Dingo "patsos`as" :( help

Generatorius, apšvietimas, garso aparatūra, akumuliatorius bei kitos elektrinės sistemos dalys ir jų remontas
Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2005 05 22, 21:26

ar tas aušinimo sk. daviklis kartais ne prie termostato? nes mano auto ten kokia tai fiškė su įtartinai apsilupusiu laidu
taip prie termostato.

ten yra A/C termo daviklis (viruj labiau is kaires puses su baltu atrodo cokoliuku)
paskeu ausinimo skyscio daviklis (du laidai, su gumine apsaugike)
paskeu ausinimo temperaturos rodykles paneleje dacikas(vienas laidas, ir mazesnis ir pats daviklis)
ir dar EGR valdymui arba sklende su vakumiukais arba gali buti elektronis daviklis (kai kuriose 1G versijose)

ausinimo skyscio daviklis pagal temperatura keicia savo varza (jei matuosi - primiau atjunk laidus)
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Vartotojo avataras
Jarka
Klubo narys
PranešimaiCOLON 3227
UžsiregistravoCOLON 2005 01 25, 02:00
AutomobilisCOLON rav4
MiestasCOLON Visatos centras

Neperskaitytas pranešimas Jarka » 2005 06 16, 16:38

neseniai pastebejau, kad uzvedus masina, apsukos iskart krenta ant 900, ir ten apsistoja..., o anksciau budavo per pirmas minutes apie 1200 aps.

tai va, ar cia pas mane irgi kokie davikliai/jutikliai pareje, ar cia tiesiog nuo karsto oro lauke.. :roll: :?:
ex 1g dohc n/a
ex 2g tsi flight simulator: desert eagle
evo VIII - winged hussar
http://www.makeroadssafe.com

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2005 06 16, 16:59

Nu tai tu isivaizduok, dabar lauke 20 laipsniu, tai ir variklis prastovejes ilga laika atvesta iki 20 laipsniu...
o zhiema laipnsiu 0 ir mazhiau, tai ir variklio temperatura atitinkamai krenta :)
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

Alumegis
Dalyvis
PranešimaiCOLON 101
UžsiregistravoCOLON 2005 06 14, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Alumegis » 2005 06 16, 18:02

Sharas rašėCOLONPas mane ir yra bedu kai slatas variklis, bet pradzioj isvis ant laisvu nedirbo. Nuvariau pas meistrus ipurskimo, tai pasirodo kazkoks kondensatorius isbego ir nudegino kazka, tai ten jie kazka patvarke ir kai siltas dabar normaliai. Siaip sake cia tokia yra mitsu beda (rode visa kruva suvarytu kompu).
taip, nusipirkus visada pasikeiskit elektrolitinius kondensatorius nes po to kauksit. Kai isdziusta elektrolitas vidinis itampos stabilizatorius sudega (be talpumo jis nesugeba reguliuoti itampos) ir paduoda 12 V i kompo CPU. cia aisku blogiausias atvejis :)

Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2005 06 18, 13:14

taip, nusipirkus visada pasikeiskit elektrolitinius kondensatorius nes po to kauksit. Kai isdziusta elektrolitas vidinis itampos stabilizatorius sudega (be talpumo jis nesugeba reguliuoti itampos) ir paduoda 12 V i kompo CPU. cia aisku blogiausias atvejis

krc........tik biski klaidini zmones.....bent jau eclipsese tai elektrolitas nemegsta isdziuti...jis tiesiog isbega..... ir uztrumpina kai ka.....o kad be talpumo negali reguliuoti itampos stabilizatorius maitinimo itampos tai ce dar labiau meluoji. na gal nebent is dalies tu tik teisus:
jei kondiko talpa sumazeja (po elektrolito isbegimo ar isdziuvimo) i itampos stabilizatoriu gali patekti ir parazitines itampos (generatorius negamina "grazios itampos", yra tokie aukstos ytampos impulsai dar) taigi tokie impulsai paprastai mitsu kompuose sulyginami kondiko pagalba, taciau jei kondikas mirsta...tie impulsai aukstos itampos pasiekia V-REG'a....tokiu budu del per dideles itampos voltage reguliatorius gali arba prasimusti arba nudegti......taigi arba nelieka matinimo arba vietoj (nzn tiksliai, atrodo 5V) paduodamas 12 voltu.

Siaip neatkreipiau demesio, bet atrodo nera kompuose ant matinimo jokio droselio (kurs labai sekmingai susidorotu su tais aukstos itampos 'shpikiais'.....todel tie impulsai tenka kondikams, kurie vargsai galu gale nusprogsta...... jei mitsu inzineriai butu ikonstrave droseliuka (rite tokia....dvi apvijos ant vieno ferito pliusui ir minusui) tokiu problemu manau nebutu.....
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Vartotojo avataras
taxistas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 1981
UžsiregistravoCOLON 2005 02 26, 02:00
AutomobilisCOLON e38, M67
SkypeCOLON valentaspilz
MiestasCOLON Dzukija
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas taxistas » 2005 06 18, 13:35

ZaZaZ rašėCOLON
taip, nusipirkus visada pasikeiskit elektrolitinius kondensatorius nes po to kauksit. Kai isdziusta elektrolitas vidinis itampos stabilizatorius sudega (be talpumo jis nesugeba reguliuoti itampos) ir paduoda 12 V i kompo CPU. cia aisku blogiausias atvejis

krc........tik biski klaidini zmones.....bent jau eclipsese tai elektrolitas nemegsta isdziuti...jis tiesiog isbega..... ir uztrumpina kai ka.....o kad be talpumo negali reguliuoti itampos stabilizatorius maitinimo itampos tai ce dar labiau meluoji. na gal nebent is dalies tu tik teisus:
jei kondiko talpa sumazeja (po elektrolito isbegimo ar isdziuvimo) i itampos stabilizatoriu gali patekti ir parazitines itampos (generatorius negamina "grazios itampos", yra tokie aukstos ytampos impulsai dar) taigi tokie impulsai paprastai mitsu kompuose sulyginami kondiko pagalba, taciau jei kondikas mirsta...tie impulsai aukstos itampos pasiekia V-REG'a....tokiu budu del per dideles itampos voltage reguliatorius gali arba prasimusti arba nudegti......taigi arba nelieka matinimo arba vietoj (nzn tiksliai, atrodo 5V) paduodamas 12 voltu.

Siaip neatkreipiau demesio, bet atrodo nera kompuose ant matinimo jokio droselio (kurs labai sekmingai susidorotu su tais aukstos itampos 'shpikiais'.....todel tie impulsai tenka kondikams, kurie vargsai galu gale nusprogsta...... jei mitsu inzineriai butu ikonstrave droseliuka (rite tokia....dvi apvijos ant vieno ferito pliusui ir minusui) tokiu problemu manau nebutu.....
nu blyyyn kaip protingai parasyta :lol: :lol: :lol:
ex: galant 95' TD, 97' TD
e38 M67

http://www.fxpro.co.uk/

Alumegis
Dalyvis
PranešimaiCOLON 101
UžsiregistravoCOLON 2005 06 14, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Alumegis » 2005 06 27, 18:00

ZaZaZ rašėCOLON
.....o kad be talpumo negali reguliuoti itampos stabilizatorius maitinimo itampos tai ce dar labiau meluoji.....
aga ZaZaZ sulituok kad ir 7805 vien tik su apkrova (varza 50 Ohm) be jokiu konderiu. :)

Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2005 06 27, 19:35

aga ZaZaZ sulituok kad ir 7805 vien tik su apkrova (varza 50 Ohm) be jokiu konderiu.
tu iskarto galvoji apie tokia situacija: 220AC -> trafas -> diodu tiltelis -> ...
tokiu atveju tu teisus kondensatoriai butini itampos islyginimui.


bet ar nepagalvojai ar tik siaip pamirsai, kad automobiliuose yra ne AC o DC, taigi......
taigi itampos reguliatorius gali itampa stabilizuoti ir be kondiku.

Nzn ka tu turi omeny minedamas apkrova? tipo kad 50 omu apkrova 5 V itampa ...tai srove 10 A ? nu tai tokiai srovei 7805 niekaip netinka. o jeigu jau nori impulsini maitinimo saltini "sulituot" tai ce kitas reikalas (tiek kad tada tikrai ne 3 elektroliniai kondikai stovetu tam kompe)...bet mitsu kompas tokiu sroviu nevalgo. taigi..........
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2005 06 28, 00:25

jo cia vyrai rimtai susikibo net baisu ka leptelt kai nieko neismanai :wink: is esmes labai faina kai tokiu turim klube bus ko paklaust tik va lituokliais mosikuotis nepradekit viska reikia graziuoju :twisted:
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

Alumegis
Dalyvis
PranešimaiCOLON 101
UžsiregistravoCOLON 2005 06 14, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Alumegis » 2005 06 28, 10:31

Nzn ka tu turi omeny minedamas apkrova? tipo kad 50 omu apkrova 5 V itampa ...tai srove 10 A ? nu tai tokiai srovei 7805 niekaip netinka.
Matau tamsta tik pavirsutiniskai zinote elektronikos zinias. Norejau kad sujungtum nuo 12V akumuliatoriaus, o ne nuo AC. o be to keistai skaiciuojate 10A, padauginote 100 sykiu :)

Alumegis
Dalyvis
PranešimaiCOLON 101
UžsiregistravoCOLON 2005 06 14, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Alumegis » 2005 06 28, 10:34

O be to kaip manai kodel deda uz itampos stabilizatoriaus 100n konda ir elektrolita mikraforadu eiles. Kam tas 100nF. Juk tai lasas uF juroje atrodytu :)

Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2005 06 28, 17:59

Matau tamsta tik pavirsutiniskai zinote elektronikos zinias. Norejau kad sujungtum nuo 12V akumuliatoriaus, o ne nuo AC. o be to keistai skaiciuojate 10A, padauginote 100 sykiu
50 omu apkrova.... 5 Voltai itampa..... I=U/R ..... 5/50 =0.1A sorry....kazka suspangau ten...prisipazistu ;)

bet ne tame esme (pats supranti kad esme apie kondikus, o ne apie sroves)
O be to kaip manai kodel deda uz itampos stabilizatoriaus 100n konda ir elektrolita mikraforadu eiles. Kam tas 100nF. Juk tai lasas uF juroje atrodytu
viskas yra labai paprasta. nu nebent tau sudetinga............. pasistengsiu paaiskint jei sugebesiu...o siaip tokie dalykai aiskinami su popieriaus lapu ir tusinuku....

pradziai AC: ziurek:
po diodu tiltelio ateina tokia itampa:
*-*-*-sinusoide, kurios neigiama itampa suversta i teigiama puse

po to eina mikrofaradu eiles kondikas
jis ta 'sinusoide' aplygina, taigi gaunasi
-*-*-*-beveik tiese


TACIAU....tik BEVEIK tiese.... jei paziuretum su oscilografu pamatytum pjukla su smulkiais dantukais virsuje. Jeigu butu tas kondikas pajungtas grynai ant puses sinusoides, tai butu pjuklas su dideliais dantim. tie dantukai atsiranda del to, jog kad ir kokios milziniskos talpos bebutu kondensatorius, esant itampai 0 jis issikrovineja... paskui vel uzsikrovineja....taigi neisvengiami itampos svyravimai

taigi paskui (dazniausiai jau po v-rego) dedamas 100n kondikas
jis dedamas todel, kad islyginti pirmojo kondensatoriaus paliktus itampos nelygumus, kurie (itampos skirtumo atzvilgiu) yra nedideli, todel naudojamas mazo talpumo kondikas, nes jis greit pilnai uzsikrauna (jei ilgai krautusi, irgi mushtu itampa savo krovimosi laiku), greit issikrauna.

o del DC:
ten jokiu sinusoidziu nera
taigi kondikai itampos islyginimui tokiam kaip AC nereikalingi (isskyrus 100n kondika...jis sulygina loginiu elementu, mikrokontroleriu ir kitu elementu i maitinima paleidziamus daznius (tipo jie gadina savao maitinima sau patys))
DC elektrolitiniu kondensatoriu (kai buna naudojami) paskirtis: sulyginti GALIMUS itampos nestabilumus (pvz is generatoriaus ateinancius "trugdzius". taip pat sulyginti del elektromagnetiniu lauku (ar kokiu ten tu lauku, kuriuos pasigauna laidai) GALIMAI atsiradusius itampos nelygumus...

bet as zinau, jog V-REGAS veikia pajungus prie akumo be kondensatoriu. pas mane masinoj yra paties kurtas irenginukas (su mikrokontroleriu). jis puikiai veikia jau pusmeti, o ten tera tik 100n kondikas prie mikrokontrolerio (kurdamas schema ji imeciau tik kad netycia neateitu i kontrolerio maitinima kokie nors dazniai ir neusisvaigtu kontroleris. (ir kad kontroleris nesukurtu tu dazniu)


TAGI......VISKAS VEIKIA be ELEKTROLITINIU KONDIKU (mes gi apie elektrolitinius kalbejom...tu tik nusukai tema apie 100n kondikus)


tai va...kaip mokejau taip pasistengiau paaiskint...gal ir painiai gavosi bet esme ta, kad tie kondikai yra dedami del AC itampos lyginimo...ne del jokiu kitu priezasciu. kai yra akumas tai kondikai buna del ivairiu trugziu atejimo per maitinima panaikinimo. deja kondensatorius gaudamas aukstesnes itampos trugdzius ir juos islygindamas po kiek laiko mirsta. as mieliau naudoju droseli ir po to 100n kondika...o V-REGAS dirba ir be kondiku...jam px...jis gali stabilizuoti net sinusoide. (tokiu atveju isejime - apkarpyta sinusoide iseitu)
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Vartotojo avataras
taxistas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 1981
UžsiregistravoCOLON 2005 02 26, 02:00
AutomobilisCOLON e38, M67
SkypeCOLON valentaspilz
MiestasCOLON Dzukija
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas taxistas » 2005 06 28, 19:23

Bliamba, vyrai baikit :lol: :lol: :lol: Jus kaip is kitos planetos :lol: Nors paskaityti ydomu :wink:
ex: galant 95' TD, 97' TD
e38 M67

http://www.fxpro.co.uk/

Vartotojo avataras
ZaZaZ
Dalyvis
PranešimaiCOLON 143
UžsiregistravoCOLON 2004 12 09, 02:00
MiestasCOLON Å iauliai

Neperskaitytas pranešimas ZaZaZ » 2005 06 28, 21:10

Bliamba, vyrai baikit
nu tai ka aiskin kaikas kad "be talpumo nesugeba itampos reguliatorius reguliuoti itampos" tai siutas ima....... nu aisku...as irgi zmogus....ne dievs...gal klystu...tada yra proga issiaiskint. bet kolkas nepateike nevieno argumento.....


beje, alumegi: da pasakyk kaip manai kam lygiagreciai akumuliatoriui jungt kondika elektrolitini?

8O 8O 8O nekreipkit i mumis demesia visi like ;)
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai

Alumegis
Dalyvis
PranešimaiCOLON 101
UžsiregistravoCOLON 2005 06 14, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Alumegis » 2005 06 30, 14:16

Aciu ZazaZ kad taip stengiesi rasyti.
As pats esu su 10 metu patirtimi elektronines irangos pletotojas ir sukures daug prietaisu.

O dabar ziurek
1. paimu i rankas 7805 :)
2.Turiu nesiojama 12V akuma.
3.Sujungiu 7805 kaip priklauso (1-koja 12V, 2-koja 0V)
O trecioje kojoje vietoij 5V turiu 12V-0.7V=11.3V !!!

prilituoju kad ir 100n konda tarp antros ir trecios ir tada turiu 5 voltus :)

BUTTON_POST_REPLY