Puslapis 11

Mitsibishi lancer 2008 2 DI D dingo trauka

ParašytasCOLON 2016 01 05, 12:51
jdonis
Sveiki,

Norėjau paklausti gal kam yra buvę ar gal kas žinote, išmetė klaidą kad sumažėjas slėgis įsiurbimo kolektoriuje, o važiuojant toks jausmas kad važiuoji be turbinos, mašina nuvažiavus tik 76000km. egr ir turbinos vožtuvai elektriniai, gal jie knisasi?, o gal katalizatorius užsikimšęs? ar dar kokia bėda?
šita bėda atsirado kai prasidėjo šalčiai.

Re: Mitsibishi lancer 2008 2 DI D dingo trauka

ParašytasCOLON 2016 01 05, 16:13
HDi
jdonis rašėCOLONSveiki,

Norėjau paklausti gal kam yra buvę ar gal kas žinote, išmetė klaidą kad sumažėjas slėgis įsiurbimo kolektoriuje, o važiuojant toks jausmas kad važiuoji be turbinos, mašina nuvažiavus tik 76000km. egr ir turbinos vožtuvai elektriniai, gal jie knisasi?, o gal katalizatorius užsikimšęs? ar dar kokia bėda?
šita bėda atsirado kai prasidėjo šalčiai.
Duok tikslų klaidos kodą. Nes čia dabar būrimas iš tirščių bus.
Iš to kokią info pateikei:
kad mašina visišikai netraukia, kaip be turbinos būtų, tai čia greičiausiai avarinis rėžimas įsijungia, tai taip ir turi būt, kol neišspręsi bėdos, tol ir nepūs Tau ta turbina ir netrauks, nu arba neatšils :D
Jei tikrai klaida dėl sumažėjusio slėgio kolektoriuj (nes ir jos ten kelios gali būt), tai mano spėjimai būtų, kad kažkur kiauras vamzdynas/radiatorius tarp turbinos ir kolektoriaus, gal koks chamutas nelaiko, arba tie mandrieji volkswageno fiksatoriai prie turbinos arba kolektoriaus neatlaikė/išdilę buvo ir nuspjovė šlangą, bet jei nuspjovė kartą greičiausiai nuspjaus ir dar kartą, tad reiks keist, o jie nėr pigūs, kaip už šlangos galą.
Dar galbūt stringa turbinos akuatorius/arba geometrijos kojelė, bent man taip yra buvę per šalčius, traukdavo, bet tikrai slėgis ne visas būdavo pasiekiamas, ir avarinio rėžimo nemesdavo ir pavažiavus ilgiau susitvarkydavo.
EGR'o vožtuvas tai elektrinis, bet turbinos kažin ar elektrinis, stipriai abejočiau, stovi ant akuatoriaus fyškė, bet ateina ir vakumo šlangutė, tik gal nesimato, kuriai vakumą dozuoja N75 solenoidas, ant kitų VAG'o motorų EGR'as ir vakumu valdosi per N18 soleinodą.


Aš EGR'ą ir turbinos valdymą atmesčiau, nebent apskritai patikrinti ar jie veikia.
Katalizatorių tuo labiau atmesčiau.

Žodžiu būt gerai klaidų kodai.