Puslapis 12

Is kur atsiranda oras ausinimo sistemoi???

ParašytasCOLON 2007 04 30, 18:24
kalvis
Sveiki,turiu klausima ,kazkotai negaliu atsikratit oro is ausinimo sistemos :) pavaziuoji keliolika kilometru ,paspaudai virsutine radijatoriaus zarna,kieta,atsuki biski dangteli,isbega truputi antifrizo su oru,vel uzsuki,tada slanga jau minksta,kita diena pavazinejus vel kieta :? kai radijatoriaus kamsti ,varikliui veikiant,atsuki tai jokiu burbulu neina.I tepala antifrizo irgi nepapouola.jei ausinimo sistema butu nesandari tai ,man rodos, spaudimas antifriza purkstu laikan, o is bakelio skystis nedingsta 8O magija kazkokia.

Re: Is kur atsiranda oras ausinimo sistemoi???

ParašytasCOLON 2007 04 30, 18:35
rs_matrix
kalvis rašėCOLONSveiki,turiu klausima ,kazkotai negaliu atsikratit oro is ausinimo sistemos :) pavaziuoji keliolika kilometru ,paspaudai virsutine radijatoriaus zarna,kieta,atsuki biski dangteli,isbega truputi antifrizo su oru,vel uzsuki,tada slanga jau minksta,kita diena pavazinejus vel kieta :? kai radijatoriaus kamsti ,varikliui veikiant,atsuki tai jokiu burbulu neina.I tepala antifrizo irgi nepapouola.jei ausinimo sistema butu nesandari tai ,man rodos, spaudimas antifriza purkstu laikan, o is bakelio skystis nedingsta 8O magija kazkokia.
galbut blogai nuorinai ir sistemoje siektiek to oro liko, o siaip tai keista,arba pro kazkur i sistema tas oras patenka, bet jei tusolo nemazeja tai xren znaet :?:

ParašytasCOLON 2007 04 30, 18:38
Donix
skilusi galva arba tarpine po galva bloga, gal galva persikreipusi

ParašytasCOLON 2007 04 30, 19:48
kalvis
Donix rašėCOLONskilusi galva arba tarpine po galva bloga, gal galva persikreipusi
bet tada,kaip suprantu turetu antifrizo
, i tepala patekti :?: :!:arba tepala is po galvos leisti. :?

ParašytasCOLON 2007 05 01, 08:54
mpegas
Mano zyzeliui panaši problema, tik didesnė :) . Oro burbuliukai, įšilus varikliui, į plėtimosi bakelį po truputį eina. Šiaip, jei šlanga kietesnė pasidaro, tai čia taip ir turi būt. Kokį slėgį aušinimo sistemoj turi palaikyt užrašyta ant radiatoriaus dangtelio(0,9 atm). Bet vot burbuliavimas tai neaišku kuom baigsis. Tikriausiai nusimato didesnė investicija į variklį. :(

ParašytasCOLON 2007 05 01, 09:45
pymske
pritariu mpegas siuliciau ikaitinti varikli iki kol sudirbs ventiliatorius ir turetu slangos suminksteti o jai ne galvos tarpine pradege

ParašytasCOLON 2007 05 01, 10:41
mpegas
pymske rašėCOLONpritariu mpegas siuliciau ikaitinti varikli iki kol sudirbs ventiliatorius ir turetu slangos suminksteti o jai ne galvos tarpine pradege
Ventiliatoriaus(ant pagr.radiatoriaus) įsijungimo priežastis yra pakilusi temperatūra pagr. radiatoriuje dėl mažo oro srauto pro radiatorių(kai mašina stovi vietoje). Dėl to, važiuojant mašinai ventiliatorius retai įsijungia. Slėgis sistemoje dėl to daug sumažėti neturėtų, nes kai tik temperatūra radiatoriuje nukris žemiau 80-90 laipsnių, ventiliatorius išsijungs. Slėgis turėtų ženkliai nukristi jau temperatūrai sumažėjus iki kokių 40 laipsnių. Kad slėgis nebūtų per didelis negu reguliuoja dangtelis, reiktų patikrint ar neužsikimšus šlangutę į plėtimosi bakelį.
Prie to paties klausimas tiems kas turi ar turėjo mitsus su 4D68 varikliais. Kaip iš variklio bloko išleist antifrizą? Kažkur turėtų bloke būti kamštelis. Manuale taip neaiškiai parodyta, kad sunku rasti. Pagal manualą kažkur po turbina, bet ten nieko nėra tik šlangutė pasijungia :?

Re: Is kur atsiranda oras ausinimo sistemoi???

ParašytasCOLON 2007 05 01, 18:00
vr6turbo
kalvis rašėCOLONSveiki,turiu klausima ,kazkotai negaliu atsikratit oro is ausinimo sistemos :) pavaziuoji keliolika kilometru ,paspaudai virsutine radijatoriaus zarna,kieta,atsuki biski dangteli,isbega truputi antifrizo su oru,vel uzsuki,tada slanga jau minksta,kita diena pavazinejus vel kieta :? kai radijatoriaus kamsti ,varikliui veikiant,atsuki tai jokiu burbulu neina.I tepala antifrizo irgi nepapouola.jei ausinimo sistema butu nesandari tai ,man rodos, spaudimas antifriza purkstu laikan, o is bakelio skystis nedingsta 8O magija kazkokia.
ta pacia problema turiu, ir dar ta slanga ne tik buna kieta ir issiputus bet ziauriai karsta, kartais baisu kad nenusprogtu...bet neisivaizduoju kas per problema del ko.... :twisted:

ParašytasCOLON 2007 05 01, 21:13
pulkis
tai ner ka ten isivaizduot tarpine ispusta galvos ir kompresija eina is variklio i ausinimo sistema galva lauk lupt ir pamatysi kas ten per bedos

ParašytasCOLON 2007 05 01, 22:03
mpegas
Gal nereikėtų skubėt variklio ardyt. Pirma reikia pažiūrėt ar dirbant varikliui eina burbuliukai į plėtimosi bakelį. Jei neina, tai viskas normaliai, tik dar reiktų patikrint ar šlangutė iš radiatoriaus į plėt. bakelį neužsikimšus. Slėgis sistemoj turi susidaryt kaistant varikliui, tai normalu. Kad labai šlanga karšta, tai siūlau padaryt eksperimentą. Pridėt ranką prie verdančio puodo. Jo temperatūra būtų apie 100 laipsnių C, o antifrizo mašinoj temperatūra nelabai jau skiriasi - 10-15 laipsnių žemesnė. Taigi, taip pat nelabai eis rankos palaikyt :lol: .

ParašytasCOLON 2007 05 01, 22:18
kalvis
mpegas rašėCOLONGal nereikėtų skubėt variklio ardyt. Pirma reikia pažiūrėt ar dirbant varikliui eina burbuliukai į plėtimosi bakelį. Jei neina, tai viskas normaliai, tik dar reiktų patikrint ar šlangutė iš radiatoriaus į plėt. bakelį neužsikimšus. Slėgis sistemoj turi susidaryt kaistant varikliui, tai normalu. Kad labai šlanga karšta, tai siūlau padaryt eksperimentą. Pridėt ranką prie verdančio puodo. Jo temperatūra būtų apie 100 laipsnių C, o antifrizo mašinoj temperatūra nelabai jau skiriasi - 10-15 laipsnių žemesnė. Taigi, taip pat nelabai eis rankos palaikyt :lol: .
Bet kai ,veikianciam varikliui, nuorinu,tai tuo momentu slanga buna gerokai minkstesne nors ir karsta.o burbuliukai mano atveju neina :roll:

ParašytasCOLON 2007 05 01, 22:22
mpegas
Viskas tvarkoj tada, važinėk ir nesuk galvos. Šlanga tai aišku minkštesnė turi būt kai nuimi dangtelį, nes tada slėgis sistemoj susilygina su atmosferiniu.

ParašytasCOLON 2007 05 02, 22:47
kalvis
mpegas rašėCOLONViskas tvarkoj tada, važinėk ir nesuk galvos. Šlanga tai aišku minkštesnė turi būt kai nuimi dangtelį, nes tada slėgis sistemoj susilygina su atmosferiniu.
tu nesupratai,atsuki dangteli isleidi ora ir uzsuki=minkstesne slanga

ParašytasCOLON 2007 05 03, 01:06
Ruffian
mpegas rašėCOLONMano zyzeliui panaši problema, tik didesnė :) . Oro burbuliukai, įšilus varikliui, į plėtimosi bakelį po truputį eina. Šiaip, jei šlanga kietesnė pasidaro, tai čia taip ir turi būt. Kokį slėgį aušinimo sistemoj turi palaikyt užrašyta ant radiatoriaus dangtelio(0,9 atm). Bet vot burbuliavimas tai neaišku kuom baigsis. Tikriausiai nusimato didesnė investicija į variklį. :(
reiskia stipriai perkaites variklis tavo buvo.

ParašytasCOLON 2007 05 03, 08:58
mpegas
kalvis rašėCOLON
mpegas rašėCOLONViskas tvarkoj tada, važinėk ir nesuk galvos. Šlanga tai aišku minkštesnė turi būt kai nuimi dangtelį, nes tada slėgis sistemoj susilygina su atmosferiniu.
tu nesupratai,atsuki dangteli isleidi ora ir uzsuki=minkstesne slanga
Supratau :D . Vistiek viskas tvarkoj. Fizikos dėsniams neprieštarauja. Kiek kaistant skystis pasiplėtė, tai tiek ir yra - daugiau nebesiplečia. Vadinasi, į aušinimo sistemą oras ar išmetimo dujos nepatenka.
PS. Kad taip man tavo problemos :)