Puslapis 12

Ar imanoma patikrinti guolius pasukus?

ParašytasCOLON 2007 06 28, 13:53
CARISMA
Sveiki kolegos, turiu kvaila klausima, ar i manoma servise nustatyti ar guoliai sveiki ar ne? o ne taip kaip garaziniai daro, pasikelia masina, su ranka pasuka rata ir sprendzia ar guolis sveikas ar ne :evil:

Bl, uzia galas, net nezinau nuo ko :(



gal galit patarti ka nors?

aciu

ParašytasCOLON 2007 06 28, 14:26
efka777
o kuom tau tas garaziniu patikrinimo budas blogas ?
zinok stebuklu nebuna jei uzia reiskias jau reikia keisti

ParašytasCOLON 2007 06 28, 14:43
CARISMA
efka777 rašėCOLONo kuom tau tas garaziniu patikrinimo budas blogas ?
zinok stebuklu nebuna jei uzia reiskias jau reikia keisti

tai zinai, as su ranka ir pasukes niekas neuzia, bet kai isedi ir pradedi vaziuoti... :censored: , atrodo kad tuoj kas nutruks 8O

tai ir klausiu, kaip tikrina guolius servise-taip pat?

ParašytasCOLON 2007 06 28, 14:46
Kevinas
CARISMA rašėCOLON
efka777 rašėCOLONo kuom tau tas garaziniu patikrinimo budas blogas ?
zinok stebuklu nebuna jei uzia reiskias jau reikia keisti

tai zinai, as su ranka ir pasukes niekas neuzia, bet kai isedi ir pradedi vaziuoti...pize, atrodo kad tuoj kas nutruks 8O

tai ir klausiu, kaip tikrina guolius servise-taip pat?
TAIP PAT... :roll:

ParašytasCOLON 2007 06 28, 14:54
taxistas
servise taip pat tikrina. Normalus meistras sukdamas rata girdi ar geras guolis ar ne.
Gali padangos uzti.

ParašytasCOLON 2007 06 28, 15:02
pelioks
taxistas rašėCOLONservise taip pat tikrina. Normalus meistras sukdamas rata girdi ar geras guolis ar ne.
Gali padangos uzti.
turiu tokia vieta, kur tipo, kaip savam paziuri, pries pusantru metu sake, neuzia guolis, bet kliba, sako negerai.. as sakau gerai bus.. dar pora pusmetiniu tikrinimu: tai vietoj galiniu, priekinia blogi, tai vel pasikeica kas :lol: nu jei jau uzia tei niekur nedingsi reik keist, jei tikrai guoliai

ParašytasCOLON 2007 06 28, 15:31
Riebus
CARISMA rašėCOLON
efka777 rašėCOLONo kuom tau tas garaziniu patikrinimo budas blogas ?
zinok stebuklu nebuna jei uzia reiskias jau reikia keisti

tai zinai, as su ranka ir pasukes niekas neuzia, bet kai isedi ir pradedi vaziuoti...pize, atrodo kad tuoj kas nutruks 8O

tai ir klausiu, kaip tikrina guolius servise-taip pat?
ajajai ponui gal reiktu DOZIA milteliu burnai isplaut :wink: kaip bebutu pasistenk nesikeikt :idea:

ParašytasCOLON 2007 06 28, 15:36
CARISMA
ajajai ponui gal reiktu DOZIA milteliu burnai isplaut :wink: kaip bebutu pasistenk nesikeikt :idea:[/quote]


:oops:


atsiprasau :)

tokiu vietu kur tipo ziuri ar uzia ar ne ir as zinau :D
bet norisi vaziuoti uztikrintai, nes jei guolis subires gali baiktis liudnai, nes labai daznai tenka lekti i vilniu :?
beje, neparasiau kad mano masina yra carisma, gal del blogo sandarumo taip garsiai atrodo? padangos lyg ir nera labai placios 195 55 r15

ParašytasCOLON 2007 06 28, 16:13
Jankiz
dazniausiai ne del platumo, o del protektoriaus rasto atsiranda uzesys ;) universalios padangos, kurios turi didelius protektoriaus tarpus, yra triuksmingesnes ;)

ParašytasCOLON 2007 06 28, 16:37
CARISMA
Jankiz rašėCOLONdazniausiai ne del platumo, o del protektoriaus rasto atsiranda uzesys ;) universalios padangos, kurios turi didelius protektoriaus tarpus, yra triuksmingesnes ;)


:?

pas mane tiek su vasarinem tiek su zieminem garsas vos ne taspats...

ParašytasCOLON 2007 06 28, 19:22
mpegas
Jei nevaromieji ratai ūžia, tai kitaip ir nepatikrinsi, kaip ranka sukant. Jų guoliai dažniausiai būna kūginiai ir, jeigu girdisi ūžesys važiuojant, tai girdėsis ir ranka įsukus. Be to, palengva sukant jaučiasi kad kertasi guolis (nevienodas pasipriešinimas). Jei ūžia varomieji ratai, tai tiksliai sužinoti galima pakėlus ašį ir varikliu įsukus, klausytis kuri pusė daugiau ūžia. Dar galima nustatyti važiuojant ir sukinėjant vairą. Ta pusė kuri turi tuo metu didesnę apkrovą, ta ir ūžia.
Dėl protektoriaus tai ūžimas yra truputį kitoks: didėjant greičiui jis silpnėja, o kai ūžia guolis, tai kuo greitis didesnis, tuo labiau ūžia.
Jei ūžia guolis, remonto geriau neatidėlioti ilgam.

ParašytasCOLON 2007 06 28, 20:01
Riebus
mpegas rašėCOLONJei nevaromieji ratai ūžia, tai kitaip ir nepatikrinsi, kaip ranka sukant. Jų guoliai dažniausiai būna kūginiai ir, jeigu girdisi ūžesys važiuojant, tai girdėsis ir ranka įsukus. Be to, palengva sukant jaučiasi kad kertasi guolis (nevienodas pasipriešinimas). Jei ūžia varomieji ratai, tai tiksliai sužinoti galima pakėlus ašį ir varikliu įsukus, klausytis kuri pusė daugiau ūžia. Dar galima nustatyti važiuojant ir sukinėjant vairą. Ta pusė kuri turi tuo metu didesnę apkrovą, ta ir ūžia.
Dėl protektoriaus tai ūžimas yra truputį kitoks: didėjant greičiui jis silpnėja, o kai ūžia guolis, tai kuo greitis didesnis, tuo labiau ūžia.
Jei ūžia guolis, remonto geriau neatidėlioti ilgam.
poto visa stupica keisi jei perkais ten viskas :wink:

ParašytasCOLON 2007 06 29, 10:42
ProXas
mpegas rašėCOLON Dėl protektoriaus tai ūžimas yra truputį kitoks: didėjant greičiui jis silpnėja, o kai ūžia guolis, tai kuo greitis didesnis, tuo labiau ūžia.
Jei ūžia guolis, remonto geriau neatidėlioti ilgam.
del shito kiek paprieshtarausiu - draugelis supartolino padangas su rankiniu laxtydamas tai didejant greiciui dideja ir uzhimas ir vibracija netgi juntama, o visi guoliai visishkai tvarkoj nes su kitom padangom ledas ;)

ParašytasCOLON 2007 06 29, 12:18
mpegas
ProXas rašėCOLON
mpegas rašėCOLON Dėl protektoriaus tai ūžimas yra truputį kitoks: didėjant greičiui jis silpnėja, o kai ūžia guolis, tai kuo greitis didesnis, tuo labiau ūžia.
Jei ūžia guolis, remonto geriau neatidėlioti ilgam.
del shito kiek paprieshtarausiu - draugelis supartolino padangas su rankiniu laxtydamas tai didejant greiciui dideja ir uzhimas ir vibracija netgi juntama, o visi guoliai visishkai tvarkoj nes su kitom padangom ledas ;)
Tai jau nebe dėl protektoriaus, o ratas kampuotas :D . Dar pamiršau parašyti, kad ūžimas dėl protektoriaus priklauso nuo kelio dangos - kuo danga lygesnė, tuo ūžimas stipresnis. Šiaip tai tų niuansų visokių gali būt. Jeigu ant padangos gumbas ar nuėsta stabdant, tai jau nebe ūžimas, o vibracija turėtų būt.

ParašytasCOLON 2007 06 29, 16:03
tmarka
Riebus rašėCOLON
mpegas rašėCOLONJei nevaromieji ratai ūžia, tai kitaip ir nepatikrinsi, kaip ranka sukant. Jų guoliai dažniausiai būna kūginiai ir, jeigu girdisi ūžesys važiuojant, tai girdėsis ir ranka įsukus. Be to, palengva sukant jaučiasi kad kertasi guolis (nevienodas pasipriešinimas). Jei ūžia varomieji ratai, tai tiksliai sužinoti galima pakėlus ašį ir varikliu įsukus, klausytis kuri pusė daugiau ūžia. Dar galima nustatyti važiuojant ir sukinėjant vairą. Ta pusė kuri turi tuo metu didesnę apkrovą, ta ir ūžia.
Dėl protektoriaus tai ūžimas yra truputį kitoks: didėjant greičiui jis silpnėja, o kai ūžia guolis, tai kuo greitis didesnis, tuo labiau ūžia.
Jei ūžia guolis, remonto geriau neatidėlioti ilgam.
poto visa stupica keisi jei perkais ten viskas :wink:
gal ir kvailas klausimas, bet... kuri dalis vadinama stupica?, nes tarkim ant g1 asies maunasi guolis, dedasi diskai prisiverzia, po to suportas su kaladkem.. gal sumaisiau eiles tvarka, bet esme tame, kuri dalis yra stupica?
asis yra vientisai primontuota prie tilto
but idomu suzinot daugiau;)