Galant GDI pagrindinio dirzo keitimas

Variklis, jo aušinimas, turbinos ir visi kiti dalykai susiję su variklių remontu ar modifikacijomis
Vartotojo avataras
GDI
Dalyvis
PranešimaiCOLON 199
UžsiregistravoCOLON 2005 06 10, 03:00
MiestasCOLON Vilnius

Galant GDI pagrindinio dirzo keitimas

Neperskaitytas pranešimas GDI » 2007 09 04, 15:24

Sveiki,

Gal kas pasidalintu patirtimi is dirzu keitimo 2,4l GDI varikliui? Kiek suprantu, be generatoriaus ir pagrindinio dirzo ten apacioje yra dar kazkoks maziukas [pagal piesinuka popieriuose sprendziu :) ]. Ji matyt taip pat patartina keisti? Ir kiek ten keiciamu tempeju-guoliu yra - 1 ar 2?
Bandyciau keisti pats, bet pries tai reikia detales susipirkti...
GDI
'95 Colt CA0 GLXi sold
'00 Galant Wagon GDI
Vilnius

Vartotojo avataras
ProXas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 2439
UžsiregistravoCOLON 2007 04 03, 00:37

Neperskaitytas pranešimas ProXas » 2007 09 04, 15:36

jeigu keiti pagrindini tai butinai keisk ir balancyrini (turbut apie ta mazhiuka ir kalbi) tai ppat visus guoliukus (del visa ko - atsarga gedos nedaro) http://www.autozone.com neradau konkreciai tavo modeliui, bet siaip be normalaus visual manual'o nepatarciau darytis, nes pvz eklipsej, taip pat 2.0 galante (tas pats blokas berods) yra 50% tikimybe kad viska sustacius ant mietkiu vienas balancyras bus pabeges 180laipsniu ir jausis nemaloni vibracija (pas mane taip buvo kai pirkau). Zhodzhiu susirask manuala ir draugeli ir drasiai ;)
ZHinoma priehs kuriant varikli prasuk kelis ratus su raktuir pertikrink mietkes, nu zhodzhiu manuale turetu tai but aprashyta ;)
Pikts Turbo Sandeliukas ant ratu Volvo V70
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)

Vartotojo avataras
GDI
Dalyvis
PranešimaiCOLON 199
UžsiregistravoCOLON 2005 06 10, 03:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas GDI » 2007 09 04, 22:05

ProXas rašėCOLONjeigu keiti pagrindini tai butinai keisk ir balancyrini (turbut apie ta mazhiuka ir kalbi) tai ppat visus guoliukus (del visa ko - atsarga gedos nedaro) http://www.autozone.com neradau konkreciai tavo modeliui, bet siaip be normalaus visual manual'o nepatarciau darytis, nes pvz eklipsej, taip pat 2.0 galante (tas pats blokas berods) yra 50% tikimybe kad viska sustacius ant mietkiu vienas balancyras bus pabeges 180laipsniu ir jausis nemaloni vibracija (pas mane taip buvo kai pirkau). Zhodzhiu susirask manuala ir draugeli ir drasiai ;)
ZHinoma priehs kuriant varikli prasuk kelis ratus su raktuir pertikrink mietkes, nu zhodzhiu manuale turetu tai but aprashyta ;)
Gali buti, kad ten balansinis. O as maniau, kad balansinius deda tik V6 varikliams... Mano pagrindinis cia: http://www.japancats.ru/mitsubishi/deta ... s=21719040
o mazasis matyt cia: http://www.japancats.ru/mitsubishi/deta ... s=21827584
Deja neparasyta, kad cia GDI variklio, todel nesu visiskai tikras.
Pagal paveikslelius prie kiekvieno eina po guoliuka, o prie pagrindinio dar ir automatinis tempejas. Ar ji butina keisti?
Turiu sio galanto workshop manual'a, bet jame nurodytos tik metkes. Matyt visa procedura yra autoremontininko pradziamokslyje :)
GDI
'95 Colt CA0 GLXi sold
'00 Galant Wagon GDI
Vilnius

Vartotojo avataras
ProXas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 2439
UžsiregistravoCOLON 2007 04 03, 00:37

Neperskaitytas pranešimas ProXas » 2007 09 05, 09:02

hehehe eilinis mitsubu variklis, jeigu cia viskas kaip pas tave tai reishkias tas pats kaip ir klipece 2.0 ;)
Taigi yra du itempeju guoliukai, vienas pagr. kitas balancyrui. Keiciami pagal bukle. Ash nusipirkau abu naujus ir smarkiai pasigailejau, nes senasis pagrindinio dirzho buvo visai naujas kokia 15K prabeges ir dar geros firmos... (jei kam reikes uzh bonka atidosiu). Taigi kas dar... aaa itempejas hidraulinis keiciamas pagal bukle, nes jo kainyte tai 350 ;) ishemus ji reikia ISH LETO suspausti spaustuvais ir ikishti i tokia skylute vielute, kad neishvazhiuotu vel kol idesi. Del balancyro tai atkreipk demesi kaip jis foto pavaizduotas (tas kuris nuo pagrindinio dirzho sukasi per tepalo pompa) jo svoris nukpreitas zhemyn. Ish tos puses variklio kur jis yra egzistuoja varzhtas kuris nieko nelaiko (berods 14 galva) ji ishsukus kishi i skyle atsuktuva ir zhiuri kiek sulenda (cia tai daryt reikia pastacius tepalo pompos metke i vieta) jeigu sulenda >4cm tai gerai stovi balancyras, jeigu sulenda tik centimetras ar pusantro tai tepalo shkyvuka persuk visa rata ir vel pastacius ant metkes patikrink - turi lyst giliai ;)
va manualas 1G, manau viskas ten tau bus aishq ;)
http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html

beje viska cia parashiau ir tik dabar pagalvojau, o 2.4 variklis nera SOHC? nes jeigu taip tai tada virshuje tik vienas velenas taigi gali truputi neatitikti realybes brezhinukai. Nors dragelis kuris keitesi savo 2.0 galantui dirzha tai pas ji SOHC ir visa apacia buvo identishka ;)

sekmes darbuose ;)
Pikts Turbo Sandeliukas ant ratu Volvo V70
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2007 09 05, 09:23

Man rodos kad DOHC. 4g64 liktais. Na bent jau pas galantus... tai ir carisamoj panašiai kažkas turi būti
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
ProXas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 2439
UžsiregistravoCOLON 2007 04 03, 00:37

Neperskaitytas pranešimas ProXas » 2007 09 05, 15:32

Fever rašėCOLONMan rodos kad DOHC. 4g64 liktais. Na bent jau pas galantus... tai ir carisamoj panašiai kažkas turi būti
autozone tik viena 2.4 ishmete :4 Cylinders 2.4L MFI SOHC
gal ne pilnai turi jie viska :roll:
Pikts Turbo Sandeliukas ant ratu Volvo V70
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2007 09 05, 17:09

ProXas rašėCOLON
Fever rašėCOLONMan rodos kad DOHC. 4g64 liktais. Na bent jau pas galantus... tai ir carisamoj panašiai kažkas turi būti
autozone tik viena 2.4 ishmete :4 Cylinders 2.4L MFI SOHC
gal ne pilnai turi jie viska :roll:
tavo teisybė vistik. Dar kaiką radau:
http://www.4g64.com/users/raycer97/
Žmonės swapina galvas. t.y. dedasi dohcus :idea:
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
GDI
Dalyvis
PranešimaiCOLON 199
UžsiregistravoCOLON 2005 06 10, 03:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas GDI » 2007 09 05, 22:14

ProXas rašėCOLONTaigi yra du itempeju guoliukai, vienas pagr. kitas balancyrui. Keiciami pagal bukle.
Del balancyro tai atkreipk demesi kaip jis foto pavaizduotas (tas kuris nuo pagrindinio dirzho sukasi per tepalo pompa) jo svoris nukpreitas zhemyn. Ish tos puses variklio kur jis yra egzistuoja varzhtas kuris nieko nelaiko (berods 14 galva) ji ishsukus kishi i skyle atsuktuva ir zhiuri kiek sulenda (cia tai daryt reikia pastacius tepalo pompos metke i vieta) jeigu sulenda >4cm tai gerai stovi balancyras, jeigu sulenda tik centimetras ar pusantro tai tepalo shkyvuka persuk visa rata ir vel pastacius ant metkes patikrink - turi lyst giliai ;)
Labai aciu uz issamu paaiskinima ir linka. Seniai buvau nuemes pagrindinio dirzo apsauga, bet man atrodo, kad virsuje yra du velenai, t.y. dohc.
Paskutiniai klausimai:
kaip ivertinti itempeju guoliuku bukle?
pries nuimant dirza i vietas pastacius visas mietkes ka nors judinti nepatartina (teoriskai, viskas turetu stoveti savo vietose). ar neprisizaisiu su tepalo skyvo sukiojimu?
GDI
'95 Colt CA0 GLXi sold
'00 Galant Wagon GDI
Vilnius

Vartotojo avataras
ProXas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 2439
UžsiregistravoCOLON 2007 04 03, 00:37

Neperskaitytas pranešimas ProXas » 2007 09 06, 09:16

GDI rašėCOLON Labai aciu uz issamu paaiskinima ir linka. Seniai buvau nuemes pagrindinio dirzo apsauga, bet man atrodo, kad virsuje yra du velenai, t.y. dohc.
Paskutiniai klausimai:
kaip ivertinti itempeju guoliuku bukle?
pries nuimant dirza i vietas pastacius visas mietkes ka nors judinti nepatartina (teoriskai, viskas turetu stoveti savo vietose). ar neprisizaisiu su tepalo skyvo sukiojimu?
itempeju guoliuku bukle isivertina tiesiog ranka juos pasukiojus, turi judeti absoliuciai lygiai grazhiai neskleisti jokiu garsu - nu kaulas tui buti, jeigu tik kas nors ne taip ish karto keisk. Aishq turint lyshnu pinigu galima tiesiog profilaktishkai pasikeisti, bet realiai tai manau gal ir nereikia jeigu kaulas :roll:
Pas mane centrinio dirzho buvo ledinis, uzhtat balancyrinio jau barshkejo :roll:

Del sukiojimo nuemus dirzha tai taip, priesh nuimant atstatyk i ta nuline padeti. Tiesiog imesk laisva begi ir i apatini shkyva (veleno) istacius rakta (ten yra skyle kvadratine standartinio dydzhio) prasuk varikli pagal laikrodzhio rodykle iki tiek kol metkes atsitaikys. Jeigu viskas buvo tvarkoj tai tvarkoj ir liks, ta tepalo pompos balancyra yra dar kitas budas patikrinti, bent jau ant 1G tai pasukus ja taip kad metke rodytu tiesiai i virshu ir paleidus ji turi pajudeti link metkes ant bloko, t.y. priesh laikrodzhio rodykle, jeigu juda atvirksciai ir tolsta nuo metkes - blogai. Aishq jeigu esi 100% garantuotas kad nieko nenusuksi/nepajudinsi netycia nuiminedamas centrini shkyva (balancyrinis po juo dedasi) tai gali netikrint, bet ash pasitikrinau :roll:
Dabar dar atsukti centrini velena nera nei lengva nei ka. Netgi imetus begi ir sukant raktu (draugui uzhspaudus stabdzhius) yra tikimybe kad pritruksi sveikatos ji atsukti, be to jis dar kuri laika sukasi tiesiog siaip sau (susispaudineja sankabos spyruokles) taigi yra kitas budas tam reikalui - istacius tvirta rakta i ta vieta uzhstrigdyti ji (na atremti jo kita gala i zheme) ir prasukti varikli (ishmetus begi aishq) su starteriu. Priesh tai pasitikrink i kuria puse pas tave sukasi variklis, bet 1G tai ten viskas gaunasi. Pora pasukimu (kad vos vos pasuktu varikli) ir atsirakina tas varzhtas. Aishq reiktu kad neuzhsikurtu variklis tuo metu tai arba slapuku nejunk, jeigu ju yra arba nuimk zhvakiu laidus ;)
Kas cia dar... aha uzhdedant dirzha bent jau man didele problema buvo su virshutiniais skyvais - vis nepataikydavau, nes jie truputi patys nusisuka nuo gerosios padeties (vozhtuvu spyruokles juos ten kraipo) tam linke kur buvau daves tai yra akcentuota. dedant reikia juos truputi pakreipus but, po to itempiant (ranka tiesiog) itempimo guoliuka turi metkes ateiti ten kur turi buti. jeigu ne - perdek. Ash uzhdejau gal ish 5 karto po teisybei :lol: Vis tai vienas tai kitas man nepatikdavo. jeigu matai kad viskas lyg gerai tai paleidi hidraulini itempeja palauki kazhkiek laiko prasuki varikli su raktu kazhkiek kartu (man metkes atsistatydavo i vieta kas 3 ratus, manuale rashe apsukti 6 kartus. ir jeigu viskas leedas tai psio - surinkineji ir kuri ;)
Pikts Turbo Sandeliukas ant ratu Volvo V70
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)

Vartotojo avataras
GDI
Dalyvis
PranešimaiCOLON 199
UžsiregistravoCOLON 2005 06 10, 03:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas GDI » 2007 09 06, 15:17

Dar karta aciu uz pagalba.
Taikysiu laisva laika ir eisiu darineti rykli :)
GDI
'95 Colt CA0 GLXi sold
'00 Galant Wagon GDI
Vilnius

BUTTON_POST_REPLY