Puslapis 12

5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 04 10, 11:56
Diacon
Sveiki. Mitsubishi Carisma 96m. 1.6 mechaninė. Šiandien važiuodamas mieste pastebėjau, kad nebesijungia 5 pavara. Mėginau ir per jėgą ir variklį išjungus, bet nieko, toks jausmas kad išvis jos nėra. Kitos pavaros normaliai junginėjas, sankaba tvarkoj. Taigi, kas galėtų būti ir kaip problemą spręsti?

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 04 10, 13:05
Juliuoshius
pabego pavara, sinkronizatorius kaltas. bet nzn , galiu ir klysti

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 04 10, 16:28
.Edgaras
O gal ivore? Kai pas mane nebuvo atbulines ir pirmos, kalta buvo ivore.

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 04 10, 20:30
redline
Statu uz ivore :wink:

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 04 11, 13:15
Diacon
Nesuprantu. Parvažiavom su 4 pavara iki pat Kauno, kas 40 km. vis mėginadami įjungti, bet nieko. Po to auto pastovėjo apie valandikę kieme ir teko vėl važiuoti, bet šįkart viskas veikė be priekaištų, atrodo, kad jokio defekto, kaip nebūta. Visaip mėginau tikrinti ir jokio strigimo. Kaip suprasti? Kiek žinau, tokie stebūklai retai vyksta.

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 04 11, 13:27
.Edgaras
Dazniausiai taip buna su ford focus, jiems uzeina ir jiems praeina. Turbut gerai, kad carisma turi panasia savybe. :)
Kiek apsuku buvo, vaziuojant ant 4 begio? :D

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 04 11, 13:44
Diacon
80 km/h - 2.8 apsukų . Daugiau nenorėjau spausti, kad varikliuko nekankinti ir sąnaudu nedidinti, nors tiesą pasakius nežinau kiek daugiau ryja virš 3 apsukų laikant. Nesmagu buvo, kai fūros lenkė ir šiaip bijojau, kad be kelių ar daugiau šimtų neišsisuksiu (baigėsi remontui skirti pinigai), vat.

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 04 26, 18:27
Dainiusl
Kai buvau jaunas ir turejau opeli, tai to priezastis buvo prikurke ikritusi i skyle prie pavaru rankenos :)
Cia man irgi panasu i kazkoki mechanini gedima, t.y. kazkas kazkur buvo istrige (ar prie pavaru svirties ar prie greiciadezes kur tie trosai ateina...).

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 04 26, 23:40
redline
Man viena karta buvo istrigus nedidele medzio saka 8O Vaziavau 3 begiu taip ir liko nebesijungineti kiti :lol: Galvoju ragas, uzsilenke deze :? Bet nuvaziavus i darba ir palindus po masina pamaciau istrigusia medzio saka, istraukia ir problemos baigesi :mrgreen:

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 05 12, 22:27
Diacon
Na ką, po mėnesio vėl tapati problema išlindo. Klausiau kelių pažįstamų nusimanančių ir visi, kaip susitarę kartojo, kad reikia dapilti, o geriausia pakeisti tepalus. Paaiškino taip, kad tepalas pirmiausia pasiekia pirmąsias pavaras ir jas sutepa, plius jos dar dažniausiai naudojamos, o penkta pavara tik likuti dabar tegauna, kai stygius yra. Taigi turiu kelis klausimus. Visų pirma, kokį tepalą geriausia pirkti? kuo konkrečiau tuo geriau. Ir antras dalykas, kaip pasikeisti juos, ar galima pačiam neturint garažo - lauko sąlygomis? ar geriau vežti į autoservisą? Būtų gerai, kuo greičiau atsakymų sulaukti, nes ryt kelionė į gimtąją Klaipėdą laukia, o ketvirta pavara netraukia :)

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 05 12, 23:11
Tomasis
Greičių dėžei tepalą geriausiai parekomenduotų dalių krautuvės darbuotojai ;) Bet šiaip 75w90 lygtais.
Neturint duobės, tik lauko sąlygomis kažin ar pasikeisi, nes varžtas tepalui išleisti atsisuka kažkur iš apačios, kažin ar be duobės pavyks prieiti.

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 05 13, 01:33
redline
Diacon rašėCOLONNa ką, po mėnesio vėl tapati problema išlindo. Klausiau kelių pažįstamų nusimanančių ir visi, kaip susitarę kartojo, kad reikia dapilti, o geriausia pakeisti tepalus. Paaiškino taip, kad tepalas pirmiausia pasiekia pirmąsias pavaras ir jas sutepa, plius jos dar dažniausiai naudojamos, o penkta pavara tik likuti dabar tegauna, kai stygius yra. Taigi turiu kelis klausimus. Visų pirma, kokį tepalą geriausia pirkti? kuo konkrečiau tuo geriau. Ir antras dalykas, kaip pasikeisti juos, ar galima pačiam neturint garažo - lauko sąlygomis? ar geriau vežti į autoservisą? Būtų gerai, kuo greičiau atsakymų sulaukti, nes ryt kelionė į gimtąją Klaipėdą laukia, o ketvirta pavara netraukia :)
Tai kur problema, 1-2-3 ir 5 meti :mrgreen:
O jei i tema tai as pyliau Neste 75w90. Jei pas tave 1,6 variklis tai manau eis pasikeisti be duobes. Bent pa smane ant 1,8 SOHC eina be jokios duobes pasikeisti. Tik svirksta galinga nusipirk ;)

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 05 13, 08:31
Diacon
Na, kai dėl tepalo aišku, norėčiau sužinoti, kiek man jo reikia? 2 litrų užtektų? Turėkit omeny, kad nedapilu, o keičiu nauju.

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 05 13, 11:15
redline
Transaxle, manual 5/1
· Capacity : Capacity 3,4 liter
· Use condition : Normal
· Service intervals : Check 15000 km / 12 months
As atrodo supyliau apie 3 litrus, visas neisbega.

Re: 5 pavara (ne apie automobilių laidą)

ParašytasCOLON 2010 05 14, 00:42
Diacon
Šiandien pasikeitėm patys tepalus (2 litrus supylėm). Iki tol tepalas nebuvo keistas, kaip nuo konvejerio nuvažiavo taip ir nukeliavo 230000 km su tais pačiais..tepalo, labiau tiktų skiedalo pavadinimas, buvo likę apie 800ml. Pravažiavom miestą, lyg ir įsimeta 5 pavara, bet išlėkėm į autostradą ir vėl tas pats, lyg kas pavarą išvis blokuotų.. Minčių yra? nesiūlikit dėžės keisti, nes pasakysiu, kad tam pinigų neturiu :) juokas pro ašaras...