As ir emiau galva, ogi vaizdas toks pat kaip ir @ndriaus nuotraukoj. Vien su atsuktuvu prakrapstes voztuvu lizdus suodziu pilna sauja pririnkciau Nuosedos pagrine lizde ir ant pacios voztuvo galvutes.
Tre Bir 16, 2010 10:26 am papildyta:
Po remonto variklis gyvesnis liko, atsirado daugiau dinamikos, traukos ir smagumo vaziuojant .
Uzkimsau EGR voztuva. Teko nuvaziuoti apie 300 km tiesiu keliu, su kondicionierium, karts nuo karto paspaudziant gazo pedala rimciau. Tai kuro sanaudos +- tokios pat (~ 8 ltr/100km). Po vieta dar mazai vazineta.
Nuemus ismetimo kolektoriu mane truputi prajuokino tai, kad tik is 4to cilindro ismetamos dujos grazinamos atgal i varikli. O likusiu 3ju cilindru ismetimas keliauja i ora. Tai palengvino sprendima uzdaryti EGR'a ar ne. Aisku uzdaryti.
Pastebejau viena nesklanduma, uzvedus salta varikli jis kazkaip ilgai "derinasi", jauciasi nesudegusio benzino kvapas, kinta apsukos. Apsilus varikliui apsukos nukrinta iki laisvu - "susiderino".
Zodziu, keiciant paskirstymo dirzus vertejo nuimti galva ir ja isvalyti. Rezultatu esu patenkintas. Ir matyt sios temos pagrindine misle iminta
GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA
- tadasg
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 37
- UžsiregistravoCOLON 2008 05 10, 10:40
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant 2.4 GDI
- MiestasCOLON Rokiškis
Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA
2.4 GDI avance