Puslapis 11

Outlanderio 2007 v6 amerikono saugikliu pajungimo schema

ParašytasCOLON 2016 11 22, 21:00
DariusL
Sveiki, gal kas turite ar žinote, kur galeciau rasti 9to saugiklio 7,5 A (kalba eina apie salone esancio, kaireje/vairuotojo puseje saugikliu bloka)pajungimo schema? T.y. kokie automobilio blokai/mazgai "kabo" ant to saugiklio? Google randu tik tiek, kad šis saugiklis atsakingas uz papildomos irangos grandine... :cry:
To saugiklio grandineje esantis X irenginys iskraudineja akumuliatoriu (per nakti iskrauna). Pls help.

Re: Outlanderio 2007 v6 amerikono saugikliu pajungimo schema

ParašytasCOLON 2016 11 23, 08:34
DruZhBA
Aš irgi nerandu. variantas atjungus jį ieškoti kas neveikia(arba prisijungus ampermetrą matuoti kada padidėja amperai junginėjant viską). Saugiklis nedidelis, tai neveiks kokia lemputė, durų centrinis, veidrodėlių reguliavimas, ar dar kas nors salone.

Re: Outlanderio 2007 v6 amerikono saugikliu pajungimo schema

ParašytasCOLON 2016 11 23, 18:11
Roliz
Yra laisvų rankų įranga?

Re: Outlanderio 2007 v6 amerikono saugikliu pajungimo schema

ParašytasCOLON 2016 11 23, 20:18
DariusL
Laisvu ranku irangos nera. Yra duju iranga.

Re: Outlanderio 2007 v6 amerikono saugikliu pajungimo schema

ParašytasCOLON 2016 11 24, 08:27
DruZhBA
Būna centrinis ne iki galo užrakina duris ir pastoviai teka srovė.

dujų įranga turėtų valgyti apie 0,01 A. Bet gali pabandyti jos atskirą saugiklį ištraukti, jei toks yra. O tu pamatavai kiek vartoja tavo auto amperų apskritai, kai užrakini ir pabūna ramioje būsenoje?

Re: Outlanderio 2007 v6 amerikono saugikliu pajungimo schema

ParašytasCOLON 2016 11 24, 09:03
DariusL
DruZhBA rašėCOLONBūna centrinis ne iki galo užrakina duris ir pastoviai teka srovė.

dujų įranga turėtų valgyti apie 0,01 A. Bet gali pabandyti jos atskirą saugiklį ištraukti, jei toks yra. O tu pamatavai kiek vartoja tavo auto amperų apskritai, kai užrakini ir pabūna ramioje būsenoje?
Ačiū už atsakymus.
Matavom nuotėkį palaukę apie 10 min (manom, kad tiek laiko pakanka išsijungti borto kompiuteriui). Nuotėkis būdavo 1 A!

Re: Outlanderio 2007 v6 amerikono saugikliu pajungimo schema

ParašytasCOLON 2016 11 24, 09:20
DruZhBA
1A, labai daug. O neužrakinus auto koks nuotėkis?

Re: Outlanderio 2007 v6 amerikono saugikliu pajungimo schema

ParašytasCOLON 2016 11 27, 14:38
DariusL
Sveiki visi,
Didelis ačiū už pagalbą. "Roliz" buvo iš dalies teisus. Yra laisvų rankų įranga. Ji valgė apie 250 mA. Atjungėm. Tačiau 740 mA (iš pradžių buvo 990 mA) vis dar kažkur "klaidžioja". Mes su draugu (elektro dalies meistras) galvojam, gal koks neoriginalus blokas drenuoja naktį akumą? Priminsiu, kad šis saugiklis kai kuriuose rusiškuose šaltiniuose apibūdinamas, kaip "papildomos įrangos saugiklis". Tačiau mašinoje papildoma įranga yra tik priešrūkiniai žibintai, dujos ir viskas.
Mes patikrinom: generatorių, starterį, žibintus, dujų įrangą, keyless (beraktę) užvedimo sistemą. Nieku nerandam priežasties.
Ant salone esančių saugiklių dėžutės saugiklis 8 (grafiškai pavaizduotas kaip tranzistorius, nežinau, kaip įkelti nuotrauką :oops: ) aprašomas kaip Control unit Relay. Bandžiau Googlinti, bet radu visko, tik ne to ko reikia. Vienur radau, kad gali būti FAN RELAY (ventiliatoriaus rėlės) blokas, kitur Vipers relay... valytuvų rėlė ir pan.
Esmė ta, kad ant to saugiklio "kabo" daug mašinos blokų. Ktaip tariant, jei saugiklį išimam mašina neužsiveda. Tai klausimas, ar ne toks saugiklio apibūdinimas.
Vienu žodžiu ...250 mA nuoteką sumažinom ...lieka klausimas, ar turim visas rėles junginėti, kad urastumė likusius 740 mA.
Ačiū už komentarus. Kas padės išspresti problemą statau tauraus gėrimo buteliį :-) Pavargom jau ...

Re: Outlanderio 2007 v6 amerikono saugikliu pajungimo schema

ParašytasCOLON 2016 11 28, 13:11
ZyXEL
Kiekvienoj auto tas "papildomos įrangos" saugiklis kitką maitina. Pažiūrėk čia: http://virus.lt/mitsubishi/Outlander.tar.gz (parašyk, kai parsisiųsi- ištrint reiks)- viską ką turim apie Outlanderius, gal ką rasi.

Re: Outlanderio 2007 v6 amerikono saugikliu pajungimo schema

ParašytasCOLON 2016 11 28, 13:27
DruZhBA
DariusL rašėCOLONSveiki visi,
Didelis ačiū už pagalbą. "Roliz" buvo iš dalies teisus. Yra laisvų rankų įranga. Ji valgė apie 250 mA. Atjungėm. Tačiau 740 mA (iš pradžių buvo 990 mA) vis dar kažkur "klaidžioja". Mes su draugu (elektro dalies meistras) galvojam, gal koks neoriginalus blokas drenuoja naktį akumą? Priminsiu, kad šis saugiklis kai kuriuose rusiškuose šaltiniuose apibūdinamas, kaip "papildomos įrangos saugiklis". Tačiau mašinoje papildoma įranga yra tik priešrūkiniai žibintai, dujos ir viskas.
Mes patikrinom: generatorių, starterį, žibintus, dujų įrangą, keyless (beraktę) užvedimo sistemą. Nieku nerandam priežasties.
Ant salone esančių saugiklių dėžutės saugiklis 8 (grafiškai pavaizduotas kaip tranzistorius, nežinau, kaip įkelti nuotrauką :oops: ) aprašomas kaip Control unit Relay. Bandžiau Googlinti, bet radu visko, tik ne to ko reikia. Vienur radau, kad gali būti FAN RELAY (ventiliatoriaus rėlės) blokas, kitur Vipers relay... valytuvų rėlė ir pan.
Esmė ta, kad ant to saugiklio "kabo" daug mašinos blokų. Ktaip tariant, jei saugiklį išimam mašina neužsiveda. Tai klausimas, ar ne toks saugiklio apibūdinimas.
Vienu žodžiu ...250 mA nuoteką sumažinom ...lieka klausimas, ar turim visas rėles junginėti, kad urastumė likusius 740 mA.
Ačiū už komentarus. Kas padės išspresti problemą statau tauraus gėrimo buteliį :-) Pavargom jau ...
Pradžioje rašei 9 saugiklis.

Control unit tai man panašiai buvo nissan sutrikęs. Pas mane tai buvo komforto kompiuteris, jis pastoviai budėjo, nes trumpino sėdynės prasitrynęs laidas ir jis ją atjunginėjo pastoviai (gal pastebėjai kas pas tave atjungta, gal kas neveikia?). Dėl to užmigti kompiuteris užrakinus negalėjo. Pas tave gali irgi ieškoti kitose vietose šaknų o ne prie control unit, jis tiesiog neužminga nes gauna iš kokio agregato klaidingą signalą (nesuveikusią rėlę ar pan.) tad kaip sakei reikės traukioti rėles. O gal signalizacija negamyklinė yra?