Mistiškai mirė eclipsė - nesuprantam kas nutiko
ParašytasCOLON 2014 02 25, 23:11
Sveiki,
damušiau savo 1G. To jau kuris laikas laukiau, tad nieko labai netikėto - jokio sukrėtimo. Jau seniai buvo nuspręsta sulaukus šios dienos nebesiimti remonto. Bet niekaip nesuprantam kas jai nutiko. Smalsumas žudo - nors imk ir įdomumo dėlei skirk krūvą laiko arba $$$ ir išsiaiškink kas atsitiko. Gal kažkas bus arba gudrus arba patyręs kažką panašaus ir padės patenkinti mano smalsumą. O buvo taip:
Be nuotykių grįžau po darbų namo, darydamas vartus girdėjau duslų negarsų kalenimą po kapotu. Kadangi yra buvę įvairių, o tame tarpe ir panašių į relės kliksėjimą garsų iš neelektrinių sistemų, kurie vėliau sėkmingai pranyko - pagalvojau, kad čia gali būti variklėlio paskutiniai atodūsiai, bet bus matyti kitą dieną.
Savaitgalį niekur nevažiavau, pirmadienį uždarydamas vartus pagalvojau "garsas nedingo - na variklis įšils bus matyt"
Važiavosi kažkaip prastai, jutosi nestiprus variklio kalenimas. Pastebėjau, kad gesta ant laisvų apsūkų. Labai trumpam ir labai silpnai pajutau "špricų kvapą". Maža iš kur tas svylančios gumos kvapas... Per silpnas ir per trumpai buvo, kad sukti galvą. Nors apie gesintuvą spėjau pagalvoti... Užgesau, važiuodamas užsikūriau, užgesau dar - užsikūriau. Dar kartą užsikūriau su starteriu. Nuvažiavus apie 200m pasigirdo džeržgiantis garsas. Užgesau, starteris suko, bet gal kiek sunkiau, variklis nebebandė kurtis. Nusistūmiau į aikštelę.
Vakare atvažiavom - pabandžiau kurti - pajungus starterį - dingo elektra. Po 20s atsirado, bet starteris vėl "išjungė". Ir taip kokius 4 kartus. Paklebinau klemas - elektra nustojo dinginėt. Šioje vietoje įdomu tai, kad anksčiau su klemomis problemų niekada nebuvo. Starteris suka lengvai, po pertraukėlių pradedant sukti 1x kažkur ne vietoje kažkas pokšteli (lygtai sprogsta truputis mišinio - panašus jausmas lygtai kurtųsi (jei būtum maksimalus optimistas taip gali pagalvot).
Ant šniūro. Ant 2 bėgio bandau kurti. Atleidus sankabą variklis sako TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Ne visai kaip nepataikytas bėgis, garsas stipresnis, labiau kliksintis, kaip tarškantis rinkinys, kurio kiekvienas garsas atskiras ir tiksliai vienodas. Vairuotojas, kuris tempė juto, kad sunkiau tempti + neblogai girdėjo tą triukšmą. Apie "griebimą" ir bandymą kurtis kalbos nebuvo.
Garaže. Įjungus ir išjungus degimą laisvų apsūkų reguliavimo varikliukas persistumia gergždinčiu garsiu balsu (apie 1s). Starteris suka lengvai, pradedant 1 keistas silpnas sprogimukas įvyksta kaip ir anksčiau, o daugiau - nieko. Benzinu duslintuve kvepia.
Po kompo nuresetinimo. Šiek tiek benzinu kvepia ir priekyje - daugiau viskas tas pats.
Paskirstymo diržas (kaip ir kiti dirželiai) - nenutrūkęs. Pirštu spaudžiasi, bet nesimaskatuoja. Kai būsiu prie mašinos - įdomumo dėlei nusiimsiu dangtelį - pažiūrėsiu kiek jis laisvas
Papildoma info:
Kuro kiekis - 18km po pirmo lemputės užsidegimo. Veiksmo metu lemputė nedega.
Laisvos apsūkos anksčiau reguliavosi be problemų. Nepastebėjau jokių laisvos eigos varikliuko garsų.
Tepalo kiekis - OK. Tepalai keisti seniai: prieš 19000km, tačiau toje ridoje supilta kaip papildymo apie 7L naujo tepalo
Nei check engine nei jokių kitų lempukų panelėje neatsirado.
Kompo kondikai perlituoti prieš metus kitus.
Kaip begalvotume - niekaip nesusiriša simptomai. Sakyčiau diržas per kokį dantį peršoko - vožtuvus užlankstė. Bet prie ko tos klemos, prie ko tas laisvų varikliukas. Mašinai sankaba jau kelis metus šlubavo, bet niekas daugiau - nėra ta, kuri byrėtų per visus galus, kad kasdien po 3 bėdas išlįstų. Na sako saulės aktyvumas buvo didelis... tai gal ir galėjo 3 bėdos iš karto.... Nu bet nerealu...
Kam yra vožtuvus užlankstę - kokie simptomai, kokie garsai? Ir atleiskit už ilgą postą....
O gal kompas?
damušiau savo 1G. To jau kuris laikas laukiau, tad nieko labai netikėto - jokio sukrėtimo. Jau seniai buvo nuspręsta sulaukus šios dienos nebesiimti remonto. Bet niekaip nesuprantam kas jai nutiko. Smalsumas žudo - nors imk ir įdomumo dėlei skirk krūvą laiko arba $$$ ir išsiaiškink kas atsitiko. Gal kažkas bus arba gudrus arba patyręs kažką panašaus ir padės patenkinti mano smalsumą. O buvo taip:
Be nuotykių grįžau po darbų namo, darydamas vartus girdėjau duslų negarsų kalenimą po kapotu. Kadangi yra buvę įvairių, o tame tarpe ir panašių į relės kliksėjimą garsų iš neelektrinių sistemų, kurie vėliau sėkmingai pranyko - pagalvojau, kad čia gali būti variklėlio paskutiniai atodūsiai, bet bus matyti kitą dieną.
Savaitgalį niekur nevažiavau, pirmadienį uždarydamas vartus pagalvojau "garsas nedingo - na variklis įšils bus matyt"
Važiavosi kažkaip prastai, jutosi nestiprus variklio kalenimas. Pastebėjau, kad gesta ant laisvų apsūkų. Labai trumpam ir labai silpnai pajutau "špricų kvapą". Maža iš kur tas svylančios gumos kvapas... Per silpnas ir per trumpai buvo, kad sukti galvą. Nors apie gesintuvą spėjau pagalvoti... Užgesau, važiuodamas užsikūriau, užgesau dar - užsikūriau. Dar kartą užsikūriau su starteriu. Nuvažiavus apie 200m pasigirdo džeržgiantis garsas. Užgesau, starteris suko, bet gal kiek sunkiau, variklis nebebandė kurtis. Nusistūmiau į aikštelę.
Vakare atvažiavom - pabandžiau kurti - pajungus starterį - dingo elektra. Po 20s atsirado, bet starteris vėl "išjungė". Ir taip kokius 4 kartus. Paklebinau klemas - elektra nustojo dinginėt. Šioje vietoje įdomu tai, kad anksčiau su klemomis problemų niekada nebuvo. Starteris suka lengvai, po pertraukėlių pradedant sukti 1x kažkur ne vietoje kažkas pokšteli (lygtai sprogsta truputis mišinio - panašus jausmas lygtai kurtųsi (jei būtum maksimalus optimistas taip gali pagalvot).
Ant šniūro. Ant 2 bėgio bandau kurti. Atleidus sankabą variklis sako TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Ne visai kaip nepataikytas bėgis, garsas stipresnis, labiau kliksintis, kaip tarškantis rinkinys, kurio kiekvienas garsas atskiras ir tiksliai vienodas. Vairuotojas, kuris tempė juto, kad sunkiau tempti + neblogai girdėjo tą triukšmą. Apie "griebimą" ir bandymą kurtis kalbos nebuvo.
Garaže. Įjungus ir išjungus degimą laisvų apsūkų reguliavimo varikliukas persistumia gergždinčiu garsiu balsu (apie 1s). Starteris suka lengvai, pradedant 1 keistas silpnas sprogimukas įvyksta kaip ir anksčiau, o daugiau - nieko. Benzinu duslintuve kvepia.
Po kompo nuresetinimo. Šiek tiek benzinu kvepia ir priekyje - daugiau viskas tas pats.
Paskirstymo diržas (kaip ir kiti dirželiai) - nenutrūkęs. Pirštu spaudžiasi, bet nesimaskatuoja. Kai būsiu prie mašinos - įdomumo dėlei nusiimsiu dangtelį - pažiūrėsiu kiek jis laisvas
Papildoma info:
Kuro kiekis - 18km po pirmo lemputės užsidegimo. Veiksmo metu lemputė nedega.
Laisvos apsūkos anksčiau reguliavosi be problemų. Nepastebėjau jokių laisvos eigos varikliuko garsų.
Tepalo kiekis - OK. Tepalai keisti seniai: prieš 19000km, tačiau toje ridoje supilta kaip papildymo apie 7L naujo tepalo
Nei check engine nei jokių kitų lempukų panelėje neatsirado.
Kompo kondikai perlituoti prieš metus kitus.
Kaip begalvotume - niekaip nesusiriša simptomai. Sakyčiau diržas per kokį dantį peršoko - vožtuvus užlankstė. Bet prie ko tos klemos, prie ko tas laisvų varikliukas. Mašinai sankaba jau kelis metus šlubavo, bet niekas daugiau - nėra ta, kuri byrėtų per visus galus, kad kasdien po 3 bėdas išlįstų. Na sako saulės aktyvumas buvo didelis... tai gal ir galėjo 3 bėdos iš karto.... Nu bet nerealu...
Kam yra vožtuvus užlankstę - kokie simptomai, kokie garsai? Ir atleiskit už ilgą postą....
O gal kompas?