Puslapis 11

Kas remontavotės sankabą - padėkit diagnozuoti konkrečiau

ParašytasCOLON 2014 01 27, 18:57
ZaZaZ
Sveiki,

Senutei problemos su sankaba. Pilno remonto komplekto už kokius 500Lt pirkt nesinori, nes tai būtų tiek pat kiek verta mašina :)

Prie žemų apsukų viskas veikia normaliai. Prie aukštesnių - prasisuka. Ir šiaip sankaba pedalo eigos pradžioje ir pabaigoje nereaguoja, per vidurį labai mažame intervale - super jautri. Kadangi pedalas pakankamai minkštas/(labiau kaip skuduras, nei kaip spyruoklė), galvoju, gal gali būti kaltas darbinis cilindriukas - gal jis tiesiog silpnai prispaudžia sankabą.
Ar gali taip būti? Kas turėjot panašių bėdų gal iš patirties pakomentuosit kaip būna kai sudyla diskas ir kaip būna kai dėl vienų ar kitų priežasčių neprispaudžiama sankaba.

Beje čia eclipse 1G, bet manau panašiai viskas ir kitiem auto. Kažkada kai nusipirkau, pardavėjas sakė, jog sankabos diskas "pakeistas, įdėtas originalus". Su sankaba stebuklų nebuvo nuo pat pradžių, dar kažkada keičiau pedalo cilindriuką.

Ačiū už komentarus ir nuomonę

Re: Kas remontavotės sankabą - padėkit diagnozuoti konkrečia

ParašytasCOLON 2014 01 27, 19:19
Fever
Cilindriukas neprispaudžia sankabos disko, jis atleidžia ją. Diskatorius laiko diską. Tai jei plunksnos sudilę, per maža įvarža tai ir praslysta ta sankaba. Kitas variantas, jei pati sunkaba pastoviai kažkiek nuspausta, dėl cilnidriuko, pedalo kaltės. Bet čia jau patį pedalą reikia prireguliuot, kad pastoviai slystų. Jei aukštuose sūkiuose sankaba praslysta, tai bus tikrai ne cilindriuko bėdos, tiesiog sunkiai bėgiai mėtytusi užkurtam automobiliui, ar tiesiog neįsijungtų išvis.

Re: Kas remontavotės sankabą - padėkit diagnozuoti konkrečia

ParašytasCOLON 2014 01 27, 19:50
mpegas
seniS turėjo bėdų su sankabos cilindriuku protonui. O defektas išaiškėjo, kai draginom ir pradėjo svilt sankaba. Bet taip būdavo tik staigiai greitėjant, t.y. buvo vėlavimas su sankabos sukabinimu. Kad patikrint, tai reikėtų vienam spaudinėt, o kitas žiūrėti kaip vaikšto darbinio cilindriuko štokas.

Re: Kas remontavotės sankabą - padėkit diagnozuoti konkrečia

ParašytasCOLON 2014 01 28, 11:38
ZaZaZ
Ačiū už pastebėjimus. Šiaip pedalas tai gali būti nesąmoningai prireguliuotas - keižiant pedalo cilindriuką kažkaip kvailai ten sekėsi sureguliuoti. Bet kaip ir minėjau jau prieš tai sankaba labai jautri tik mažame intervale buvo, tad ir tas reguliavimas toks keblus buvo. Reguliuota tol, kol neliko problemų su bėgių įmetimu.

O ar matosi, kad darbinio cilindriuko "auselė" sugrįžo į pradinę padėtį? Ta prasme ar išeina suprasti kur ta pradinė padėtis? Ar neatjungęs ir nesuprasi ar ji grįžta tiek kiek reikia kai pedalas atleistas?

Kaip suprantu darbinis cilindriukas gali šiuo atveju būti kaltas nebent tik jei užsinešęs/užstringantis ir negrįžta į vietą atleidus pedalą.

Arba dar ant durniaus galima pabandyti pedalo strypelį/stūmokliuką pareguliuoti-patrumpinti.
Šiaip nuo pirkimo sankaba niekada normali nebuvo - ratus nors ir vargiai, bet jei ir prasukdavo - sankaba būtinai pakvipdavo. Bet taip jau kokie 4 metai :)

Įtariu čia vistiek be viso sankabos remonto komplekto neišsisukčiau :)

Re: Kas remontavotės sankabą - padėkit diagnozuoti konkrečia

ParašytasCOLON 2014 01 28, 12:52
ZyXEL
ZaZaZ rašėCOLONĮtariu čia vistiek be viso sankabos remonto komplekto neišsisukčiau :)
Jei net nesugebėdavai "nušpricuot" ir tai jau buvo prieš 4 metus (jau tada sankaba smirdėjo)- tai gal tu jau pabaik ieškot saulės ten, kur ji nešviečia ir lupk lauk dėžę :)

Re: Kas remontavotės sankabą - padėkit diagnozuoti konkrečia

ParašytasCOLON 2014 01 29, 20:25
ZaZaZ
ZyXEL rašėCOLON tai gal tu jau pabaik ieškot saulės ten, kur ji nešviečia ir lupk lauk dėžę
Logiška :)
Tiesiog jau laikas naujam modeliui :) Šis tikriausiai jau baigs karjerą ties savo 20tuoju gimtadieniu :) Iš entuziazmo būtų galima tą sankabą susitvarkyt, bet, kad daugiau visokių smulkmenų susideda: nemažai kėbulo reikalų įskaitant arkas su skylutėm :), smulkmenos važiuoklėj, tepalų balutės minimalios ir maksimalus jų deginimas, sankaba, visi garsiakalbiai, vasarinės padangos, nupuvęs priešrūkinis, lietinių įvorių trūkumas, tepalų ir filtro keitimas (čia rimta :D :D ), gabarito veikimas kartais (ten turbūt tik lemputė kalta - tad super rimta :D )... Tai va viską įvertinus darosi išvada, kad laikas... O norint kolekcijoj laikyti jaunystės raganėjimų modelį - geriau jau pirkti tokį, kur mažiau nagus reikia kišt, nes šis egzempliorius jau vistiek "number 2" - jau jokių emocijų dėl jo - emocijos liko tik dėl modelio: "Dear Eclipse 1G"