžiūrą sureguliuoju troselį taip, kad paspaudus iki dugno akceleratorių, daug dūmo nemestų (nieko tada ir nebetraukia), o grįžęs vėl viską atstatau į vietą.