pas mane apsukos neplaukioja, tiesiog užkūrus laiko per mažas apsukas (apie 700) užkaitus ant darbinio laiko tokias kokias susireguliavau (apie 850), na o jei užkaista kažkas perdaug (kamščiuose) pradeda kilti apsukos ir iki 1500 aps/min. kas tai reguliuoja nžn, dėl to ir pamintyjau apie tą temp. daviklį kuris siunčia signalą į ECU.Fever rašėCOLONSu pacosu (FIAV jis vadinasi pas dsm'us) apskritai jokia elektronika nesusijusi. Šiltas antifryzas sušildo sprandžynką, kuri uždaro papildomo oro kanalą sklendėje. Bet dažniausiai jinai leidžia, leakina. Dėl ko atsiranda plaukiojančios apsukos, neįmanoma sureguliuot apsukų (šiltai/šaltai) ir t.t.DruZhBA rašėCOLONo kuris nors iš šių daviklių susijęs su "pacosu"? Nes man jau ne vieną mėnesį nedirba jis, tik žiemą kelis kart suveikė kai geras minusas buvo...
Šaltu oru variklis "negriebia", sunku užkurt
- DruZhBA
- Prezidentas
- PranešimaiCOLON 2238
- UžsiregistravoCOLON 2008 10 02, 18:40
- AutomobilisCOLON BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW
- MiestasCOLON Vilnius
Re: Šaltu oru variklis "negriebia", sunku užkurt
Eclipse GS 1g 94m Parduotas
Šeimyninis Mitsubishi Grandis 2400cc, 121 kw, 04metų vyšnia.
BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW, juodas bumeris
Šeimyninis Mitsubishi Grandis 2400cc, 121 kw, 04metų vyšnia.
BMW F10, 528i, 3000cc, L6, 190kW, juodas bumeris