Puslapis 11

3000GT pagrindinio dirzo tempejas nelaiko

ParašytasCOLON 2013 11 21, 11:28
Steroidas
Sveiki, turiu 3000GT, nelaiko tempejas, kol masina salta viskas ok, kaip nori vaziuok, viskas ok, tik pasyla masina ir viskas, uztenka pirmu begiu spustelt, iskart prasoka dirzas.. tempejs naujas, nes su senu taspats atsitiko, aisku tempeja pigu pirkau ir prasta, bet ar gali but, kad iskart jau jis nelaiko? gal kas esat susidure su panasiu variantu? geras tempejas apie 500lt, bet bijau pirkt ,kad vel taspats nebutu, gaila pinigus ismest, gavau patarimu perdaryt i spyruoklini tempeja. patarkit

Re: 3000GT pagrindinio dirzo tempejas nelaiko

ParašytasCOLON 2013 11 21, 12:46
DruZhBA
Jau ne vienas forume skundėsi, kad nelaiko naujas įtempėjas, tad taupyti nevertėjo. Girdėjau vieną atvejį, kad japoniškas ir brangus ne iš pirmo karto blogai laikė... O šiaip normaliai turėtų būti atvirkščiai - karštam vairikliui labiau įsitempti diržas.

Re: 3000GT pagrindinio dirzo tempejas nelaiko

ParašytasCOLON 2013 11 21, 13:07
Steroidas
tai ka tokiu atveju daryt?

Re: 3000GT pagrindinio dirzo tempejas nelaiko

ParašytasCOLON 2013 11 21, 13:25
Roliz
Na mano žiniom jei kalbama apie tą hidraulinį stumuokliuką, tai ten ne įtempėjas, o slopintuvas, kad diržas nešokinėtų. Diržas gi įtempiamas per guolį, užveržiamas ir tada ištraukiamas fiksatorius iš štoko. Ar kitaip daroma?

Re: 3000GT pagrindinio dirzo tempejas nelaiko

ParašytasCOLON 2013 11 21, 13:56
DruZhBA
Roliz rašėCOLONNa mano žiniom jei kalbama apie tą hidraulinį stumuokliuką, tai ten ne įtempėjas, o slopintuvas, kad diržas nešokinėtų. Diržas gi įtempiamas per guolį, užveržiamas ir tada ištraukiamas fiksatorius iš štoko. Ar kitaip daroma?
daroma tai taip, bet jis kompensuoja variklio plėtimąsi, kad nepertemptų diržo. ir vadinasi ne slopintuvu, o hidrauliniu įtempėju:

http://www.amazon.com/Evergreen-T60398- ... B007P74B3S

P.S. steroidas, tu pagal manualą diržą dėjei? Nes ten gana tiksliai turi būti suspaustas hidraulinis įtempėjas. PVZ.: Eclipsei duotos normos tiksliai nepamenu bet kažkas tarp 3,5-4,1 mm.

Jei perverži, ištraukus kaištį įtempėjas susispaudžia daugiau nei reikia ir atvirkščiai - atsileidžia. Aš įtempęs diržą visad prasukdavau porą ratų variklį su raktu o po to dar pamatuodavau su kalibrais kiek susispaudęs įtempėjas.

Re: 3000GT pagrindinio dirzo tempejas nelaiko

ParašytasCOLON 2013 11 21, 14:41
Fever
Skypėj mes šnekėjom jau dėl šito :) Reikia matuoti kiek išlindęs špikiukas, ar atitinka normas. Pagal manualą 3.8-4.5mm kaip ir daugumoj mitsubishi. Jo negalima panaikinti, nes diržas nebūna visada pastoviai įtemptas, dėl ko tas hidraulinis įtempėjas kaip ir kompensuoja tą.