Puslapis 25

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 05 29, 01:24
Karys
gal padangos geros uzdetos :lol: juokas juokais, bet as savo dabartinius m+s'us sunkiai antru begiu prasuku. O vat kur buvo pries tai uzdetos sportiva kur perkant buvo(maciau RIMI pardavineja...) tai antru begiu kai nieko dar sukdavosi :wink:

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 05 29, 12:53
DGS
Karys rašėCOLONgal padangos geros uzdetos :lol: juokas juokais, bet as savo dabartinius m+s'us sunkiai antru begiu prasuku. O vat kur buvo pries tai uzdetos sportiva kur perkant buvo(maciau RIMI pardavineja...) tai antru begiu kai nieko dar sukdavosi :wink:
Echhhh... antru begiu... o as pirmu ratus prasuku tik baloj stovedamas arba pliaze ant smeliuko. Ant asfalto padusta motoriukas. Is arkliu kaimenes liko tik keli nususe asilai :evil: . Prisikaiciau cia forume visokiausiu idomybiu, eisiu savaitgali varikli rakaliuot.

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 05 29, 14:52
NOTTU
nu kzn gal ir padangos.. siaip nera blogos, goodyear'ai gerai ten atrodo dar visai :)

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 05 29, 18:31
laprix
Hmm...ziuriu niekam ce netrauke tie mitsubishei, bet vistiek juos begalo myli :lol: tame tarpe ir as....nu jops tararai tikrai nezinau kur tie mano 150 kumeliu issilakste, bet tikrai kad svogerio bulka 1.8l su 90kumeliu smagiau trauke nei mano 1G su tariamais 150 Ag :ranting: Ir taip tikrai kad neturetu but, nes svorei siu masinu beveik vienodi, o motoru ag tai vos ne ant dvigubai skiriasi :confused: Ieskot tu kumeliu jau irgi nebezinau kur, regis viskas jau kaip ir tvarkoi, kompresija kaip vos ne naujos masinos, viskas veikia, o trauka tai kaip pas zapuka :shifty:

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 05 29, 20:41
tamuks
2.4 galios tikrai pakanka. Jei ka tai pas 2.4 sukimo momentas 225Nm ir pasiekiamas prie 3500 apsisukimu, o pas 2.5 sukimo momentas 223Nm pasiekiamas prie 4500 apsisukimu. Taigi 2.4 tik nezymiai nusileidzia 2.5 kalbant apie AG.
kadangi savo galanta eksploatuoju tik savaitgaliais tai po ju persedus i nauja clio su 100ag man darosi baisu "sodininkus " lenkti (kai su galantu tai gali daryti uztikrintai)

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 05 30, 08:08
RV
laprix rašėCOLONHmm...ziuriu niekam ce netrauke tie mitsubishei, bet vistiek juos begalo myli :lol: ......
:roll:

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 06 13, 13:06
GDI
NOTTU rašėCOLONsveiki. na va ka tik uzsiregistravau ir jau turiu klausimu iskart :) zodziu neseniai nusipirkau Galant'a 1999m. 2,4 GDi varikliu. Jame 110 kW. Taigi manau problema navaikiska yra variklyje.. nezinau nei draugu nei pazystamu neturiu kas tokia masina turetu todel nlb isivaizduoju kaip turetu traukti toks varikliukas.. draugo masinoj 100kW, na ji truputi lengvesne bet jis mane darytu kaip niekur nieko.. siaip nzn variklis tikrai silpnai traukia pagal tokius arklius. zodziu lygioje asfalto aiksteleje antru begiu ratu nlb prasuksi.. pirmu begiu sukasi bet po poros sekundziu irgi apsukos krist pradeda, kaip 110 kw nelabai gal logiska ane.. turetu padangos svilt.. ir siaip 3, ar 4 begiu is tikruju letai gazuojasi.. tai va gal kas turit toki pat rykli parasykit kaip eina pas jus, ar cia man taip atrodo ar jis is tikruju tik tiek galios turi.. servise dar nebuvau nuvares, varysiu kita savaite, bet pries tai darydamas sakau paklausiu jusu nuomenes, kad nusiteikti is karto... :(( KOMENTUOJAM;) dekui. p.s. kai pirkau masina, buvau su zmogum kuris prie masinu dirba ~30metu, nusimano ta prasme..apie varikli, kebula ir pns. tai jis sake kaip ir jokio rimto gedimo nera. bet kazkaip abejoju ;)
Kaip jau kolegos minejo, ratu prasukimas stipriai priklauso nuo padangu. O siaip tai is GDI nera ko labai noreti - prie zemu apsuku (iki 3,5krpm) jis duoda liesa kuro misini. Ir net staigiai numynus tapke (kai perjungiama i normalu kuro misinio rezima) jis nesoka i prieki kaip turbinine auto nes tokia ir nera. Zodziu tai variklis ne draskymui.

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 06 17, 11:02
tadasg
Sveiki, man ir keisti tie GDI 110kw. Teko vazinejau su 99 m galant dyzeliu 66kw, tai pastarasis zemesnese apsukose tikrai smagiau tempdavo.
Esu skaites kad ECO rezime naudojama tik 1/3 visos galios, o ECO rezimas issijungia truputi virs 3000 apsuku. Bet kad ir issijungus eco rezimui variklis vos vos prabunda. :?
Manau beda ta, kad yra uznestos oro isiurbimo kolektoriaus angos, spaudziant gaza esant oro trukumui paduodamas per riebus kuro misinys i cilindra, ta fakta byloja ir dideles kuro sanaudos(mieste 12-13 ltr) ir pajuodes (nikeliuotas :D) duslintuvo antgalis.

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 06 17, 11:10
Dzhedaj
Eco režimas išsijungia ir įsijungia priklausomai nuo akseleratoriaus padėties. Net ir prie žemų apsukų užspaudus smarkiau variklis dirba normaliu režimu.
Dėl užneštų įsiurbimo kolektoriaus angų tikrai gali būti tiesa :)

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 06 17, 11:36
tadasg
Dzhedaj rašėCOLONEco režimas išsijungia ir įsijungia priklausomai nuo akseleratoriaus padėties. Net ir prie žemų apsukų užspaudus smarkiau variklis dirba normaliu režimu.
Dėl užneštų įsiurbimo kolektoriaus angų tikrai gali būti tiesa :)
Patikslinai mane, dekui :) bet kad uzspaudus pedala zemesniuose sukiuose kazkokio pagyvejimo nesijaucia, zalias indikatorius ECO GDI išsijungia, bet traukia atsiranda perlipus 3000.

Kartais seile varvinu pamates V6-24 zenkliuka ant bagazines dangcio :roll:

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 06 17, 12:11
Singas
Gali būti užsinešęs variklis. Gali būti dirželis blogai uždėtas (kaip kad pas mane buvo)
Gaila pas mane to V6 ženkliuko nėra. Na bet jei reklamos nėra, tai galima daryt siurprizus :D

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 06 17, 12:46
tadasg
o tai kas su tuo dirzeliu? tipo degimas veluoja?

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 06 17, 15:37
Singas
tadasg rašėCOLONo tai kas su tuo dirzeliu? tipo degimas veluoja?
nežinau šiaip. tėvas sako, kad tada vėluoja :) Per du dantis blogai uzhdeta buvo. Po pakeitimo atsirado trauka nuo pat zhemiausiu apsuku.

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 06 17, 15:47
tadasg
hm, geras :o , reiks meistriukui uzsimint apie prasokusius dantis, bo zadu menesio eigoj vaziuot angu prvalyt.

Tai kaip suprantu tai pats anksciau su GDI vazinejai,ar klystu?
Jei taip, tai kuom geriau V6 uz GDI? :)

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

ParašytasCOLON 2008 06 18, 10:25
Singas
ne, su GDI nevažinėjau ;) Na apart tėvo Carismos su parėjusiu GDI varikliu ;)
Todėl to pasekoje apart V6 į kitą variantą ir nežiūrėjau :)
Šiaip parašyk kaip ten sekėsi taisyt ir ką rado. Įdomu ar naujesnieji GDI irgi taip pat sėkmingai kišasi ar kas nors kito buvo.