Puslapis 16

4g63

ParašytasCOLON 2009 05 17, 21:50
Sting
As cia tokiu lyg ir inzineriniu klausimu, ar sitas variklis turi tiek daug silumos isskirti? Logiskai mastant pas eclipse yra ideti du galingi ir dideli vintiletoriai vien del to sprendziu kad sitas variklis iskiria daug silumos bet ar kaip yra istikro noreciau jusu paklaust

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 17, 21:56
DruZhBA
manau antras del kondicionieriaus isskiriamos silumos :)

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 17, 22:16
Sting
Tai kad pucia abu vintiliatoriai nepriklausant nuo to ar kodicionierius isjungtas ar ijungtas, o pucia kaip variklis yra aukstos temperaturos. Bet ne to db klausiau

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 17, 22:22
Kevinas
Sting rašėCOLONTai kad pucia abu vintiliatoriai nepriklausant nuo to ar kodicionierius isjungtas ar ijungtas, o pucia kaip variklis yra aukstos temperaturos. Bet ne to db klausiau
Variklis pas mane irgi buna "karstas" 8) Vienas ventiliatorius variklio, kitas kondiskes. Variklio ausina motora, o kondiskes isijungia kai ijungi kondicionieriaus knopke. Riebus yra pasakojes, kad nuemus dirzeli nuo kondicionieriaus skyvo (kondiske atjungta), po to antraji ventiliatori naudoja motorui ausinti.

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 17, 22:34
Sting
tai pas mane ir veikei abudu vintiliatoriai kaip uzkaista variklis 8) nenaudojant kondiskes

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 17, 22:37
DruZhBA
Sting rašėCOLONtai pas mane ir veikei abudu vintiliatoriai kaip uzkaista variklis 8) nenaudojant kondiskes
tai dziaukis, man irgi veikia, ir super, per kelias sekundes antifreezas atsala radiatoriuje :)

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 17, 22:41
Kevinas
Sting rašėCOLONtai pas mane ir veikei abudu vintiliatoriai kaip uzkaista variklis 8) nenaudojant kondiskes
Na, gal as ne viska teisingai parasiau. Esme tame kad nereikia issigast, kad salyginai karstas motoras buna, cia normalu.

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 17, 23:14
paulenz
Jei variklio temperatura (rodoma prietaisu skydely) normali,tai viskas ir normaliai,nereikia sakyt tada,kad variklis labai karstas. Antras (kondiskes) radiatorius turi nuolat dirbt esant ijungtam kondicionieriui,o neijungus kondicionieriaus jis turi dirbt esant reikalui,viskas cia normaliai.
Tik nelabai supratau,kam ten dirzeli nuo kondiskes skyvo nuiminet. Jei kondicionierius neijungtas,tai tas dirzelis suka tik laisva skyva,ir variklis papildomai neapkraunamas.

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 18, 00:21
Sting
temperaturos dacikas rodo normalia temperatura bet po siandienos pavazinejimo nors kiausiniene sau kepkis ant kapoto :D tai del to ir sunerimau zinojau kad sita variklis daug silumos iskiria del to ir pasikonsultuot uzejau :)

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 18, 13:45
DruZhBA
Sting rašėCOLONtemperaturos dacikas rodo normalia temperatura bet po siandienos pavazinejimo nors kiausiniene sau kepkis ant kapoto :D tai del to ir sunerimau zinojau kad sita variklis daug silumos iskiria del to ir pasikonsultuot uzejau :)
mmm, tai izoliacija nugramdes tu nuo kapoto? nes man mane kapotas vesus kad ir kaip variklis karstas

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 18, 14:20
Sting
Ne palikes izoliacija kam ten ja nuiminet? As siandien toky dalyka pastebejau ir kartu rebusa jums, siandien vaziavau temperatura rode normalia ir sustojus prie sviesaforo uzsidege tepalo lempu nu galvoju jau piz... prasideda jinai paskui vel uzgeso ir tai uzsidega tai blausiai svieciai tai uzgesta sustojau ir nuejau i degaline pavalgyt kad atsaltu variklis jokio tepalo isiliejimo nebuvo istraukiu plude kaip masina atveso tepalo lygis irgi normalus ir sitas bairis tik mieste kada uzkaitus masina labai buna autostradoje viskas ore buna. Mano tokia mintis kad del karsto motoro uzkaito tepalas ir jo spaudimas pasidare mazas ant laisvu apsuku kaip dirba masina nes duodu gazo spaudimas normaliai rodo ant saltos irgi tokie bairiai nesidaro, tik pasivaikius mieste prie sviesaforu toks dalykas prasideda gal turi ka pakomentuot?

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 18, 17:41
DruZhBA
Sting rašėCOLONNe palikes izoliacija kam ten ja nuiminet? As siandien toky dalyka pastebejau ir kartu rebusa jums, siandien vaziavau temperatura rode normalia ir sustojus prie sviesaforo uzsidege tepalo lempu nu galvoju jau piz... prasideda jinai paskui vel uzgeso ir tai uzsidega tai blausiai svieciai tai uzgesta sustojau ir nuejau i degaline pavalgyt kad atsaltu variklis jokio tepalo isiliejimo nebuvo istraukiu plude kaip masina atveso tepalo lygis irgi normalus ir sitas bairis tik mieste kada uzkaitus masina labai buna autostradoje viskas ore buna. Mano tokia mintis kad del karsto motoro uzkaito tepalas ir jo spaudimas pasidare mazas ant laisvu apsuku kaip dirba masina nes duodu gazo spaudimas normaliai rodo ant saltos irgi tokie bairiai nesidaro, tik pasivaikius mieste prie sviesaforu toks dalykas prasideda gal turi ka pakomentuot?
koks tepalas? nu viskas, pavadinimas, klampumas, klampuma jau matau parasei :) ir pas mane toks,

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 18, 17:43
Sting
konkreciau klausima firma klampumas ko tu klausi? o siaip tai 10w40 pusiau sintetikas

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 18, 20:02
Fever
Kada keistas tepalas?

Re: 4g63

ParašytasCOLON 2009 05 18, 21:21
Sting
Rudeni apie rugsejo gala ir kartu ir filtra keiciau, gal nzn supilti koky aukstos kokybes koky atsparu aukstai temperaturai. Ir svarbiausiai del tos lemputes kokios pasekmes but gali