Puslapis 1 iš 3
variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 04 04, 06:11
LtuDsm
Turiu tokia beda,parejo mano stumuokliai,ir pazeide cilindro sieneles.Gal kas zinot ar esat dare visa rebuilda,r galetumet man padeti,nes su variklio viduriais,dar niekada neteko susidurti

((( ,Dabar ka darysiu tai slifuosiu cilindra 0.20 ir desiu "ross" stumuoklius bei "Eagle" svaistiklius. I ka reikia atkreipti demesi dedant situos dalykus????
Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 04 04, 09:44
Dzhedaj
Miciaus klausk, jis šitą operaciją kaip tik atlieka

Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 05, 22:19
LtuDsm
Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 05, 23:20
Riebus
nu grazu kad zalia
o kas cia per stumai?
Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 05, 23:48
Nowone
Stumai berods wiseco, kaltiena.
O del bloko perrinkimo, tai nera ten sudetinga darant pas gerus zmones. As savo bloka atsiemiau pries gera menesi visa sutvarkyta. Visos gilzes slifuotos 0.5, nes buvo gerai padauzytos sieneles. Geriausia slifuot jau turint stumoklius, pagal juos gali matuotis gilze. Lygiai taip pat man slifavo alkunini ir svaistiklius pagal indeklus, nes ju nekeiciau, o indeklai +0.25. Kai dalys naujos, aisku to nereikia. Patorcuoji bloko virsu ir daugiau tam bloke nieko nera isskyrus balansyrus. As juos abudu isemiau ir pakeiciau indeklus be kanalu tepalui. BTW, gera proga patikrint tepalo pompa
Tik kaip matau, tu jau viska surinkai

Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 06, 04:20
LtuDsm
Joa stumai Wiseco.Svaistikliai "Hbeam Eagle". Man tai ir slifavo cilindro sieneles .020mm,naujas Crankas,balansyrai isimti,jau nuo senu laiku,nauja tepalo pompa,nauja vandens pompa,visas naujas tepalo korpusas,naujas vandens pompos vamzdis,cometic 4 sluoksniu galvos tarpine,ARP bloko bei galvos varztai.nauji itempejai,bei guoliai,ACL Racing alkuninio bei Svaistikliu guoliai.Darau kaip sau,tai visas dalis dedu naujas

nuo alkuninio iki varztu

). atsakingiausias darbas buvo,tai ziedu tarpelio didinimas.... (labai kruopstus darbas,matuojamas militukstantaisiais skaiciais)

Manau galutinis rezultatas nenuvils

Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 06, 09:06
Nowone
Way to go, tas smulkias detales tai po defaultu kiekviena rinkima geriau det naujas. Kaip ir dirzelius, vandens pompas ir t.t. Su tokiu setupu manau rezultatas tikrai bus geras

Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 06, 10:56
Sharas
[quote="LtuDsm"]atsakingiausias darbas buvo,tai ziedu tarpelio didinimas.... (labai kruopstus darbas,matuojamas militukstantaisiais skaiciais)

[quote]
Gal galima truputi placiau, kam butent sita procedura reikalinga?
O siaip tai varikliukas tvarkingai surinktas, grazu net ziuret.
P.S. Ar cia man tik pasirode, ar bloko plokstuma, kuri lieciasi su galva nerpislifuota?
Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 06, 11:10
Nowone
Kuo ziedai storesni, tuo maziau bijo stipraus slegio. Visu turbo stumokliu ziedai ir taip buna storesni nei NA.
Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 06, 11:19
Sharas
Tai jeigu as teisingai supratau, jamamas storesnis ziedas ir pagal ji pridroziamas tarpelis stumuoklyje. Idomiai, o as galvojau kad tie kaltinukai visad pareina su ziedais iskart.
Tokiu atveju man tas negresia

Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 06, 13:36
Nowone
Nezinau ka jis ten tiksliai dare, gal pats pasisakys

Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 07, 03:28
LtuDsm
slifuotas yra bloko virsus,tik,nesvarumai visokie nuo tepalu,nes kai tepiau viska tai ten pirstus valydavau

))).Ziedu sistema yra tokia:
pirmas ziedas (pats virutinis) yra plonesnis nei antras.Abieju ziedu tarpeliai yra padidinti. pirmas yra .045mm,antras .055mm.Didinasi del to,jai pvz planuoji daryt High boost varikly (mano pasirinkimas 30psi+) tao tarpeli ziedu turi didinti,nes nuo aukstos temperaturos ziedai daugiau susispaudzia cilindre,jai tarpelio nedidinsi,tai ziedai bus susiglaude,ir tuom greiciau devesis.aisq,kuo tarpelis didesnis,tuo mezesne kompresija.vat jai darytum dar high boost+Nitro,tai jau ziedu tarpelis bus ne .045mm o .050(pirmo ziedo) 0.65mm antro ziedo.nes dar aukstesne temperatura bus,ir tarpelis dar daugiau susispaus

Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 07, 10:10
Sharas
Palai tai ka jus ten tiksliai didinot, ar drozete stumuokli (tarpeli ziedui), ar drozete pati zieda?
Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 07, 15:41
Micius
Didinasi PACIO ZIEDO TARPELIS tik, pats stumas cia nei prie ko. T.Y. jei isivizduoti zieda, kaip "C" raide, tai vat tas tarpas ir "didinasi" arba ne, priklausomai, ka planuoji su varikliu daryti. Kaip jau minejo, high boost ir visokie nitro/metahanol.... reikalauja didesnio tarpelio

Tas pats ir su tarpeliu tarp stumo ir cilindro - kuo daugiu visu tu minetu high boost, nos..., tuo didesnis tarpas, kuris isgaunamas slifuojan cilindru sieneles, velgi nekisant nagu prie stumo

Re: variklio tvarkymas nuo apacios iki virsaus
ParašytasCOLON 2008 05 08, 03:09
LtuDsm
OO Micius pagaliau "pagavo" minti apie ka as cia kalbu
