GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

Variklis, jo aušinimas, turbinos ir visi kiti dalykai susiję su variklių remontu ar modifikacijomis
Vartotojo avataras
tadasg
Dalyvis
PranešimaiCOLON 37
UžsiregistravoCOLON 2008 05 10, 10:40
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant 2.4 GDI
MiestasCOLON Rokiškis

Re: GALANT 2,4 GDI VARIKLIO TRAUKA

Neperskaitytas pranešimas tadasg » 2010 06 02, 22:42

As ir emiau galva, ogi vaizdas toks pat kaip ir @ndriaus nuotraukoj. Vien su atsuktuvu prakrapstes voztuvu lizdus suodziu pilna sauja pririnkciau 8O Nuosedos pagrine lizde ir ant pacios voztuvo galvutes.

Tre Bir 16, 2010 10:26 am papildyta:


Po remonto variklis gyvesnis liko, atsirado daugiau dinamikos, traukos ir smagumo vaziuojant :).
Uzkimsau EGR voztuva. Teko nuvaziuoti apie 300 km tiesiu keliu, su kondicionierium, karts nuo karto paspaudziant gazo pedala rimciau. Tai kuro sanaudos +- tokios pat (~ 8 ltr/100km). Po vieta dar mazai vazineta.

Nuemus ismetimo kolektoriu mane truputi prajuokino tai, kad tik is 4to cilindro ismetamos dujos grazinamos atgal i varikli. O likusiu 3ju cilindru ismetimas keliauja i ora. :) Tai palengvino sprendima uzdaryti EGR'a ar ne. Aisku uzdaryti.

Pastebejau viena nesklanduma, uzvedus salta varikli jis kazkaip ilgai "derinasi", jauciasi nesudegusio benzino kvapas, kinta apsukos. Apsilus varikliui apsukos nukrinta iki laisvu - "susiderino".

Zodziu, keiciant paskirstymo dirzus vertejo nuimti galva ir ja isvalyti. Rezultatu esu patenkintas. Ir matyt sios temos pagrindine misle iminta ;)
2.4 GDI avance

BUTTON_POST_REPLY