Puslapis 11

riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 11 28, 17:09
Tautvys
Sveiki esu naujas lankytojas ,darau projakta is mitsubishi ir noreciau paklausti gal zinot nuo kokio modelio man tiktu uzsidet dvieju velenėliu variklio galva esu girdejas gad eclipses tinka :D

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 11 28, 17:35
Roliz
Kas čia per riklio projaktas? Tiktų nebent nuo outlanderio 4g63 ir dar kokio 4g64 galanto ar eclipsės USA.

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 01, 17:59
Tautvys
nupirkau galanta po avarijos ,variklis netoli uzkalimo,darau viska nuo nulio, variklio kapitalini darau ,po to kėbulas laukia ,viska savo malonumui.

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 01, 18:21
Roliz
Siųskis iš anglų vr4, persimesi viską ant esamo kėbulo ir turėsi rimtą projektą.

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 08, 00:31
Sashiukas
Roli, tokiu atveju jau reikėtų tiesiog ant vr4 vairą kairėn mest, bet tam donoro reikėtų 2,5 o ne 2l galanto ;)

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 08, 09:06
Roliz
Sashiukas rašėCOLONRoli, tokiu atveju jau reikėtų tiesiog ant vr4 vairą kairėn mest, bet tam donoro reikėtų 2,5 o ne 2l galanto ;)
O kam to 2.5 ?

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 08, 13:43
Sashiukas
Vairo mechanizmas lyg skiriasi. Clubvr4 yra gan nemazai info apie tai ;)


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 08, 15:03
Roliz
Taip skiriasi, vairo mechanizmas 2.0 , 2.5, 2.4 toks pats stovi, pas vr4 visai kita sistema :) Tai jokio skirtumo ar ant 2.0 ar ant 2.5 viską kabinti. Manyčiau rankas turint geriau viską persimest, nei vairą perkelt. Mažiau popierizmo būtų.

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 11, 21:37
Sashiukas
Bet laiko atžvilgiu tai vargu, ar apsimoka taip daryt. Ir beje, ar kėbulas nesiskiria? Juk paprasti galantai fwd eina, o vr-4 - awd, gali nebūt vietos kardanui, jau nekalbant apie variklio tvirtinimus... :)

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 12, 08:46
Roliz
Sashiukas rašėCOLONBet laiko atžvilgiu tai vargu, ar apsimoka taip daryt. Ir beje, ar kėbulas nesiskiria? Juk paprasti galantai fwd eina, o vr-4 - awd, gali nebūt vietos kardanui, jau nekalbant apie variklio tvirtinimus... :)
Labai nesunkiai paprastas pasidaro vr 4. 3 ar 2 kardano pakabinimo mazgai prisivirina prie fwd kėbulo ir viskas. Visa kita plug&play.

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 12, 13:45
Sashiukas
Tai 6A13 variklis turi tuos pačius tvirtinimus, kaip ir 4G63?

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 12, 14:44
Roliz
Sashiukas rašėCOLONTai 6A13 variklis turi tuos pačius tvirtinimus, kaip ir 4G63?
Taip, tik gal pagalvės kažkiek skiriasi, o kėbulo tvirtinimai tie patys.

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 12, 18:15
scheichas
Roliz rašėCOLONLabai nesunkiai paprastas pasidaro vr 4. 3 ar 2 kardano pakabinimo mazgai prisivirina prie fwd kėbulo ir viskas. Visa kita plug&play.
nu tai palauk, o bakas, zapaskes bliudas, kardano tunelis, sitie dalykai turi gi skirtis

Re: riklio 2.0 100kw

ParašytasCOLON 2013 12 12, 19:23
Roliz
scheichas rašėCOLON
Roliz rašėCOLONLabai nesunkiai paprastas pasidaro vr 4. 3 ar 2 kardano pakabinimo mazgai prisivirina prie fwd kėbulo ir viskas. Visa kita plug&play.
nu tai palauk, o bakas, zapaskes bliudas, kardano tunelis, sitie dalykai turi gi skirtis
USA galant forume buvo tema su foto ir aprašymu, kaip iš fwd į awd. Variklio nekeitė, bet jau ten variklį kitą įmest, manau, nesunku.
Ieškokit gal rasit, tingiu aš.
Esmė, kad reikia vr4 turėt, tada dedi galinę važiuoklę, baką ir visą kitą ko reikia iš vr4.