Puslapis 22

ParašytasCOLON 2007 07 15, 22:36
mpegas
laimonas rašėCOLONturiu carisma 1.9td.kodel atsikvepimo bakelyje saltas skystis?temperatura auksciau normos nepakyla,radiatorius karstas(ir virsus ir apacia),ventiliatoriu junginejasi normaliai,peciukas karstas.viskas kaip priklauso but,kodel per bakeli necirkuliuoja?aciu uz atsakymus senbuviai :lol:
Viskas normaliai, nesijaudink. Dėl to ir vadinasi plėtimosi bakelis, o ne koks cirkuliacinis :D . Per jį niekas necirkuliuoja. Tas bakelis reikalingas pertekliniam skysčiui aušinimo sistemoje kaupti. Radiatoriaus dangtelyje yra vožtuvas, kuris palaiko sistemoje apie 1 bar slėgį. Per jį išeina dujos, garai ar skystis į plėtimosi bakelį. Aušinimo skysčiui auštant (ir traukiantis) per kitą vožtuvėlį skystis įtraukiamas atgal. To pasėkoje iš aušinimo sistemos pasišalina dujos ir palaikomas reikalingas skysčio kiekis.

ParašytasCOLON 2007 07 16, 06:25
laimonas
dekui vyrukai!nuraminot 8)

ParašytasCOLON 2007 07 17, 12:24
abacus
Del tu sparneliu tau jau nepirma karta girdziu :) ir kaip tycia man yra jie nueje :) viskas buvo lyg ir normaliai ,tik termoastatas parejes ,bet vandeni varinejo , daviau gazo ,pakaitinau ir paskui tik ziuriu kazkaip nebevarineje vandens- peziukas nustojo sildyti , paziupineju - slangos vos drungnos. nuemiau pompos dirzeli, nekliba nei biskio, niekas nestringa ,sukasi tyliai , bet smarkiau pasukiojus grazas metalo kazkoks , isemiau pompa o pasirodo sparneliai taip korozijos pazeisti kad net koreti pasidare ir sukosi atskirai nuo skriemulio. tai vat kaip buna :)
o tarp kitko ,gal buna kur pirkti tu sparneliu atskirai ? nes pompa apart sparneliu tai ledine,gaila butu ismesti... bet tai ir ciuckcios is skardos padare... iki tol kie buvo teke susidurti, tai budavo spraneliai islieti is aliumo, masyvus tokie.

Re: vandens pompa

ParašytasCOLON 2009 05 31, 21:45
kulas
man irgi kazkas darosi, kaista variklis greitai bet neiki raudonumo, tai isemiau termostata, bet vistiek taspats ir trauka sumazejo, radujatorius drungnas buna, o virsutine slanga karsta. tai gal vandens pompos sparneliai nuejo ar kas darosi, antifrizas niekur nedingsta. :(

Re: vandens pompa

ParašytasCOLON 2009 05 31, 22:46
paulenz
kulas rašėCOLONman irgi kazkas darosi, kaista variklis greitai bet neiki raudonumo, tai isemiau termostata, bet vistiek taspats ir trauka sumazejo, radujatorius drungnas buna, o virsutine slanga karsta. tai gal vandens pompos sparneliai nuejo ar kas darosi, antifrizas niekur nedingsta. :(
Greiciausiai vandens pompa sugedo. Na dar gali but kazkur kamstis,bet tai maziau tiketina.

Re: vandens pompa

ParašytasCOLON 2009 06 01, 12:23
Rocco
dazniausiai vandens pompa kai sugenda pro ja praktiskai visad eina ausinimo skystis,tdl sistemoje jo mazeja ir automatiskai kyla temperatura.na bent man taip buwo,pakeiciau pompa ir visos bedos dingo 8) jei baltai dumina,tai prapusta tarpine,per ja varo antifriza i varikli.NEVAZINEK

Re: vandens pompa

ParašytasCOLON 2009 06 06, 10:26
kulas
kulas rašėCOLONman irgi kazkas darosi, kaista variklis greitai bet neiki raudonumo, tai isemiau termostata, bet vistiek taspats ir trauka sumazejo, radujatorius drungnas buna, o virsutine slanga karsta. tai gal vandens pompos sparneliai nuejo ar kas darosi, antifrizas niekur nedingsta. :(
zinot kas buvo, o gi atsalo lauke oras ir vel viskas gerai pasidare, taip iseina kad karstas oras turi dideles itakos, nu bet pasijuto ant traukos tai ryskiai, nevisom taip jauciasi kiek pastebejau bet mano galant 2.0 TD tai pajuto

Re: vandens pompa

ParašytasCOLON 2009 06 06, 14:12
mpegas
kulas rašėCOLONzinot kas buvo, o gi atsalo lauke oras ir vel viskas gerai pasidare, taip iseina kad karstas oras turi dideles itakos, nu bet pasijuto ant traukos tai ryskiai, nevisom taip jauciasi kiek pastebejau bet mano galant 2.0 TD tai pajuto
Taip gaunasi, kad tavo galantas žieminis :!: :mrgreen: Manau, kad tavo galante kažkas blogai sureguliuota(įpurškimo momentas, kuro siurblys). Esant šaltesniam orui tikrai nežymiai pagerėja trauka, nes daugiau oro telpa į degimo kamerą, bet kad labai pasikeistu variklio darbas, tai taip neturėtų būti.

Re: vandens pompa

ParašytasCOLON 2009 06 07, 20:16
kulas
mpegas rašėCOLON
kulas rašėCOLONzinot kas buvo, o gi atsalo lauke oras ir vel viskas gerai pasidare, taip iseina kad karstas oras turi dideles itakos, nu bet pasijuto ant traukos tai ryskiai, nevisom taip jauciasi kiek pastebejau bet mano galant 2.0 TD tai pajuto
Taip gaunasi, kad tavo galantas žieminis :!: :mrgreen: Manau, kad tavo galante kažkas blogai sureguliuota(įpurškimo momentas, kuro siurblys). Esant šaltesniam orui tikrai nežymiai pagerėja trauka, nes daugiau oro telpa į degimo kamerą, bet kad labai pasikeistu variklio darbas, tai taip neturėtų būti.
Tas teorijas apie salto ir silto oro mases irgi zinau ir kad skirtomo neturetu jaustis, bet kodel jis taip elgesi ir kur ten kas blogai sureguliuota yra tai to nezinau, gali buti ir greiciausiai bus kad siurblys kazkaip netaip dirba prie aukstesniu temperaturu, bet cia japoniskas siurblys, i golfo ziuredamas nelabai ka sureguliuosi ir pavyzdzio nera kaip turetu buti viskas, aisku meistrai uz pinigus viska sutvarkys..., o gal jus numanote kur ten atsuktuviuka koki reiktu ikist? :)

Re: vandens pompa

ParašytasCOLON 2009 06 07, 21:11
mpegas
Jeigu ieškai stebulingų patarimų, tai gal nevark, nes bet kaip bet ką darant, tikimybė, kad bus gerai - labai maža :) . Pirma, manau, reiktų pasitikrint įpurškimo momentą, o vėliau, jeigu nepadės, žiūrėti įpurškimo momento paankstinimo šaltam varikliui sistemą. Kaip tai daryti yra parašyta remonto instrukcijose(manuals), o iš kur jų gauti, skaityk atitinkamoje temoje: Pagrindinis diskusijų puslapis » Techniniai dalykai » Viskas Apie Mitsubishi >> Mitsubishi manualai.

Re: vandens pompa

ParašytasCOLON 2009 06 08, 14:50
kulas
mpegas rašėCOLONJeigu ieškai stebulingų patarimų, tai gal nevark, nes bet kaip bet ką darant, tikimybė, kad bus gerai - labai maža :) . Pirma, manau, reiktų pasitikrint įpurškimo momentą, o vėliau, jeigu nepadės, žiūrėti įpurškimo momento paankstinimo šaltam varikliui sistemą. Kaip tai daryti yra parašyta remonto instrukcijose(manuals), o iš kur jų gauti, skaityk atitinkamoje temoje: Pagrindinis diskusijų puslapis » Techniniai dalykai » Viskas Apie Mitsubishi >> Mitsubishi manualai.

nieko nera tuose manualuose. Yra tik kaip amortikus pakeist, ausinimo sistema.... ir isko variklis sudarytas, o kaip ten kas reguliuojasi nuo kokiu iki kokiu ribu ypac kuro sistema, paleidimo. o ypac apie dizeli tai visai asaros , turiu kelis manualus ir autodata 3.18, nu amortikus tai pasikeiciau ziuredamas i manuala, o daugiau tai nieko :) aciu uz patarimus, kai pats pasireguliuosiu ir viska suesiu pranesiu ko ir kaip nedaryti 8)

Re: vandens pompa

ParašytasCOLON 2009 06 08, 16:22
mpegas
kulas rašėCOLONnieko nera tuose manualuose. Yra tik kaip amortikus pakeist, ausinimo sistema.... ir isko variklis sudarytas, o kaip ten kas reguliuojasi nuo kokiu iki kokiu ribu ypac kuro sistema, paleidimo. o ypac apie dizeli tai visai asaros , turiu kelis manualus ir autodata 3.18, nu amortikus tai pasikeiciau ziuredamas i manuala, o daugiau tai nieko :) aciu uz patarimus, kai pats pasireguliuosiu ir viska suesiu pranesiu ko ir kaip nedaryti 8)
Nu nereikia lialia :D viskas detaliai aprašyta, tik reikia skaityt ir daryt: MANUALO 81-ame puslapyje . Tik ten parašyta prie 10 laipsn. ATDC, o ant manojo galanto kapoto užrašyta 9 laipsn.

Re: vandens pompa

ParašytasCOLON 2009 06 09, 16:41
kulas
Nu, teks truputi atsiprasyti, nebloga tu cia man uzrodei, as tai turiu kelis rusiskus bet ten apie viska bendrai labai, cia tai toks tikslus dalykas,neteko tokio pas rusus dar uztikti :) na reiks pastudijuoti isamiau ir kokia laisvesne diena pasukiuoti tuos skivus, gal sekmingi bandymai bus :) vat tau ir vandens pompos tema gavosi :D dekui uz informcija, sekmes.