nu aciu, kad gyvenima lengvinigazas rašėCOLONkeisk bet gyvenk neramiai
Lirosta - atsargiai su jais
yra tokia institucija kaip vartotoju teisiu apsauga. buvo ivykis pazistamam kai dujas namie vede. po metu kazkas su katilu parejo, aisku firma sake kad kalti gyventojai del blogos eksploatacijos. tai tiems VTA paskambino ir iskart firmele pradejo ten pati viska taisyt ir dar atsiprase, siaip kaip girdziu is atsiliepimu tai ta organizacija labai veiksmingai veikia LT. Manau kad su ta lirosta irgi gali pavykt, gi ten taisydamasis tampi vartotoju ju produkcijos taip pat
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
na tada liux galima sakyt europėjam, bet praktikoj kadangi to niekas nepraktikavę tai ir žinių 0 be to pas mus žmonės dar labai silpnai žino savo teisesBIamp rašėCOLONyra tokia institucija kaip vartotoju teisiu apsauga. buvo ivykis pazistamam kai dujas namie vede. po metu kazkas su katilu parejo, aisku firma sake kad kalti gyventojai del blogos eksploatacijos. tai tiems VTA paskambino ir iskart firmele pradejo ten pati viska taisyt ir dar atsiprase, siaip kaip girdziu is atsiliepimu tai ta organizacija labai veiksmingai veikia LT. Manau kad su ta lirosta irgi gali pavykt, gi ten taisydamasis tampi vartotoju ju produkcijos taip pat
Uzuojauta. Niekados nevarykit masiniuku i didelius centrus, nes ten pas meistrus rankos is siknos kyso, o pati firma suinteresuota kaip kuo greiciau pinigus uzkalt. Atsiminkit, meistras kuris gerai kerta ir zino ka daro niekada nedirbs firmoj, o pats atsidaro ir dirba kazkokiam garaziuke. Man tanagra pardave audinej itempimo guoli, suplojau simta litu, o meistras pasake, kad tie guoliai patys lieviausi. Na as nepatikejau ir liepiau deti, ka jus galvojat atlaike 30 km. Ir tie patys guoliai buvo, kurios jus uzsipirkot. na Tanagra grazino bapkes uz guoli, bet varikliui nieko neatsitiko. O vienam pazistamui Liro atvirksciai guolius sudejo , o kitam draugeliui kemi pamirso varikli prisukt. As viska ko reikia perku Acuroj, ten jokiu problem nebuvo.
- asciavadas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 166
- UžsiregistravoCOLON 2005 05 10, 03:00
- AutomobilisCOLON Galant 2000m. V6 2.5cc
- MiestasCOLON Klaipeda
Su kokybes inspekcija nieko nepagazdinsi tuom kad vazuokles,variklio detalem ir remonto darbams duoda tik menesi garantijos o kebulo remontui duoda 6m. Tai kad nieko nelaimesi.As turejau problemu su BMV ir MB servizu KL. mieste po ju remonto nutruko pagrindinis dirzas ir sulankste 6 voztuvus.Ir nieko nelaimejau su tuom instancijom.Tik savais keliais jiems truputi ikandau.O parduotuve nieko cia deta pardavejas ju juk negamina tu guoliu.Tai jai kanors noretum laimeti tai reikia tau bent 5 nukentejusius ir oficialei servize remontuoti ir ne kokioje saras kontoroje.O tai meistrai turi tureti baige daug visokiu kursu ir t.t. supratai minti...
oho koks donkihotas ir ką tu su ta kokybės inspekcija neturi ką veikt kad biurokratiniais koridoriais dar išmetum vieną kitąsavaitę iš savo laisvo laiko [/quote]
siaip du kartus man jau teko praktiskai isbandyt Lietuvos siu instituciju veiksminguma. Abiejais atvejais uzteko tik paprasyt kad darbuotojai kokybes inspekcijos paskambintu ir perspetu net nerasius jokio skundo ir tt (siaip dazniausiai sake to ir pakanka). Ir abiejais atvejais kad ir kaip nenorom bet firmos viska padare taip kaip reikia. Taigi nereikia bijot ginti savo teisiu kaip kliento ar vartotojo.
siaip du kartus man jau teko praktiskai isbandyt Lietuvos siu instituciju veiksminguma. Abiejais atvejais uzteko tik paprasyt kad darbuotojai kokybes inspekcijos paskambintu ir perspetu net nerasius jokio skundo ir tt (siaip dazniausiai sake to ir pakanka). Ir abiejais atvejais kad ir kaip nenorom bet firmos viska padare taip kaip reikia. Taigi nereikia bijot ginti savo teisiu kaip kliento ar vartotojo.
93m. Galant 1.8 16V 85kw
Sorry uz offtopika, bet dar noreciau pabrezti jog tikrai reikia ieskoti teisingumo jei tikrai esi teisus ir turi irodymu. Taip, kaip kad truko nervai su fortaku ir niekada niekam nebepatarsiu pirkt ar turet reikalu su jais. Stai visas laiskas kuri faksavau i bustine kad siaulieciai nesugeba dirbt ir kempines galvoj pas juos
UAB “Fortakas”
Kapsų g. 48 – 3, Kaunas
Įmonės kodas 135570299
Direktoriui
Nuo Tomo Karbausko
A/K 38601061233
Prašymas
2006 m. lapkričio 6 d.
Šiauliai
2006 m., rugsėjo mėnesio pabaigoje atnešiau nešiojamąjį kompiuterį Fujitsu Siemens Amilo A1645 į Šiaulių miesto Fortako filialą garantiniam aptarnavimui. Jūsų įmonės darbuotojas (vardo ir pavardės parašyti negaliu, nes man prisistatyta nebuvo ir jokios asmens kortelės prisisegęs neturėjo) priėmė iš manęs nešiojamąjį kompiuterį, jo akumuliatorių ir kompiuterio įkrovėją. Atnešęs rankinėje kompiuterį ir jo priedus tiesiai į rankas padaviau darbuotojuj. Jis priemė viską nereikalavęs kompiuterio dėžės bei dokumentų užpildė garantinio aptarnavimo lapelį ir padavė man.
Nustatytu laiku ( kompiuterį remontavo apie mėnesį ) aš atvykau pasiimti man priklausančių, aukščiau išvardintų daiktų, tačiau perduodant juos pasigedau kompiuterio įkrovėjo. Man pareiškus žodinę pretenziją tądien dirbęs įmonės darbuotojas pareiškė, jog aš jo nepadaviau ir ieškočiau namuose. Po ilgų diskusijų su juo, jis pats pradėjo abejoti, kad įkrovėjo nepaėmė. Šis darbuotojas skambino į garantinio aptarnavimo skyrių bandydamas išsiaiškinti situaciją, tačiau šiame skyriuje dirbę darbuotojai teigė taip: ‘Kai gauname prekę iš karto pasižymime su kokiu priedu tą prekę gauname’, bet garantinio skyriaus darbuotojas gavęs šį nešiojamąjį kompiuterį nepasižymėjo gavęs su įkrovėju. Tada Šiaulių ‘Fortako’ darbuotojas man pasiūlė analogišką įkrovėją, tačiau kai buvo žadėta per kelias dienas aš jo negavau. Nuo šio pokalbio praėjus savaitei aš kreipiausi į Kauno mieste esančią Jūsų buveinę. Išaiškinus visą esamą situaciją darbuotojams (paaiškinti turėjau keturiems skirtingiems įmonės darbuotojams, nes paaiškinus vienam buvau sujungtas su kitu ir tai dariau net keturis kartus, pavardžių su kuo aš bendravau parašyti negaliu, nes man prisistatyta nebuvo. Kiek man žinoma ketvirtas asmuo buvo įmonės direktorius, jis man pažadėjo išsiaiškinti visa tai per vieną darbo dieną ir paskambinti, tačiau aš skambučio nesulaukiau, nors praėjo kelios savaitės. Po šių laikimo dienų aš vėl bandžiau į Kauno mieste esančią buveinę, tačiau atsiliepęs vyriškis man pasakė, kad esamos situacijos nežino, bei jos nenori sužinoti ir kad direktoriaus su kuriuo kalbėjau prieš kelias savaitės nėra. Vel palaukęs kelias ir daugiau savaičių, spalio 30 dieną skambinau į būstinę, atsiliepus darbuotojui sujungė mane su garantinio aptarnavimo skyriumi, atsiliepęs vyriškis neprisistatė ir pasakė, kad mano įkrovėjas yra atsiradęs ir kad jį gražins kitą savaitę (iki lapkričio 4 dienos). Man buvo pažadėta!
Kadangi aš esu studijuojantis žmogus turbūt suprantama, kad kompiuteris yra darbo įrankis atliekant įvairius darbus. Šiuo metu jaučiuos patyręs ir materialinių ir moralinių nuostolių, už kuriuos prašau kompensuoti. Šiandien nesulaukęs jokios informacijos iš Jūsų vadovaujamos įmonės darbuotojų, aš įsigyjau universalųjį nešiojamojo kompiuterio įkrovėją (hama) už kurį sumokėjau 140 litų. Kompiuterio įkrovėją (originalų) prašau pristatyti į Šiaulių Fortako skyrių iki 2006 – 11 – 11 ir informuoti mane telefonu bei šiuos pinigus, už kuriuos pirkau (hama) įkrovėją prašau grąžinti į mano a/s LT217300010097322688. Tai prašau padaryti iki 2006 - 11 – 11 dienos. Grąžinus pinigus įkrovėją (hama) pristatysiu į Šiaulių Fortako parduotuvę. Priešingu atveju aš su raštiškais liudininkų parodymais kreipsiuos į vartotojų teisių tarnybą ir kitas institucijas, kurios man padėtų šioje situacijoje.
Tikiuos Jūsų supratimo ir šios problemos išsprendimo. Mano kontaktinis tel.: 86xxxxxxxx.
Pagarbiai, Tomas Karbauskas.
=====================
Ir ka jus manot? Po geros dienos laiko sulaukiau skambucio su man palankiom salygom ir buvo viskas labai lengvai isspresta, beto mane atsisake ateity aptarnauti siauliu filialas (esu problematishkas klientas)
UAB “Fortakas”
Kapsų g. 48 – 3, Kaunas
Įmonės kodas 135570299
Direktoriui
Nuo Tomo Karbausko
A/K 38601061233
Prašymas
2006 m. lapkričio 6 d.
Šiauliai
2006 m., rugsėjo mėnesio pabaigoje atnešiau nešiojamąjį kompiuterį Fujitsu Siemens Amilo A1645 į Šiaulių miesto Fortako filialą garantiniam aptarnavimui. Jūsų įmonės darbuotojas (vardo ir pavardės parašyti negaliu, nes man prisistatyta nebuvo ir jokios asmens kortelės prisisegęs neturėjo) priėmė iš manęs nešiojamąjį kompiuterį, jo akumuliatorių ir kompiuterio įkrovėją. Atnešęs rankinėje kompiuterį ir jo priedus tiesiai į rankas padaviau darbuotojuj. Jis priemė viską nereikalavęs kompiuterio dėžės bei dokumentų užpildė garantinio aptarnavimo lapelį ir padavė man.
Nustatytu laiku ( kompiuterį remontavo apie mėnesį ) aš atvykau pasiimti man priklausančių, aukščiau išvardintų daiktų, tačiau perduodant juos pasigedau kompiuterio įkrovėjo. Man pareiškus žodinę pretenziją tądien dirbęs įmonės darbuotojas pareiškė, jog aš jo nepadaviau ir ieškočiau namuose. Po ilgų diskusijų su juo, jis pats pradėjo abejoti, kad įkrovėjo nepaėmė. Šis darbuotojas skambino į garantinio aptarnavimo skyrių bandydamas išsiaiškinti situaciją, tačiau šiame skyriuje dirbę darbuotojai teigė taip: ‘Kai gauname prekę iš karto pasižymime su kokiu priedu tą prekę gauname’, bet garantinio skyriaus darbuotojas gavęs šį nešiojamąjį kompiuterį nepasižymėjo gavęs su įkrovėju. Tada Šiaulių ‘Fortako’ darbuotojas man pasiūlė analogišką įkrovėją, tačiau kai buvo žadėta per kelias dienas aš jo negavau. Nuo šio pokalbio praėjus savaitei aš kreipiausi į Kauno mieste esančią Jūsų buveinę. Išaiškinus visą esamą situaciją darbuotojams (paaiškinti turėjau keturiems skirtingiems įmonės darbuotojams, nes paaiškinus vienam buvau sujungtas su kitu ir tai dariau net keturis kartus, pavardžių su kuo aš bendravau parašyti negaliu, nes man prisistatyta nebuvo. Kiek man žinoma ketvirtas asmuo buvo įmonės direktorius, jis man pažadėjo išsiaiškinti visa tai per vieną darbo dieną ir paskambinti, tačiau aš skambučio nesulaukiau, nors praėjo kelios savaitės. Po šių laikimo dienų aš vėl bandžiau į Kauno mieste esančią buveinę, tačiau atsiliepęs vyriškis man pasakė, kad esamos situacijos nežino, bei jos nenori sužinoti ir kad direktoriaus su kuriuo kalbėjau prieš kelias savaitės nėra. Vel palaukęs kelias ir daugiau savaičių, spalio 30 dieną skambinau į būstinę, atsiliepus darbuotojui sujungė mane su garantinio aptarnavimo skyriumi, atsiliepęs vyriškis neprisistatė ir pasakė, kad mano įkrovėjas yra atsiradęs ir kad jį gražins kitą savaitę (iki lapkričio 4 dienos). Man buvo pažadėta!
Kadangi aš esu studijuojantis žmogus turbūt suprantama, kad kompiuteris yra darbo įrankis atliekant įvairius darbus. Šiuo metu jaučiuos patyręs ir materialinių ir moralinių nuostolių, už kuriuos prašau kompensuoti. Šiandien nesulaukęs jokios informacijos iš Jūsų vadovaujamos įmonės darbuotojų, aš įsigyjau universalųjį nešiojamojo kompiuterio įkrovėją (hama) už kurį sumokėjau 140 litų. Kompiuterio įkrovėją (originalų) prašau pristatyti į Šiaulių Fortako skyrių iki 2006 – 11 – 11 ir informuoti mane telefonu bei šiuos pinigus, už kuriuos pirkau (hama) įkrovėją prašau grąžinti į mano a/s LT217300010097322688. Tai prašau padaryti iki 2006 - 11 – 11 dienos. Grąžinus pinigus įkrovėją (hama) pristatysiu į Šiaulių Fortako parduotuvę. Priešingu atveju aš su raštiškais liudininkų parodymais kreipsiuos į vartotojų teisių tarnybą ir kitas institucijas, kurios man padėtų šioje situacijoje.
Tikiuos Jūsų supratimo ir šios problemos išsprendimo. Mano kontaktinis tel.: 86xxxxxxxx.
Pagarbiai, Tomas Karbauskas.
=====================
Ir ka jus manot? Po geros dienos laiko sulaukiau skambucio su man palankiom salygom ir buvo viskas labai lengvai isspresta, beto mane atsisake ateity aptarnauti siauliu filialas (esu problematishkas klientas)
Mitsubishi Eclipse, 94'
- Rubinas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 381
- UžsiregistravoCOLON 2007 01 30, 00:05
- AutomobilisCOLON Carisma
- MiestasCOLON Vilnius
saunuolis, bet tokiu klientu ir tokiu pavyzdziu yra milijonai... ir cia fortakas skamba tiek pat kiek ir kitos parduotuves.
Manau parduotuve kol maza, tol pirkeju mazai, tai ir nesusipratimu mazai ir mazai ju skamba..Taip gauna gera reputacija, dideja apimtys o tokia pacia kokybe islaikyti labai sudetinga..Todel reputacija po biski genda:)
Panacejos nera, nenoriu reklamuoti nei ginti fortako...Tiesiog BMS garantinio tu isvis nenoretum matyti ir susipazinti, koks ICG durniamas parduoda nesiotus kompus vietoj nauju ir t.t. Taip ir fortakas susiduria su vis daugiau problemu... As pvz prekes ieskausi kur pigiausia ir firma turi prie proto reputacija...ir viliuosi kad nereiks susipazinti su garantiniu..nes tada jau sekmes dalykas kaip su juo seksis..
Gero dienos
Manau parduotuve kol maza, tol pirkeju mazai, tai ir nesusipratimu mazai ir mazai ju skamba..Taip gauna gera reputacija, dideja apimtys o tokia pacia kokybe islaikyti labai sudetinga..Todel reputacija po biski genda:)
Panacejos nera, nenoriu reklamuoti nei ginti fortako...Tiesiog BMS garantinio tu isvis nenoretum matyti ir susipazinti, koks ICG durniamas parduoda nesiotus kompus vietoj nauju ir t.t. Taip ir fortakas susiduria su vis daugiau problemu... As pvz prekes ieskausi kur pigiausia ir firma turi prie proto reputacija...ir viliuosi kad nereiks susipazinti su garantiniu..nes tada jau sekmes dalykas kaip su juo seksis..
Gero dienos
Buvau Lirostoi, kaip tik keiciau kartu Pompa, dirza ir itempimo guoli, viska buvau nupirkes pats, geros kokybes. Ju darbas buvo tik sudet viska. Galu gale israse man popieriuka, atseit atliktiems darbams - 3 menesiu garantija. dar atsiunte i namus Svarbaus Kliento Kortele. Zozdziu kol kas jiems pretenziju ne turiu.
Mitsubishi Carisma
Na jo Klaipedoje ir as kelis syk Lirostoje tvarkiausi, tai priekaistu neturiu.ToRpEdO rašėCOLONBuvau Lirostoi, kaip tik keiciau kartu Pompa, dirza ir itempimo guoli, viska buvau nupirkes pats, geros kokybes. Ju darbas buvo tik sudet viska. Galu gale israse man popieriuka, atseit atliktiems darbams - 3 menesiu garantija. dar atsiunte i namus Svarbaus Kliento Kortele. Zozdziu kol kas jiems pretenziju ne turiu.
- markoh
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 2882
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 14, 03:00
- AutomobilisCOLON Colt GTi/ Leon Sport Edition MY02
- SkypeCOLON markoh74
- MiestasCOLON Vilnius
Taisytis pas juos neteko, bet ka pirkau kokias smulkmenas kolkas no problemo,
reikia but paciam akylam, viska ziuret,
bet kur tave gali apknist.
Acuroj kai keite pagrindini dirza gavau visus popierius oficialiai,
tokiu atveju garantija igauna savo reiksme.
jei jokiu popieriuku nera juridiskai kazka irodyti butu sudetinga.
reikia but paciam akylam, viska ziuret,
bet kur tave gali apknist.
Acuroj kai keite pagrindini dirza gavau visus popierius oficialiai,
tokiu atveju garantija igauna savo reiksme.
jei jokiu popieriuku nera juridiskai kazka irodyti butu sudetinga.
Opel Zafira 2,2 DTI- Family Edition
Seat Leon TDI Sport- daily Edition
Širdy Mitsubishi
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
na perkant kokį įtempėjo guolį tai būk akylas kiek tik nori nepasakysi geras jis ar ne, sukasi tylu ir psiomarkoh rašėCOLONTaisytis pas juos neteko, bet ka pirkau kokias smulkmenas kolkas no problemo,
reikia but paciam akylam, viska ziuret,
bet kur tave gali apknist.
Acuroj kai keite pagrindini dirza gavau visus popierius oficialiai,
tokiu atveju garantija igauna savo reiksme.
jei jokiu popieriuku nera juridiskai kazka irodyti butu sudetinga.