Turbo idejimas i Galant 97m

Variklis, jo aušinimas, turbinos ir visi kiti dalykai susiję su variklių remontu ar modifikacijomis
Vartotojo avataras
Nietro
Dalyvis
PranešimaiCOLON 39
UžsiregistravoCOLON 2012 11 24, 12:47
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant 97
SkypeCOLON nietro
MiestasCOLON Siauliai

Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Nietro » 2013 05 26, 12:43

Imanoma? Kiek kainuotu ir gal kontaktu turit kur pasidometi galeciau.
-----------------------------------------
Mitsubishi Galant '97 2l., ?kW., Parduotas

Vartotojo avataras
Roliz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 6440
UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
AutomobilisCOLON Accord Tourer
SkypeCOLON stotas
MiestasCOLON Kaunas

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Roliz » 2013 05 26, 13:04

Forume edd, gal jis padėtų. Bet labiau apsimokėtų vr4 nusipirkt ir vairą permest, nes ir stabdžiai geresni bus ir komplektacija normali ir galios daugiau bus.
Accord Tourer

Vartotojo avataras
Nietro
Dalyvis
PranešimaiCOLON 39
UžsiregistravoCOLON 2012 11 24, 12:47
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant 97
SkypeCOLON nietro
MiestasCOLON Siauliai

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Nietro » 2013 05 30, 19:42

Radau pirkti turbo stage 1 galantuj. Reikia tik sulaukti kol pardavejas parasys suzinojes kiek kaina siuntimo.
-----------------------------------------
Mitsubishi Galant '97 2l., ?kW., Parduotas

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2013 05 31, 08:19

:D Neapsigaukit su tais stage 1 iš ebay ir kur kitur. Ten yra UPGRADE'as, o ne ale stand alone. t.y NE iš N/a į turbo, o turbo-turbo. Nebus ten nei kompo sumapinto, anei pravodkės, nei stūmų. Kitas dalykas Vr4 variklis ryklio yra visai kitas, nei kad n/a V6, galvos kitos (dohc ten jau, nebe sohc). Neįšeina taip daryt, kaip, kad pvz 1g-2g eclipsėj (dsmuose krc).
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
Sashiukas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 711
UžsiregistravoCOLON 2013 02 03, 01:00
AutomobilisCOLON BMW E36 318i(s)
SkypeCOLON i-x-sania-x
MiestasCOLON Kaunas

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Sashiukas » 2013 05 31, 09:04

Nežinau, kaip kainos atžvilgiu, tačiau man toks variantas atrodo smagiau, nei žaist su turbos pritaikymu: http://www.cardomain.com/ride/2232502/2 ... hi-galant/ :)
Jeigu jau eina kalbos apie vr-4 pirkimą ir vairo perkelimą, įtariu, kad pasikeist variklį pigiau būtų. Internete mačiau, kad gan nemažai tokių ryklių važinėja, jeigu palikt priekį varoma - užtenka tik pasikeist variklį su visais priedais, norint daryt visus varomus, jau daugiau pažaist reikės :)
Praeitis: Mazda 323F '91 1.6 SOHC
Ford Mondeo Mk2 '97 V6 2.5+LPG
Mitsubishi Galant VIII '98 2.0+LPG
Mitsubishi Galant VIII '98 V6
Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCI
Mitsubishi Lancer V '93 TD
BMW 530D E39 Touring
Dabartis:
BMW E36 318i(s)

Aleksas :)

Vartotojo avataras
Roliz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 6440
UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
AutomobilisCOLON Accord Tourer
SkypeCOLON stotas
MiestasCOLON Kaunas

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Roliz » 2013 05 31, 09:14

Kad pasidaryt VR4 ant paprasto yra lengviau nei permest motorą, viskas bolt on su dviem tvirtinimo taškų siūlėm :)
Accord Tourer

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2013 05 31, 13:30

Sashiukas rašėCOLONNežinau, kaip kainos atžvilgiu, tačiau man toks variantas atrodo smagiau, nei žaist su turbos pritaikymu: http://www.cardomain.com/ride/2232502/2 ... hi-galant/ :)
Jeigu jau eina kalbos apie vr-4 pirkimą ir vairo perkelimą, įtariu, kad pasikeist variklį pigiau būtų. Internete mačiau, kad gan nemažai tokių ryklių važinėja, jeigu palikt priekį varoma - užtenka tik pasikeist variklį su visais priedais, norint daryt visus varomus, jau daugiau pažaist reikės :)
Kuris variantas pigiau, tai klausimas dar. Bet abiem atvėjais kainuos daug :mrgreen:
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
Nietro
Dalyvis
PranešimaiCOLON 39
UžsiregistravoCOLON 2012 11 24, 12:47
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant 97
SkypeCOLON nietro
MiestasCOLON Siauliai

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Nietro » 2013 05 31, 17:05

Kalba eina apie ne UPGRADE FEVER, o apie STAI KA : http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-T3- ... 8496742%26 Siuo metu kadangi visa amerika miega, tai lauksiu atsakymo ar imanoma ideti i toki galanta kaip mano sita turbo komplekta. Ir nereikia man tu VR-4 modeliu ar ko ten. Ka reikes pasikeisu sitam galantuj. Cia Lietuvoje ziuriu turek Audi arba Honda, tai problemu su turbo idejimu nebus, tik pasiulyk galanta ir prasideda: keiks ta, dek ana, nupjauk sita ir vel panasiai.
-----------------------------------------
Mitsubishi Galant '97 2l., ?kW., Parduotas

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2013 05 31, 17:27

Apsiramink ir pasiskaityk dar kartą ką parašiau. Sumapint tai reikės!. Tai dar pagalvok kaip tu sumapinsi, nes kompas nesiprogramina, chipso neįdėsi. Tai arba piggyback kompą dėt, su kurio užsiknisi, arba iškart standalone kompą kitą. Dar variantas evo kompas statyt. Universalus - tinka betkam, nors realiai bolt on netinka niekam. Koliko reiks, purškalų reiks, kuro pompos reiks. Turba, cooleris, vamzdžiai ir daug china chlamo. Dėkis tu ten ką nori, bet iš kart sakau, kad vien tik šito NEUŽTEKS. Kad ir susidėsi viską, sekantis pirkinys bus sankaba, nes jinai iškart vels po turbos įdėjimo. Paskui standartiškai, dėžė, pusašiai ir t.t. :mrgreen:
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
Nietro
Dalyvis
PranešimaiCOLON 39
UžsiregistravoCOLON 2012 11 24, 12:47
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant 97
SkypeCOLON nietro
MiestasCOLON Siauliai

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Nietro » 2013 05 31, 18:27

Fever rašėCOLONApsiramink ir pasiskaityk dar kartą ką parašiau. Sumapint tai reikės!. Tai dar pagalvok kaip tu sumapinsi, nes kompas nesiprogramina, chipso neįdėsi. Tai arba piggyback kompą dėt, su kurio užsiknisi, arba iškart standalone kompą kitą. Dar variantas evo kompas statyt. Universalus - tinka betkam, nors realiai bolt on netinka niekam. Koliko reiks, purškalų reiks, kuro pompos reiks. Turba, cooleris, vamzdžiai ir daug china chlamo. Dėkis tu ten ką nori, bet iš kart sakau, kad vien tik šito NEUŽTEKS. Kad ir susidėsi viską, sekantis pirkinys bus sankaba, nes jinai iškart vels po turbos įdėjimo. Paskui standartiškai, dėžė, pusašiai ir t.t. :mrgreen:
Man nereikia masinos su 1000ag. Tu aprasyma skaityk kur parasyta linke. Kad ant paprasto standarto kompo nuo 50 iki 100ag uzkelsi, tik su kitais pimp kompais jau skraidysi. Tik paklausk kazko, ir tuoj "Dievai" pasirodo. Ir man nereikia ramintis, jei tau reikia ramumos, tai dvi xenaxo isgerk, nes pats soki i akis, as tik parasiau apie ka eina kalba. Kad reiks kitos kuro pompos, purska ir t.t.. tai tu rimtai pasiskaityk kas ieina i ta komplekta zemiau ten, + boost kontroleris yra, kuris reguliuoja turbes galinguma. Zdz diskutuoti galima cia kiauras valandas, tik su tokiais kaip tu Fever, nematau tikslo ir laiko gaila.
-----------------------------------------
Mitsubishi Galant '97 2l., ?kW., Parduotas

Vartotojo avataras
scheichas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 2410
UžsiregistravoCOLON 2008 09 10, 17:59
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant 97' 6A13
SkypeCOLON scheichas
MiestasCOLON Kaunas

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas scheichas » 2013 05 31, 18:31

laukiam perku/ieskau skiltyje kad ieskomas galanto variklis :)
1997 Mitsubishi Galant 2.5 MT V6-24 Sold...
1998 Mitsubishi Galant 2.0 MT GLX RIP...
1998 Mitsubishi Diamante 3.5 V6 AT LS RIP...
1997 Mitsubishi Diamante 3.5 V6 AT ES Still in use...
1998 BeMeWe E36 323i 125kW MT LSD :)

Vartotojo avataras
Nietro
Dalyvis
PranešimaiCOLON 39
UžsiregistravoCOLON 2012 11 24, 12:47
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant 97
SkypeCOLON nietro
MiestasCOLON Siauliai

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Nietro » 2013 05 31, 19:20

scheichas rašėCOLONlaukiam perku/ieskau skiltyje kad ieskomas galanto variklis :)
Sekmes laukiant...
-----------------------------------------
Mitsubishi Galant '97 2l., ?kW., Parduotas

Vartotojo avataras
scheichas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 2410
UžsiregistravoCOLON 2008 09 10, 17:59
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant 97' 6A13
SkypeCOLON scheichas
MiestasCOLON Kaunas

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas scheichas » 2013 05 31, 19:41

nu zinai, dideles sekmes tam nereikia :)
1997 Mitsubishi Galant 2.5 MT V6-24 Sold...
1998 Mitsubishi Galant 2.0 MT GLX RIP...
1998 Mitsubishi Diamante 3.5 V6 AT LS RIP...
1997 Mitsubishi Diamante 3.5 V6 AT ES Still in use...
1998 BeMeWe E36 323i 125kW MT LSD :)

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2013 05 31, 20:41

* Pirma, tai diskusijose gimsta tiesa (arba ne) :)
* Antra, tai pagarbos vieni kitiems
* Trecia, tai techniniai dalykai, apie kuriuos:
Fever tik nori "ispeti" tave, kad tai ne visos dalys, kuriu reikia norint uzturbinti (tamstos atsakymas aiskus, kad ta ir pats zinai)
Taip pat zinai, kad reikes tam tikru nauju detaliu, kurios i "kit'a" neieina (esminiai - ismetimo kolikas, kuro slegio reguliatorius, ...)
Taip pat zinai, kad reikes "custom" detaliu/darbu - "inteiko" ir ismetimo perdarymas, turbos tepimas/ausinimas kaip minimum
Taip pat reiktu atkreip demsi i dalykus, kuriuos Fever "persudo", atmusdamas (o gal stengdamasis apsaugot) nuo tokiu darbu darymo "na ura", tai:
paprasam "low boost" "low budget" projektui (PROTINGAI DARANT), nereiklingi nei mapinimai, nei kiti stumai, nei kita sankaba netgi nei "piggy back" ir kai kurie kiti dalykai, nes:
pats standartinis ECU yra "self learninig", ir tam tikrose ribose (+/- 20 proc kaip minimum) koreguojasi mapus savyje pagal lembda, idejus reguliuojama kuro slegio regiuliatoriu, kuro ipurskima galima "atitaikyti/pareguliuoti", oro srauto matuokle irgi iki kokia 20 proc daugiau oro nei standarte dar turetu "matyti", deze su sankaba ir pusasiais tikrai laikys (primenu, "low boost"), del kuro pompos negaliu garantuot, bet tai tikrai nedideli pinigai isedet kad ir EVO8 pompa...
Vnz. toliau nesipleciant ir reziumuojant, tai Fever nors ir persudo, bet "ispeja" tave, kas gali laukti blogiausiu atveju, o tamsta jei turi upo, daraisi kaip patinka, su atitinkamais "saugikliais" ir turetu but OK, bet jei "susprogsi", atmik, kad kai kas tau visada gales prikisti "ARGI AS TAU NESAKIAU" ;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Nietro
Dalyvis
PranešimaiCOLON 39
UžsiregistravoCOLON 2012 11 24, 12:47
AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant 97
SkypeCOLON nietro
MiestasCOLON Siauliai

Re: Turbo idejimas i Galant 97m

Neperskaitytas pranešimas Nietro » 2013 05 31, 21:19

Micius rašėCOLON* Pirma, tai diskusijose gimsta tiesa (arba ne) :)
* Antra, tai pagarbos vieni kitiems
* Trecia, tai techniniai dalykai, apie kuriuos:
Fever tik nori "ispeti" tave, kad tai ne visos dalys, kuriu reikia norint uzturbinti (tamstos atsakymas aiskus, kad ta ir pats zinai)
Taip pat zinai, kad reikes tam tikru nauju detaliu, kurios i "kit'a" neieina (esminiai - ismetimo kolikas, kuro slegio reguliatorius, ...)
Taip pat zinai, kad reikes "custom" detaliu/darbu - "inteiko" ir ismetimo perdarymas, turbos tepimas/ausinimas kaip minimum
Taip pat reiktu atkreip demsi i dalykus, kuriuos Fever "persudo", atmusdamas (o gal stengdamasis apsaugot) nuo tokiu darbu darymo "na ura", tai:
paprasam "low boost" "low budget" projektui (PROTINGAI DARANT), nereiklingi nei mapinimai, nei kiti stumai, nei kita sankaba netgi nei "piggy back" ir kai kurie kiti dalykai, nes:
pats standartinis ECU yra "self learninig", ir tam tikrose ribose (+/- 20 proc kaip minimum) koreguojasi mapus savyje pagal lembda, idejus reguliuojama kuro slegio regiuliatoriu, kuro ipurskima galima "atitaikyti/pareguliuoti", oro srauto matuokle irgi iki kokia 20 proc daugiau oro nei standarte dar turetu "matyti", deze su sankaba ir pusasiais tikrai laikys (primenu, "low boost"), del kuro pompos negaliu garantuot, bet tai tikrai nedideli pinigai isedet kad ir EVO8 pompa...
Vnz. toliau nesipleciant ir reziumuojant, tai Fever nors ir persudo, bet "ispeja" tave, kas gali laukti blogiausiu atveju, o tamsta jei turi upo, daraisi kaip patinka, su atitinkamais "saugikliais" ir turetu but OK, bet jei "susprogsi", atmik, kad kai kas tau visada gales prikisti "ARGI AS TAU NESAKIAU" ;)
Va tokio atsakymo ir norejau isgirsti, normaliai, tvarkingai ir zmoniskai. As zinau kad reiks dasipirkti tu detaliu kurios neieina i komplekta. 50kW pasikelti ir butu gana. Zodziu dekuj uz ishsamu atsakyma.
-----------------------------------------
Mitsubishi Galant '97 2l., ?kW., Parduotas

BUTTON_POST_REPLY