Puslapis 11

Nuomonės apie Outlander 2.0l benziną (PHEV) 2014-2016

ParašytasCOLON 2019 06 13, 21:10
bacila
Sveiki,

ketinu keisti savo gerokai apvytusią (bet vis dar minkštą :mrgreen: ) universalią citriną į kažką kito. Prieš metus žmonai nupirktas Prius kelia teigiamas emocijas tiek žmonai, tiek ir man, tačiau antro automobilio šeimoje reikia didesnio ir su galimybe vežiotis bagažinę ant stogo, rinkinį dviračių gale ir t.t. Taigi Prius su pliusu ar be jo, kaip ir atkrenta.

Besižvalgant hibridų už prieinamą kainą, po akimis pakliuvo toks modelis, kaip Outlander PHEV, kuris kaip ir atitiktų reikalavimus:
* hibridas ir net vien elektra gali kažkiek važiuot
* "daržinė"
* stogo bagažinė ir kablys yra įprasti daiktai
* įkandama kaina

Kad kas nors čia papasakotų savo įspūdžius apie PHEV nesitikiu, tačiau manau, kad 2014-2016 Outlander 2.0l benzinas be AWD turėtų būti gan panašus. Kaip su šio modelio patikimumu? Pavarų dėžės klausimai, kaip ir neaktualūs, nes PHEV jos neturi, kaip tokios. :) Tačiau variklis, važiuoklė, kėbulas, elektros įrangos patikimumas tikrai domintų.

Ačiū.

Re: Nuomonės apie Outlander 2.0l benziną (PHEV) 2014-2016

ParašytasCOLON 2019 06 14, 16:39
Vyckele
Rekomenduočiau pasižiūrėti unplugged EV kanalą. Ten gana kritiškai, realiomis gyvenimo sąlygomis vertina PHEV.
https://www.youtube.com/watch?v=Q0w0frL8aW4
Pats rinkčiausi 2018-2020 metų kur jau montuojamas 2.4 litro variklis ir padidintas baterijos našumas.

Re: Nuomonės apie Outlander 2.0l benziną (PHEV) 2014-2016

ParašytasCOLON 2019 06 15, 01:51
bacila
Vyckele rašėCOLONRekomenduočiau pasižiūrėti unplugged EV kanalą. Ten gana kritiškai, realiomis gyvenimo sąlygomis vertina PHEV.
https://www.youtube.com/watch?v=Q0w0frL8aW4
Pats rinkčiausi 2018-2020 metų kur jau montuojamas 2.4 litro variklis ir padidintas baterijos našumas.
Mačiau tą dėdulę ir jo karą su Mitsubishi. O 2018 bus gerokai anapus mano finansinių galimybių ribos. Tuomet jau naują hibridinį Corrolla universalą imti ir nesukt galvos.

Re: Nuomonės apie Outlander 2.0l benziną (PHEV) 2014-2016

ParašytasCOLON 2019 06 17, 08:55
Vyckele
Jau tada geriau Volvo V60 D6 rekomenduočiau, jei aukštesnis kėbulas ne prioritetas?
Arba toks variantas:
https://autoplius.lt/skelbimai/ford-c-m ... 61939.html

Re: Nuomonės apie Outlander 2.0l benziną (PHEV) 2014-2016

ParašytasCOLON 2019 06 17, 21:31
bacila
Vyckele rašėCOLONJau tada geriau Volvo V60 D6 rekomenduočiau, jei aukštesnis kėbulas ne prioritetas?
Arba toks variantas:
https://autoplius.lt/skelbimai/ford-c-m ... 61939.html
Na vieną nedidelį automobilį jau turime - Prius ir jo keisti neketiname.

Taigi dairiausi pakaitalo savo lavonvežiui. Kadangi buvo siekis išvengti problemų susijusių su D raide prie variklio specifikacijų, automatinių pavarų dėžių, turbinų, purkštukų ir t.t. todėl ir buvo dairomasi į Outlander PHEV. Na, bet jūs jau ne pirmas, kuris ne itin teigiamai apie Outlander atsiliepiat (tiesa kitu aspektu), tai matomai kol kas teks pasilikti prie citrinų priežiūros dar vienai automobilio kartai. :) Yra tame privalumų - pavažinėjusi metus su automatu, žmona tikrai nesigvieš automobilio su mechanine pavarų dėže. :mrgreen:

Re: Nuomonės apie Outlander 2.0l benziną (PHEV) 2014-2016

ParašytasCOLON 2019 06 18, 09:35
Vyckele
Aš pats tokį esu prieš pusantrų metų nusipirkęs, tik DI-D variantą. Hidridą su mechaninę žinau tik vieną Honda Insight :)
Man tik yra keistas tas suformuotas visuotinis nusistatymas prieš dyzelį. Skaičiuok kaip nori, jei aktualu ekonomija, dyzelio neaplenksi, o pagrindinius niuansus su GF6W kėbulo Outlander'iu galiu supasakoti.

Re: Nuomonės apie Outlander 2.0l benziną (PHEV) 2014-2016

ParašytasCOLON 2019 06 19, 23:20
bacila
Vyckele rašėCOLONAš pats tokį esu prieš pusantrų metų nusipirkęs, tik DI-D variantą. Hidridą su mechaninę žinau tik vieną Honda Insight :)
Man tik yra keistas tas suformuotas visuotinis nusistatymas prieš dyzelį. Skaičiuok kaip nori, jei aktualu ekonomija, dyzelio neaplenksi, o pagrindinius niuansus su GF6W kėbulo Outlander'iu galiu supasakoti.
O geras - nežinojau, kad pas Insight ir mechaninė gali būt . :D Aš turėjau omenyje išvengti pavaras junginėjančios dėžės, kaip tokios. Pas Toyota HSD yra viena pavara su gudrios konstrukcijos planetiniu reduktoriumi, pas Outlander PHEV tiesiog variklis prijungiamas per reduktorių, kai greitis pasiekia ~130. Abu variantai nėra automatinės pavarų dėžės su visa sudėtinga mechanika ir elektronika bei privaloma periodine priežiūra (arba brangiu remontu).

Dyzelio neaplenksi, jei naujas arba tikrai žinai, kad buvo prižiūrimas. O kai prireikia paremontuoti kuro siurblį, purkštukus (prisipilk purvinesnio dyzelio ir linksminsies), DPF/FAP, tai visas dyzelio pigumas per dusliarkę juodais dūmais išeina. Kiek žinote tokių, kurie TVARKĖ DPF/FAP, o ne pjovė lauk? Aš - nei vieno. O filtras kišasi, ypač jei važinėti 80-90 proc. miesto ritmu ir nedidelėm apsukom. Tad jei atvirai dėti skersą ant aplinkinių (ir savęs) ir nesukt galvos, kad užsidegus žaliai - juoda dūmų uždanga, tai taip - senas dyzelis ekonomiškiau. O jei susitvarkyt, kaip priklauso, tai nekažką ten su ekonomija. Kalba juk eina ne apie automobilius iš salono.

Atmosferinis benzinas su LPG kažkaip tokių keblumų nesukelia, jei pats ko nepridirbi. Net jei šleivai įsuki žvakę ir ją paskui iššauna - ant likusių trijų cilindrų Xantia dar Kaunas-Vilnius-Kaunas suvažinėjo. :mrgreen: O kai LPG kainuoja pusę tiek, kiek dyzelis, tai tikrai į saliarkos pusę žiūrėt nesinori. Pačio antras automobilis su LPG. Žmonose senoji Vectra B buvo su LPG, uošvis 407 katiną irgi su LPG turėjo ir dabar jau kartais gailisi, kad pirko Vectra C dyzelį, skaičiuodamas remontų kainas.

Taigi, o kas ten su Outlander kėbulu? Na, kad visi japonamat mėgsta parūdyti, tai žinau. Antikorozinis padengimas po pirkimo jiems, kaip ir privalomas.

Re: Nuomonės apie Outlander 2.0l benziną (PHEV) 2014-2016

ParašytasCOLON 2019 06 20, 13:33
nymfo
Mane irgi domina GF6W kėbulo niuansai.

Re: Nuomonės apie Outlander 2.0l benziną (PHEV) 2014-2016

ParašytasCOLON 2019 06 20, 18:03
Vyckele
Na iš patirties ir kiek pats domėjausi prieš perkant galiu supasakoti (kalbėsiu apie facelift'inį modelį kuris ėjo nuo 2015 pabaigos iki 2018 pabaigos kol buvo dar vienas mažiau pastebimas atšviežinimas):
- po facelift'o buvo pakeista apie 100 skirtingų detalių, kurių pagrindinis tikslas buvo sumažinti triukšmo lygį salone, kas tikrai yra pastebima (naudojamas vailokas ratų arkų uždengimui, mažiau švilpiantys veidrodėliai, aptakesnis priekio dizainas);
- kėbulas tikrai nerūdija, o kaip daugelio japonų tiesiog atsiranda nemenka korozija ant pakabos detalių po pirmos žiemos druskų dozės, tad antikorozinio nerekomenduočiau, nebent cinkuoti balkius, svirtis, šakes ir t.t.;
- 2015-2018 metų mašinoms buvo recall'as dėl stringančių galinių suportų, keičiamos visos 4 durų spynos (avarijos metu galimai nuo smūgio atsidaro durys), perprogramuotas pavarų dėžės darbas (6 AT dyzeliui), vairo kolonėlės užrakto keitimas. Pas mane kadangi dar garantinė, tai viską Inchcape'as padarė nemokamai;
- akivaizdžiai labai plonas viso kėbulo dažų ir lako sluoksnis, nuo mažiausios įdaužos šviečia skarda (rekomenduoju nusipirkti remonto rinkinį ~ 6 Eur. dažai + lakas);
Paveikslėlis
- salone kondicionierius šaldo labai netolygiai, gal dėl didelio salono tūrio ar kad nėra vent. angų prie statramsčių ir 3 sėdynių eilėje;
- dyzelio variklio garsas (kol šaltas labai triukšmingas), kaip sakė kažkoks britų žurnalistas - agrokultūriškas :);
- gana neinformatyvi ir nervinga vairo kolonėlė, su ja susijęs ir recall'as, kiek žinau vėliau pakeisti elektroninio stiprintuvo parametrai sutvarkė šią problemą;
- USDM rinkos benzininiai modeliai su Aisin variatoriumi turi gamyklinių problemų;

Daugiau kliūva tik visokios smulkmenos, apskritai sakyčiau nebloga ir patikima mašina.

Re: Nuomonės apie Outlander 2.0l benziną (PHEV) 2014-2016

ParašytasCOLON 2019 06 21, 07:40
bosas666999