Puslapis 36

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 15, 23:03
kasrupi
Dzhedaj rašėCOLONKompensatoriai negali tarsketi del tepalo???
Kodel tada daugeliui senesniu auto vietoj pigesnio pusiau sintetinio supylus brangesne sintetika neretai si kompensatoriu triuksmavimo problema isnyksta?
Isnyksta, bet neilgam. Man tas pats buvo kai tik nusipirkau savaja. Bet galutiniame variante pirkau kompensatorius - galvojau nupusiu kai suzinojau ju kaina.
Sorry del amerikono - per daug i japonus isirezes. Nelabai ka nusimanau apie amerikietiskus variantus, bet kadangi cia visi JAP tai man net ne i galva, kad Mitsubishi gali skambeti amerikietiskai. :lol:

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 15, 23:06
kasrupi
Micius rašėCOLON
350 WHP DSM Owner rašėCOLON tu nemaisyk fto ir eclipso,du skirtingi dalykai,pas ji clipsas (amerikonas) pas tave (ciurka) tad amerikonai megsta 10/30 tepala.
Klipsas tai ok, amerikonas, bet variklis pas ji tai japono, 4G63T. Taip kad ;)
350 WHP DSM Owner rašėCOLONbe to kompensatoriai negali tarsketi del tepalo :)))))
tikrai gali, praktikoje jau ne vienas ta patyre ;)
Dekui, kad yra pataisanciu ir zinanciu. :)

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 16, 08:31
LtuDsm
o ar tu zinojai jog 4g63t amerikoje rinkti????? japonai tai JDM variklius turi.jau apie 4g63t tikrai ismanau,ir galiu gincytis iki galo,jog jie amerikoje rinkti. kaip tau bus amerikonas body su japonijoje rinktu varikliu???!! pamastyk logishkai,priesh kanors sakant.

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 16, 09:35
redline
350 WHP DSM Owner rašėCOLON
kasrupi rašėCOLON 100% kompensatoriai, o jie pradeda cakseti del to, kad dazniausiai neteisingas tepalas naudojamas. Ju pakeitimas nelabai pigus malonumas, bent jau maniskei, nes importas is Jap. Japoniskos masinos megsta liesa tepala. Pvz mano supersinthetic 5/30 ir cia neisisigalvojimas. Teko bendrauti su pora japonu - jiems visi Mitsubishi kaip mums kazkada Ziguliai. :lol:
tu nemaisyk fto ir eclipso,du skirtingi dalykai,pas ji clipsas (amerikonas) pas tave (ciurka) tad amerikonai megsta 10/30 tepala.be to kompensatoriai negali tarsketi del tepalo :)))))
Gali, tikrai gali tarsketi nuo tepalo kokybes. Jei kazkiek pasideveje kompensatoriai tai tik nuo to ir barska :wink: As savo senesnej auto ta esu patyres. LAbiuasiai megdavo Castrol, Mobil, o va nuo Nestes kalendavo tai ojojoj 8O

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 16, 11:23
Micius
350 WHP DSM Owner rašėCOLONo ar tu zinojai jog 4g63t amerikoje rinkti????? japonai tai JDM variklius turi.jau apie 4g63t tikrai ismanau,ir galiu gincytis iki galo,jog jie amerikoje rinkti. kaip tau bus amerikonas body su japonijoje rinktu varikliu???!! pamastyk logishkai,priesh kanors sakant.
Nu OK, gincykimes iki galo :):
1) Niekur nerasiau, kad varikliai yra rinkti japonijoje. As tik rasiau, kad jie yra japonu sukurti/suprojektuoti. O jei jie yra sukurti japonu, tai jiem priklauso ir "japoniskas tepalas", ar kaip kad tu isireiskei. Ir visikai jokio skirtumo, kur tie varikliai surinkti - kazachstane, belgijoj ar usa.
2) Tas pats 2G JDM Eclipsas, yra visas rinktas USA, tai jis jau reikalauja kokio tepalo?
3) Pagal tavo logishka mastyma, kokio man tepalo reikes, nes dbar kaip tik perrinkineju varikli, kai kuriasdalis siusiuosi is USA, kitas teks deti Japoniskas. Bet variklis bus surinktas Lietuvoj, tai tepala gal koki nors Lietuviska pilt ? ;)

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 17, 02:33
LtuDsm
Micius rašėCOLON
350 WHP DSM Owner rašėCOLONo ar tu zinojai jog 4g63t amerikoje rinkti????? japonai tai JDM variklius turi.jau apie 4g63t tikrai ismanau,ir galiu gincytis iki galo,jog jie amerikoje rinkti. kaip tau bus amerikonas body su japonijoje rinktu varikliu???!! pamastyk logishkai,priesh kanors sakant.
Nu OK, gincykimes iki galo :):
1) Niekur nerasiau, kad varikliai yra rinkti japonijoje. As tik rasiau, kad jie yra japonu sukurti/suprojektuoti. O jei jie yra sukurti japonu, tai jiem priklauso ir "japoniskas tepalas", ar kaip kad tu isireiskei. Ir visikai jokio skirtumo, kur tie varikliai surinkti - kazachstane, belgijoj ar usa.
2) Tas pats 2G JDM Eclipsas, yra visas rinktas USA, tai jis jau reikalauja kokio tepalo?
3) Pagal tavo logishka mastyma, kokio man tepalo reikes, nes dbar kaip tik perrinkineju varikli, kai kuriasdalis siusiuosi is USA, kitas teks deti Japoniskas. Bet variklis bus surinktas Lietuvoj, tai tepala gal koki nors Lietuviska pilt ? ;)
prie ko cia tas tepalas ir varikliai,nelabai supratau ????
beja 4g63t yra amerikonu :))))) neveltuij dsm vadinasi dsm-Diamond Star Motors,Crysleris gi variklius dare,o japonai dare jdm variklius,kurie yra japonijoje dedami i dsm'us.o shiap tai japonu daliu yra eclipse kaip amortikai,ir visa kita.
Evo tai joa yra japonas iki pat IX modelio,nes pas ji 99~% yra japonisku daliu:))))

Klabant apie tepals,tai esu isbandes daug tepalu (fully synthetic) kaip MobilOne,Castrol GTX,Valvoline,Qoil,Greddy,nei vienas man is ju nesukele jokio barshkejimio.nors kompensatoriai pas mane nekeisti jau nuo tada kai auto pirkau,ir viskas normaliai...

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 17, 09:30
Dzhedaj
350 WHP DSM Owner rašėCOLONtu nemaisyk fto ir eclipso,du skirtingi dalykai,pas ji clipsas (amerikonas) pas tave (ciurka) tad amerikonai megsta 10/30 tepala.
Visa diskusija uzvire del tavo sito posto. Dabar jau pats sakai prie ko cia variklis ir tepalas.

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 17, 16:52
LtuDsm
gal ir teisus tu,matai ash visada velai vakare sedziu prie pc,tai nelabai ir smegenis kartais dirba :)))

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 17, 18:37
gabriel-gst
o tai evo ne 4G63? :)
iki III ar tai IV evo kiek zinau ejo identiski motorai kaip pas gst/gsx

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 17, 19:43
LtuDsm
mentalqube rašėCOLONo tai evo ne 4G63? :)
iki III ar tai IV evo kiek zinau ejo identiski motorai kaip pas gst/gsx
joa EVO III-IV ejo su 4g63 ir buvo 7 bolt.

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 17, 21:53
Micius
350 WHP DSM Owner rašėCOLONjoa EVO III-IV ejo su 4g63 ir buvo 7 bolt.
Visi EVO nuo 1 iki 9 yra 7bolt, ir visi jie yra 4G63. (Del EVO 10 nezinau, nesidomejau). Tiktai esme ta, kad EVO1-3 buvo praktiskai toks pat, kaip ir mum iprasti eclipsiu 4G63, o va nuo EVO4 jau kitos variklio komponentu isdestymas buvo ;)
350 WHP DSM Owner rašėCOLONprie ko cia tas tepalas ir varikliai,nelabai supratau ????
Sita jau atsake dzedajus, o irtu jam atsakei :)
350 WHP DSM Owner rašėCOLONbeja 4g63t yra amerikonu )))) neveltuij dsm vadinasi dsm-Diamond Star Motors,Crysleris gi variklius dare,o japonai dare jdm variklius,kurie yra japonijoje dedami i dsm'us.
Neteisus tamsta. Apskritai 4G63 varikliai buvo sukurti dar gerokai anksciau, nei DSM susikure. Jei netiki, pasiziurek interne, kad ir per googla, isitikinsi. Ir apskritai, tiek 1g, tiek 2G visi varikliai ejo mitsubishio, tiktai iskyrus vieninteli 2G atmosferika, skirta USA rinkai, su 420A chryslerio varikliu.
O kur tie varikliai surinti buvo, tai dar karta pasikartosiu, esmes nesudaro, ir as del to nesigincysiu. Bet va pvz., kad ir tie patys gerai DSM'ininku zinomi "Roadraceengineering" raso, kad 1G ejo su japonijoj rinktais varikliais, o 2g variklius jau rinko USA. Bet esmes tai nekeicia, 4G63 yra Mitsubo kurinys ;)
Lets just start by saying "when you kill your engine it sucks." 2nd gen. motors are really hard to come by and they usually have a hefty price tag IF you can find one. $1600 - $4000. Rebuilding a 2nd gen. motor is currently regarded as risky due to issues with the "Walking Crank Shaft" (see other articles for the ugly details). The best possible solution is to put a 1st gen. power plant into a 2nd gen. car. They are abundant, built in Japan, and cheep. Note: All second generation Eclipse motors were built in the US and subject to the "Walking Crank" issues The only exception to this is a Lancer EVO1 through 3 Motor, but they are rare rare rare. SO...

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 17, 22:24
kasrupi
Pilnai sutinku visai atsakymais su Micius. Visa si laika irgi bandziau surinkti info ir tas pats kitais zodziais pasakyta.
O viskas uzvire del kompensatoriu ir tepalo. Bet man teko bendrauti su pora japonu mechaniku ir jie zino ka jie pila i japoniskas masinas ir del ko pradeda cakseti kompensatoriai. Gal cia labiau maniskei aktuolu, nes importuota. Gal but amerikoje kitokios oro salygos ir gal but pilami kitokie tepalai. ;)

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 18, 12:09
tmarka
kas liecia caksejima, tai pas mane caksi kai yra nedaug tepalo... dapylus caksejimas dingsta... dar kartais pacaksi kol neisila variklis... beje tepalus buvau isipyles ir brangius sintetinius, tai caksedavo dazniau nei su pusiau sintetiniais...
cia is savo patirties kalbu...

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 18, 21:31
kasrupi
tmarka rašėCOLONkas liecia caksejima, tai pas mane caksi kai yra nedaug tepalo... dapylus caksejimas dingsta... dar kartais pacaksi kol neisila variklis... beje tepalus buvau isipyles ir brangius sintetinius, tai caksedavo dazniau nei su pusiau sintetiniais...
cia is savo patirties kalbu...
Pasikeisk kompensatorius ir visi garsai dings. Tik paskui naudok tinkamus tepalus ir tu garsu daugiau kazin ar teks isgirst, nes kebulas turbut iki to laiko supus. ;) Pas mane irgi tokia problema buvo.

Re: Zvakiu keitimas?

ParašytasCOLON 2008 01 18, 21:48
Dzhedaj
Bepigu pasakyti - pakeisk kompensatorius. Jeigu tai kainuotu koki 100Lt, kaip tepalu keitimas, tai butu visi seniai pasikeite.
O kadangi tai nesukelia kazkokiu variklio problemu, ishskyrus nepatenkintas ausis, niekas nenori tokiu pinigu mesti kompensatoriams.