Puslapis 33

Re: Variklio alyvos klausimais

ParašytasCOLON 2011 06 15, 10:24
ArtiomR
Maniškiam rykliukui visada užtekdavo 4L, gal net likdavo pora šimtų gramų dapilymams, kuriu niekada neįvykdavo, nes nevalgo visai alyvos :)
O jei kažkiek reik dapilinėt, tai galima paieškot ar 5L kanistrą, arba 4+1 ir ta mažiuką vežiotis su savimi.

Iš asmeninės patirties, kolkas geriausia alyva, kurią buvau supylęs, Mobil1 0w40, supilta daugiau nei prieš metus, bet kažkaip vis dar tik biški ruda tampa... Jokių putų ar negražumų ant "ščiupo" nesimato. Labai gera ji žiemos metu, kadangi klampumas mažesnis kiek, net nei 5w.

Nesu alyvos keitimo manjakas, manau, reik duot jai padirbėt normaliai, o ne kaitaliot be reikalo. Kam papildomai teršt gamtą ir tuštint piniginę? Aišku, būna išimčių, kaip pvz turbiniai varikliai, agresyvus važinėjimas, kiti niuansai, todėl kiekvienas tegul renkasi pats kaip dažnai keist, bet man tai, kol bent 15k km neprasuka, nekeičiu iš principo :)
P.S. Visada pyluosi sintetinę.

Re: Variklio alyvos klausimais

ParašytasCOLON 2011 06 15, 10:33
Dzhedaj
Jeigu alyva nekeičia spalvos metus laiko, tai tikrai nieko gero, vadinasi neatlieka plovimo funkcijų...

Re: Variklio alyvos klausimais

ParašytasCOLON 2011 06 15, 10:50
ArtiomR
Nu aš nepaminėjau, kad su dujom važinėju, o benzas -tik pašildo variklį. O kadangi jau antrą mašiną drožiu savo gyvenime, ir abi su dujom, tai faktas, kad važinėjant su dujom ilgiau nepajuojuoja tepalas ;)
Na ir nemanau, kad brangiausias tepalas Mobil "liniuotėj" blogai plautų...
Spalva pasikeitus, tikrai ne kaip naujos, bet dar toli iki juodos. Aišku visokių rūgščių plika akim nepastebėsi, bet kita vertus, būna gi, kad visokie Long life deklaruoja keitimą kas 40000km ar net ilgiau... kokį stebuklą jie (pvz BMW) ten sukūrė savo varikliuose? Ar esmė tepale?

Re: Variklio alyvos klausimais

ParašytasCOLON 2011 06 18, 08:29
redline
Jo jo keiskit alyva kas 40 000 km. tai pakeisi kokius 3 kartus ir paskui keisi varikli :lol:

Re: Variklio alyvos klausimais

ParašytasCOLON 2011 06 18, 10:37
donciawaz
redline rašėCOLONJo jo keiskit alyva kas 40 000 km. tai pakeisi kokius 3 kartus ir paskui keisi varikli :lol:
Nieko neatsitiks, teko matyti kaip grupiokas nusipirko mazdikę sako ledū ledz mašina, bet pavažinėjus pora savaičių pradėjo leisti tepala pro tepalo filtrą išpuvo jame skylė :mrgreen:

Re: Variklio alyvos klausimais

ParašytasCOLON 2011 06 20, 10:01
ArtiomR
redline rašėCOLONJo jo keiskit alyva kas 40 000 km. tai pakeisi kokius 3 kartus ir paskui keisi varikli :lol:
Na, neagituoju 40 000 nekeist :oops: Bet kokius bent 15 000 tegul padirba. Na čia kiekvieno asmeninis reikalas :)

Beje, 3x40000 tai visai nemaža rida, aš tiek nenuvažiuosiu su savo galantu iki jam subyrant, turint omeny, kad per metus vos pravažiuoju 10-15k.

Re: Variklio alyvos klausimais

ParašytasCOLON 2011 07 18, 23:56
GeO
pavasari pasinaudojau akcija http://www.a95.lt/ ir meginu KROON OIL tepalus ir visiškai patenkintas jais. O čia gamintojų puslapis kur galima susirast tiksliai kiek L reikia tepalo varikliui greičio dežej... ir kiek rekomenduoja važiuot km. http://www.kroon-oil.com/nl/producten/p ... category=1 aš tai visada keičiu tarp 12 - 15000km neviršijus. Nekreipiant i pavasari ar žiema.

Re: Variklio alyvos klausimais

ParašytasCOLON 2011 07 19, 00:03
redline
Seip teisingiausia butu alyva keisti ne ka rekomenduoja alyvos gamintojas, o ka rekomenduoja automobilio gamintojas ;)
Pvz. ant Carismos knygeles buvo parasyta jog keisti kas 8000 km. taip ir keista buvo su stampais autoritizuotam servise, o ant Outlander aiskiai parasyta nors ir sintetine kas 10 000 km. Ant benzu kiek teko dometis raso 15 000 km.