Puslapis 11

neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 06 11, 22:43
tomarinas
beda tokia, dingo sankaba, neatmeta atgal sankabos pedalo, kaip ir aisku kad cilindriukas prie pedalo. taciau, palindes po automobiliu atkreipiau demesi kad dar ir sakute prie kito cilindriuko labai jau laisva, juda i visas puses, nors turbut turetu stoveti standziai... gal kas yra susidures su tokia problema ar zino kas tai per pokstai? tiesa slypi kazkur anapus.. :D

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 06 11, 23:18
vaidas
Va pries kelias dienas rykliui irgi dingo sankaba, galvojau cilindriukas nieko cia rimto. Deja cilindriukas prie greiciu dezes buvo isluptas, o sakute makalavosi kaip tik nori ir neaiskus garsai sklido. Nuemiau deze, isminamasis guolis visas sumaltas, sakutes viena ausis nutrukus. Nu tai va teko keist guoli ir ieskot sakutes, gerai kad diskatoriui nieko rimto nepridaryta buvo. O siaip sakute turetu vaiksciot truputi ismynimo kryptimi, bet nesimakaluot belekaip.

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 06 12, 00:03
tomarinas
ir kiek kainavo remontas ? bet man keista ar gali taip buti kad ir sankabos pedalo neatmeta ir dar sakute luzusi....

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 06 12, 05:44
LtuDsm
taip,gali buti,per cilindriuka,kur eina skystis,duoda spaudima i sakute,su kuria stumi istumiamaji guoli,jei sakute luzus,taij kas tau guoli stums tada?! beja spaudima, kuri sudarai spausdamas pedalaapatinio cilindriuko skyvelis ,kuris atsiremes i sakute,stumia sakute,kaip sakiau,jai ji luzus tai tas spaudiomas iseina,o sakute atgal nebegryzta,arba dar tiesiog gali buti nusimovus nuo "bumbulliuko"tokio,paciam patarciau nusiimti deze ,ir paziureti kas ten yra,nuimt deze tikrai lengva

Atsisuki rata
Atsuki grenatos varzta
pasikeli viena puse ant donkrato
atsuki amortika ta vieta kuri yra sutvirtinta prie remo (del patogumo istraukti genata)
su koja nulenki visa rato suporta is istrauki grenata is rato
po to istrauki grenata is dezes,ir isimi lauk
nusuki du varztus nuo greiciu dezes,kur yra dezes pagalves
isimi begiu permetimo troselius (ten fiksatoriai tokie yra)
nuimi Sankabos cilindriuka is po apacios dezes
issuki spidometro troseli,kuris yra gale variklio,isuktas i greiciu deze
palendi po masina ir truputi istrauki kito rato grenata (atsuktuvas tinka)
atsuki viena apatini varzta kuris eina per bloka i greiciu deze (cia apacioje prie kito rato grenatos)
po to atsuki du starterio varztus (isemi starteri)
atsuki du virsutinius varztus,bei viena apacioje,kuris yra prie sankabos cilindriuko
viskas,paimi ir atitrauki deze nuo variklio,nuleidi ir padedi ant zemes.po to per sparno sona istrauki lauk ir ziuri kas ten yra :)))
pirmam kartui darant uztrunka kokios trys valandos visas nuemimas ir atgal idejimas.o jai ne pirmas kartas tai pusvalandzio darbelis ;)

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 06 12, 08:04
vaidas
tomarinas rašėCOLONir kiek kainavo remontas ? bet man keista ar gali taip buti kad ir sankabos pedalo neatmeta ir dar sakute luzusi....
Na tai jei sakute tabaluojasi belekaip, cilindriuko paprasciausiai niekas atgal nebespaudzia, nera spaudimo ir pedalo nebeatmeta. Kainavo guolis japoniskas 45Lt ir sakute 80Lt, kuri kaip pasirodo didelis deficitas yra. Visa kita pacio darbas.

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 06 12, 13:03
tomarinas
pamirsau pamineti jog ta cilindriuka prie greiciu dezes atgal sustumiu ir pedalas vistiek nepareina, ka teks nuimineti deze..... aciu jums uz pagalba ;)

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 06 12, 14:08
Fever
Dar tepalus išleisk iš dėžės prieš nuimant, kad nebėgtų per granatų skyles :wink:

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 06 12, 21:00
tomarinas
Fever rašėCOLONDar tepalus išleisk iš dėžės prieš nuimant, kad nebėgtų per granatų skyles :wink:
o kurioje vietoje tas varztas ? niekur jo nerandu :D

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 06 13, 04:41
LtuDsm
tomarinas rašėCOLON
Fever rašėCOLONDar tepalus išleisk iš dėžės prieš nuimant, kad nebėgtų per granatų skyles :wink:
o kurioje vietoje tas varztas ? niekur jo nerandu :D
neleisk jokio tepalo,isemes deze,paversi sonu ir ibegs per grenatu skyles ;) o jai varzta nori atsuktis,tai jis yra greiciu dezes priekineje dalyje,ten pamatysi didelis varztas,kazkur 17 ar 18mm berods...

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 06 17, 11:23
Rocco
ir neatsuk kito nes bus bedu

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 06 24, 22:24
tomarinas
nu va, nuemiau viska ir dar si bei ta ka kolega sake nuimti, na bet greiciu deze kliba, atsirado tarpelis gal 2 mm o toliau neina pajudinti, kas cia dabar dar gali buti ? :cry:
ir su lauztuvais visokiais meginau, kaip kad uzstrige kas butu ;/

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 07 25, 10:35
Pliustas
LtuDsm rašėCOLONtaip,gali buti,per cilindriuka,kur eina skystis,duoda spaudima i sakute,su kuria stumi istumiamaji guoli,jei sakute luzus,taij kas tau guoli stums tada?! beja spaudima, kuri sudarai spausdamas pedalaapatinio cilindriuko skyvelis ,kuris atsiremes i sakute,stumia sakute,kaip sakiau,jai ji luzus tai tas spaudiomas iseina,o sakute atgal nebegryzta,arba dar tiesiog gali buti nusimovus nuo "bumbulliuko"tokio,paciam patarciau nusiimti deze ,ir paziureti kas ten yra,nuimt deze tikrai lengva

Atsisuki rata
Atsuki grenatos varzta
pasikeli viena puse ant donkrato
atsuki amortika ta vieta kuri yra sutvirtinta prie remo (del patogumo istraukti genata)
su koja nulenki visa rato suporta is istrauki grenata is rato
po to istrauki grenata is dezes,ir isimi lauk
nusuki du varztus nuo greiciu dezes,kur yra dezes pagalves
isimi begiu permetimo troselius (ten fiksatoriai tokie yra)
nuimi Sankabos cilindriuka is po apacios dezes
issuki spidometro troseli,kuris yra gale variklio,isuktas i greiciu deze
palendi po masina ir truputi istrauki kito rato grenata (atsuktuvas tinka)
atsuki viena apatini varzta kuris eina per bloka i greiciu deze (cia apacioje prie kito rato grenatos)
po to atsuki du starterio varztus (isemi starteri)
atsuki du virsutinius varztus,bei viena apacioje,kuris yra prie sankabos cilindriuko
viskas,paimi ir atitrauki deze nuo variklio,nuleidi ir padedi ant zemes.po to per sparno sona istrauki lauk ir ziuri kas ten yra :)))
pirmam kartui darant uztrunka kokios trys valandos visas nuemimas ir atgal idejimas.o jai ne pirmas kartas tai pusvalandzio darbelis ;)
Nepamirstam pamineti, kad kas antras varzhtas neatsisuka taip lengvai, tai dar pora valandu pliusuojam, o jei dar ir luzhta kuris nors tai...ulialia. As asmeniskai rekorda esu pamushes, pazibincius kur i bamperi montuojas 5 valandas nuiminejau ir prisukinejau. Tai deze itariu poros trejetos dienu dabas butu, nu paskui dar pora dieneliu poliklinikoj rankos zhaizdu gydymui.

Re: neaiskus gedimas sankabos sistemoje 1g gs

ParašytasCOLON 2008 08 10, 19:56
tomarinas
Pliustas rašėCOLON
LtuDsm rašėCOLONtaip,gali buti,per cilindriuka,kur eina skystis,duoda spaudima i sakute,su kuria stumi istumiamaji guoli,jei sakute luzus,taij kas tau guoli stums tada?! beja spaudima, kuri sudarai spausdamas pedalaapatinio cilindriuko skyvelis ,kuris atsiremes i sakute,stumia sakute,kaip sakiau,jai ji luzus tai tas spaudiomas iseina,o sakute atgal nebegryzta,arba dar tiesiog gali buti nusimovus nuo "bumbulliuko"tokio,paciam patarciau nusiimti deze ,ir paziureti kas ten yra,nuimt deze tikrai lengva

Atsisuki rata
Atsuki grenatos varzta
pasikeli viena puse ant donkrato
atsuki amortika ta vieta kuri yra sutvirtinta prie remo (del patogumo istraukti genata)
su koja nulenki visa rato suporta is istrauki grenata is rato
po to istrauki grenata is dezes,ir isimi lauk
nusuki du varztus nuo greiciu dezes,kur yra dezes pagalves
isimi begiu permetimo troselius (ten fiksatoriai tokie yra)
nuimi Sankabos cilindriuka is po apacios dezes
issuki spidometro troseli,kuris yra gale variklio,isuktas i greiciu deze
palendi po masina ir truputi istrauki kito rato grenata (atsuktuvas tinka)
atsuki viena apatini varzta kuris eina per bloka i greiciu deze (cia apacioje prie kito rato grenatos)
po to atsuki du starterio varztus (isemi starteri)
atsuki du virsutinius varztus,bei viena apacioje,kuris yra prie sankabos cilindriuko
viskas,paimi ir atitrauki deze nuo variklio,nuleidi ir padedi ant zemes.po to per sparno sona istrauki lauk ir ziuri kas ten yra :)))
pirmam kartui darant uztrunka kokios trys valandos visas nuemimas ir atgal idejimas.o jai ne pirmas kartas tai pusvalandzio darbelis ;)
Nepamirstam pamineti, kad kas antras varzhtas neatsisuka taip lengvai, tai dar pora valandu pliusuojam, o jei dar ir luzhta kuris nors tai...ulialia. As asmeniskai rekorda esu pamushes, pazibincius kur i bamperi montuojas 5 valandas nuiminejau ir prisukinejau. Tai deze itariu poros trejetos dienu dabas butu, nu paskui dar pora dieneliu poliklinikoj rankos zhaizdu gydymui.
tu esi teisus :) 3 dieneles ardziau :)