2.0 DI-D Modifikacijos

Variklis, jo aušinimas, turbinos ir visi kiti dalykai susiję su variklių remontu ar modifikacijomis
Vartotojo avataras
kidman
Dalyvis
PranešimaiCOLON 94
UžsiregistravoCOLON 2009 10 06, 10:23
AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer
MiestasCOLON Vilnius

2.0 DI-D Modifikacijos

Neperskaitytas pranešimas kidman » 2014 05 05, 12:14

Labas,

Gal kas iš bendruomenės ekperimentavot su 2.0 DI-D motorais keliant jų galią? Pasidalinkit patirtim kaip sekėsi, su kokiu motoru (BWC/BKD) draugavot? Pliusai, minusai ir galbūt bandėt žaist su turbinom?
Jeigu jau yra pakurta panaši tema, pasidalinkit nuorodą ir deletinkit šitą.
Paskutinį kartą redagavo 1 kidman. Iš viso redaguota 2014 kartus.

Vartotojo avataras
DruZhBA
Prezidentas
PranešimaiCOLON 2238
UžsiregistravoCOLON 2008 10 02, 18:40
AutomobilisCOLON BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW
MiestasCOLON Vilnius

Re: 2.0 DI-D Modifikacijos

Neperskaitytas pranešimas DruZhBA » 2014 05 05, 12:46

kidman rašėCOLONLabas,

Gal kas iš bendruomenės ekperimentavot su 2.0 DI-D motorais keliant jų galią? Pasidalinkit patirtim kaip sekėsi, su kokiu motoru (BWC/BKD) draugavot? Pliusai, minusai ir galbūt bandėt žaist ir su turbinom?
Jeigu jau yra pakurta panaši tema, pasidalinkit nuorodą ir deletinkit šitą.
Sveikas, pasiskaityk HDi garažą, jis turi Lancer DI-D : forumas/viewtopic.php?f=35&t=22579
Eclipse GS 1g 94m Parduotas
Šeimyninis Mitsubishi Grandis 2400cc, 121 kw, 04metų vyšnia.
BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW, juodas bumeris

Vartotojo avataras
HDi
Klubo narys
PranešimaiCOLON 285
UžsiregistravoCOLON 2011 01 24, 19:16
AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D instyle
SkypeCOLON eddmunddas
MiestasCOLON Trakai-Vilnius

Re: 2.0 DI-D Modifikacijos

Neperskaitytas pranešimas HDi » 2014 05 14, 14:49

kidman rašėCOLONLabas,

Gal kas iš bendruomenės ekperimentavot su 2.0 DI-D motorais keliant jų galią? Pasidalinkit patirtim kaip sekėsi, su kokiu motoru (BWC/BKD) draugavot? Pliusai, minusai ir galbūt bandėt žaist su turbinom?
Jeigu jau yra pakurta panaši tema, pasidalinkit nuorodą ir deletinkit šitą.

Aš savo vežiau remmapint. BWC ir BKD iš esmės tas pats variklis, tik BWC čia mitsubišio žymėjimas, o BKD volkswageno. Bet jis nėra identiškas volkswageniniui, kurie stovi golfuose ir dar kai kuriuose to koncerno modeliuose. Mitsubishinis variantas turi "pataisytus" purkštukus, kurie nekelia problemų, taip pat ištaisyta tepalo pompos bėda, kuri dažnai nueidavo ant BKD variklių, ir jis užsilenkdavo, dėl mažo tepimo.
Pradžiai užteks remmapo, rezultatas ~170AG/380Nm, jei norėsi daugiau kelti, teks galvoti, ką daryti su sankaba, nes čia dėžė ir sankaba jau mitsubishio stovi, nuo VAG'o netinka, tad aftermarketo jokio nėra, bent aš neradau, nėra populiarus variantas tarp bombintojų, šitie mitsai. Reikia custom varianto.

Mano sankaba jau praslysta 6 bėgiu, kai automobilis yra stipriai pakrautas, bet kasdieniniam važiavimui tai nepasireiškia.

Šiaip šitie varikliai anot interneto, vien pakeitus turbiną į našesnę, išgauna ~200-240AG, bet kaip minėjau, reikia galvot su sankaba nestandartinį sprendimą. Su turbinom yra šiokia tokia bėda, kad išmetimo kolektorius su turbina yra vientisas, tai arba ant tos pačios daryti hibridą, ar pjaustyti, virinti ir daryti nestandartinį sprendimą...
Paveikslėlis
20 Ford Mustang Convertible 2.3T, Daily
06 Mercedes-Benz ML320 CDI, Draudimo nurašyta, parduota
04 Audi A3 2.0TDI, Parduota
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Parduota
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Parduota
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota

BUTTON_POST_REPLY