Puslapis 11

4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 04, 14:52
zver
Sveiki,

Neseniai nusipirkau auto, turėjau bėdelę dėl kompensatorių (tepalas nekeistas 12k km), pakeičiau tepalus, supyliau 10w40 service. Po ~60km vis dar nepraėjo, įpyliau XADO, po 30km nutilo, ir tik retkarčiais takšteli. Dujom iki šiol važiuot nemeginau, šiandien įjungęs dujas pastebėjau, kad pradėjo vėl kalent variklis. Numygus migtuką perjungt ant benzino, po kelių sec. nutyla. Įjungus dujas vėl tas pats. Ar su dujom variklis turi dirbt kitaip, nei su benzinu?

Re: 4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 04, 15:06
Dzhedaj
Dujų purkštukai dirba gan garsiai.
Jeigu pasidėvėję tarpinės, tai dar garsiau dirba :)

Re: 4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 04, 15:18
zver
O garsas labiau panašus į ką? O tai man jau paranoja nuo tų kompensatorių ir betkas, kas truputį keitai "tarkšt" kelia nerimą. O paranoja, nes V6-24 brangiai kainuoja keist...
Dzhedaj rašėCOLONDujų purkštukai dirba gan garsiai.
Jeigu pasidėvėję tarpinės, tai dar garsiau dirba :)

Re: 4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 04, 15:21
Dzhedaj
O garsas panašus į kompensatorių barškėjimą, ypač uždarius kapotą.
Atsidaryk ir atidžiai paklausyk purkštukų ;)

Re: 4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 04, 15:33
zver
Dzhedaj rašėCOLONO garsas panašus į kompensatorių barškėjimą, ypač uždarius kapotą.
Atsidaryk ir atidžiai paklausyk purkštukų ;)
Tikrai panašiai, bet tik panašiai. Aišku, tai neverta jaudintis tada. Niekada nebuvau susidūręs su dujom. Reiks nuvažiuot kada pasinaudoti puikiom akcijom NEMOKAMI VISO AUTOMOBILIO APŽIŪRAI Mitsubishi service. Kaip sakant geriau apie problemas sužinot ankščiau ir pašalint pigiau, nei per vėlai.

Re: 4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 04, 15:35
Dzhedaj
Dujų tau tikrai nežiūrės jie ;)
O ir šiaip kai apžiūrės, paskui baisu bus važiuoti, nes pasiūlys daug ką ir už brangiai pakeisti :D

Re: 4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 04, 15:40
zver
Brolis servicą turi, ko daugiau pasakys, to geriau. Iš važiavimo nepanašu, kad kažką skubiai tvarkyt reikėtų.

Re: 4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 04, 17:42
Mantas
Nusiramink, viskas čia gerai :)
Čia taip keistai dirba dujų įrangos purkštukai. Nors dujų įranga Landirenzo yra viena iš brangiausių ir patikimiausių parduodamų LT (tuo metu nauja įranga su įdėjimu kainavo 4400Lt, kiek žinau dabar atpigę iki 4000Lt), bet turi vieną bėdą - garsiai dirba purkštukai.
Jei užkurtum šaltą variklį ir atidaręs kapotą paklausytum, garsas būtų toks, tarsi genys variklyje apsigyvenęs (toks retas "taukšėjimas"). Tas garsas reiškia, kad variklis dar neįšilęs iki reikiamos temperatūros, purkštukai pasiruošę darbui. Kai variklio temperatūra pakyla ir įsijungia dujos, variklio darbas (ypač atidarius kapotą) panašus į dyzelio. Galante labai prasta garso izoliacija, todėl tas labai girdisi.
Jei ruošiesi važinėt su dujom (o nusipirkus mašiną su 4 kartos dujų įranga būtų kvaila to nedaryt), nuvaryk pas dujininkus, kad pakeistų dujų filtriuką.

Re: 4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 04, 18:18
zver
Mantas rašėCOLONNusiramink, viskas čia gerai :)
Čia taip keistai dirba dujų įrangos purkštukai. Nors dujų įranga Landirenzo yra viena iš brangiausių ir patikimiausių parduodamų LT (tuo metu nauja įranga su įdėjimu kainavo 4400Lt, kiek žinau dabar atpigę iki 4000Lt), bet turi vieną bėdą - garsiai dirba purkštukai.
Jei užkurtum šaltą variklį ir atidaręs kapotą paklausytum, garsas būtų toks, tarsi genys variklyje apsigyvenęs (toks retas "taukšėjimas"). Tas garsas reiškia, kad variklis dar neįšilęs iki reikiamos temperatūros, purkštukai pasiruošę darbui. Kai variklio temperatūra pakyla ir įsijungia dujos, variklio darbas (ypač atidarius kapotą) panašus į dyzelio. Galante labai prasta garso izoliacija, todėl tas labai girdisi.
Jei ruošiesi važinėt su dujom (o nusipirkus mašiną su 4 kartos dujų įranga būtų kvaila to nedaryt), nuvaryk pas dujininkus, kad pakeistų dujų filtriuką.
Dar klausimėlis, kiek skaičiau, ten 50% kainos filtas, 50% kainos darbas. Neįmanoma to pačiam padaryt? Tas filtras ten labai patogiai prieinamoje vietoje

Re: 4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 04, 18:30
Mindaugelis
O ir bet taciau pasikeisti V6 varikli galanti nera taip ir brangu.. Bent jau anskciau jis visas brangiia nekainuodavo, tik kelis simtus lt..

Re: 4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 05, 19:56
Mantas
zver rašėCOLON
Mantas rašėCOLONNusiramink, viskas čia gerai :)
Čia taip keistai dirba dujų įrangos purkštukai. Nors dujų įranga Landirenzo yra viena iš brangiausių ir patikimiausių parduodamų LT (tuo metu nauja įranga su įdėjimu kainavo 4400Lt, kiek žinau dabar atpigę iki 4000Lt), bet turi vieną bėdą - garsiai dirba purkštukai.
Jei užkurtum šaltą variklį ir atidaręs kapotą paklausytum, garsas būtų toks, tarsi genys variklyje apsigyvenęs (toks retas "taukšėjimas"). Tas garsas reiškia, kad variklis dar neįšilęs iki reikiamos temperatūros, purkštukai pasiruošę darbui. Kai variklio temperatūra pakyla ir įsijungia dujos, variklio darbas (ypač atidarius kapotą) panašus į dyzelio. Galante labai prasta garso izoliacija, todėl tas labai girdisi.
Jei ruošiesi važinėt su dujom (o nusipirkus mašiną su 4 kartos dujų įranga būtų kvaila to nedaryt), nuvaryk pas dujininkus, kad pakeistų dujų filtriuką.
Dar klausimėlis, kiek skaičiau, ten 50% kainos filtas, 50% kainos darbas. Neįmanoma to pačiam padaryt? Tas filtras ten labai patogiai prieinamoje vietoje
atsakiau kitoj temoj

Re: 4 kartos LPG ir negražus garsas variklyje

ParašytasCOLON 2010 10 26, 23:55
ProXas
zver rašėCOLONSveiki,

Neseniai nusipirkau auto, turėjau bėdelę dėl kompensatorių (tepalas nekeistas 12k km), pakeičiau tepalus, supyliau 10w40 service. Po ~60km vis dar nepraėjo, įpyliau XADO, po 30km nutilo, ir tik retkarčiais takšteli. Dujom iki šiol važiuot nemeginau, šiandien įjungęs dujas pastebėjau, kad pradėjo vėl kalent variklis. Numygus migtuką perjungt ant benzino, po kelių sec. nutyla. Įjungus dujas vėl tas pats. Ar su dujom variklis turi dirbt kitaip, nei su benzinu?
Tik dabar pastebejau tema tai gal ir paveluotas atsakymas, bet nezhudyk tu to variklio su visokiais Xado :o
del kompensatoriu tai paprasciausias variantas juos tiesiog prasivalyt - nuemus virshutinius dangtelius atsisuka karomyslu laikantieji strypai ir ishbyra kompensatoriai - carb cleaneryje prasiplauni ir tepalu praskalaves surenki atgal.
O del duju purkshtuku tai cia kaip Mantas ir rashe - standartinis Landi Renzo bajeriukas tas dyzelinis garsas, nieko daryt nereikia del jo.
Duju filtras kainuoja iki 20Lt ir paciam pasikeisti kokios 5 minutes ;)