Puslapis 11

Patarkit

ParašytasCOLON 2010 08 17, 11:07
Diacon
Sveiki. Pradėsiu nuo to, kad nuvežiau savo mažulę į ,,Aeoltą'' važiuoklės patikrą padaryti, nes po ,,Bosch" ,,profesonalios" apžiūros ir diagnozės, jog viskas tvarkoj, kitą dieną permontuojant padangą iškrito ratas su visu amortiku ir dar kažkuo(tiesiog pakėlus su donkratu).Taigi,savaime suprantama, kilo abejonių dėl mano ledinės važiuoklės. Ir štai:

1)Netolygus darbinis stabdis G.D.
2)Stabdžių diskų ovalumas P. K ir D.
3)Vairo traukė P. D.
4)Stabilizatoriaus traukė P.D.
5)Stabdžių diskų ovalumas G. K ir D.
6)Apatinė trumpoji suvedimo traukė G. K ir D.
+reikalingas ratų suvedimas.

O rašau todėl, kad įdomu, ką man reiktų daryti, t.y ką keisti, o ką galbūt išeitų tvarkyti, ir ar tai verta daryti. Laukiu greitų atsakymų, nes jau reikia imtis remonto darbų.

Re: Patarkit

ParašytasCOLON 2010 08 17, 13:02
Andrius862
Siaip tai pats turetum nuspersti, ka tau daryti, nes mes asmeniskai nezinome tavo finansines padeties.
Verta ar neverta imtis to, taip pat sprendi tu. Priklausomai, kiek ilgai tu su sia masina nori vazineti.
Ir beje, kokiame mieste randasi automobilis?
Siaip jei kazka atrestauruoti galima, tai atrestauruok, o jei ne tada keisk. O i tai atsakys tau tavo automobili apziurejes servisas, ir kainas, ir kas restauruosis.

Re: Patarkit

ParašytasCOLON 2010 08 17, 14:15
Diacon
Automobilis Klaipėdoje. Galimybė pirkti naujas detales taip pat yra. Ieškau optimaliausio varianto, vidutinės kainos ir normalios kokybės. Būtų neblogai jei įvardintumėte kelias patikimesnes firmas ir daugmaž orientacines kainas.

Re: Patarkit

ParašytasCOLON 2010 08 17, 22:40
Karys
Diacon rašėCOLONSveiki. Pradėsiu nuo to, kad nuvežiau savo mažulę į ,,Aeoltą'' važiuoklės patikrą padaryti, nes po ,,Bosch" ,,profesonalios" apžiūros ir diagnozės, jog viskas tvarkoj, kitą dieną permontuojant padangą iškrito ratas su visu amortiku ir dar kažkuo(tiesiog pakėlus su donkratu).Taigi,savaime suprantama, kilo abejonių dėl mano ledinės važiuoklės. Ir štai:

1)Netolygus darbinis stabdis G.D.
2)Stabdžių diskų ovalumas P. K ir D.
3)Vairo traukė P. D.
4)Stabilizatoriaus traukė P.D.
5)Stabdžių diskų ovalumas G. K ir D.
6)Apatinė trumpoji suvedimo traukė G. K ir D.
+reikalingas ratų suvedimas.

O rašau todėl, kad įdomu, ką man reiktų daryti, t.y ką keisti, o ką galbūt išeitų tvarkyti, ir ar tai verta daryti. Laukiu greitų atsakymų, nes jau reikia imtis remonto darbų.
mano neprofesionalia nuomone:
1) Netragedija, vaziuot galima banguotai stabdo ir musa per vaira stabdant
2) Netragedija, vaziuot galima banguotai stabdo ir musa per vaira stabdant
3) Sita reik pasikeist. Nebrangiai kainuoja, o dideliu greiciu vaziuojant stabilumas labai prasteja ir siaip jei jau blogai tai greit issimalt iki galo gali.
4) Netragedija, vaziuot galima, stabilizatorius masinos virtima ant sono primazina, islaikydamas abu ratus tolygiam auksty
5) Netragedija, vaziuot galima banguotai stabdo ir musa per vaira stabdant
6) patartinta susitvarkyt manau, velgi brangiai kainuot neturetu
O suvedima po bet kokiu traukiu keitimo rekomenduoja daryt

Re: Patarkit

ParašytasCOLON 2010 08 18, 13:30
4wardas
Diacon rašėCOLONAutomobilis Klaipėdoje. Galimybė pirkti naujas detales taip pat yra. Ieškau optimaliausio varianto, vidutinės kainos ir normalios kokybės. Būtų neblogai jei įvardintumėte kelias patikimesnes firmas ir daugmaž orientacines kainas.
siaip gali bandyt i tekstara vaziuot kainu klausinetis. gali uzsimint kad is MK esi tai turetu nuolaideles padaryt :)

Re: Patarkit

ParašytasCOLON 2010 08 18, 14:39
Dainiusl
Keistai sarase nerandu trukumo, del kurio butu nukreites tas rata pakelus su domkratu. Kiek suprantu tai atraminis guolis dar sarase turetu but.
O visas pateiktas sarasas ar keisti jau dabar ar ne priklauso nuo to kiek stipriai tos detales sudile. Del stabdziu ovaliskumo tai jei paciam vaziuojant diskomforto nera, tai ir nekeisciau nieko, del traukes antgaliu... - jei jau tikrai reikia keist tai tada keisciau viska kas nors kiek itartina.