Puslapis 13

galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 18:21
RicardasX
Sveiki, aisku pasakysite jog pilna tokiu temu yra, bet as jas perziurejau ir noriu kaiko paklausti. Visu pirma buvo pakeista sankabos , diskatorius, diskas, isminimo guolis, zodziu visas komplektas ir prie mechanine dezes esantis troselis ( ju ten yra 2 kiek zinau ), pasake, kad beveik trukes jis buvo. Po keliu dienu atsiemes automobili, rytais po naktu puikiai pavaru deze persijunginejo, be jokiu trigdziu, taciau pavazinejus apie puse menesio, rytais po nakties, automobilio pavaru deze kol nepravaziuoji kokiu 10km ar nepasildzius jos ( 7-10min ) tai pati pavaru deze sunkokai persijungia, bet nera labai ten baisiai. Aisku jus iskart visi sakysit jog cia visados taip bus su dyzeliukais, jog cia galantu lyga ir t.t, bet man keistai atrodo, jog po remonto normaliai viskas buvo, taciau pavazinejus kazkiek laiko vel sunkiai persijungia begiai kol neisyla...Klausimas butu toks - ar nebus taip jog va taip kankindamasis su galantu ziema kol jis isyla, man po kazkiek laiko vel teks ta sankaba keist ar cia visai normalu, jog pasalus biskuti tokios problemos susidaro ? P.S dar vienas pastebejimas, po remonto kai atsiemiau automobili, pajutau jog lyg ir saltas oras pucia is po greiciu dezes....gal jie ten kazka pamirso uzdengti ar dar koks velnias ? seniau taip nebuvo :)

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 18:34
Dzhedaj
Spėju po remonto automobilį atsiėmei vasarą, o pusmečiui praėjus orai atvėso? :)
Natūralu, kad kai ryte temperatūra +15, skiriasi automobilio visų agregatų veikimas, nei kai lauke +3 ;)
Iš esmės kalta ir sankaba (pabandyk greitai pamaigyt pedalą, pamatysi, kad jis vėluoja reaguoti į kojos judesius), ir pavarų dėžės tepalas.
Patikrink sankabos skysčio lygį ir būklę pradžioj. Galbūt supilti prastesni tepalai į pavarų dėžę, kurie prie žemesnės temperatūros ne kokių savybių?

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 18:37
RicardasX
Klausiau pas meistrus, man jie pasake, kad seni tepalai supilti buvo atgal, nes geriau ju aplamai nekeisti kol ju dar yra. Pasake, jog pradejus keisti tepalus tai dar daugiau problemu sulauksiu....net nezinau kuo cia tiket :) na taip, automobili atsiemiau pries kazkur menesi, tada buvo apie +10 kiek pamenu, o gal klystu, bet tikrai nebuvo saltukas.

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 18:38
Dzhedaj
Gal meistrai ne pilno protelio? Pavarų dėžės tepalas, jei gerai pamenu, keičiamas kas 120-150k km. Bet kokiu atveju pravartu senesnei mašinai pasikeisti.

Galima pabandyti "užpumpuoti" sankabą prieš perjungiant pavarą, t.y. keliskart pamaigyti pedalą. Jei tada lengvai persijungia bėgiai - ne dėžė ir jos tepalas kalti :)

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 18:40
RicardasX
tai va man irgi taip atrodo, kad jie biski nusisnekejo...gal zinai kiek kainuotu tepalas ir kokio ten kiekio reiktu ?

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 18:42
RicardasX
P.S automobilis 1998m ir pravaziaves 260 000 km ir nekeistas buvo greiciu dezes tepalas :D del pompavimo tai pabandysiu, o nieko blogo cia nera jog taip pompuosiu pastovei ( jeigu aisku tai pades del perjungimo greiciu )

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 19:07
Tomasis
Man su eclipse panašiai. Pirmas bėgis dažnai nenori įsimesti, tačiau jei iš naujo išminu sankabos pedalą tuomet problemos kaip nebuvę. Kur čia bėda, pats nežinau.. Atrodo viskas tvarkinga, o čia kažkokia nesąmonė :)

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 19:10
RicardasX
Na, kad man zinok visados sunkiai persijungia visiskai visi begiai kol ji neisyla normaliai, apie 10min turi padirbti, poto viskas persijungia kaip per sviesta, vienu pirstuku galima perjungti :) vasara isvis jokiu problemu nebuvo kol neprasidejo ziema...eh nebegaliu, sukisau 1000lt ir vistiek po menesio ta pati problema...bet dabar bent gerai, jog sankabos pedalas normaliai dirba, nera toks laisvas kaip seniau buvo...bet bijau, jog po ziemos tokiu sunkiu vaziavimu pradzia iki vasaros vel kas nors sankabai nutiks, ar cia nieko baisaus jog pirmas 10min gan sunkiai pavaros persijungia ? aisku galima tas 10min niekur nevaziuoti ir palaukti kol visi tepaliukai subegs...

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 19:58
Martynas
Sušaudyt tokius meistrus :mrgreen:
IMHO, reiktu keisti tepalą ir maksimaliai gerą, koki leidžia gamintojas (jei galima, tai sintetinį). Be to, sankabos skystis (kaip ir stabdžių) pasensta ir praranda savo savybes. Manau, didžiausia visu auto liga yra jo nepriežiūra. :lol:

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 20:00
RicardasX
bet pradzioj buvo viskas gerai, kaip gali po menesio vel sunkiai tie begiai persijungineti ? :D

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 20:01
RicardasX
beto as klausiau ar nereikia pakeisti sankabos skysti kai man tvarke ta diskatoriu ir t.t....man pasake, kad nereikia....manau cia bus daug pykcio tarp tu "meistru| ir manes

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 20:08
Martynas
Nereikia pykti ant liaudies "meistru". Paprasčiausia žmonės sutaupė Tau pinigu (daug kam tokie dalykai nereikšmingi) ir gal tingėjo terliotis. Tiksliai nežinau, ar liepia gamintojas keisti sankabos skysti, bet jis yra toks kaip stabdžių skystis (gal marke skiriasi...), kuris tikrai pasensta, užverda ir kitoks šudas darosi.

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 20:10
RicardasX
bet man cia vistiek keistai sita situacija atrodo...as buciau suprates jeigu man iskart po remonto tokia problema butu islikusi...beto ar cia labai didele problema , kad tik po 10min automobilio veikimo, greiciu deze kuo puikiausiai veikia be visokiu garsu ar tarskejimu ?

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 20:17
Roliz
pasiziurek kokia to skyscio spalva ir suprasi keist ji ar ne. Seip tai ten jo nera reikalo keist, paprastu vazinejimu tikrai nepaisieka jis ten virimo temperaturos ir su ta dregme. O del dezes tai paprasciausiai , atejo saltesnis laikotarpis , tepalai buna sustinge, del to ir laidosi begiai sunkiau. Esti tokiu forumieciu/k.nariu kurie pasikeite dezej tepala ir po to liudejo ,kad begiai sunkiau laidos.

Re: galanto sankaba + mechanine pavaru deze + TDI

ParašytasCOLON 2009 12 09, 20:19
Martynas
Jei tvarkė auto vasara, tai normalu, kad tik atvėsus orams pajutai. Žinia, skysčiai žemesnėje temp. tirštėja...
Nemanau, kad tai didesnė problema, nei kažkokia "fygnia" su mašina darosi :mrgreen: