Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Variklis, jo aušinimas, turbinos ir visi kiti dalykai susiję su variklių remontu ar modifikacijomis
avuthless
Dalyvis
PranešimaiCOLON 8
UžsiregistravoCOLON 2009 10 02, 14:27
AutomobilisCOLON Galant 2.0 TD GLS '97
MiestasCOLON Kaunas

Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas avuthless » 2012 05 11, 12:00

Sveiki.

Taigi turiu Galant'a 1997 metu. Vienas pirmuju pagamintu. Isigyjau ji pries daugiau nei puse metu bet turejau kalnus problemu (nes pirkau sudeveta is firmos). Taigi sikart turiu dar viena problema, bet net nezinau ar tai isvis problema.

Pries pora dienu vaziavau barsausko kalnu i virsu (Kaunas) ir kildamas ant ±2300 apsuku, pamaciau, kad kyla temperaturos daviklis. Pakilo galbut puse centimetro virs normos (to dar nebuvau mates su sia masina). Uzkilus ant kalno ir palaikius ±1800 apsuku vaziuojant, temperatura gryzo i norma. Palaukiau kol atveso, patikrinau, pasirodo truko antifryzo (netikrines buvau nuo ziemos), bet truko nedaug gal ± puse litro. Pripildziau sistema, palaukiau kitos dienos ir pameginau vietoje stovedamas palaikyti 2500-3000 apsuku, temperatura vel pradejo kilti virs normos ir pasieke vakarykste riba (daugiau nelaikiau, bijau perkaitint). Abu ventiliatoriai sukosi, virsutine (desniau) slanga buvo karsta ir truputi kietoka (suspaust ranka galiu bet tikrai nepasakyciau "minksta"), issipletimo bakelis neperpildytas ir neburbuliavo. Rytoj meginsiu uzkurti salta su atsuktu radiatoriaus kamstuku (tikrinsiu ar per tarpine nepucia).

Taigi klausimas: Ar as isvis tureciau baimintis ar cia be reikalo problemu ieskau? Tokios apsukos dyzeliui yra gan daug, ypac stovint vietoje, o kai uz lango 20 silumos tai gal ir turi kaisti?

Vartotojo avataras
Roliz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 6440
UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
AutomobilisCOLON Accord Tourer
SkypeCOLON stotas
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas Roliz » 2012 05 11, 12:17

Šiaip neturėtų kaisti. Apatinė šlanga karšta ? Jei ne, ragas termostatui. O kada diržai keisti su vandens pompa ? Gali būti jau ragas vandens pompai.
Accord Tourer

avuthless
Dalyvis
PranešimaiCOLON 8
UžsiregistravoCOLON 2009 10 02, 14:27
AutomobilisCOLON Galant 2.0 TD GLS '97
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas avuthless » 2012 05 11, 12:19

Prie manes vandens pompa tikrai nekeista. Kadangi masina pirkau jau nukeliavusia 300.000km + ir ji buvo firmos, abejoju ar ten labai kazkas ja priziurejo. Siandien dar teks vaziuoti, pasiekus darbine temperatura patikrinsiu apatine slanga.

Vartotojo avataras
Roliz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 6440
UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
AutomobilisCOLON Accord Tourer
SkypeCOLON stotas
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas Roliz » 2012 05 11, 12:24

tai tada pasikeisk diržus ir vandens pompą jei tiek jau nulėkus. Bet vienas niuansas kad vandens pompa apie 500 lt kainuoja.
Accord Tourer

avuthless
Dalyvis
PranešimaiCOLON 8
UžsiregistravoCOLON 2009 10 02, 14:27
AutomobilisCOLON Galant 2.0 TD GLS '97
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas avuthless » 2012 05 11, 12:31

O patikrinti vandens pompos bukle imanoma kazkaip? Jei apatine slanga bus salta, o salta uzkurus antifryzo per kamstuka nespjaudys - varysiu i koki servisa ir prasysiu kad jie atkastu kas ten ne taip. Beje, galbut zinote koki nors gera servisa dirbanti prie ausinimo sistemu? Butu gerai jei nebutu "Kazys papigiai", noretusi darbo kokybes.

Vartotojo avataras
Roliz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 6440
UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
AutomobilisCOLON Accord Tourer
SkypeCOLON stotas
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas Roliz » 2012 05 11, 12:40

www.automobiliuremontas.lt Galima dalinai įvertinti tą vandens pompą, bet ... Reik dasikast iki diržų ir pažiūrėti kas ten kaip.
Accord Tourer

avuthless
Dalyvis
PranešimaiCOLON 8
UžsiregistravoCOLON 2009 10 02, 14:27
AutomobilisCOLON Galant 2.0 TD GLS '97
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas avuthless » 2012 05 11, 12:42

O labai dekoju uz informacija.

differ20
Dalyvis
PranešimaiCOLON 29
UžsiregistravoCOLON 2012 04 01, 10:24
AutomobilisCOLON Eagle talon 2gen.
MiestasCOLON Vilnius

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas differ20 » 2012 05 11, 13:51

Slangos ir turi buti kietos, na ne akmenines, bet kietokos, nes yra sioks toks spaudimas ausinimo sistemoje. O tavo problema greiciausiai bus termostate, vasara yra, tai mesk isvis ji lauk ir ziurek, jei pades, tai isidesi laikui begant nauja, jei ne ziurek kaip minejo vandens pompa,o gal paprasciausiai dapylei antifryzo ir neisvarei lauk oro, susidare koks oro kamstis,ko pasekoje turi savo minetas pasekmes. vandens pompa, patikrink paprastai, atsuk radiatoriaus kamsti, pripildyk kad antifryzo butu iki virsaus ir duok apsuku, jei vandens pompa sveika, antifryzo nebematysi, nes ji "sutrauks i vidu" atleidus gaza jis turetu grysti ir begti per virsu. O patikrint ar galvos tarpine, ar pati galva trukus, suspausk stipriai slanga vandens, duok gerai apsuku ir ziurek, ar duodant gazo ji stipriai kieteja, siek tiek turi kietet,nes dideja spaudimas, bet jei kompresija is cilindro eis i ausinimo sistema, tai tikrai pajausi, kad sukieteja nenormaliai. Tai tiek is mano jaunos patirties patarimu... ;]

avuthless
Dalyvis
PranešimaiCOLON 8
UžsiregistravoCOLON 2009 10 02, 14:27
AutomobilisCOLON Galant 2.0 TD GLS '97
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas avuthless » 2012 05 11, 14:45

Na stai. Atlikau visus testus ir tokie rezultatai.

Pripyliau skyscio iki pat virsaus dangtelio, uzkuriau, bet del dideles vibracijos (pas mane didele variklio vibracija turbut del susidevejusiu pagalviu), man daugiau skyscio issitaske nei jo buvo susiurbta.
Tuomet uzsukau dangteli ir laikiau suspaudes slanga. Ji kietejo bet labai pamazu (per 30 sekundziu laikymo as vis dar galejau ja lengvokai suspausti).
Pavaziaves ir pasiekes darbine temperatura as patikrinau slangas. Virsutine buvo karsta, tuo tarpu apatine buvo ganetinai salta. Taigi manau cia bus termostatas. Bet man kilo vel naujas klausimas :)

Jeigu pas mane nedirba termostatas ir as vazineju ausindamas tik mazuoju ausinimo ratu, nejau sis mazasis ratas yra pajegus atausinti varikli ir palaikyti ji darbineje (90 laipsniu) temperaturoje? Ar galbut mano temperaturos daviklis stovi kazkur dideliame rate ir rodo man neteisinga temperatura. Ar nebus rizikos, kad as jau kuris laikas vazineju tik su mazuoju ratu, nematau tikslios temperaturos ir kaitinu varikli?

Ganetinai apmaudu butu nuskriausti tokia charizmatiska masina :)

Vartotojo avataras
Tomasis
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1360
UžsiregistravoCOLON 2008 07 28, 21:24
AutomobilisCOLON Talon Tsi 2g
SkypeCOLON toma6is
MiestasCOLON Mažeikiai

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas Tomasis » 2012 05 11, 18:03

Jei būtum perkaitinęs variklį - tikrai pastebėtum pasekmes ;) Kaip jau ir siūlė, pradėk nuo termostato, jei nepadės - vandens pompa :) O termostatą išsiėmęs gali patikrinti kad ir katile vandens, įmesk jį į katilą ir užkaisk. Prie vandeniui užverdant termostatas turėtų atsidaryti. Maždaug 85-90C tarpe priklausomai nuo pačio termostato.
Eagle Talon 98' TSi
Eclipse 4g GT
Eclipse 92m GS Juodaaa Sold
http://www.iherb.com/?rcode=KAV722 - Papildai, vitaminai ir t.t. iš JAV PIGIAU!!! Pirmą kartą ten pirkdami panaudokite kodą KAV722 ir gaukite net 5$ nuolaidą!!!

Vartotojo avataras
Roliz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 6440
UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
AutomobilisCOLON Accord Tourer
SkypeCOLON stotas
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas Roliz » 2012 05 11, 20:24

keisk tremostatą
Accord Tourer

avuthless
Dalyvis
PranešimaiCOLON 8
UžsiregistravoCOLON 2009 10 02, 14:27
AutomobilisCOLON Galant 2.0 TD GLS '97
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas avuthless » 2012 07 13, 13:54

Sveiki dar karta. Atgaivinu sia pacio sukurta tema, kadangi problemos pasalinti nepavyko.

Truputis istorijos: Mano Mitsubishi Galant 2.0 TD buvo pirktas ganetinai sudevetoje bukleje (350.000+ km). Nors viskas buvo originalu (nieko neprimeistruota) bet susidevejimas masinos buvo didelis. Taigi as, visad norejes tureti si automobili, emiausi ji tvarkyti. Atrestauravau turbina (senoji tikrinant subiro servise), perrinkau greiciu deze (vien detales keturzenklius skaicius kainavo :) ), atrestauravau priekinius desnius sarnyrus (visus tris) bei vairo traukiu antgalius, pasikeiciau sankaba, diskatoriu ir isminama guoli, pasikeiciau duslintuvo gofra, pagrindinius dirzus (jie ten du) ir ju itempejus (viso trys), pasikeiciau zvakes, purkstukus, absoliuciai visus dirzus, ziema sugadinau starteri tai teko ir ji restauruot, nusmalavau dugna, prastokai (bet nebeturejau laiko) susitvarkiau galiniu arku rudis (manau visi zinom kaip tie galantai puva..), pasikeiciau karterio tarpine (ten originaliai ant hermetiko statosi - tad pasikeiciau hermetika) ir varzta karterio nes buvo patemptas sriegis, visus stabdzius, filtrus ir daugiau neatsimenu. Viska keiciau palaipsniui (per puse metu sitiek sutvarkiau). Viska tvarkiau specializuotuose servisuose ir viskam yra garantijos. Tepalai - bent jau prie manes niekad nevirsyjo 8000km, dyzelis - niekad nebuvo kontrabandinis (visad orlene brangesni pyliau), antifrizas - pilnai (neskiestas) ruzavas (-30C), naudojimas - nors ir tenka retkarciais palekt ar pagazuot, tai darau retai ir niekad nevirsyju 4500 apsuku (6000 jau raudona lyg) bei niekad nekaitinau masinos.

Problema: Ankstesni atsakymai padejo man rast problema, kad mano termostatas nedirba, ji pakeitus toji 2500 apsuku problema dingo. Tad islekiau per europa. Ir stai siuose dideliu greiciu keliuose suradau nauja (o galbut ta pacia) problema - kaista masina. Taciau sikart tas uzkaitimas kazkiek kitoks. Vaziuojant greitkeliu kokiais 130-140 km/h (±4000 rpm tokiu greiciu) ilgesni laika, masina nekaista, taciau jeigu as sumazinu greiti, kartais pasoka temperatura (pasiekia net 75% skales taciau nebuvo uzkaites nei kart), pavaziavus leciau, temperatura nukrenta. Karsta diena stovint vietoje (kamstyje), kai masina nepasiekia dideliu greiciu taciau tenka po truputi vis pavaziuot, temperatura truputi pakyla (gal 1mm, bet visi zinome kad kai buni priprates prie "normos" ta 1mm iskart pastebi). Sis uzkaitimas net iki 75% ivyksta retai - vakar vaziavau 120km ant 130 ir viskas buvo okey, vaziuojant atgal 120km viskas buvo gerai, kol neteko suletinti iki 110, tada rodykle pakilo, nors vaziuojant ir i prieki ir atgal, ne karta teko keisti greiti ir viskas buvo gerai.

Ieskodamas problemos isnarsiau interneta. Radau kazkokiam forume aprasyta tokia pacia problema, sprendimas - mazas ausinimo skyscio kiekis. Kadangi pas mane ausinimo skyscio pakankamai (norma issipletimo bakelyje saltai masinai ir netoli max kai ji silta) buvo kilusi mintis del oro sistemoje. Pries gryzdamas cia, perskaiciau daug sio forumo temu ir radau toki fakta - "jei peciukas sildo, ausinimo sistemoje oro nera". Peciukas pas mane sildo, tad galbut ir oro nebus? Jei ne oras ar lygi, galbut vandens pompa? Del viso pikto radau kur nusipirkti OEM vandens pompa betdar neskubu. Kadangi siuo metu esu Vokietijoje ir cia serviso ekspertai ne itin daug ismanantys... :? todel i juos kreiptis del pompos pakeitimo truputi baisu. Jie man israsys "gera" kaina eurais ir plius dar kanors pridirbs geresnio. Taipogi yra mintis del galvos tarpines (ji originali, niekad nekeista, niekada neturejau problemu su jos antifrizu anksciau, niekada nekaito ir neperkaitinau jos pats). Ziema buvo viskas gerai, taciau atejus vasarai prasidejo man smagumai. Taipogi tureciau pridurti kad mano radiatoriaus kamstukas yra "suvarges" (taip sake meistrai) nors jis neleidzia, skysti i issipletima isvaro tik galbut pasidevejes siek tiek.

Veliau sia savaite (siandien/ryt) nufilmuosiu masina ir jos elgsena kai: uzvedamas saltas variklis su atidarytu kamsteliu, slangu temperatura ir kietuma esant darbinei temperaturai, pasiles variklis kaitinamas stovint ant didesniu apsuku. Tikiuosi tai pades jums padeti man rast sia problema :) Taipogi sia/kita savaite prisijungsiu OBD-II ir perziuresiu klaidas jei tokiu bus. Is anksto dekoju uz jusu pagalba!

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2012 07 13, 14:51

Vajaazau kiek skaityt... :D Bet perskaičiau 8) Čia pas tave kuris galantas? (iki 1996 ar po 1996 ryklys vadinamas). Remontas ten kainuos daug. Jei sakė, kad kamštukas prastas, meti ir dedi naują. Pigiausias ir paprasčiausias remontas. Aš asmeniškai manau, kad gali būti termostas (prastas pasitaikė), užsinešęs radiatorius, neįsijungia aušinimo ventiliatorius. Vandens pompa mažiau tikėtinas variantas.
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

differ20
Dalyvis
PranešimaiCOLON 29
UžsiregistravoCOLON 2012 04 01, 10:24
AutomobilisCOLON Eagle talon 2gen.
MiestasCOLON Vilnius

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas differ20 » 2012 07 13, 15:03

As drisciau teigti kad vandens pompa, kuri stringa ir per ilgai uzlaiko vandeni galvoje. Arba, kaip anksciau minejo gali buti radiatorius uzsikises. Galva nelabai tiketina,nes tau isvarytu visa antifryza lauk ir slangas "nuspjaudytu" zemyn, pats gal 5 kartus keites masinai galva,tarpine tai sios problemos nera tokios yra taip, kad temperatura kyla iki raudono islipi, vanduo isvarytas per issipletimo bakeli, trukus arba nusovus slanga, jei nenusovus tai akmens kietumo ir su sia masina,kad ir uzpildzius vandens nebepavaziuosi daugiau keliu km,nes vel kartosis, tiesiog paprasyk draugo, kad paspaustu ekseleratoriu suspausk slanga ir ji pakietes jei trukus galva ar prapusta tarpine, zinoma siek tiek turi kieteti, nes vandens pompa pradeda stipriau varinet vandeni, bet jos turi sukietet zymiai. Vandens pompa tikrint galima atsukus propke radiatoriaus pripilt lygmena,uzkurus varikli ir numynus gaza iki galo, turetu susiurbt i save ta vandeni,o tik atleidus gaza pradet truputeli sunktis per virsu. ;]

avuthless
Dalyvis
PranešimaiCOLON 8
UžsiregistravoCOLON 2009 10 02, 14:27
AutomobilisCOLON Galant 2.0 TD GLS '97
MiestasCOLON Kaunas

Re: Galant 2.0TD GLS Kaista stovint su 2500 apsuku

Neperskaitytas pranešimas avuthless » 2012 07 13, 16:15

Na kaip ir minejot, jeigu as atsuku propke ir palieku masina dirbti laisvom apsukom, vanduo labai pamazu kyla kol pradeda lietis. Pameginsiu gazuot. Termostatas man irgi buvo uzkliuves, bet kadangi pirkau ne papigiai tai tikiuosi ir kokybe turetu buti nebloga. Anksciau man kaisdavo jei gazuodavau virs 2500, tuomet slanda apatine budavo salta = viskas ka padaro termostatas. Pakeitus ji - slanga apatine buna karsta, vaziuojant greitkeliu 3500-4000 apsuku nekaista, tik kai uzeina.

Pas mane 1996 metu ryklys, pagal kebulo numeri, mano galantas buvo vienas pirmuju nuriedejusiu nuo gamyklos pakilos :) senukas.

Apnasos, kamstukas ir vandens pompa..

Na as irgi maniau kad galetu buti uzsineses radiatorius. Neveikiantis termostatas pasirupino kad ten visa ziema stovetu antifrizas. Nors pats antifrizas neturi jokiu "rudumu" (skaidrus kaip naujas) uzsikisimas galbut paaiskintu mano problemos atsitiktinuma. Gal kokia siuksle po sistema varineja? Radiatoriaus atkimsimui buna visokiu "Cooling system flush" priedu, raso ipilt i ausinimo sistema ir viskas. Ar tokie veikia? Ar nebus man paskui per kiekviena chamuta "flush'u" ? :)

Kamstukas pas mus 20Lt, Vokietijoje - 20-30 eur. Ir gaut neimanoma. Meginau ieskotis tai pagal uzsakyma paprase 50 euru... Begant laikui teks turbut ir toki pirkt... Arba prasysiu kad draugai is LT pastu atsiustu.

Vandens pompa OEM radau uz 200+ litu cia. Visiskai nauja. Taciau ja pakeist nera taip paprasta, o neturint salygu as niekaip jos nepasikeisiu. Kadangi man cia dar teks menesiuka pasivazineti, be to gryzimui teks nulekti 1500km tai biski baisu kai masinoje buna techniniu nesklandumu.. Dar kad pazinociau kokiu mestru cia, o dabar tenka aiskintis su jais nesamones visokias.

Buvo cia man Frankfurte. SUlaike mentai, pasirodo ten "green zona" visame frankfurte, o as neturiu kazkokio lipduko, kuris parodytu kad masina pas mane euro4 (mazai smirdina aplinka), aisku su jais susiderejau kad varau dabar i serviza kaip tik toki gaut. Nulekiau salia ten i servisa, sako jie man "pas tave euro 3 dabar, tai tau reik "rusisko filtro". Siaip dedam mes juos i tokius galantus, bet kadangi tavasis lietuviskas, tai nezinom ar tiks... Varyk i mitsubishi centra (uz 100km) ir ten klausk." Vien pasakymas kad mano galantas "lietuviskas" ir jame gali neisideti kazkoks filtras kuris dedasi i "rusiskus galantus" man parode, lad geriau cia masinos netvarkyt. O be to tas filtras yra kazkas kaip katalizatorius papildomas ir jo kaina 300-400 eur. Tai dabar vengiu Frankfurto gatviu ir tiek.

BUTTON_POST_REPLY