Puslapis 11

klausimas del voztuvu reguliavimo

ParašytasCOLON 2008 04 02, 21:33
pinkisjo
Paveikslėlistai va klausimas kurioj vietoj reikia matuot tarpa reguliojant vztuvus
tevas sako kad ten kur tarp to veleno ir karamislo , o as radau kad dyzeli regulioja tarp karamislo ir voztuvo nu kaip siam paveiksle, tai nzn susireguliavom su tevu kur jis sake tai nzn gal ne taip reik, prasau padet nes dar vienai masinai reiks reguliot kad neprisidirbtume

Re: klausimas del voztuvu reguliavimo

ParašytasCOLON 2008 04 05, 19:11
Roliz
reik taip kaip paveiksle jeigu tokie voztuvai :) o kam tu cia reguliavai ?

Re: klausimas del voztuvu reguliavimo

ParašytasCOLON 2008 04 05, 22:05
pinkisjo
saviskiui coltukui tik foto cia is intiko dyzeliuko lygtais, nu o dabar kais ureguliave esam tai nieko baisaus is tikri bet reiks patvarkyt ne ant ismetamuju yra ilgesni karamislai tai biski garsiau dirba o isiurbimu dirba puikiai :wink: aciu uz ats

Re: klausimas del voztuvu reguliavimo

ParašytasCOLON 2008 04 15, 16:01
Raudonas Coltas
o kur gaut voztuvu reguliavimo ploksteliu, na zodziu, pati komplekta... :?:

Re: klausimas del voztuvu reguliavimo

ParašytasCOLON 2008 04 15, 21:13
mpegas
Raudonas Coltas rašėCOLONo kur gaut voztuvu reguliavimo ploksteliu, na zodziu, pati komplekta... :?:
Turguj Mažeikiuose. Dar gal kokiose įrankių parduotuvėse. Žodžiu, dabar tai ne problema.

Re: klausimas del voztuvu reguliavimo

ParašytasCOLON 2008 04 15, 21:37
mpegas
pinkisjo rašėCOLONsaviskiui coltukui tik foto cia is intiko dyzeliuko lygtais, nu o dabar kais ureguliave esam tai nieko baisaus is tikri bet reiks patvarkyt ne ant ismetamuju yra ilgesni karamislai tai biski garsiau dirba o isiurbimu dirba puikiai :wink: aciu uz ats
Nu tai čia profai darbuojatės arba klausa labai išlavinta :D . Man tai kai paklausau kur tarška, tai galiu tik atskirti kurioj variklio pusėj(ir tai nelabai atspėt sekas :lol: ). Girdėjau tokį dalyką, kad su mediniu pagaliuku pridėję prie detalės ir ausies, nustato kur ūžia ar tarška. Gal ir jūs taip darot? Šiaip tai reguliuot mitsams reikia būtent taip kaip nuotraukoj. Žiguliukams reikėdavo tarp veleno ir svirties. Tik su plokštelėm reguliuojant reikia tam tikrų įgudžių, nes priveržiant veržlę, tarpelis tarp vožtuvo ir varžto truputį padidėja. Be to mitsams tarpeliai reguliuojami esant karštam varikliui. Galima ir ant šalto reguliuot, bet jau kitokie tarpeliai, o po to visvien rekomenduoja ant karšto patikrint. Šiaip, jei svirtys simetriškos ašies atžvilgiu, tai jokio skirtumo kurioj pusėj reguliuoji.

Re: klausimas del voztuvu reguliavimo

ParašytasCOLON 2008 04 16, 22:12
pinkisjo
jo kausa islavinta :D prisedi metalini atsukruva ir girdi ir seip kai pats reguliuoji ziani kur galejai netaip padaryt tai va persireguliavau tai viskas puikiai ir nebebarska ir dirba graziai. na o reguliavau karstam varikliui o ta verzle uzsukant tarpelis ne dideja o mazeja :wink:

Re: klausimas del voztuvu reguliavimo

ParašytasCOLON 2008 04 29, 16:14
Raudonas Coltas
o koks tarpas tarp voztuvu turi buti 1,6 16v cao colte? Gal kas zinot? Manualuose nesurandu :( , mat anglukalbos nlb moku :roll:

Re: klausimas del voztuvu reguliavimo

ParašytasCOLON 2008 04 29, 20:57
mpegas
Raudonas Coltas rašėCOLONo koks tarpas tarp voztuvu turi buti 1,6 16v cao colte? Gal kas zinot? Manualuose nesurandu :( , mat anglukalbos nlb moku :roll:
4G92 ir 4G93 varikliams įsiurbimo vožtuvams 0,2 mm, išmetimo - 0,3 mm. Čia karštam varikliui. Kažkaip galvojau, kad 16 vožtuvų dedasi hidrokompensatoriai.

Re: klausimas del voztuvu reguliavimo

ParašytasCOLON 2008 04 30, 12:19
Raudonas Coltas
mpegas rašėCOLON
Raudonas Coltas rašėCOLONo koks tarpas tarp voztuvu turi buti 1,6 16v cao colte? Gal kas zinot? Manualuose nesurandu :( , mat anglukalbos nlb moku :roll:
4G92 ir 4G93 varikliams įsiurbimo vožtuvams 0,2 mm, išmetimo - 0,3 mm. Čia karštam varikliui. Kažkaip galvojau, kad 16 vožtuvų dedasi hidrokompensatoriai.
Dekui uz info :wink:

Re: klausimas del voztuvu reguliavimo

ParašytasCOLON 2008 05 26, 20:35
pinkisjo
na taip yra reguliuojami 12 coltuko voztuvu jei kam prisireiktu:
Voztuvai reguliuojasi taip:
variklis uzkaitinamas iki darbines temperaturos(80-90laipsn.);
nuimamas voztuvu dangtelis;
alkuninis velenas pastatomas i tokia pozicija, kad zyma ant skriemulio sutaptu su "T"zyma ant dirzu dangtelio(plasmasinio);
tikrinama kuris cilindras yra virsutiniame rimties taske(1 ar 4) judinant svirtis(visos 3 to cilindro yra laisvos);
jei, pvz, 1 cilindras yra virsutiniame rimties taske, tai reguliuojami užildytomis rodyklemis paveikslelyje pavaizduoti voztuvai;
po to alkuninis velenas prasukamas viena apsisukimima ir reguliuojami voztuvai pazymeti neuzjuodintomis rodyklemis.
Isiurbimo voztuvo tarpelis nustatomas 0,20mm, o ismetimo - 0,25mm, esant karstam varikliui.
Paveikslėlis