Re: 4g63
ParašytasCOLON 2009 08 21, 10:30
asmeniškai aš skeptiškai žiūriu į tuos cleanerius, nes visas brudas kuris atsiplauna lieka sistemos mėsmalėj
Bet jeigu prieš tepalo keitimą tą padarai, tai kaip ir nedaug ten kažko lieka toj "mėsmalėj". Į naują variklį gal ir geriau nepilti, bet pvz į mano senuką... nemanau kad situaciją turėtų pabloginti, nes prieš tai, kai degė pro vožtuvų riebokšlius patekęs tepalas, tai manau ten suodžių ir korių turėtų būt nemažai, juos pravalyti būtų ne pro šalįMatosas rašėCOLONasmeniškai aš skeptiškai žiūriu į tuos cleanerius, nes visas brudas kuris atsiplauna lieka sistemos mėsmalėj
bet tikrai ne visas brudas išbėga kartu su tepalu, kaip ir sakiau, tai tik mano nuomonėFireBird rašėCOLONBet jeigu prieš tepalo keitimą tą padarai, tai kaip ir nedaug ten kažko lieka toj "mėsmalėj". Į naują variklį gal ir geriau nepilti, bet pvz į mano senuką... nemanau kad situaciją turėtų pabloginti, nes prieš tai, kai degė pro vožtuvų riebokšlius patekęs tepalas, tai manau ten suodžių ir korių turėtų būt nemažai, juos pravalyti būtų ne pro šalįMatosas rašėCOLONasmeniškai aš skeptiškai žiūriu į tuos cleanerius, nes visas brudas kuris atsiplauna lieka sistemos mėsmalėj
Principas to marmalo paprastas - tirpdo jis viska kas papuola izhskyrus metala ir gumas (ne vienas BMWFan'as daresi - jokiu problemu nekilo).Matosas rašėCOLONbet tikrai ne visas brudas išbėga kartu su tepalu, kaip ir sakiau, tai tik mano nuomonėFireBird rašėCOLON Bet jeigu prieš tepalo keitimą tą padarai, tai kaip ir nedaug ten kažko lieka toj "mėsmalėj". Į naują variklį gal ir geriau nepilti, bet pvz į mano senuką... nemanau kad situaciją turėtų pabloginti, nes prieš tai, kai degė pro vožtuvų riebokšlius patekęs tepalas, tai manau ten suodžių ir korių turėtų būt nemažai, juos pravalyti būtų ne pro šalį
Dabar pagalvojau.. Bet gi yra tepalo filtras! Taigi iš viso to brudo nebent kas lieka tai tik to tirpalo dalelės, ir jei jau jis cilindre užverda ir viską neša velniop (turėtų išeit ir balto dūmo pavidalu pro duslintuvą), dalis Š irgi turėtų per išmetimą išlysti, + jei jis degus/garuojantis produktas, o jo šiek tiek lieka sistemoje - turėtų išdegti, juk cilindre karšta Nu gal ir ne... samprotauju.... nes teoriškai tepalo sistema nuo degimo yra uždara..Matosas rašėCOLONbet tikrai ne visas brudas išbėga kartu su tepalu, kaip ir sakiau, tai tik mano nuomonėFireBird rašėCOLON Bet jeigu prieš tepalo keitimą tą padarai, tai kaip ir nedaug ten kažko lieka toj "mėsmalėj". Į naują variklį gal ir geriau nepilti, bet pvz į mano senuką... nemanau kad situaciją turėtų pabloginti, nes prieš tai, kai degė pro vožtuvų riebokšlius patekęs tepalas, tai manau ten suodžių ir korių turėtų būt nemažai, juos pravalyti būtų ne pro šalį
eeee - nejuokauk - pasikeisk tepala, ant vandens dabar praktishkai vazhinejiZakis rašėCOLONPats nesenai per vakuma suleidau ta voztuvu ir degimo kameros valikli ir man nustojo barsket kompensatoriai...
Tepalu nekeiciau, o draugams rekomenduoju siaip prasivalyti, nes valymo procedura ispudinga ir net nerasysiu.
Parekomendavo man pazystamas meistriukas kuris kazkada isbande produkta ant audines kuri sake duso , variklis nedirbo, kompresijos nebuvo ir po operacijos viskas stojo i savo vietas.
O ir kaina juokinga...18lt.
Ir taip jau ~3 savaites, bet spaudimas normalus ir siaip jokio nepageidaujamo efekto.ProXas rašėCOLON eeee - nejuokauk - pasikeisk tepala, ant vandens dabar praktishkai vazhineji
O cia ne tas bajeris, kuri liaudyje "medumi" vadina kai variklis mires, nera kompresijos ir t.t, tai dapila jo ir viskas pasidaro ciki iki pirmo tepalu keitimo... zinau, kad pirikupai taip daro, kai lavona pardavineja...Zakis rašėCOLONPats nesenai per vakuma suleidau ta voztuvu ir degimo kameros valikli ir man nustojo barsket kompensatoriai...
Tepalu nekeiciau, o draugams rekomenduoju siaip prasivalyti, nes valymo procedura ispudinga ir net nerasysiu.
Parekomendavo man pazystamas meistriukas kuris kazkada isbande produkta ant audines kuri sake duso , variklis nedirbo, kompresijos nebuvo ir po operacijos viskas stojo i savo vietas.
O ir kaina juokinga...18lt.
NE, o kompresijos uz mano geresnes nerasiLinutik rašėCOLON O cia ne tas bajeris, kuri liaudyje "medumi" vadina kai variklis mires, nera kompresijos ir t.t, tai dapila jo ir viskas pasidaro ciki iki pirmo tepalu keitimo... zinau, kad pirikupai taip daro, kai lavona pardavineja...
Zakis rašėCOLONNE, o kompresijos uz mano geresnes nerasiLinutik rašėCOLON O cia ne tas bajeris, kuri liaudyje "medumi" vadina kai variklis mires, nera kompresijos ir t.t, tai dapila jo ir viskas pasidaro ciki iki pirmo tepalu keitimo... zinau, kad pirikupai taip daro, kai lavona pardavineja...
i klipeca pildavau pilstoma Agip'a pusiau sintetini ir ramiu snukeliu dapildinedavau jo surijamus kiekius po 11Lt/ltrZakis rašėCOLONIr taip jau ~3 savaites, bet spaudimas normalus ir siaip jokio nepageidaujamo efekto.ProXas rašėCOLON eeee - nejuokauk - pasikeisk tepala, ant vandens dabar praktishkai vazhineji
Ok , reikes pasikeist jei tau ramiau bus , bet reikia dilema isprest koki tepala pilt, nes vienas pazystamas su Rykliu V6 sake supyle Castrol 3000 ir nustojo tepala valgyt, o siaip apie Castroli prisiskaiciau atseit nieko gero.
Ir siaip jei cia forume skaityti tai gero tepalo isvis nebuna
Galvoju apie nezinau kokio gamintojo pardavineja su molipdenu, bet jis turetu buti tirstesnis...PVZ
EDIT : Paziurejau adresa, tai cia tas ir yra...