![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tre Bir 16, 2010 10:26 am papildyta:
Po remonto variklis gyvesnis liko, atsirado daugiau dinamikos, traukos ir smagumo vaziuojant
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uzkimsau EGR voztuva. Teko nuvaziuoti apie 300 km tiesiu keliu, su kondicionierium, karts nuo karto paspaudziant gazo pedala rimciau. Tai kuro sanaudos +- tokios pat (~ 8 ltr/100km). Po vieta dar mazai vazineta.
Nuemus ismetimo kolektoriu mane truputi prajuokino tai, kad tik is 4to cilindro ismetamos dujos grazinamos atgal i varikli. O likusiu 3ju cilindru ismetimas keliauja i ora.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pastebejau viena nesklanduma, uzvedus salta varikli jis kazkaip ilgai "derinasi", jauciasi nesudegusio benzino kvapas, kinta apsukos. Apsilus varikliui apsukos nukrinta iki laisvu - "susiderino".
Zodziu, keiciant paskirstymo dirzus vertejo nuimti galva ir ja isvalyti. Rezultatu esu patenkintas. Ir matyt sios temos pagrindine misle iminta
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)